In Akademia Menedżera, UR / Produkcja / BHP
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/szkolenie-menedzerskie-rozwoj-umiejetnosci-menedzerskich-kierownikow-dzialow-technicznych?date=73683

Rozwój umiejętności menedżerskich kierowników działów technicznych

– najskuteczniejsze metody kierowania i wspierania pracowników UR i produkcji w osiąganiu lepszych wyników w pracy. Budowanie autorytetu, komunikowanie, delegowanie i rozliczanie z zadań, feedback, motywowanie i budowanie zaangażowania, zarządzania konfliktem i rozwiązywanie trudnych sytuacji na halach produkcyjnych.

Dotychczasowe metody zarządzania zawodzą?
Twój zespół jest zniechęcony, zdemotywowany i czujesz, że lada moment wybuchną konflikty, lub co gorsza, ludzie zaczną rozglądać się za nową pracą?
Szukasz nowych metod, pomysłów, które pobudzą Ciebie i Twój zespół do działania i osiągania wyznaczonych celów, zmobilizują ludzi do samodzielności, odpowiedzialności, przejmowania inicjatywy i odbudują zaangażowanie?
Zrób BIG RESET w zarządzaniu zespołem i wejdź na wyższy poziom przywództwa!

Nieważne czy jesteś szefem kierującym dużym zespołem, czy team leaderem działu technicznego!
Na naszym szkoleniu przećwiczysz umiejętności, które pomogą Ci przezwyciężyć typowe problemy zespołów technicznych.

Postaw na rozwój własnego potencjału twórczego i intelektualnego oraz umiejętności interpersonalnych i przywódczych.

Weź udział w intensywnych, niezwykle ciekawych warsztatach szkoleniowych adresowanych do kierowników działów technicznych odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonywanych prac oraz bezpieczeństwo ludzi.

Co Ci da udział w warsztacie?

Szkolenie przebiega w formie aktywnych warsztatów, w spontanicznej i przyjaznej atmosferze, co pozwala z łatwością nabyć praktyczną wiedzę i umiejętności stosowania metod psychologicznych, przydatnych w zarządzaniu zespołem pracowników UR i produkcji, w szczególności z zakresu: przywództwa, komunikowania się, delegowania i rozliczania z zadań, feedbacku, zarządzania konfliktem, motywowania i rozwiązywania trudnych sytuacji na halach produkcyjnych.

ADRESACI

Szkolenie zarządzanie zespołem technicznym – adresowane jest do:

  • Dyrektorów i Kierowników Technicznych
  • Głównych Mechaników i Głównych Inżynierów
  • Szefów Utrzymania Ruchu
  • Kierowników zainteresowanych poprawą efektywności pracy działu technicznego
  • Kierowników Działów Produkcji
ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

10-11 października 2024r. – Hotel Elbrus***Wellness&Spa
Szczyrk, ul. Słoneczna 8
www.hotel-elbrus.pl

Hotel Elbrus***Wellness&Spa to jeden z najbardziej komfortowych hoteli w Szczyrku, położony w samym centrum uzdrowiska. Do dyspozycji Gości Centrum Wellness (basen, jacuzzi, bicze szkockie, sauna fińska, sauna z olejkami zapachowymi, sauna zimna).

Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 19:00 – 21:00.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00.

Cena szkolenia wynosi 1599 zł netto/os. i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcą, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, dwa lunche, przerwy kawowe, opłatę parkingową.
Cena szkolenia z zakwaterowaniem w pokoju 2 osobowym (z innym uczestnikiem szkolenia z tej samej firmy) wynosi 2199 zł netto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena z zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym (z innym uczestnikiem szkolenia z tej samej firmy) wynosi 2149 zł netto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 350 zł netto (za dwa noclegi).
Do podanych kwot zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.

Cena szkolenia z zakwaterowaniem obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcą, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (dwa noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie rozwój umiejętności menedżerskich – cele i korzyści:

  • Poznanie podstawowych zasad i metod kierowania oraz wspierania pracowników w osiąganiu lepszych wyników w pracy w działach technicznych i UR.
  • Nabycie i rozwój umiejętności zarządzania zespołem pracowników działów technicznych w celu osiągania jak najlepszych wyników jego działania.
  • Przygotowanie do przejścia od dyrektywnego kierowania do zarządzania zgodnego z zasadami „human relations”, nakierowanego na optymalną motywację pracowników i wykorzystania potencjału ludzkiego.
  • Zdobycie umiejętności doboru odpowiedniego stylu kierowania do każdego podwładnego uwzględniającego m.in. preferowany przez pracownika styl komunikowania się, styl uczenia się i pracy.
  • Zdobycie umiejętności kształtowania postaw pracowników zgodnych z wartościami i polityką firmy.
  • Trening asertywności.
PROGRAM

