Handel / Marketing
Zakupy / Logistyka
Rozwój
Kompetencji Osobistych
Akademia
Menedżera
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=15913

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE Z ELEMENTAMI PERSWAZJI I WYWIERANIA WPŁYWU

– warsztaty opracowane i prowadzone przez charyzmatycznego Trenera Tomasza Sidewicza – Eksperta w zakresie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu

„Sztuka negocjacji to interdyscyplinarna dziedzina, wymagająca znajomości ludzkiej natury, ekonomii, prawa, psychiatrii, komunikacji i wielu, wielu innych przedmiotów, a nie samych technik i  zasad negocjacji!”

Tomasz Piotr Sidewicz

Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji?

Posiadasz silną motywację wewnętrzną do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji?

To szkolenie przygotowaliśmy dla Ciebie!

Przyjedź na szkolenie i złam Eksperta w pierwszych negocjacjach – a nie zapłacisz za szkolenie.

Zaawansowane negocjacje to poligon negocjacji, któremu towarzyszą emocje, dynamizm, a najwyższą wartością są efekty w postaci rozwoju umiejętności planowania, prowadzenia oraz zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami.

Szkolenie dedykowane jest dla tych z Państwa, którzy uważają, że świetnie negocjują i są gotowi podjąć wyzwanie, aby w poligonowym boju doświadczeń negocjacyjnych dowiedzieć się, które obszary ich umiejętności można jeszcze doszlifować, oraz dla menedżerów, którzy są otwarci na nowe doświadczenia, bez względu na ich skuteczność negocjacyjną.

Udział w szkoleniu/treningu i rozwój własnych kompetencji zmusza do opuszczenia swojej strefy komfortu psychicznego. Szkolenie/trening o charakterze zadaniowym pozbawione jest charakteru stricte wykładowego/slajdowego/scenkowego.

Ćwiczenia nie są prymitywną symulacją. Wszystko w trakcie ćwiczeń dzieje się naprawdę. Emocje wygenerowane po jednej stronie stołu przekładają się na emocje po drugiej stronie stołu.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Szkolenie wymaga od uczestników kreatywności, zaangażowania i działania. Bierna postawa uczestnika uniemożliwia mu poznanie siebie oraz swoich obszarów dalszego rozwoju. Innymi słowy – samo przyglądanie się jak inni ćwiczą nie gwarantuje trwałego przyswojenia umiejętności miękkich. Pozwala jedynie opanować dane zagadnienie teoretycznie a nie praktycznie.

W opinii samych uczestników największą wartością jest możliwość zobaczenia siebie samego w AKCJI, co jest nieocenionym źródłem informacji o nich samych.

Negocjacje to sztuka umiejętnego załatwiania interesów, oparta o mądrze prowadzoną grę COŚ ZA COŚ. Ta pozornie prosta gra rządzi się swoimi prawami, które za każdym razem są inne ponieważ każdy nowy partner jest inny. Ważną rzeczą w trakcie negocjacji jest rozumienie, że jeżeli sięgnie się po manipulację (techniki negocjacyjne) trzeba liczyć się z  dylematem więźnia (teoria gier matematycznych) i umieć zarządzać tzw. wypłatami. Oznacza to, że jeżeli ktoś tobą manipuluje, a ty rozpoznajesz tę manipulację to musisz szybko podjąć decyzję czy się mścić, czy wybaczyć i iść dalej. Brak umiejętności zarządzania dylematem więźnia upośledza skuteczność negocjacyjną.

PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Siła charakteru i charyzma w pracy negocjatora.

2. Czym jest Twoja kondycja negocjacyjna i co ma wspólnego z Twoją EQ, fizjologią Twojego mózgu oraz Twoją samooceną?

3. Co dzieje się w Twoim mózgu podczas negocjacji.

4. Różne osobowości to różni negocjatorzy – dlaczego o tym zapominamy?

5. Skąd wiesz, że będziesz dobrym negocjatorem?

6. Obalamy mity negocjacji.

7. Dlaczego „doskonałe cechy” „super oferty” nie zawsze są „korzyściami” dla kogoś, kto szuka swoich korzyści zupełnie gdzieś indziej.

8. Mit WIN – WIN. Udział w prostym, w 100% naturalnym ćwiczeniu i analiza VIDEO pozwala zrozumieć iluzję WIN – WIN.

9. Jakie zasady i techniki negocjacji stosować kiedy Twoja BATNA jest silna, a jakie kiedy Twoja BATNA jest słaba.

10. Zasady komunikacji w negocjacjach. Praktyczna prezentacja technik oraz zasad prowadzenia negocjacji– analiza video case.

11. Myśl co mówisz a nie mów co myślisz podczas negocjacji!

12. Warunek sine qua non perswazji – co musi być spełnione aby sprawnie posługiwać się perswazją w negocjacjach.

13. Czy każdy po tym szkoleniu zostanie Harry Potterem? Magiczne triki i techniki nie istnieją. To czy narzędzia zadziałają zależy od wielu czynników, które trzeba wziąć pod uwagę zanim się po nie sięgnie.

