In Akademia Menedżera

Szkolenia
Rozwój Osobisty

Szkolenia
Dla Menedżerów

http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/kurs-storytelling-kurs-dla-menedzerow-szkolenie-zarzadzanie-zespolem

Lider – mocny w gębie, skuteczny w działaniu. Siła storytellingu w przywództwie i zarządzaniu zespołem

– jak wykorzystać storytelling do wywierania wpływu, angażowania i motywowania pracowników?

Stanowcze wydawanie poleceń, nakazy, zakazy, dokładne instrukcje i nadzór nad każdym rezultatem pracy nie sprawdzają się?

Mamy dla Ciebie sprawdzone recepty i rozwiązania stosowane przez najskuteczniejszych menedżerów!
Wejdź na wyższy poziom zarządzania i komunikacji z zespołem!
Poznaj potężną moc storytellingu w zarządzaniu ludźmi!
Dowiedz się jak pociągnąć innych za własnym pomysłem!
Jak zmotywować zespół do działania opowiadając inspirujące historie i anegdoty!

Jak wzbudzić ciekawość, zainteresowanie, wyzwolić chęć działania i większe zaangażowanie!

I nie ważne, czy chcesz:

  • przekonać pracowników do swoich pomysłów, idei, projektów, decyzji
  • docierać do zamkniętych na Twoje słowa pracowników
  • wywierać większy wpływ na ludzi i wzmocnić swoją pozycję szefa i autorytet
  • zmotywować pracowników do działania, kreatywności i lepszej pracy
  • zbudować zaangażowanie, wyzwolić entuzjazm i zapał
  • wzmocnić więzi i poprawić relacje, oddziałując na emocje i wyobraźnię pracowników
  • przeprowadzić zespół zwycięsko przez zmianę!

Storytelling będzie najskuteczniejszym narzędziem, którego siłę musisz poznać, sprawdzić i doświadczyć!

Spróbuj swoich sił w storytellingu! Poznaj złote zasady, które wyznaczą Ci kierunek.

!!! Podczas szkolenia wyposażymy Cię w e-book – 30 historii dla menedżerów – dzięki którym zainspirujesz się „na starcie” i z łatwością przygotujesz każde spotkanie z zespołem.

Dowiedz się:

Na co zwrócić uwagę wykorzystując storytelling w kontaktach z zespołem?
Jak tworzyć opowieści inspirujące pracowników, działające na ich wyobraźnię i przekonania?
Jak opowiadać, by pobudzić emocje i zjednać serca i umysły pracowników?
Jak za pomocą storytellingu pociągnąć innych za własnym pomysłem, przekonać do własnej koncepcji?
Jak za pomocą storytellingu przekonująco argumentować decyzje?
Skąd brać historie?


Szkolenie, które może Cię zainteresować:
Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej pracownikowi?

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

26 czerwca 2024r. – szkolenie online

Wymagania sprzętowe:

  • W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, wbudowaną kamerą i mikrofonem.
  • Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
  • Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Zaplanuj czas na szkolenie – 9:00-15:00.
8.30 – 9.00
Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień.

Cena szkolenia wynosi 790 zł netto.

Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych. Odpowiedzi na pytania nie są doradztwem prawnym. Doradztwo prawne proponujemy na indywidualne zlecenia w ramach usług świadczonych przez Effect Polska.

OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.

CELE I KORZYŚCI

Kurs storytelling w zarządzaniu – korzyści ze szkolenia:

wzmocnienie menedżerów w korzystaniu z nowego narzędzia w zarządzaniu espołem. Opowiadannie historii z życia wziętych, które są najskuteczniejszym narzędziem oddziaływania na ludzi od tysięcy lat.
Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili zwiększyć:

  • Jakość relacji z pracownikami
  • Efektywność komunikacji z pracownikami
  • Siłę oddziaływania i przebicia wewnątrz organizacji i poza nią
  • Atrakcyjność swoich wypowiedzi, wystąpień, prezentacji
  • Działania angażujące i motywacyjne
  • Swój autorytet i markę osobistą
  • Odbiór w oczach innych jako wyjątkowego lidera
  • Konkurencyjność i atrakcyjność dla pracodawcy
PROGRAM

Kurs storytelling w zarządzaniu zespołem – program:

Za dnia szydełkuje, w klubach bawi się nocami

  • Pytania wzajemne – ćwiczenie.
  • Pytania o dwie Panie – ćwiczenie.
  • Efekt pierwszego wrażenia – dyskusja „Skąd biorą się Twoje odpowiedzi”? Przekonania, stereotypy, doświadczenie, wzorce.