Szkolenie rozwój umiejętności menedżerskich – program:

Rola szefa w zespole technicznym.
Jakie cele wyznaczam sobie jako lider?
Po pierwsze odpowiedzialność za realizację zadań i odpowiedzialność za bezpieczeństwo ludzi. Nad czym będziemy pracować na szkoleniu – planowanie, organizowanie, dobra komunikacja, delegowanie, motywowanie, budowanie zaangażowania i kontrola.

  • Jakie trudności stają przed osobą awansującą z funkcji współpracownika na szefa zespołu? Jakich błędów unikać? Jak działać, aby zespół zaakceptował Ciebie w nowej roli?
  • Dlaczego dotychczasowe metody zarządzania zawodzą?
  • Organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu pracowników.
  • Autorytet szefa – jak go zbudować i dlaczego jest tak ważny szczególnie w działach technicznych? Kluczowe błędy menedżerów – jak ich unikać?
  • Poznaj siebie. Jakim jesteś liderem? Autodiagnoza.

Ćwiczenia  NA START budujące atmosferę i twórcze zaangażowanie uczestników. Pakiet testów „Kompetencje szefa-lidera”.

Sztuka delegowania – jak zwiększyć produktywność pracowników działów technicznych?

  • Drabina delegowania – 6 poziomów delegowania – jak i kiedy delegować zadania pracownikom?
  • Przekazywanie zadań a zakres kompetencji podwładnych
  • Realizacja celu a ustalanie kolejności zadań
  • Dlaczego pracownicy nie robią tego, co powinni:
    – nie znają powodu, nie rozumieją, dlaczego mają wykonać zadanie
    – brak kompetencji technicznych, „know-how” do rozwiązania problemu / wykonania zadania
    – brak instrukcji, pracownicy nie wiedzą co mają zrobić
    – brak wiary w proponowany przez menedżera sposób działania
    – przekonanie pracowników, że ich sposoby są lepsze
    – realizowanie innych priorytetów, kolizja priorytetów
    – nie dostrzeganie korzyści z wykonania tego zadania
    – realizowanie zadań i projektów w niewłaściwy sposób
    – są nagradzani za to, że nie robią tego, co powinni
    – są karani za zrobienie tego co mają zrobić
    – spodziewają się negatywnych konsekwencji zrobienia tego co mają wykonać
    – ich słabe wyniki nie skutkują negatywnymi dla nich konsekwencjami
    – istnieją przeszkody poza kontrolą pracowników, na które nie mają wpływu
    – osobiste ograniczenia uniemożliwiają im wykonanie zadania
    – kwestie osobiste, problemy poza zawodowe
  • Jak zminimalizować przyczyny niewłaściwego wykonania zadania przez pracownika:
    – zadbaj o właściwą komunikację, jakiej komunikacji unikamy?
    – doceniaj i wyrażaj pochwały
    – wspieraj i pomagaj w diagnozowaniu problemu
    – zwracaj uwagę i krytykuj konstruktywnie – konkretnie, zwięźle, bazując na faktach
    – regularnie monitoruj i sprawdzaj postępy pracowników
    – bądź otwarty na nowe metody zarządzania pracownikami

Ćwiczenie: „Drabina delegowania”.

Informacja zwrotna – narzędzie bieżącego kierowania

  • Informacja zwrotna jako drogowskaz dla zespołu – cele i zasady konstruktywnego feedbacku
  • Modele  udzielania informacji zwrotnej: FUPR, FUKO, SPINKA i inne
  • Rozmowy oceniające wykonanie zadań, brak wyników, badające przyczyny niepowodzeń pracownika w realizacji zadań, braku właściwej komunikacji z przełożonym, kolegami z zespołu itp.

Ćwiczenie: Scenki symulowane „Bezpieczny feedback”.

