digital marketing dla praktyków – narzędziownik skutecznego marketerahttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Chcesz by Twoja marka była lepiej rozpoznawalna? Żeby klienci ją znali, kupowali?
Angażujesz środki i siły na maksa, a nadal rezultaty pozostawiają sporo do życzenia?
Czujesz, że można więcej, ale nie wiesz co zmienić, w jakim pójść kierunku?
Wiemy jak Ci pomóc!
Nasze szkolenie nauczy Cię w pełni wykorzystać siłę internetu i przekuć ją na rozwój Twojej marki!
Nauczysz się korzystać z narzędzi marketingu cyfrowego – poznasz sprawdzone rozwiązania do natychmiastowego wdrożenia!
Dowiesz się jak prowadzić skuteczne kampanie w internecie i jak wycisnąć najwięcej z budżetu reklamowego!
Nauczysz się podejmować właściwe decyzje w działaniach marketingowych!
Poznasz najnowsze trendy i dowiesz się jak je wykorzystać na co dzień!
Spotkasz się z Ekspertem z 17-letnim doświadczeniem w komunikacji internetowej dla największych klientów takich jak PKO, Ford, Nike, KIA, BP czy Lufthansa, który podzieli się swoim doświadczeniem w projektach z każdego obszaru marketingu cyfrowego.
Podczas szkolenia otrzymasz:
Pomocnik stratega digital – wzór procesu strategicznego do samodzielnego zastosowania
Narzędziownik digital – opisy narzędzi, wskazówki do zastosowania i najczęściej popełniane błędy
!!! Jeśli posiadasz certyfikat DIMAQ otrzymasz 20 pkt. za udział w tym szkoleniu (do przedłużenia certyfikatu wymagane jest zebranie w ciągu dwóch lat 100 pkt.).
Podczas szkolenia trener:
To jeszcze nie wszystko!
Dowiesz się między innymi:
8-9 listopada 2023r. – szkolenie online
Wymagania sprzętowe:
Zarezerwuj czas na szkolenie w godzinach 9:00-14:00.
8.30 – 9.00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
Cena szkolenia wynosi 1290zł netto/os.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.
Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Internet w Polsce – gdzie działamy? Poznanie rynku, konsumenta, konkurencji…
Ćwiczenie: liczenie podstawowych wskaźników
Nie idź na skróty, zacznij od podstaw. Tworzymy strategię marki w świecie cyfrowym krok po kroku.
Ćwiczenie: samodzielna definicja grupy celowej
Ćwiczenie: analiza działań marki w internecie
Ćwiczenie: dzień z życia konsumenta
Planowanie kampanii reklamowej w internecie – czy wygrywają tylko Ci, którzy mają gruby porfel?
Ćwiczenie: dobór narzędzi w kampanii
Ćwiczenie: jak przygotować dobry brief komunikacyjny?
Ćwiczenie: samodzielna ewaluacja wyników kampanii reklamowej
Narzędzia reklamowe – co działa, a co nie sprawdzi się w Twoim biznesie. Przegląd najczęściej popełnianych błędów, pułapki czyhające na marketerów, doskonalenie rozwiązań.
Display – reklama graficzna
Reklama wideo
Social media
Influencerzy
Wyszukiwarki
Ćwiczenie: projektowanie struktury kampanii w wyszukiwarce
Email
Content marketing – lekkie pióro zawsze w cenie. Jak stworzyć content, który się wyróżnia?
Ecommerce – jak wprawić sklep w ruch i napędzać go?
Ćwiczenie: analiza strategii ecommerce danej marki
Analityka i UX (User eXperience)
Ćwiczenie: audyt UX strony internetowej
Aspekty prawne działań w internecie
Certyfikowany trener DIMAQ, ekspert w dziedzinie digital marketingu, związany z branżą reklamy online od 2006 roku. Doradzał przy tworzeniu strategii marketingowych i realizacji działań komunikacyjnych klientom takim jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa. Ekspert w zakresie wykorzystania platform cyfrowych do realizacji celów biznesowych. Skutecznie wprowadzał nowe platformy i narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązania cyfrowe skutkujące wzrostem przychodów klientów.
Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow.
Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.
Przykłady, symulacje, dobre praktyki i ćwiczenia.
8-9.11.2023 Szkolenie online |
1290 ZŁ (NETTO) |
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
"Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.