In Akademia Menedżera
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/szkolenie-budowanie-zaangazowania-w-zespole-motywowanie-pracownika?date=62694

Szkolenie Skuteczne zarządzanie zespołem. Motywowanie pracowników, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności za wyniki pracy

– 10 sprawdzonych narzędzi menedżera w burzliwych czasach

Skuteczne zarządzanie zespołem to między innymi budowanie zaangażowania i skuteczne motywowanie pracowników.

Masz problem z niskim poziomem motywacji w zespole?
Widzisz jak z dnia na dzień gaśnie entuzjazm i zapał do pracy Twoich ludzi?
Nie radzisz sobie z budowaniem zaangażowania i rozliczaniem zadań?
Szukasz inspiracji w motywowaniu zespołu w burzliwych, niestabilnych czasach?

Na naszym szkoleniu znajdziesz praktyczne rozwiązania i narzędzia.

69% menedżerów wskazuje na brak motywacji u pracowników jako na najtrudniejszy problem w zarządzaniu zespołem.
84%
pracowników mówi, że gdyby chcieli mogliby pracować lepiej.

Zaangażowany pracownik to marzenie każdego pracodawcy, ale jak go zmotywować, kiedy premie przestają działać?
Dostrzegasz konieczność poprawy zaangażowania pracowników?
Chcesz podnieść wyniki swojej firmy – zacznij budować zaangażowanie i zwiększ poczucie odpowiedzialności swoich pracowników!
Nie masz narzędzi?

Weź udział w symulacjach, casach, które będą odzwierciedleniem Twoich sytuacji zawodowych. Poznaj nowe trendy w budowaniu zaangażowania pracowników!
Skorzystaj ze sprawdzonych rozwiązań i podpowiedzi trenera.
Poznaj narzędzia motywowania pracowników, techniki budowania odpowiedzialności.
Podnieś swoje kompetencje menedżerskie, zwiększ skuteczność zarządzania zespołem!
Wpływaj na wzrost identyfikacji pracowników z firmą!
Naucz pracowników przyjmowania odpowiedzialności za wykonywane zadania!

Podczas szkolenia Motywowanie pracowników, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności za wyniki pracy dowiesz się:

  • Jak stworzyć mistrzowski zespół, który zwycięża?
  • Co robić gdy brakuje zaangażowania w zespole?
  • Co buduje zaangażowanie pracowników?
  • Jak mierzyć zaangażowanie pracowników i właściwie wykorzystywać ich potencjał?
  • Z jakich narzędzi korzystać dla zwiększania odpowiedzialności i zaangażowania członków zespołu?
  • Jak wpływać na poczucie odpowiedzialności pracowników za wykonywaną pracę?
  • Jak budować klimat organizacyjny zorientowany na wyniki?
  • Jak poprawić jakość, efektywność, wydajność w miejscu pracy?
  • Jak budować zaangażowanie w burzliwych i niestabilnych czasach?
  • Jak budować więź pracownika z firmą?
  • Jak budować zaangażowanie poprzez właściwe motywowanie?
  • Jakie popełniasz błędy w motywowaniu pracowników?
  • Co motywuje pracownika do efektywnego działania?
  • Jak zwiększyć zaangażowanie przez włączanie pracowników w proces podejmowania decyzji w firmie?
  • Jak podnosić poczucie odpowiedzialności pracowników za swoją pracę oraz za funkcjonowanie organizacji?
  • Jaki wpływ na budowanie więzi i zaangażowania ma konstruktywne udzielanie informacji zwrotnej i otwarta komunikacja menedżerska?

uczestnicy szkolenia Motywowanie pracowników, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności za wyniki pracy wybrali również:

Szkolenie Skuteczny łowca talentów – rekrutacja pracowników – sprawdź

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

9-10 czerwca 2022r. – Hotel Olympic**** Wellness&SPA
Ustroń, ul. Grażyńskiego 10
www.hotelolympic.pl

Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA – najlepiej oceniany czterogwiazdkowy hotel w Ustroniu z przepięknym nowo otwartym Centrum Wellness (basen, jacuzzy, sauny, siłownia). Luksusowy, urokliwie położony nad rzeką Wisłą, w samym centrum uzdrowiska.  Wyróżnia wyśmienitą kuchnią, która zadowoli najbardziej wymagających Gości.

Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 19:00 – 21:00.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00.
Cena szkolenia wynosi 1450 zł netto i zawiera:
udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcą, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, dwa lunche, przerwy kawowe, opłatę parkingową.
Cena szkolenia z zakwaterowaniem w pokoju 2 osobowym (z innym uczestnikiem szkolenia) wynosi 2090 zł netto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena z zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym (z innym uczestnikiem szkolenia) wynosi 2040 zł netto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 300 zł netto.
Do podanych kwot zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.

Cena szkolenia z zakwaterowaniem obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcą, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (dwa noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.

CELE I KORZYŚCI

Motywowanie pracowników, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności za wyniki pracy – korzyści ze szkolenia:

  • Zwiększenie wykorzystania potencjału pracowników w organizacji, wzrost aktywności
  • Inicjowanie przez pracowników zmian, które mogą usprawnić pracę
  • Wzrost motywacji i zaangażowania pracowników
  • Wzrost wydajności i kreatywności pracowników
  • Zachęcanie pracowników do zgłaszania pomysłów, które mogą usprawniać pracę, inicjowanie zmian
PROGRAM

Motywowanie pracowników, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności za wyniki pracy – program szkolenia:

Motywacja szefa zespołu. Zwiększ motywację i zaangażowanie u siebie.
„Aby zapalać innych, samemu trzeba płonąć?”

Poznaj swoje Motywacyjne DNA.
Moje mocne strony. Autodiagnoza moich motywatorów.
Co to jest motywacja? FLIP MOTIVATION.
Od czego zależy moja motywacja?
Co mnie motywuje do pracy?
Wpływ czynników zewnętrznych i wewnętrznych na poziom motywacji. Mapa wpływu motywacji.
Strefa komfortu – czyli dlaczego jest nam dobrze tak jak jest?
Życie zaczyna się poza strefą komfortu – czyli jak być własnym trenerem motywacyjnym?
Dobre nawyki. 20 rzeczy, które należy robić codziennie rano przed rozpoczęciem pracy, w trakcie pracy i po pracy, aby dobrze zarządzać własną energią.

Co motywuje człowieka w pracy? Współczesne motywatory.
Typy osobowości a motywacja członków zespołu.

Motywacja dzisiaj wymaga zmiany podejścia. Model Maslowa już dawno przestał się sprawdzać jako skuteczne narzędzie dla menedżera. Nowy wymiar motywacji daje teoria motywacyjnego DNA.

Diagnoza Motywacyjnego DNA zespołu.
Autodiagnoza kodu motywacyjnego. Test motywacyjnego DNA.
Dyrektor – Mistrz – Wódz – Wizjoner – Opiekun – Sojusznik – Udoskonalacz – Badacz.
Indywidualne motywatory dla określonego typu motywacyjnego.
Jak efektywnie dobierać motywatory w indywidualnych przypadkach?
Demotywatory. Najczęstsze błędy motywacyjne menedżerów.

Jak stworzyć mistrzowski zespół, który zwycięża?

Jak Wydajni osiągają wyniki? Jak stworzyć relacje z innymi dzięki Kontaktowym.
Jak zyskać dzięki koncentracji Stabilnych. Jak wykorzystać siłę zmian w Zmiennych?
Jak budować siłę zespołu dzięki Wewnętrznym? Jak realizować cele finansowe dzięki Zewnętrznym?
Jak rozmawiać z rożnymi typami motywacyjnymi, aby chciało im się chcieć.
Dobieranie różnych narzędzi motywacyjnych dla określonego typu motywacyjnego.

Case study: motywacyjne DNA zespołu.

Obserwacja – gorące punkty DNA. Jak rozpoznawać indywidualne typy motywacyjne członków zespołu? Mapa motywacyjna mojego zespołu.

Jak skutecznie motywować członków własnego zespołu.
Prowadzenie efektywnych rozmów oceniających / motywacyjnych z pracownikami.
Case study: Narzędzia motywacyjnego DNA.

Jak budować zaangażowanie w burzliwych i niestabilnych czasach?