Trudni pracownicy czy trudne postawy i zachowania

  • Najczęstsze trudne postawy:
    – Pracownik mówi, że się nie da
    – Pracownik deklaruje, że nie będzie niczego zmieniał
    – Pracownik kurczowo trzyma się dotychczasowych rozwiązań
    – Pracownik uparcie twierdzi, że wszystko jest jak należy
    – Pracownik obwinia klienta / menedżera / kolegę
    – Pracownik tłumaczy się, że nie miał danych
    – Pracownik broni się, że nie ma tego w zakresie obowiązków
    – Pracownik powtarza, że to nie jest jego sprawa
    – Pracownik spóźnia się na każde możliwe spotkanie
    – Pracownik zawsze wszystko wie najlepiej
    – Pracownik próbuje udowodnić, kto tu rządzi
  • Sposoby radzenia sobie z trudnymi postawami pracowników:  zapewnienie  poczucia bezpieczeństwa, okazywanie zaufania i prawo do błędu, wyjaśnienie, dlaczego to robimy, tworzenie zasad, atakowanie  problemu, a nie ludzi, umiejętne zadawanie pytań, przygotowanie planu.
  • Rozmowa konfrontacyjna – jak ją przeprowadzić

Ćwiczenie: Przypadek Dawida, Marcina, Grzegorza.

Odważne rozmowy z pracownikami – rozmowy dyscyplinujące

  • „Stawianie granic” – jak być konsekwentnym i wyciągać konsekwencje?
  • Rozmowa dyscyplinująca skuteczną alternatywą sformalizowanego trybu nakładania kar porządkowych
  • Jak uniknąć zarzutów pracownika o stronniczości i brak wsparcia?
  • Jakie błędy popełniają menedżerowie?
  • 4-etapowy model dyscyplinowania pracowników – przygotowanie argumentów, określenie ram współpracy, korygowanie niewłaściwych postaw/zachowań pracownika
  • Jak egzekwować i dyscyplinować, gdy prośby i polecenia nie działają?

Ćwiczenie: Prowadzenie efektywnych rozmów z pracownikami na przykładach podanych przez trenera i uczestników.

 Praca zespołowa w służbach technicznych – nastawienie na ludzi czy na cele?

  • Praca zespołowa w służbach technicznych – mit czy rzeczywistość?
  • Zespół jako grupa – psychologia działania grup, pracy w grupie i myślenia grupowego
  • Budowanie zespołu z jednostek: strategie, metody i niebezpieczeństwa
  • Typy pracowników w Twoim zespole i ich wzorce pracy
  • Dobór odpowiedniego sposobu zarządzania zespołem w zależności od fazy rozwoju zespołu
  • Doświadczenie dynamiki zespołu i jej konsekwencji dla sprawnego funkcjonowania zespołu
  • Postawy i zachowania, które zabijają ducha w zespole: blokowanie pomysłów, dominacja, manipulowanie innymi, izolowanie się, unikanie odpowiedzialności.

Ćwiczenie: „Pojazd”.

Komunikowanie się z pracownikami różnych pokoleń i uważność na różnice kulturowe w dziale technicznym. Budowanie zasad dobrej komunikacji. Jak chcemy się komunikować z pracownikami, a jakiej komunikacji unikamy?

  • Cztery  pokolenia pracowników: BB, X, Y, Z  w działach technicznych – różnice wiekowe, psychologiczne i ich wpływ na zarządzanie.
  • Obszary konfliktogenne:  balans praca/życie, punktualność, poczucie odpowiedzialności, otwartość na feedback, chęć uczenia się, gotowość do dzielenia się wiedzą
  • Jak budować autorytet szefa w kontaktach z różnymi pokoleniami?
  • Sposoby na efektywne komunikowanie się z pokoleniem X i BB: słuchanie pracowników, tworzenie zasad i reguł, docenianie doświadczenia, docenianie i wykorzystanie wartości pokolenia BB i X
  • Sposoby na efektywne komunikowanie się z pokoleniem Y i Z: koncentracja na osiągnięciach, budowanie nieformalnych relacji, styl wypowiadania się szefa mało oficjalny, swoboda komunikowania, indywidualizm i niezależność, pytania kierowane do młodego pokolenia

Ćwiczenie: Przypadek Dawida i Piotra
Wyzwania kulturowe w zespole technicznym  – pracownicy z innych krajów

  • Bariery w komunikacji z pracownikami pochodzącymi z innych krajów – nie tylko językowe
  • Różnice  kulturowe w podejściu do: czasu, terminowości, zwierzchności, hierarchii władzy – czy można sobie z nimi łatwo poradzić?
  • Stereotypy a realny kontakt z pracownikiem innej narodowości: dostrzeganie jego osobowości,  doświadczenia, ambicji.  

       Dyskusja moderowana. Omówienie zasad współpracy z cudzoziemcami w zespole technicznym.

      Jak wprowadzać zmiany i angażować pracowników?

