In Handel / Marketing
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-sprzedazowe-szkolenia-marketing/kurs-digital-marketing

Kurs digital marketing dla praktyków – narzędziownik skutecznego marketera

– sprawdzone rozwiązania, najlepsze standardy, wartościowe narzędzia i taktyki, najnowsze trendy, które musisz znać!

Chcesz by Twoja marka była lepiej rozpoznawalna? Żeby klienci ją znali, kupowali?

Angażujesz środki i siły na maksa, a nadal rezultaty pozostawiają sporo do życzenia?

Czujesz, że można więcej, ale nie wiesz co zmienić, w jakim pójść kierunku?

Wiemy jak Ci pomóc!

Potrzebujesz świeżego podejścia, inspiracji i nowych rozwiązań, które zastosujesz od zaraz.

Nasze szkolenie nauczy Cię w pełni wykorzystać siłę internetu i przekuć ją na rozwój Twojej marki!

Nauczysz się korzystać z narzędzi marketingu cyfrowego – poznasz sprawdzone rozwiązania do natychmiastowego wdrożenia!
Dowiesz się jak prowadzić skuteczne kampanie w internecie i jak wycisnąć najwięcej z budżetu reklamowego!
Nauczysz się podejmować właściwe decyzje w działaniach marketingowych!
Poznasz najnowsze trendy i dowiesz się jak je wykorzystać na co dzień!
Spotkasz się z Ekspertem z 17-letnim doświadczeniem w komunikacji internetowej dla największych klientów takich jak PKO, Ford, Nike, KIA, BP czy Lufthansa, który podzieli się swoim doświadczeniem w projektach z każdego obszaru marketingu cyfrowego.

Weź udział w kursie Digital marketing dla praktyków, pełnym inspiracji, porad, wskazówek i przykładów, które od zaraz wykorzystasz w swoich działaniach on-line!

Podczas szkolenia otrzymasz:

Pomocnik stratega digital – wzór procesu strategicznego do samodzielnego zastosowania

Narzędziownik digital – opisy narzędzi, wskazówki do zastosowania i najczęściej popełniane błędy

!!! Jeśli posiadasz certyfikat DIMAQ otrzymasz 20 pkt. za udział w tym szkoleniu (do przedłużenia certyfikatu wymagane jest zebranie w ciągu dwóch lat 100 pkt.).

Podczas szkolenia trener:

  • wprowadzi Cię w ekosystem e-marketingu i każdy z jego obszarów
  • przeprowadzi Cię przez proces tworzenia strategii cyfrowej
  • przedstawi narzędzia wykorzystywane w marketingu internetowym wraz z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi ich efektywnego stosowania
  • pokaże sprawdzone rozwiązania prowadzące do poprawienia efektów działań
  • zwróci uwagę na wady i zalety poszczególnych rozwiązań oraz na błędy, których musisz się wystrzegać
  • podzieli się swoimi doświadczeniami z wdrożeń i projektów dla znanych marek, które mogą przyczynić się również w Twojej firmie do zwiększenia sprzedaży

To jeszcze nie wszystko!
Dowiesz się między innymi:

  • jak analizować odbiorców i konkurencję w digitalu?
  • jak definiować cele działań i dobierać do nich skuteczne narzędzia?
  • jak stworzyć skuteczny spot wideo do internetu?
  • czy własny kanał na YouTube to dobre rozwiązanie dla każdego?
  • jakie są pułapki reklamy graficznej?
  • jak skutecznie współpracować z agencją reklamową?
  • czego należy się wystrzegać, zlecając realizację kampanii marketingowych na zewnątrz?
  • jak realizować cele marketingowe za pomocą influencerów?
  • jak dobrać influencerów dla marki?
  • jak zaprojektować dobry mailing?
  • jak mierzyć i interpretować wskaźniki?

 

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Kurs digital marketing – cele i korzyści:

    PROGRAM

    Digital marketing – program kursu:

    Internet w Polsce – gdzie działamy? Poznanie rynku, konsumenta, konkurencji…

    • Zanim zaczniesz – pigułka danych na temat internetu i internautów w Polsce – kim są, co robią?
    • Główni gracze na rynku – reklamodawcy i wydawcy
    • Podstawowe pojęcia digital marketingu – niezbędnik marketera

    Ćwiczenie: liczenie podstawowych wskaźników

    Nie idź na skróty, zacznij od podstaw. Tworzymy strategię marki w świecie cyfrowym krok po kroku.

    • Elementy dobrej strategii – Proces strategiczny
    • Definiowanie grupy docelowej według kryteriów demograficznych i behawioralnych

    Ćwiczenie: samodzielna definicja grupy celowej

    • Analiza odbiorców i konkurencji w digitalu – narzędzia i techniki

    Ćwiczenie: analiza działań marki w internecie

    • Cyfrowa podróż konsumenta – planowanie punktów styku marki z odbiorcą

    Ćwiczenie: dzień z życia konsumenta

    • Definicja celów komunikacji

    Planowanie kampanii reklamowej w internecie – czy wygrywają tylko Ci, którzy mają gruby porfel?

    • Narzędzia marketingu cyfrowego

    Ćwiczenie: dobór narzędzi w kampanii

    • Współpraca z agencją 

    Ćwiczenie: jak przygotować dobry brief komunikacyjny?

