In Handel / Marketing
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-sprzedazowe-szkolenia-marketing/marketing-internetowy-dla-profesjonalistow-egzamin-dimaq-professional

marketing internetowy dla profesjonalistów – przygotowanie do egzaminu DIMAQ Professional

– jak wykorzystać internet w komunikacji marek? Jak projektować strategię komunikacji? Jakie są najnowsze trendy i jak je wykorzystać? Przykłady z rynku, aktualne dane i gotowe do zastosowania narzędzia i taktyki

Naucz się marketingu internetowego od praktyka i samodzielnie zarządzaj komunikacją online.


Poznaj najnowsze trendy i dowiedz się jak je wykorzystać w praktyce!

Poznaj w praktyce korzystanie z narzędzi marketingu cyfrowego!

Dowiedz się jak prowadzić skuteczne kampanie w internecie!

Podejmuj właściwe decyzje w działaniach marketingowych

 a jako bonus…

przygotuj się do egzaminu DIMAQ Professional –  najważniejszego certyfikatu w branży, rozpoznawalnego i uznanego w branży i wśród marketerów, wyznaczającego standard kompetencji osób zajmujących się marketingiem cyfrowym.

Zweryfikuj swoje kompetencje digital marketingowe, weź udział w szkoleniu, przystąp do egzaminu!

Jak?

Spotkaj się z Certyfikowanym trenerem DIMAQ, który od wielu lat dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu digital marketingu. Postaw na kontakt z praktykiem z 17-letnim doświadczeniem w komunikacji internetowej dla największych klientów takich jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa.

Weź udział w szkoleniu pełnym inspiracji, porad, wskazówek i przykładów, które od zaraz możesz wykorzystać w swoich działaniach marketingowych.
Uczymy, jak planować kampanie, jak dobrze korzystać z danych i jak na ich podstawie wyciągać wnioski.

Podczas szkolenia trener digital marketingu:

  • przybliży ekosystem i obszary e-marketingu
  • pokaże jak budować strategię digitalową
  • przedstawi narzędzia digital marketingu i wskazówki korzystania z nich.
  • omówi trendy w rozwoju rynku internetowego wraz z ich praktycznym zastosowaniem.

Co zyskasz uczestnicząc w szkoleniu Marketing internetowy dla profesjonalistów?

nauczysz się sprawnie poruszać wśród narzędzi komunikacji online i tworzyć z ich pomocą skuteczne kampanie reklamowe.

kogo zapraszamy na szkolenie marketing internetowy:

  • kierowników i dyrektorów działów marketingowych oraz PR, którzy zamierzają wykorzystać potencjał sieci do obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia procesów biznesowych,
  • specjalistów ds. marketingu internetowego, którzy szukających inspiracji dla promowania przedsiębiorstwa, produktów, usług w internecie,
  • praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe,
  • marketerów, którzy chcą również samodzielnie prowadzić działania online,
  • digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu.

 

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie marketing internetowy – cele i korzyści:

    PROGRAM

    Marketing internetowy dla profesjonalistów – program szkolenia:

    Digital Marketing – co musisz wiedzieć?

    • Rynek reklamowy w Polsce
    • Użytkowanie mediów cyfrowych
    • Internauci w Polsce, kluczowe aktywności w sieci
    • Podstawowe pojęcia
    • Podstawowe wskaźniki sukcesu
    • Formaty reklamy
    • Kluczowe trendy w świecie cyfrowym

    Strategia marki w świecie cyfrowym

    • Definicja strategii
    • Badanie rynku i konkurencji
    • Segmentacja, persony, kluczowe opinie klientów
    • Analiza rynku, otoczenia, silne i słabe strony
    • Definicja propozycji marki /USP, uzasadnienie /RTB
    • Konstruowanie przekazu rynkowego
    • Modele biznesowe w świecie Digital
    • Multichannel vs omnichannel
    • Inbound vs outbound
    • Mapa podroży Klienta, ZMOT

    Planowanie kampanii w internecie

    • Kanały komunikacji w sieci
    • Badania i segmentacja
    • Współpraca z agencją, brief, przetarg
    • Planowanie kampanii
    • Media-mix
    • Affinity
    • Atrybucja
    • Lejek sprzedażowy
    • Budżetowanie kampanii, modele rozliczeń
    • Mierzenie kampanii, zarządzanie efektywnością