Jak obecna sytuacja wpływa na atmosferę w pracy i efektywność zadań.
Frustracja. Niepokój. Obawa o zdrowie, życie i stabilność. Trudne wyzwania dla menedżera.
Jak komunikować się aby stabilizować, dawać poczucie bezpieczeństwa, wyrażać empatię i budować zaufanie.
5 kluczowych zachowań menedżera w sytuacji kryzysu.
Dbasz o innych? Zadbaj również siebie.

Motywacja a wiek. Generacja x, y, z.
Różne metody budowania zaangażowania w zależności od przynależności pokoleniowej.

Ludzie w środowisku pracy różnią się między sobą pod wieloma względami, co ma bezpośrednie przełożenie na ich motywację, styl pracy, sposób komunikowania się, czy budowanie relacji z innymi pracownikami. Jednym z elementów wyróżniających jest wiek. Dzisiaj rynek pracy opiera się na pokoleniach mocno różniących się od siebie jeśli chodzi o wyznawane wartości, styl pracy, komunikację.

Różnorodność w kontekście wieku. 21 różnic pokoleniowych pomiędzy X, Y i Z.

  • Wszystko nas dzieli – różnice w stylu życia, celach, motywacji i komunikacji.
  • Studia przypadków – jak firmy popełniają błędy i jak odnoszą sukcesy
    w motywowaniu pracowników z różnych pokoleń X, Y, Z, C. Baby boomers.
  • Korzyści z „młodych wilków” – zapał, kreatywność, brak rutyny.
  • Korzyści z doświadczonych pracowników – doświadczenie, wiedza, mentoring.

Sposoby na motywację i zaangażowanie pracowników w różnych przedziałach wiekowych.

Uwaga talent! Zarządzanie talentami.
Pracownicy o nieprzeciętnym potencjale – dlaczego wymagają specjalnego angażowania i motywowania do pracy?

Pracownicy o nieprzeciętnym potencjale. Kim są i jak ich rozpoznać?
Jak wykorzystać talent dla organizacji?

Budowanie więzi, poczucia tożsamości, zaangażowania i odpowiedzialności w zespole.

Rola menedżerów w procesie budowania zaangażowania i odpowiedzialności w zespole.
Kiedy zespół jest efektywny?

Rozwiązania stosowane w turkusowych organizacjach i ich wpływ na wzrost odpowiedzialności, motywacji i zaangażowania u pracowników

  • Pracownik partnerem współodpowiedzialnym za rezultaty pracy.
  • Przejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu problemów przez pracowników.
  • Ludzie działają, a lider czuwa nad właściwym przebiegiem procesu.
WYKŁADOWCA

Motywowanie pracowników, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności za wyniki pracy poprowadzi trener biznesu:

Psycholog ze specjalnością psychologia biznesu i motywacji. Należy do czołówki trenerów w Polsce, certyfikowany trener TTT University of Wales. Od 20 lat pracuje z menedżerami nad poprawą efektywności zespołów.

Od 1992 roku prowadzi treningi i warsztaty z elementami coachingu dla kadry zarządzającej i menedżerskiej z zakresu zarządzania zespołami poruszające zagadnienia skutecznego przywództwa, kierowania zespołem, komunikacją w zespole, rozwiązywaniem trudnych sytuacji w zarządzaniu zespołem, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju osobistego.

Jej treningi interpersonalne oparte na motywacyjnym DNA biją rekordy popularności i uzyskują najlepsze oceny.

Łącznie przeprowadziła dla kadry zarządzającej i menedżerskiej około kilkuset projektów, w tym dla największych instytucji sektora bankowego m.in. BRE Bank SA, NBP, Kredyt Bank SA, PKO BP, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE SA, Polkomtel SA, Magna Polska, Star Foods Ltd., Netia SA, Air Products Polska Sp. z o.o.
Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach. Obecnie jest trenerem, coachem i konsultantem.
Prowadzi projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).

Prowadziła projekty w obszarze HR dla kadry takich organizacji m.in. jak: PKO BP SA, Kredyt Bank SA, BRE Bank SA, CJ International, MPiPS, Formes sp. z o.o., PCP sp. z o.o., EC Zabrze SA, PKO BP SA we współpracy z Ernst&Young. Projekty z AC/DC prowadziła m.in. dla: PRInż Holding SA, Totalizator Sportowy, SOS Wioski Dziecięce, Huta Buczek SA, Kredyt Bank SA.

Jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny i zwiększenie sprawności i skuteczności w pracy.

Opinia Uczestnika:

Brałam dziś udział w drugiej (i niestety ostatniej) części szkolenia: „Menedżer doskonały – słuchaj, motywuj i zwiększ potencjał zespołu”. Szkolenie prowadziła Olga Borgieł – kobieta dynamit, kobieta, której nie da się nie słuchać. Łapałam się na tym, że najnormalniej w świecie przytakiwałam jej jak pacynka.

Niby wiedziałam, jak ważna jest komunikacja, jak prawidłowo komunikować. Ale to, co Olga przedstawiła i zobrazowała mi podczas dzisiejszego szkolenia, dało mi więcej niż 4 semestry studiów na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim (właśnie dlatego porzuciłam studiowanie, a raczej marnowanie czasu, energii i pieniędzy).

To, co tak naprawdę od pierwszej części szkolenia wdrożyłam do swojego zespołu, to komunikacja na podstawie faktów, bo niestety zdarzało mi się uruchamiać emocje i oceny podczas rozmów. I efekt był jaki był. Pewnie teraz też niejednokrotnie rzucę komunikatem nacechowanym emocjonalnie, ale robię to dużo bardziej świadomie. Drugim elementem, który funkcjonuje u mnie jest motywacyjne DNA, lepiej poznałam ludzi, z którymi pracuję, ich motywacje, ich potrzeby i dzięki temu współpraca z nimi jest bardziej efektywna.

To, co dzisiaj Olga mi uświadomiła, to jaki wpływ ma mój wygląd w pracy na to, jak postrzega mnie zespół. Obowiązuje u nas w firmie określony dress code, ale faktycznie ostatnio trochę od niego odeszłam, a na poziomie menedżera doskonałego, który chce wymagać od innych, zadaniem naczelnym jest przecież przestrzeganie zasad. Mam, powiedzmy, dość ekstrawagancką fryzurę, ale to jest ten element, który jest w 100% mój, mówi o mnie jako o osobie, a nie o mnie jako o stanowisku, na którym pracuję.
Ze szczególną uwagą będę pracować nad komunikatami stworzonymi w oparciu o (fakty-uczucia-konsekwencje-oczekiwania-zasady). To pozwala nie tylko na to, żeby komunikacja była oparta na faktach, ale także na to, żeby miała silny i kompletny przekaz. Intuicję zostawię w domu, do pracy zabiorę swój analityczny umysł.

Stoję teraz przed lekturą książki: „Po pierwsze: złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej?”.

Uwielbiam to poczucie, że uczę się czegoś, co naprawdę jest w moim życiu ważne, co mogę przełożyć na konkretne rzeczy, co może zrodzić soczyste i piękne owoce.
Taka nauka, to jest nauka!

 

METODY

Motywowanie pracowników, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności za wyniki pracy – metody szkolenia:

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej Knowledge Pills.

Metody wyszczególnione szkolenia Motywowanie pracowników, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności za wyniki pracy:

dyskusja moderowana,
symulacje,
odgrywanie ról,
case study,
buzz,
handout,
pokazy audiowizualne,
testy,
ćwiczenia coachingowe,
techniki NLP.

ADRESACI

Szkolenie Motywowanie pracowników, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności za wyniki pracy adresowane jest do:

  • Szefów Zespołów, Firm,
  • Kierowników Działów,
  • Osób Zarządzających Personelem, które odczuwają potrzebę wzbogacenia swojej wiedzy o sobie i swoich pracownikach, aby skuteczniej kierować zespołem w trudnych sytuacjach zawodowych.

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia motywowanie pracowników, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności za wyniki pracy:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA
e277c057c87670291ca5a540542001e9b2096f8988597727

Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

19-20.05.2022 Ustroń
Hotel Olympic****Wellness&SPA
1450 ZŁ (NETTO)
9-10.06.2022 Ustroń
Hotel Olympic****Wellness&SPA
1450 ZŁ (NETTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    KINGA LALKO-SMOŁKA
    KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    AGNIESZKA WALAS
    SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.

    • Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.

    • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

      Konfucjusz
    • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

      Nazwa firmy Jan Kowalski
    • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

      Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.