Podnoszenie efektywności handlowców z użyciem metodologii insights®discovery™https://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Insights®Discovery™ Podnoszenie Efektywności jest wprowadzeniem do systemu Insights®Discovery™ i Profilu Indywidualnego. Wykorzystując interaktywne ćwiczenia, program ten pozwala zrozumieć siebie i innych a następnie szybko wykorzystywać zdobyte umiejętności w praktyce pracy handlowca.
Dzięki wykorzystaniu Profili Indywidualnych Insights® Discovery™, program pozwala każdemu lepiej zrozumieć siebie, poznać preferencje pozostałych osób oraz adaptować swój styl komunikacyjny oraz sposób budowania i utrzymywania relacji do ich potrzeb.
Posługiwanie się pojęciami czterech energii kolorystycznych: Ognisty Czerwony, Słoneczny Żółty, Kojący Zielony i Chłodny Niebieski umożliwia stworzenie jednego, wspólnego, łatwego do zapamiętania języka oraz zbudowanie podstaw, na których uczestnicy będą mogli w przyszłości opierać swoje relacje interpersonalne.
Programy Insights® Podnoszenie Efektywności są dostosowywane do wymagań oraz potrzeb klienta i mogą trwać od 1 dnia, aż po cykl sesji trwający kilka tygodni lub nawet miesięcy.
Insights®Discovery™ Podnoszenie efektywności – światowej sławy narzędzia do wspierania m.in. efektywności sprzedażowej ( uświadomienie różnic osobowościowych w obszarze przedstawiciela i klienta, umiejętność prawidłowej typologii klientów w oparciu o bardzo łatwy w użyciu model energii kolorystycznych Insights®, dopasowywanie prezentacji produktów i usług oraz sposobów prowadzenia sprzedaży pod określony typ klienta, budowanie długofalowych i skutecznych relacji handlowych z wykorzystaniem metodologii Insights®
CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
Celem warsztatów jest zwiększenie kompetencji handlowców w zakresie doskonalenia nawiązywanych z klientami relacji, podnoszenia świadomości psychologicznych typów klienta oraz ich praktycznego przełożenia na sposób nawiązywania relacji, metodę prezentacji produktów i usług firmy oraz potencjalny sposób podejmowania decyzji po stronie klienta.
PROGRAM SZKOLENIA:
I DZIEŃ
Skuteczność działań handlowca
połączenie właściwego podejścia, odpowiednich umiejętności handlowych i zachowań zapewniających skuteczność relacji, procesu doradztwa i sprzedaży
Cztery energie kolorystyczne w procesie sprzedaży
maksymalizowanie skuteczności działań doradczych poprzez wykorzystywanie całego spektrum potencjału wynikającego z osobowości handlowca i umiejętności dopasowania ich do oczekiwań klienta i okoliczności
Rozpoznawanie energii kolorystycznych w działaniu
Diagnozowanie preferencji psychologicznych klienta oraz uwzględnianie ich
w procesie budowania relacji, negocjacji i podpisywania umów
Model zaawansowanej sprzedaży wg Insights®
Budowanie świadomego porozumienia w relacji z klientem z wykorzystaniem zaawansowanych technik sprzedaży usług i produktów
Wykorzystywanie własnych mocnych stron w budowaniu relacji i zwiększaniu potencjału sprzedaży
Doskonalenie relacji sprzedażowej dzięki umiejętności adaptacji swoich zachowań sprzedażowych do preferowanego stylu klienta oraz wykorzystywanie preferencji sprzedażowych do finalizowania transakcji
Planowanie skutecznych relacji z klientami z wykorzystaniem G-WAVE®
Cele i konsekwencja w doradztwie, uruchamianie proaktywnej postawy handlowców oraz świadomości konieczności konsekwentnego budowania własnych planów i realizowania ustalonych planów sprzedażowychUmiejętność posługiwania się pełną paletą argumentacji (racjonalnych
i emocjonalnych) – umiejętność diagnozy i zastosowania na odpowiednich etapach rozmowy handlowej w zależności od typu klienta (wg Insights®Discovery™)
Zaawansowane modele języka korzyści w procesie budowania relacji i prowadzenia rozmowy handlowej – dobieranie korzyści do typu rozmówcy
Zaawansowane mechanizmy i efekty psychologii percepcji zwiększające skuteczność rozmów handlowych z uwzględnieniem typów jungowskich (metodologia Insights®Discovery™)
Umiejętność unikania odmownych odpowiedzi – znaczenie rodzaju zadawanych klientowi pytań i wykorzystanie tej wiedzy do budowania pytań, które pozwalają uzyskiwać oczekiwane odpowiedzi
Skuteczne umiejętności prezentowania kosztów/ceny/inwestycji
– wykorzystanie wiedzy na temat percepcji do efektywnego prezentowania cen produktów/usług i rekomendowanych pakietów w zależności od typu rozmówcy
Presupozycje w rozmowach doradczych – techniki pytań z pozornym wyborem, techniki przywoływania pozytywnych skojarzeń, znaczenie pytań argumentacyjnych i eliminacja błędów jego niewłaściwego zastosowania
Techniki radzenia sobie z obiekcjami klienta (zamiana zarzutów w korzystną argumentację, parafrazowanie z interpretacją pozytywną)
Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży na etapie budowania relacji oraz na etapie zwiększania skuteczności sprzedaży uwzględniające różnice pomiędzy typami Insights®Discovery™
Umiejętność przeciwstawiania się wpływowi wywieranemu przez klienta
WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:
Adam Stolarzewicz
Doświadczony trener biznesu (20 lat ponad 15.000 h treningów), uznany akredytowany Superwizor (CSA Accredited, EMCC Accredited, ICF Approved) i certyfikowany Coach, doświadczony Executive&Business Coach, wieloletni ekspert w obszarze HR oraz rozwoju kadry menedżerskiej, praktyk biznesu. Coach pracujący z wyższą kadrą menedżerską, politykami i osobami publicznymi.
