Japońska i chińska kultura biznesuhttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Kontakty z Japończykami i Chińczykami nie należą do najłatwiejszych i mogą rodzić wiele nieporozumień. Aby prowadzić biznes w Kraju Kwitnącej Wiśni i za Wielkim Murem potrzebna jest świadomość, otwartość dla różnic kulturowych, które nie muszą stanowić bariery w kontaktach z przełożonymi, współpracownikami, dostawcami czy partnerami biznesowymi.
CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
Głównym celem szkolenia jest zrozumienie różnic kulturowych pomiędzy Polską a Japonią i Chinami w środowisku pracy, biznesie a w szczególności:
Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję zgłębić wiedzę na temat:
PROGRAM SZKOLENIA:
I CZĘŚĆ – BIZNES Z JAPOŃCZYKAMI
Filozofia zarządzania w firmach japońskich. Co należy wiedzieć o japońskim biznesie? Różnice w funkcjonowaniu firm polskich i japońskich. Stereotypy i wzajemne postrzeganie.
Bariery wejścia i funkcjonowania na rynku japońskim. Co polscy menedżerowie powinni wiedzieć współpracując z firmami z Japonii?
Analiza Case studies
Klient jest bogiem, czyli japońskie techniki obsługi klienta – orientacja na klienta.
Studia przypadków dotyczące obsługi klienta w Japonii.
Kultura ciągłego doskonalenia.
Studia przypadków
II CZĘŚĆ – BIZNES Z CHIŃCZYKAMI – PANEL KONSULTACYJNY
WYKŁADOWCAMI NA SZKOLENIU BĘDĄ:
Mariusz Dąbrowski
Członek Polsko-Japońskiego Komitetu Gospodarczego, Ekspert ds. Japonii w Centrum Studiów Polska-Azja.
Stały uczestnik i komentator wydarzeń dotyczących gospodarki japońskiej w stacji biznesowej TVN24 Biznes i Świat.
Komentator wydarzeń dotyczących Azji Wschodniej oraz polsko-japońskiej współpracy gospodarczej, w takich mediach jak: Japan Today, Polsat News, Telewizja Polska, Polskie Radio, Radio PiN, Radio TOK FM.
Autor szkoleń i publikacji dotyczących rynków azjatyckich oraz japońskiej kultury biznesu.
Prowadził szkolenia m.in. dla Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej, przedstawicieli przedsiębiorstw japońskich (Sumitomo Electric, Denso Thermal Systems), firm prywatnych (Adampol, mBank, Rosti, Valeo).
Rodzinnie związany z Japonią, skąd pochodzi jego małżonka.
Grzegorz Opolka
Lektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi własną firmę szkoleniową Mindset. Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia problemów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.
Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji.
W swoim portfolio ma również szkolenia językowe dla działów HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.
Prowadzi specjalistyczne warsztaty językowe, podczas których uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste.
W swoim dorobku lektorskim ma współpracę z największymi szkołami językowymi w Polsce, prowadzi zajęcia ze studentami w Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach i Towarzystwie Edukacji Bankowej.
Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.
Z powodzeniem prowadzi szkolenia „miękkie” w języku polskim.
METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:
SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:
• osób prowadzących i uczestniczących w procesach negocjacyjnych z międzynarodowymi klientami lub kooperantami (Chiny, Japonia)
• importerów, eksportów i inwestorów, którzy prowadzą lub zamierzają rozpocząć działalność biznesową z krajami azjatyckimi
• pracowników firm z kapitałem chińskim, japońskim, którzy chcą poznać różnice kulturowe, pokonać bariery komunikacyjne i uniknąć nieporozumień w kontaktach biznesowych
• firm planujących rozpoczęcie działalności – bądź działających już – na rynku japońskim i chińskim, przedsiębiorstw
• firm współpracujących z podmiotami z Japonii i Chin
• instytucji zajmujących się pozyskiwaniem inwestycji zagranicznych i wspieraniem eksportu.
ZAPYTAJ O TERMIN
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.