      • Źródła oporu przed zmianami: sytuacja zmiany np. obawy przed utratą pracy, zmianą szefa, wzrostem zakresu zadań i odpowiedzialności
      • Organizacja procesu zmian np. zaskakiwanie ludzi zmianą, negatywne doświadczenia z poprzednimi zmianami
      • Osobowość pracownika np. lęk przed nieznanym, poziom samooceny, tendencja do ryzyka
      • Oddziaływanie innych np. nacisk współpracowników, brak zaufania wobec kierownika
      • Zasady wprowadzania zmian – przygotowanie pracowników do zmiany
      • Psychologiczne reakcje ludzi na sytuację zmiany: fazy zmiany / krzywa zmiany, rozpoznawanie charakterystycznych reakcji i zachowań
      • Techniki przezwyciężania oporu przed zmianą
        – pomaganie współpracownikom w zmianie
        – zrozumienie i empatia w procesie zmiany
        – komunikacja w procesie zmiany

      Ćwiczenie: „Opór i oporniki” – rozpoznawanie reakcji pracowników na sytuację zmiany, krzywa zmiany  w nas.  Pakiet testów. 

        Konflikty w zespole, czyli co może nie zagrać?

        • Najczęstsze przyczyny powstawania konfliktów w zespołach technicznych i pomiędzy zespołami produkcyjnymi a wspomagającymi
        • Koło konfliktu Ch.Moor’a i zjawisko eskalacji konfliktu
        • Style rozwiązywania konfliktu i komunikacja w sytuacji konfliktowej
        • Przełamywanie oporu pracowników i indywidualnych barier
        • Schemat dobrej rozmowy szef-pracownik w sytuacji konfliktu
        • Metoda mediacji

        Diagnoza  sytuacji konfliktowych w zespole technicznym na kole konfliktu.

        Zapobieganie odchodzeniu pracowników z firmy – co powinno budzić czujność, a co od Ciebie zależy Szefie?

        • Jakie są oznaki, że pracownik chce odejść z firmy
        • Dlaczego ważne jest zatrzymanie niektórych pracowników i o co należy walczyć?
        • Powody, dla których chcą odejść
        • Co możesz zrobić, żeby zostali….
        • A jeśli nic nie możesz zrobić, to jak rozstać się pokojowo?
        WYKŁADOWCA

        Trenerem szkolenia rozwój umiejętności menedżerskich będzie:

        Psycholog, doświadczony trener z bogatą praktyką rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne rekomendacja trenera I i II stopnia PTP (licencja trenera nr 170). Doradca biznesowy, coach, inspirator rozwoju osobistego menedżerów polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Specjalizuje się w dużych projektach szkoleniowych dla firm produkcyjnych. Przeszkoliła ok. 2500 kierowników, brygadzistów, mistrzów i team leaderów na szkoleniach otwartych i wewnętrznych. Wieloletni menedżera ds. szkoleń w Katowickiej Strefie Ekonomicznej S.A. Swoją karierę trenerską zaczynała na początku lat 90-tych prowadząc treningi i seminaria z asertywności pod okiem doświadczonych superwizorów PTP. Należała do grona osób zaangażowanych w poszukiwanie zastosowania metodologii treningu asertywności w biznesie w ramach prac Stowarzyszenia Trenerów Asertywności.

        Wykładowca w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach (studia podyplomowe: „Psychologia menedżerska”, „Trener i menedżer szkoleń”), Warszawskiej Wyższej Szkole Informatyki (studia podyplomowe: „Zarządzanie projektem”).

        Specjalizuje się w obszarze zarządzania i rozwoju potencjału kadry menedżerskiej ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw produkcyjnych.

        Ukończyła prestiżową szkołę coachów prowadzoną przez Erickson College International „The Art and Science of Coaching”, aktualnie w trakcie certyfikacji ICF.

        Swoją przygodę z coachingiem rozpoczęła się w 2004 roku w trakcie współpracy trenerskiej z  Pionem Bankowości Detalicznej BRE Banku S.A.  Przez kilka lat prowadziła  executive coaching dla dyrektorów placówek (7 projektów rocznych) zgodnie z modelem GROW sir Johna Whitemoore’a.

        Realizuje usługi doradcze oraz przygotowuje innowacyjne projekty szkoleniowe z zakresu:

        • rozwoju umiejętności menedżerskich – komunikacji interpersonalnej, efektywności indywidualnej, zarządzania czasem, budowania zespołu, zarządzania zespołem projektowym, asertywności, coachingu, budowania relacji, kreowania autorytetu lidera zespołu.