Pierwszy Polak, który uzyskał najwyższą akredytację Coach-Supervisor prestiżowej londyńskiej Coaching Supervision Academy.
Dyrektor Merytoryczny wielu programów studiów podyplomowych rozwijających kompetencje menedżerskie i coachingowe (m.in. Akademia Profesjonalnego Coachingu i Master Coaching, Zaawansowane narzędzia Coachingowe), były Członek Komisji Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich, członek współzałożyciel Izby Coachingu (były członek Prezydium Izby).
Absolwent m.in. londyńskiej Coaching Supervision Academy (Akredytowany Superwizor – EMCC Accredited oraz ICF Approved), Oxford Brookes University (MBA), ICAN Institute/Harvard Business (Academy of Strategic Leadership), Szkoły Głównej Handlowej (Human Resource Management).
Poprzez coaching, doradztwo i projekty rozwojowe od 20 lat wspiera sukcesy najwyższej kadry menedżerskiej m.in. takich firm jak: PGE, KGHM, ArcelorMittal, Thai Union, King Oscar, SOPREMA, Frigolanda, Korona SA, UPC Polska, Wizja TV, Osmosys, Tieto, AtMedia, Artman, Sarstedt, DeltaPlus, DB Schenker, Poczta Polska, Lear Corporation, Hager Group, Liberty Poland, ING Banku, Getin Banku, mBanku, Multibanku, BRE Banku, BZ WBK, Nationale Nederlanden, Carey Agri, Factory Centrum, ING Securities, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Cyfryzacji oraz wielu osób publicznych.
Jako praktyk i doświadczony ekspert zarządzania przez wiele lat prowadził zajęcia w ramach polskich i międzynarodowych programów studiów – m.in. w programach MBA i Executive MBA, warsztatów strategicznych, szkół coachingu. Jako wykładowca współpracował z Oxford Brookes University, Uniwersytetem Śląskim, Wyższą Szkołą Zarządzania Polish Open University, Wyższą Szkołą Biznesu, Wyższą Szkołą Bankową.
Autor wielu publikacji poświęconych rozwojowi i zarządzaniu w książkach i uznanych czasopismach: m.in.:
Ekspert i prelegent podczas wielu polskich i międzynarodowych konferencji biznesowych i naukowych poświęconych rozwojowi kompetencji – m.in. międzynarodowej konferencji „Leadership coaching”, Konferencji Kadry, HR Strategies Summit, Training and Development Summit, HR Business Partnering Summit, „Zarządzaniu talentami”, „Y Generation”, „Employer Branding”, Internet Governance Forum oraz programów radiowych i telewizyjnych.
OSTATNIE WYBRANE REALIZACJE ADAMA STOLARZEWICZA OPARTE O INSIGHTS®DISCOVERY™ TO M.IN.:
METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:
Metodologia Insights® Discovery jest niezwykle elastyczna, co pozwala wykorzystać ją na każdym etapie działań podejmowanych przez organizację
w obrębie polityki personalnej:
Obecnie programy Insights® Discovery z powodzeniem wykorzystywane są przez wiele przedsiębiorstw w Polsce i na świecie, w różnym zakresie – zależnie od indywidualnych potrzeb organizacji.
Podstawą modelu Insights® Discovery jest teoria osobowości wybitnego szwajcarskiego psychologa Carla Gustava Junga. Model powstał w roku 1987, a jego autorem jest Andrew Lothian, znawca i wielki entuzjasta dzieł Junga, założyciel Insights Learning & Development Ltd., organizacji konsultingowej
z siedzibą w Dundee, Szkocja.
SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:
ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.