    • Pomiar skuteczności działań – kluczowe wskaźniki, które powinieneś śledzić i ich interpretacja

    Ćwiczenie: samodzielna ewaluacja wyników kampanii reklamowej

    Narzędzia reklamowe – co działa, a co nie sprawdzi się w Twoim biznesie. Przegląd najczęściej popełnianych błędów, pułapki czyhające na marketerów, doskonalenie rozwiązań.

    Display – reklama graficzna

    • Planowanie kampanii, zakup i optymalizacja – jak wycisnąć najwięcej z budżetu reklamowego?
    • Zakup programatyczny vs bezpośredni – blaski i cienie
    • Omówienie formatów reklamowych online
    • Niezbędnik projektowania kreacji w zależności od celu kampanii
    • Pułapki reklamy graficznej: banner blindness, brand safety, viewability, adblock

    Reklama wideo

    • Platformy emisji reklamy wideo i formaty reklamowe
    • Projektowanie kampanii wideo w zależności od celu
    • Jak stworzyć spot wideo do internetu? Niezbędne elementy
    • Własny kanał na YouTube – czy to rozwiązanie dla każdego

    Social media

    • Przegląd platform social w Polsce
    • Strategia działań w social media – dobór platform, tworzenie treści, pomiar i ocena działań
    • Kampanie sprzedażowe i wizerunkowe w social mediach – działania reklamowe

    Influencerzy

    • Jak realizować cele marketingowe za pomocą influencerów?
    • Jak dobrać influencerów dla marki?
    • Współpraca z influencerem krok po kroku

    Wyszukiwarki

    • SEM i SEO czyli dwa sposoby na zaistnienie w wyszukiwarkach
    • SEM – płatna reklama w wyszukiwarkach i stosowanie jej w kampaniach sprzedażowych i wizerunkowych, projektowanie struktury kampanii i reklam
    • SEO – mechanizm działania wyszukiwarek i sposoby na wpłynięcie na wyniki wyszukiwania
    • Nie tylko Google – inne wyszukiwarki i możliwości reklamowe jakie oferują

    Ćwiczenie: projektowanie struktury kampanii w wyszukiwarce

    Email

    • Komunikacja mailingowa – własna baza vs bazy zewnętrzne – co wybrać?
    • Budowanie bazy mailingowej
      – narzędzia do budowania i obsługi bazy
      – aspekty prawne
    • Jak zaprojektować dobry mailing?

    Content marketing – lekkie pióro zawsze w cenie. Jak stworzyć content, który się wyróżnia?

    • Rola treści na poszczególnych etapach podróży konsumenta
    • Trafiaj słowem – tworzenie treści dla użytkownika i dla robota Google
    • Reklama natywna i jej rola w content marketingu

    Ecommerce – jak wprawić sklep w ruch i napędzać go?           

    • Rynek ecommerce w Polsce z lotu ptaka
    • Jak zacząć sprzedawać? Własny sklep? Marketplace? A może reseller? Wady i zalety poszczególnych podejść

    Ćwiczenie: analiza strategii ecommerce danej marki

    • Jak otworzyć własny sklep online – niezbędnik do startu
    • Akwizycja i retencja

    Analityka i UX (User eXperience)

    • Narzędzia analityczne na przykładzie Google Analytics
      – omówienie wskaźników i ich zastosowania w praktyce
      – optymalizacja kampanii i stron w oparciu o dane z GA
    • Projektowanie stron internetowych i landing page – co należy wiedzieć?

    Ćwiczenie: audyt UX strony internetowej

    Aspekty prawne działań w internecie

    • Praktyczne ujęcie takich obszarów jak nieuczciwa konkurencja, prawo autorskie, „trudne” produkty jak hazard, alkohol, leki czy marketing skierowany do dzieci
    • Zarządzanie danymi i prywatność – zgodność z RODO
    WYKŁADOWCA

    Kurs digital marketing dla praktyków poprowadzi:

    Certyfikowany trener DIMAQ, ekspert w dziedzinie digital marketingu, związany z branżą reklamy online od 2006 roku. Doradzał przy tworzeniu strategii marketingowych i realizacji działań komunikacyjnych klientom takim jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa. Ekspert w zakresie wykorzystania platform cyfrowych do realizacji celów biznesowych. Skutecznie wprowadzał nowe platformy i narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązania cyfrowe skutkujące wzrostem przychodów klientów.

    Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow.
    Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.

    METODY

    Digital marketing dla praktyków – metody szkolenia:

    Przykłady, symulacje, dobre praktyki i ćwiczenia.

    ADRESACI

    Szkolenie digital marketing dla praktyków kierujemy do:

    • dla osób, które na co dzień zajmują się digital marketingiem,
    • dla osób, które rozpoczynają pracę w obszarze marketingu internetowego,
    • dla tych, którzy pracują z agencjami i dla prowadzących działania samodzielnie,
    • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-marketing – planowanie kampanii online,
    • dla właścicieli firm, którzy chcą zrozumieć digital marketing.

    Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia marketing internetowy dla profesjonalistów:

    POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
    98%
    ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
    98%
    UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
    99%

    MIEJSCE SZKOLENIA

    KARTA ZGŁOSZENIA

    OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

      KONSULTANT


      KINGA LALKO-SMOŁKA
      KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 150
      mobile: +48 662 297 689
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      AGNIESZKA WALAS
      SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 153
      mobile: +48 608 577 231
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      OPINIE KLIENTÓW


      • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

        Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
      • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

        Forbis Sp. z o.o. Krystyna

      Newsletter


      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

        Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

        Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.