        Posiada praktykę w projektowaniu szkoleń pomocnych w rozwiązaniu konkretnych problemów organizacyjnych i rozwojowych oraz coachingu.

        Przygotowała i realizowała projekty dla znanych firm doradczych Ernst & Young, ISO Swedish-Managment Group Poland, SLG International Training Centre.

        Uczestniczyła w 2-letnim projekcie szkoleniowym dla konsultantów „Firma 2000” organizowanym przez ActiVoca oraz PriceWaterhouseCoopers.

        W swojej bogatej karierze trenerskiej przeszkoliła między innymi kilkuset menedżerów wyższego i średniego szczebla oraz pracowników liniowych wielu firm produkcyjnych, handlowych, usługowych oraz banków z całej Polski m.in.:
        Makro Cash & Carry Polska S.A.
        Lear Corporation Sp. z o.o.
        Delphi Polska Automotive System Sp. z o.o.
        Tenneco Automotive Eastern Europe Sp. z o.o.
        Prokom Software S.A.
        Softbank S.A.
        Multibank BRE Bank S.A.
        Lentex S.A.
        BOC Polska Sp. z o.o.
        PZU Życie S.A.
        Grupa Fiat Auto Poland

        Potrafi zaktywizować najtrudniejsze grupy szkoleniowe. Szkolenia realizowane z jej udziałem są wysoko oceniane nawet przez najbardziej wymagających uczestników.

        METODY

        Szkolenie rozwój umiejętności menedżerskich kierowników działów technicznych – metody:

        Moduł prowadzony jest  z zastosowaniem  licznych, ciekawych ćwiczeń grupowych, poprzez twórczą dyskusję, pracę własną uczestników, symulacje sytuacyjne rozwijające umiejętności uczestników oraz mini wykłady i inspirujące komentarze prowadzącego. Zastosowane zostaną pomoce dydaktyczne podnoszące atrakcyjność ćwiczeń, m.in. klocki K’nex.

        Ćwiczenia praktyczne doskonalące sposób skutecznego komunikowania się .

        Nasze szkolenia bazują na praktycznym doświadczeniu uczestników, informacji zwrotnej od grupy i prowadzących, refleksji własnej, jako momentu inicjującego rozwój i zmiany w zachowaniu.

        Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia Rozwój umiejętności menedżerskich kierownika działu produkcji i utrzymania ruchu:

        POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
        95%
        ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
        98%
        UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
        94%

        MIEJSCE SZKOLENIA

        Wybierz termin szkolenia:

        Przydatne informacje organizacyjne:

        10-11 października 2024r. – Hotel Elbrus***Wellness&Spa
        Szczyrk, ul. Słoneczna 8
        www.hotel-elbrus.pl

        Hotel Elbrus***Wellness&Spa to jeden z najbardziej komfortowych hoteli w Szczyrku, położony w samym centrum uzdrowiska. Do dyspozycji Gości Centrum Wellness (basen, jacuzzi, bicze szkockie, sauna fińska, sauna z olejkami zapachowymi, sauna zimna).

        Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 19:00 – 21:00.

        Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00.

        Cena szkolenia wynosi 1599 zł netto/os. i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcą, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, dwa lunche, przerwy kawowe, opłatę parkingową.
        Cena szkolenia z zakwaterowaniem w pokoju 2 osobowym (z innym uczestnikiem szkolenia z tej samej firmy) wynosi 2199 zł netto.
        Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena z zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym (z innym uczestnikiem szkolenia z tej samej firmy) wynosi 2149 zł netto.
        Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 350 zł netto (za dwa noclegi).
        Do podanych kwot zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

        Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.

        Cena szkolenia z zakwaterowaniem obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcą, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (dwa noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.

        20-21.03.2025 Szczyrk
        Hotel Elbrus***Wellness&Spa
        1599 ZŁ (NETTO)

        KARTA ZGŁOSZENIA

        OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

          KONSULTANT


          KINGA LALKO-SMOŁKA
          KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

          tel: +48 32 33 55 150
          mobile: +48 662 297 689
          e-mail: effect@effect.edu.pl

          AGNIESZKA WALAS
          SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

          tel: +48 32 33 55 153
          mobile: +48 608 577 231
          e-mail: effect@effect.edu.pl

          OPINIE KLIENTÓW


          • "Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".

            ANBUD Sabina Obwiosło-Budzyń Sabina
          • "Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".

            Europe Distribution Group Sp. z o.o. Magdalena

          Newsletter


          BĄDŹ NA BIEŻĄCO

          z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

            Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

            Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.