    Display Advertising

    • Formaty reklamy display
    • Modele sprzedaży display
    • Planowanie kampanii display
    • Podstawowe pojęcia w kreacji display
    • Viewability
    • Brand Safety
    • Mechanika GDN

    Video Advertising

    • Obraz reklamy video w Polsce
    • Rodzaje i formaty reklamy video
    • Reklama w YouTube, E-Mail Marketing
    • Budowa i higiena bazy, permission marketing
    • Zgody, aspekty prawne
    • Segmentacja, potrzeby odbiorców
    • Newslettery
    • Realizacja komunikacji e-mail
    • Kreacja i kompozycja e-maila
    • Spam, filtry antyspamowe
    • Narzędzia do wysyłki
    • Marketing automation
    • Mierniki i monitoring efektywności

    Influence Marketing /Social Media Advertising

    • Obraz mediów społecznościowych w Polsce
    • Marketing szeptany
    • Modele współpracy z influencerami, rozliczenia
    • Social listening, mierzenie efektywności
    • Lokowanie
    • Hashtagi
    • Reklama i konkursy na Facebooku

    Content Marketing /Native Advertising /Copywriting

    • Reklama natywna
    • Dystrybucja treści
    • Copywriting w sieci
    • Aspekty prawne

    Mobile Marketing

    • Smartfonizacja
    • Multiscreening
    • Formy reklamy mobile
    • Serwisy i aplikacje mobilne vs natywne, RWD
    • Augmented Reality vs Virtual Reality
    • SMS /MMS marketing
    • Proximity marketing, QR kody, NFC, beacons
    • Internet of Things, wearables

    E-Commerce

    • Rynek e-commerce w Polsce
    • Inspiracje i zachowania nabywców
    • ROPO vs Showrooming
    • mCommerce
    • Marketing afiliacyjny
    • Metody zwiększenia konwersji i optymalizacji sprzedaży
    • Dropshipping
    • Monitoring mierników sukcesu w e-commerce
    • Chatboty
    • E-commerce a User Experience
    • Trendy w e-commerce
    • Aspekty prawne

    User Experience

    • UX a Usability
    • Heurystyki Nielsena
    • Metody badawcze, click-tracking, litera F, linia zanurzenia
    • Audyt UX
    • UX w E-Commerce

    Analityka internetowa

    • Co mierzyć? Przegląd KPI
    • Google Analytics, mechanika konta, parametry
    • Narzędzia monitoringu i pomiaru celów
    WYKŁADOWCA

    Szkolenie marketing internetowy dla profesjonalistów poprowadzi:

    Certyfikowany trener DIMAQ, ekspert w dziedzinie digital marketingu, związany z branżą reklamy online od 2006 roku. Doradzał przy tworzeniu strategii marketingowych i realizacji działań komunikacyjnych klientom takim jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa. Ekspert w zakresie wykorzystania platform cyfrowych do realizacji celów biznesowych. Skutecznie wprowadzał nowe platformy i narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązania cyfrowe skutkujące wzrostem przychodów klientów.

    Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow.
    Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.

    METODY

    Marketing internetowy dla profesjonalistów – metody szkolenia:

    Przykłady, symulacje, dobre praktyki i ćwiczenia.

    ADRESACI

    Szkolenie marketing internetowy dla profesjonalistów kierujemy do:

    • digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu,
    • doświadczonych marketerów, którzy chcą również samodzielnie prowadzić działania online,
    • praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe,
    • ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.

    Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia marketing internetowy dla profesjonalistów:

    POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
    98%
    ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
    98%
    UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
    99%

    MIEJSCE SZKOLENIA

    KARTA ZGŁOSZENIA

    OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

      KONSULTANT


      KINGA LALKO-SMOŁKA
      KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 150
      mobile: +48 662 297 689
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      AGNIESZKA WALAS
      SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 153
      mobile: +48 608 577 231
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      OPINIE KLIENTÓW


      • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

        Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
      • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

        Forbis Sp. z o.o. Krystyna

      Newsletter


      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

        Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

        Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.