Obsługa trudnego klienta w języku angielskim – Handling Difficult Customershttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Szkolenie obsługa trudnego klienta jest prowadzone w całości w języku angielskim. Uczestnicy są angażowani w zaawansowane ćwiczenia, które stawiają ich przed realnymi sytuacjami reklamacyjnymi, gdy klient jest roszczeniowy, zdenerwowany i nie panuje nad swoimi emocjami. Otrzymują feedback dotyczący swoich mocnych stron i obszarów wymagających pracy.
Uczestnicy biorą udział w ekscytującej grze symulacyjnej. Otrzymają możliwość nawiązania licznych kontaktów z pracownikami obsługi klienta, którzy popełniają szereg błędów. To silne doświadczenie stanowi bogaty materiał do dyskusji i wyciągania wniosków na temat najlepszych praktyk w obsłudze klienta.
During this module, we will focus on how to prevent the difficult behaviour of customers. After all, prevention is better than cure.
Outline for module:
During this module, participants will analyze the case of authentic communication with a customer who has specific expectations for the service. We will identify mistakes that have transformed him into a difficult customer. In addition, we will learn how to communicate with the client to increase the chance of getting the agreement, avoid dissatisfaction and to make him a fan of your company. Participants will get advice on face-to-face, e-mail and phone communication.
Outline for this module:
As part of this module, participants will participate in an engaging simulation game focused on interpersonal communication. During the game, they will realize the differences in styles of building relationships and communicating with others, as well as experience the impact of these differences on team cooperation. The game applies the theory of personality by Carl Gustav Jung. Though, the participants will get to know the strengths and weaknesses of different communication styles and will learn to better communicate with customers.
Outline for this module:
During this module, participants will develop skills to deal with complaints. They will learn how to transform a person negative about the company into an ally. They will learn how to handle difficult situations when the customer reacts impulsively. They will learn the techniques by which you can both maintain a sense of dignity as well as gain benefits for the company and improve the relationship with the client. As part of computer training, participants will develop their skills in the field of answering customer complaint emails.
Outline for this module:
During this training session, you will learn how to deal with a customer’s difficult behaviour and how to control your emotions during difficult conversations. You will gain an opportunity to practice new skills during role-playing recorded with a video camera.
Outline for this module:
Grzegorz Gustaw
Psycholog organizacji, certyfikowany trener i mentor, wykładowca, superwizor trenerów, autor tygodnika Polityka w dziedzinie psychologii, ekspert telewizji TVN.
Ma obsesję na punkcie profesjonalnej obsługi Klienta. Śledzi najnowsze trendy i wyniki badań w tym zakresie. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z uczestnikami szkoleń. Skorzystały z nich m.in. takie firmy jak: Tauron Polska Energia S.A., Onet, Mitsubishi, Park Hotel, Kancelaria Brokerska WTB, NAOS Poland, Centrum Papieru, Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze.
Jego szkolenia wyróżnia wykorzystanie emocjonujących gier symulacyjnych, treningu audio / wideo / komputerowego (symulacja komunikacji mailowej z Klientem) oraz wyjaśnianie mechanizmów psychicznych, które wpływają na zachowanie Klientów w przystępny sposób.
Ukończył studia psychologiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie uzyskał dyplom z wyróżnieniem. Studiował psychologię pracy we Francji. Posiada otwarty przewód doktorski w dziedzinie psychologii. Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu.
Regularnie publikujący autor. Jego teksty ukazują się m.in. na łamach: tygodnika Polityka, magazynu Coaching, miesięcznika psychologicznego Charaktery oraz pism specjalistycznych: Psychologia Społeczna, Świat Przemysłu Farmaceutycznego.
Publikował również w piśmie Pracowników Rossmanna.
Trener występował również jako ekspert z dziedziny psychologii w realizowanych na żywo przez Polskie Radio audycjach z cyklu Zostaw wiadomość.
Współpracuje z TVN i RMF FM jako ekspert, udzielający komentarzy z zakresu psychologii.
Specjalizuje się w diagnozie organizacyjnej oraz opracowywaniu i realizacji programów szkoleniowych precyzyjnie dopasowanych do potrzeb firm.
Szkolił kadrę zarządzającą między innymi takich firm oraz instytucji jak: Tauron Polska Energia, ArcelorMittal Poland Nestle Polska, Koleje Mazowieckie, PKP Cargo Service, Konecranes Polska, Grupa Powen-Wafapomp, NGK Ceramics Polska, Gold Drop, Phillip Morris International, E-on Energie Odnawialne, Bioderma, Wydawnictwo Otwarte, UPM Raflatac, Narodowy Bank Polski, Bank BPH, Bank Zachodni WBK, Sąd Okręgowy w Krakowie, Sąd Apelacyjny w Warszawie, Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Narodowy Fundusz Zdrowia, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Szkolenia prowadzi w językach: polskim, angielskim i francuskim.
Opinie o pracy Trenera:
„Brałam udział w szkoleniu prowadzonym przez Pana Grzegorza Gustawa dla zarządu i kierowników oraz w dodatkowych konsultacjach dla zarządu z obszaru zarządzania i bardzo wysoko oceniam kompetencje Pana Grzegorza Gustawa z zakresu psychologii organizacji (trafnie zdiagnozował sytuację i zaproponował skuteczne rozwiązania) oraz jego warsztat trenerski, a także sposób, w jaki Pan Grzegorz Gustaw traktuje nas jako swoich Klientów”
Grzegorz Gustaw
organizational psychologist, certified business trainer, mentor and facilitator in business, business consultant, academic teacher, supervisor, author, TV guest expert psychologist (TVN). Graduated with honours from the Jagiellonian University. Has been studying organizational psychology in France.
As a trainer he has worked for companies and institutions such as: CBRE, ARRK Shapers’ Polska, Nestle Poland, BZ WBK Bank (Santander Group), NAOS Poland, TAURON Polska Energia S.A., Konecranes Poland, Paese Cosmetics, NGK Ceramics, Group Powen-Wafapomp S.A., Polish Agency for Enterprise Development, National Bank of Poland, National Council of the Judiciary of Poland, Court of Appeal in Warsaw, Ministry of the Interior, E.ON Poland.
Grzegorz conducts training in English, French and Polish.
Academic Teacher: Jagiellonian University in Cracow, National-Louis University in Nowy Sącz, Bolesław Markowski Higher School of Commerce in Kielce (postgraduate studies Train the trainers). Teach classes in Psychology of Management for MBA students, Psychology of Management (English as a spoken language), Psychology of Management for Non-Psychologists, Psychology of Management in Practice.
Media appearances
Freelance writing (articles on psychology). More than thirty articles published in renowned magazines in Poland such as POLITYKA, Wprost, Coaching, Charaktery; the radio appearances and discussion (Channel 4 of the National Polish Radio); TV guest expert psychologist (TVN, RMF FM).
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.