Na początku było słowo. Dlaczego opowieści skuteczniej inspirują, motywują i edukują, niż setki slajdów, suchych prezentacji, czy obiektywnych argumentów merytorycznych.

  • Wprowadzenie.
  • Opowieść prowadzącego
  • Pytania do słuchaczy na temat ich odczuć i emocji jakich doświadczyli
  • Przyjrzenie się mechanizmom neuropsychologicznym jakie zachodzą w odbiorcach opowieści
  • Przybliżenie tematu story-tellingu: czym jest, czemu służy, jakie przynosi korzyści, gdzie się go używa, kiedy warto go stosować?

Jak zmieścić trójkąt w okrągłym otworze?

  • Typy osobowości a sztuka story-tellingu – jak docierać z przekazem do różnych osób i różnych grup odbiorców
  • Filary hojności społecznej i kluczowe tajniki procesów efektywnej komunikacji – jak skutecznie zadbać o poczucie bezpieczeństwa i zaufania odbiorców.
  • Jak świadomie wpływać na otwartość własną i rozmówcy – co robić, by chcieli nas słuchać, wierzyli nam, mieli potrzebę kontynuacji współpracy – kluczowe zasady sztuki etycznej perswazji – ćwiczenia.

W basenie pływa mi się swobodniej niż w morzu. Jak stworzyć porywającą historię?

  • Nie zawsze wygrywa ten, kto ma najlepszy pomysł, lecz ten, kto opowie o nim, używając najlepszej historii.
  • Zbuduj swoją opowieść opartą na strukturze – dwa modele:
    – przykłady story-tellingu – wideo
    – angażujące ćwiczenie dla uczestników – grupowe tworzenie opowieści w oparciu o jedną ze struktur story-tellingu
    – story-telling w oparciu o model SyKoMoR – wideo, przykłady, ćwiczenia
    – opowiedz im historię opartą na strukturze – dwa modele:
    – (problem – rozwiązanie – korzyść) – przykłady, ćwiczenia
    – (co – i co z tego – co teraz) – przykłady, ćwiczenia
    – story-telling według Stephena Denninga – model, struktura, przykłady, ćwiczenia

    Rozterki z doborem krawata

    • Team-work – ćwiczenie, w którym zespołowo uczestnicy przygotowują po dwie koncepcje story-tellingowe dla różnych kontekstów i prezentują je zespołowo na forum (story-telling w rozmowach z pracownikiem, w zaangażowania i motywacji, story-telling w budowaniu autorytetu, przekonywaniu do swoich idei, story-telling na spotkaniach, zebraniach, motywacja, inspiracja, perswazja).
    • Wzmocnienie siły oddziaływania, budować swój autorytet, przekonywać do swoich idei, wpływać na wzrost zaangażowania i motywacji, potrzebuje świadomie budować opowieść
    • Usiądź wygodnie. Opowiem Ci krótką historię… Dziennik opowieści.

    WYKŁADOWCA

    Kurs storytelling w zarządzaniu poprowadzi:

    Trener, konsultant, akredytowany coach ICF. Ekspert zarządzania.
    Towarzyszy przywódcom w drodze od menedżera do lidera. W pracy z menedżerami koncentruje się na zagadnieniach przywództwa, inteligencji emocjonalnej, story-tellingu, efektywnej komunikacji, zarządzania stresem, work-life balance, mindfulness i wellbeing w biznesie.
    Autor modelów: TY® i Lider Przyszłości – TERAZ
    Ma na swoim koncie 4700 godzin sesji indywidualnych, 6400 godzin szkoleń i warsztatów, 150 godzin wystąpień publicznych, w których udział wzięło 16000 uczestników.

