Profesjonalna obsługa klienta po angielsku – Professional Customer Servicehttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Do you often deal with difficult clients who make unreasonable claims, raise their voice, or attempt to manipulate you?
Are you looking to improve your skills in handling complaints, objections, or criticism while maintaining professionalism and building long-lasting relationships with customers?
Gain the confidence and tools you need to handle even the toughest customer interactions with ease and professionalism!
During this training, you will:
This practical workshop goes beyond theory, giving you actionable strategies you can use immediately in your role. Turn challenges into opportunities and set yourself apart in the customer service field.
Who is this training for?
This training is tailored to customer service, sales, support, and complaint resolution professionals.
It’s an ideal solution if:
What will you gain?
The training program includes:
Don’t wait! Enhance your skills and discover how challenging situations can become opportunities to build stronger relationships with your clients.
Join us and take customer service in your company to the highest level!
Key Objectives and Benefits
21 marca 2025r. – szkolenie online
Wymagania sprzętowe:
Zaplanuj czas w godzinach 9:00-15:30.
8.30 – 9.00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
Cena szkolenia wynosi 840 zł netto.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.
Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
This practical workshop goes beyond theory, giving you actionable strategies you can use immediately in your role. Turn challenges into opportunities and set yourself apart in the customer service field.
Mastering Face-to-Face Customer Service
Establishing High Customer Contact Standards
Etiquette in Face-to-Face Interactions
The Power of First Impressions
Mastering Telephone Customer Service
Telephone Etiquette Essentials
Active Listening at a Distance
Building a Professional Image Remotely
Avoiding Common Pitfalls
Professional Customer Service by E-Mail
Best Practices in Serving Customers By E-Mail
Assertiveness and Empathy are at the heart of modern customer service
Confidence as a Tool in Difficult Situations
Respect as the Foundation of Communication
Expressing Boundaries Firmly but Calmly
Turning Complaints into Opportunities – 7 Steps to Success
Listening Without Interrupting
Focusing on Content, Not Emotions
Appreciating Feedback
Sincere Apologies Without Assigning Blame
Authentic Empathy
Problem Solving
Offering Compensation Thoughtfully
The Psychology of Managing Customer Manipulation
Recognizing Manipulative Tactics
Defensive Strategies
Empathy with Boundaries
The Art of Customer Service – Practical Exercises
Mastering the art of managing challenging customer behaviour
Techniques for maintaining emotional control during tough conversations.
Role-playing exercises for practical learning.
Reflection and group discussions for deeper understanding.
Strategies for handling complaints with professionalism.
Tłumacz przysięgły języka angielskiego, egzaminator językowy Cambridge, speaker Cambridge University Press oraz Oxford University Press, doradca biznesu, coach, mentor.
Wprowadzał systemy zapewniania jakości w edukacji oraz przeprowadzał i nadzorował międzynarodowe egzaminy językowe.
Ceniony przez Klientów za tworzenie bezpiecznej atmosfery sprzyjającej otwieraniu się uczestników szkoleń, coachingu i wypracowywaniu kreatywnych rozwiązań oraz inspirowaniu ich do własnego rozwoju. Pracuje w języku angielskim i polskim.
Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu obsługi klienta, komunikacji, negocjacji, wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako manager i specjalista językowy, 16-letnie doświadczenie jako trener, 10-letnie jako coach i mentor.
Certyfikaty:
Przeszkolił między innymi:
Skanska, Boeing, Lufthansa, TE Connectivity, Jacobs, Hitachi, Viega, Nowy Styl, UPC Polska, Play, Amway, Habasit, Hennlich, Pearson, Oxford University Press, Polanglo, the British Council, Cambridge University Press, Cambridge Assessment, European Security Academy, Europtima, LPP, Novitech Partner, ING Bank, Santander Consumer Bank, Santander Tech, Pekao, PZU, Metro, Aldi, Zott, Toya, Kusch+Co, Rohde@Grahl, Tik Tok, T4D, GI International, Nieznany Świat, Forest Gorlice, Bringmore, Meblemad, Pomar Stal, Norautron, High Technology Machines, VM Building Solutions.
21.03.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
JOANNA KUŚ
Specjalista ds. szkoleń otwartych
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
NATALIA TREFLER
Specjalista ds. szkoleń otwartych
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.