Excel w HR – poziom zaawansowany. Najważniejsze obszary kosztów w HR „pod lupą”https://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Chcesz robić obliczenia i raporty szybko oraz bez błędów?
Zapędź Excela do roboty, niech oblicza za Ciebie!
Tym razem przeanalizujesz skomplikowane dane dotyczące zatrudnienia, wynagrodzeń, absencji, fluktuacji, kosztów szkoleń, rekrutacji.
Poznasz wskaźniki strategiczne i operacyjne w obszarze personalnym.
Dokonasz bardziej skomplikowanych obliczeń, będziesz naprawiać błędy w bazie danych i uwzględniać te poprawki w raportach.
Dowiesz się jak za pomocą Power Query zaczytać dane z wielu list płac do jednej bazy danych o kosztach wynagrodzeń?
Dokonasz analizy płac i zatrudnienia w poszczególnych działach i miesiącach.
Porównasz średni koszt płac kobiet i mężczyzn zatrudnionych na poszczególnych stanowiskach i w grupach stanowiskowych.
Przygotujesz bazy danych o pracownikach i współpracownikach pozyskane z różnych źródeł i plików.
Obliczysz wskaźniki struktury zatrudnienia wg działów i stanowisk.
Przeanalizujesz zatrudnienie pod względem etatów (pełnoetatowy/niepełnoetatowy).
Zrobisz analizę płac i zatrudnienia w poszczególnych działach i miesiącach.
Obliczysz koszty motywowania pozafinansowego.
Przygotujesz zestawienia rocznych kosztów i wskaźników motywowania pozafinansowego w podziale na działy i rodzaje benefitów.
Obliczysz dostępny potencjał dni pracy, ilość nieobecności, ilość pracowników z absencją, ilość dni absencji, średnia nieobecności / os, % nieobecnych pracowników, wskaźnik absencji, średni czas trwania nieobecności.
Zaczytasz dane przez Power Query i robisz z nich bazę gotową do analizy nieobecności trwających na przełomie miesięcy.
Sprawdzisz jak przygotować bazę danych do obliczania mierników fluktuacji?
Jak z danych miesięcznych policzyć roczny wskaźnik zwolnień?
Obliczysz koszty szkoleń. Ilość przeszkolonych osób. Odsetek przeszkolonych pracowników.
Budżet szkoleń oraz % realizacji budżetu.
Dowiesz się jak przygotować bazę danych do analizowania rekrutacji?
Ile kosztowała rekrutacja?
Jakie są łączne i średnie koszty rekrutacji na dany typ pracownika?
Do szkolenia wymagane jest posiadanie Excela w wersji 2016 lub nowszej albo Excela 2010 lub 2013 z doinstalowanym dodatkiem Power Query. Można go pobrać bezpłatnie ze strony Microsoft.
Na szkoleniu Excel w HR bardzo ułatwia pracę korzystanie z dwóch monitorów. Na jednym obserwujesz, co pokazuje trener, na drugim wykonujesz swoje zadanie.
W tym kursie – Excel w HR – będziemy pokazywać zastosowanie niektórych funkcji Excela 365, ponieważ są bardzo przydatne i mogą pomóc. Jeśli nie masz Excela 365, to po prostu w kilku przypadkach zobaczysz jedynie, co daje się zrobić i być może wykorzystasz to w przyszłości.
Raport 1 – analiza globalna
Raport 2
Raport 3
Raport 4
Raport 5
Raport 6
Trener w zakresie dynamicznej analizy danych przy użyciu arkusza kalkulacyjnego Excel. Wiedzę i doświadczenie z zakresu zastosowania Excela zdobyła pracując przez trzynaście lat na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej w polskich firmach, gdzie zarządzała między innymi działami logistyki, finansów, księgowości i płac, administracją, windykacją, IT.
Specjalista w dziedzinie zarządzania finansami przedsiębiorstw i wieloletni praktyk z zakresu finansów i rachunkowości.
Posiada certyfikat księgowy ministra finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Dzięki doświadczeniu w obszarze rachunkowości i finansów, przekazuje wiedzę i rozwiązania z zakresu zastosowania Excel’a, które można wykorzystać w codziennej pracy na niemalże każdym stanowisku.
Nie napisałam żadnej książki. Nie publikuję w żadnym czasopiśmie czy portalu internetowym. Nie tworzę żadnych opracowań naukowych.
Ja po prostu szkolę z Excel’a, ponieważ sprawia mi to niewiarygodną frajdę. Mogę zaryzykować stwierdzenie, że ja nie pracuję, tylko realizuję swoją pasję.Kiedyś ktoś zapytał mnie, czym się różni Excel dla księgowych od Excel’a dla logistyków czy działów personalnych? Excel niczym, ale możliwości zastosowania są zdecydowanie różne. I o to chodzi w moich szkoleniach, żeby oprócz pokazania, co może zrobić Excel, pokazać też to, co Ty możesz zrobić z Excel’em, do czego można tego użyć w tym konkretnym dziale czy na konkretnym stanowisku.
Szkolenie Excel w HR jest prowadzone metodami maksymalnie aktywizującymi uczestników.
Wymagane komputery z oprogramowaniem Excela 2016 i wyżej lub Excela 2010 albo 2013 z dodatkiem Power Query.
Wszystkie ćwiczenia i materiały wykonane w Excel’u pozostają do Twojej dyspozycji.
osób, które pracowały już z arkuszem kalkulacyjnym, ale chcą poznać i efektywniej wykorzystywać jego możliwości w praktyce HR.
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
"Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.