    W autorskich, relacyjnych szkoleniach i warsztatach wykorzystuję doświadczenie coachingowe, terapeutyczne, techniki mindfulness, pracę z ciałem, ruchem, dźwiękiem, obrazem, by zwiększyć ich atrakcyjność, efektywność oraz integracyjno-motywacyjny charakter.
    Wspiera najwyższą kadrę w uwalnianiu się z tego co przeszkadza, ogranicza, staje na drodze, blokuje w realizacji celów.

    Certyfikaty:

    Mindsonar, InspireGroup – Design Thinking, Coachways – Vuca World Leadership, Theory U, The Cynefin Framework, Manifestacja celu, APMG – Change Management, Konstelacje Archetypowe, Coaching TAO w ujęciu transpersonalnym, Psychoterapia Zaburzeń Depresyjnych – Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej. .  Certyfikowany Praktyk i Mistrz ECO NLP.

    Publikacje:

    Autor ponad 200 artykułów m.in. w magazynach „Sukces”, „BusinessMagazine”, „L’Eclat”, „Trendy Art of Living”, „Elle Man” „Dziennik”, „Manager”, „Gazeta Finansowa”, „Dziennik Zachodni”, „Fokus na Biznes”, „BusinessWoman&Life”, „VIP Magazine”, „Fine Life”, „Top Class”, „Business Traveller”, „Ludzie Sukcesu”, „2-tygodnik Kielecki”, „Business Voice”, „Sport bez ograniczeń”, „Network Magazine” i innych, gdzie pełnię rolę eksperta ds. psychologii biznesu i świadomego życia.

    Wybrani klienci:

    BMW, Peugot, Toyota, Volvo, Volkswagen Group Polska, Kompania Piwowarska, DPD, BSH, ZPR Group, Radio Vox, Radio Plus, Marcopol, Flugger, Bibus Menos, Quad Graphics, Colian, Polskie Sieci Energetyczne, PGNiG, PGE, ZUS, CES, JTI, Fujitsu, HBH, Neuca, Unum, Novol, Kiloutou, Grupa Azoty, Konimpex, Mondi, OexCursor, Poczta Polska, Westland, AllSpice, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, SGH, Akademia Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski, Akademia WSB Dąbrowa Górnicza, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Łazarskiego, WSB Szczecin, Wyższa Szkoła Humanitas, Kongres Praktyków Biznesu, Stress Off Festival, PHD/Media Direction, Pure Sky Club, Business Center Club, Wydawnictwo Charaktery, Wydawnictwo Presspublica, DFK,  ASA, Prizm, Pernod Ricard, RC2, Urząd Kontroli Skarbowej, Stołeczne Forum Przedsiębiorczości, Instytut Publico, kadry hoteli, DPSów, szkół, przedszkoli i inni.

    METODY

    Kurs storytelling w zarządzaniu – metody:

    Szkolenie prowadzone jest z zastosowaniem licznych, ciekawych ćwiczeń grupowych na platformie ZOOM, w podziale na pokoje.

    ADRESACI

    Kurs storytelling w zarządzaniu adresujemy do:

    • menedżerów, którzy chcą zwiększyć siłę oddziaływania na ludzi w swoim biznesowym otoczeniu – podwładni, przełożeni, współpracownicy z innych działów.

    Oceny uczestników wcześniejszej edycji kursu storytelling w zarządzaniu zespołem?:

    POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
    95%
    ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
    98%
    UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
    94%

    MIEJSCE SZKOLENIA

    Hotel Focus*** Łódź

    Hotel Focus*** Łódź

    26.06.2024 Szkolenie online
    790 ZŁ (NETTO)

    KARTA ZGŁOSZENIA

    OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

      KONSULTANT


      KINGA LALKO-SMOŁKA
      KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 150
      mobile: +48 662 297 689
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      AGNIESZKA WALAS
      SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 153
      mobile: +48 608 577 231
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      OPINIE KLIENTÓW


      • "Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".

        ANBUD Sabina Obwiosło-Budzyń Sabina
      • "Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".

        Europe Distribution Group Sp. z o.o. Magdalena

      Newsletter


      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

        Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

        Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.