Marketing internetowy w praktycehttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Chcesz wprowadzić swoją markę do internetu?
A może jesteś tam już i nie widzisz rezultatów?
Potrzebujesz świeżego podejścia, inspiracji i sprawdzonych rozwiązań?
To szkolenie nauczy Cię w pełni wykorzystać siłę internetu i przekuć ją na rozwój swojej marki!
Naucz się marketingu internetowego od praktyka i samodzielnie zarządzaj komunikacją online.
Naucz się jak korzystać z narzędzi marketingu cyfrowego
Dowiedz się jak prowadzić skuteczne kampanie w internecie
Podejmuj właściwe decyzje w działaniach marketingowych
Poznaj najnowsze trendy i dowiedz się jak je wykorzystać
Spotkaj się z praktykiem z 18-letnim doświadczeniem w komunikacji internetowej dla największych klientów takich jak PKO, FORD, NIKE, KIA, BP czy LUFTHANSA ze zrealizowanymi projektami z każdego z obszarów marketingu cyfrowego.
Weź udział w szkoleniu pełnym inspiracji, porad, wskazówek i przykładów, które od zaraz możesz wykorzystać w swoich działaniach online
Podczas szkolenia trener:
Dzięki szkoleniu wejdziesz w świat narzędzi komunikacji online i dowiesz się jak z powodzeniem wykorzystać je w swoich działaniach reklamowych
Tworzenie strategii marki w świecie cyfrowym krok po kroku
Ćwiczenie: Samodzielna definicja grupy celowej
Ćwiczenie: Analiza działań marki w internecie
Ćwiczenie: Dzień z życia konsumenta
Narzędzia reklamowe
Display – reklama graficzna
Ćwiczenie: Przygotowanie kampanii display zgodnej z celem kampanii
Reklama wideo
Ćwiczenie: Przygotowanie kampanii wideo zgodnej z celem kampanii
Social media
Ćwiczenie: Stworzenie założeń obecności marki w social mediach
Influencerzy
Wyszukiwarki
Ćwiczenie: projektowanie struktury kampanii w wyszukiwarce
Content marketing
Ćwiczenie: projektowanie struktury treści dla marki
Certyfikowany trener DIMAQ, ekspert w dziedzinie digital marketingu, związany z branżą reklamy online od 2006 roku. Doradzał przy tworzeniu strategii marketingowych i realizacji działań komunikacyjnych klientom takim jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa. Ekspert w zakresie wykorzystania platform cyfrowych do realizacji celów biznesowych. Skutecznie wprowadzał nowe platformy i narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązania cyfrowe skutkujące wzrostem przychodów klientów.
Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow.
Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.
Przykłady, symulacje, dobre praktyki i ćwiczenia.
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
JOANNA KUŚ
Specjalista ds. szkoleń otwartych
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
NATALIA TREFLER
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
"Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.