Telesales by nasm™https://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Jeżeli stale prowadzisz sprzedaż telefoniczną lub jest to jedynie wymóg sytuacji, warto zastanowić się nad kilkoma pytaniami:
Na szczęście, dzięki miedzy innymi badaniom Neila Rackhama dysponujemy obszerną wiedzą odnośnie zachowań, które naprawdę sprawdzają się w sprzedaży . Wiemy na jakie etapy należy położyć nacisk, jakie techniki wykorzystać, w końcu jak zwiększyć efektywność samego procesu sprzedaży. Rozumiemy też, że sprzedaż w organizacji biznesowej to element najważniejszy, ale i najbardziej wrażliwy na zmiany w otoczeniu. Jedno się jednak nie zmienia, szczególnie w sprzedaży B2B. Waga relacji. Badanie przeprowadzone w 2013 roku przez Deloitte na grupie 150 dużych przedsiębiorstw, wykazały, że najważniejszym oczekiwaniem wobec dostawców nie jest najniższa cena czy najkorzystniejsze warunki. Klienci chcą, by sprzedawcy rozumieli ich biznes, a ich wzajemne relacje były trwałe i nacechowane zaufaniem. Z tej perspektywy okazuje się, że w sprzedaży długofalowej od ceny ważniejsze są: wartość jaką realnie przedstawia produkt oraz relacja jaka łączy dostawcę z klientem. I to zarówno na poziomie organizacji, jak i poszczególnych, zaangażowanych w transakcję osób. Do najważniejszych, prezentowanych podczas warsztatów technik należą: słuchanie kontekstowe, coaching klienta, metody lejkowe w badaniu potrzeb, techniki pokonywania obiekcji i zamykania, bufory i paralaele, storytelling.
Wiele firm szuka dziś możliwości rozwijania biznesu poprzez poszukiwanie nowych segmentów i nowych rozwiązań dla swoich klientów. Informacje od osób będących najbliżej rynku, są kluczowe dla powodzenia takich projektów. Niestety zdarza się, że sprzedawcy z dużym doświadczeniem nie są wystarczająco zmotywowani do tego typu działań prospectingowych. Wolą sprzedawać znane im rozwiązania i pracować ze stałymi klientami. Przy tak szybko zmieniającej się rzeczywistości jednak żaden z obecnie znanych produktów nie będzie wytwarzany w identycznej formie za kilkanaście lat.
Zmiany są konieczne, a najlepsze zmiany to te, które idealnie odpowiadają zmieniającym się potrzebom klientów. Regularnie prowadzony prospecting oraz dobry kontakt sprzedawców z kluczowymi klientami daje szansę na uzyskanie informacji, które mogą stanowić o przyszłej przewadze rynkowej firmy. Podstawę merytoryczną programu szkolenia stanowią uznane prace czołowych autorytetów w dziedzinie sprzedaży takie jak „Sprzedaż metoda SPIN®” Neila Rackhama, „Challenger Sale” Matthew Dixona, Brenta Adamsona oraz ” Selling to win”Richarda Denny.
Uczestnicy szkolenia Telesales by nasm™ wybrali również:
Szkolenie Komunikacja menedżerska – siła słów w rozmowach z pracownikami
Uczestnik szkolenia nauczy się nowych technik i zmotywuje się do rozwijania rynku w oparciu o sprzedaż online. Do najważniejszych celów należą:
Wprowadzenie do szkolenia.
Prospecting online.
Najważniejsze zasady efektywnego prowadzenia procesu poszukiwania nowych klientów w
niepewnym i stresującym środowisku. Kluczowe zagadnienia:
Zasady komunikacji online.
Przydatne informacje dotyczące tego w jaki sposób wzbudzać i podtrzymywać zaangażowanie kupca w rozmowie telefonicznej. Kluczowe zagadnienia:
Odkrywanie potencjału klienta.
Praktyczne sposoby na rozpoznanie bieżącej sytuacji klienta, odkrycie jego ukrytych potrzeb i zbudowanie silnej relacji. Kluczowe zagadnienia:
Nieagresywna perswazja.
Najlepsze techniki przekonywania klienta i domykania sprzedaży. Kluczowe zagadnienia:
Podsumowanie.
„Od ponad 15 lat szkolę działy sprzedaży, sam jestem praktykiem z prawie trzydziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży B2B. Zaskakuje mnie fakt, że pomimo doskonale znanych badań dotyczących skuteczności w sprzedaży, tylu publikacji na ten temat, tylu popularnych blogów, vlogów, podcastów, przytłaczająca część sprzedawców nadal popełnia kardynalne błędy. Widać to dobrze na warsztatach i chyba takie warsztaty lub trening „on the Job” to jedyne miejsca gdzie można te błędne praktyki naświetlić i w konsekwencji zmienić”
– wypowiedź dla magazynu Forbes.
Rocznik 1972. W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkudziesięciu mln euro z największymi producentami materiałów dekoracyjnych i sieciami DIY w Europie i Azji. Posiada 20 letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Profesjonalny trener: Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów czołowych korporacji, spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc godzin rocznie. Jest głównym trenerem i konsultantem wielu firm – liderów w swoich branżach.
Od 2014 roku szkoli trenerów w ramach Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor i Szkoły Trenerów Biznesu ASC. Absolwent renomowanych szkół trenerskich i coachingu , w tym prestiżowej The Art And Science of Coaching; Erickson Institute. Jako certyfikowany trener najstarszej amerykańskiej organizacji coachingowej – Corporate Coach U® i propagator coachingu prowokatywnego, wspiera zarządy firm w osiąganiu ponadnormatywnych wyników. Jest uznanym ekspertem efektywności. Publikuje między innymi w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie.
Występuje z czołówką polskich i zachodnich mówców na najważniejszych konferencjach branżowych, m. in. : Efektywna Sprzedaż z Richardem Denny, Konferencja Szefów Sprzedaży, Trendy Sprzedaży Pulsu Biznesu, Efektywne Przywództwo, Boss Festiwal, Psychologia Nowoczesnej Sprzedaży z Robertem Cialdinim.
Program szkolenia został zaprojektowany według najlepszych praktyk uczenia osób dorosłych z uwzględnieniem aspektów psychologicznych, społecznych i różnic indywidualnych. Wyznaczniki jakości szkolenia to:
Projekty rozwojowe z dobrze zaplanowanymi działaniami około-szkoleniowymi wyróżniają się wydłużeniem okresu pozytywnej motywacji uczestników oraz większym wzrostem i stabilnością rozwijanych kompetencji. Dzięki systemowemu działaniu każdy uczestnik wspierany jest w procesie zmiany przez okres minimum jednego miesiąca. Co więcej, na życzenie, dział HRM otrzymuje istotne informacje o grupie i poszczególnych uczestnikach szkolenia oraz praktyczne wskazówki co do dalszych działań.
ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".
"Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.