14. Pierwszy krok – zdobądź zaufanie partnera.

15. Czy bez zaufania można negocjować?

16. Co, jeśli sam sobie nie ufasz?

17. ZOPA – czyli czy mamy o czym rozmawiać – analiza video case.

18. BATNA i jej wpływ na wynik końcowy negocjacji – analiza video case.

19. Kiedy warto a kiedy nie warto manipulować (sięgać po techniki) w negocjacjach.

20. Scenariusze negocjacyjne – siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych – co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę? – analiza video case

21. Kardynalne błędy popełniane w procesie negocjacji i sposoby ich naprawienia/zamaskowania.

22. Jak podtrzymać zainteresowanie naszą ofertą? Jak proste sugestie generują silne emocje?

23. Co zrobić gdy partner nas zbywa lub krytykuje naszą ofertę

24. Skąd wiadomo, że partner jest na TAK albo na NIE. Jak wykorzystać tę wiedzę praktycznie?

25. Trudni i wymagający partnerzy i ich zagrywki podczas negocjacji.

26. Dylemat negocjatora – ile stylów negocjacji mamy do wyboru? – Różne szkoły negocjacji podają różne style negocjacji, np zasadniczy, miękki, twardy. Jak to wygląda w praktyce?

27. Jak wykorzystać trudne sytuacje do przełamania oporu partnera.

28. Impas i postawa psa ogrodnika w negocjacjach – jak postępować z trudnymi ludźmi?

29. Jak obronić swoją pozycję i nie dać się zjeść czyli jak odejść od “NIE” i dojść do „TAK”

30. Kto komu dokręci śrubę? W negocjacjach przegrywa ten, komu bardziej zależy.

31. Słowa klucze w negocjacjach – jak mówić językiem korzyści.

32. Techniki perswazyjne oraz erystyczne stosowane w negocjacjach.

33. Chcesz manipulować podczas negocjacji? Nie rób tego prymitywnie!

34. Czy mowa ciała jest faktycznym źródłem informacji o tobie/partnerze? – analiza video case.

35. Odruchy ciała i mikro-ekspresje a efekt negocjacji  – analiza video case.

36. Kiedy już wiesz, że się nie dogadasz, co zrobić aby nie palić mostów?

37. Błędy popełniane w negocjacjach i sposoby ich naprawienia/zamaskowania – analiza video case.

38. Blef w negocjacjach, sposoby blefowania oraz wykrywania blefu.

39. Wywieranie wpływu na innych – czy można unikać manipulacji podczas negocjacji.

40. Perfidne ale skuteczne zagrywki wykorzystywane w trakcie negocjacji – analiza video case.

41. Realna i 100% naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie negocjacji/ćwiczeń.

42. Zamykanie negocjacji

43. Zakończenie szkolenia – pytania i odpowiedzi – analiza strategii stosowanych przez uczestników w negocjacjach na bazie osiągniętych przez nich wyników oraz zakończenie szkolenia i wręczenie nagrody.

Trener zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności programu ze względu na dynamikę prowadzonego szkolenia. Szkolenie nie jest szkoleniem liniowym. Na przebieg szkolenia mają wpływ zadania oraz uczestnicy szkolenia.

WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Tomasz Piotr Sidewicz

Znalezione obrazy dla zapytania tomasz sidewicz

Trener biznesu, ekspert w dziedzinie zarządzania, perswazji, wywierania wpływu i negocjacji.
22 lata życia zawodowego, w tym 20 lat pracy na własny rachunek wykształciły w nim przekonanie, że sztuka zarządzania nie sprowadza się do wydawania rozkazów i grożenia palcem. Sukces w zarządzaniu wymaga znajomości ludzi, ich motywacji, predyspozycji i kompetencji. Bez znajomości ludzkiej natury nie ma mowy o sukcesie w zarządzaniu. Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności menedżerów. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem z pracownikami, którzy widzą potrzebę rozwoju swoich kompetencji.

Wspiera polskie i zagraniczne firmy, właścicieli firm, topowych menedżerów w zarządzaniu oraz negocjowaniu wielomilionowych kontraktów (największa transakcja przekraczała 1.400.000.000 PLN).
Posiada dyplom Uniwersytetu w Michigan, z zakresu znajomości języka angielskiego jako drugiego języka.

 Doświadczenie zawodowe oraz profesjonalizm potwierdzone są licznymi referencjami od klientów, udziałem w medialnych przedsięwzięciach oraz współpracą ze światem biznesu, ośrodkami naukowymi  i mediami.

Autor licznych artykułów dla pism branżowych, takich jak Essence Magazine, Businessman Magazine, Puls Biznesu, Rzeczpospolita oraz KrymiGraf z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, wywierania wpływu, analizy pisma oraz analizy lingwistycznej wykorzystywanych w biznesie. Wydawca oraz Redaktor naczelnym czasopisma internatowego „Wiedza to Władza”.

Wybrane pozycje:

Pajacowanie – związkowiec musi wyjść – Rzeczpospolita, 24.02.2015
Jak się negocjuje: Rząd kontra lobby zawodowe – Gazeta Prawna, 7 luty 2015
Negocjacje – level hard. Takich technik używali Bartosz Arłukowicz i Porozumienie Zielonogórskie – Dziennik.pl, Styczeń 2015
Badanie pisma i jego wykorzystanie w biznesie – Krymigraf nr 17, styczeń 2014
Badanie pisma w biznesie – J.D. Rockefeller – Krymigraf nr 16, wrzesień, 2013
Sukces na talerzu – Rzeczpospolita, 23 Styczeń 2012
Jak skutecznie negocjować? – Magazyn Businessman.pl, Czerwiec 2009
Automanipulator – Essence – Magazyn Ludzi Sukcesu, Maj 2009

METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Szkolenie składa się z 3 modułów

  • Teoretycznego, który pozwala ugruntować swoją wiedzę i zrozumieć interdyscyplinarność własnej natury (20% czasu szkolenia)
  • Analitycznego, którego celem jest analiza wybranych case study przedstawiających w 100% naturalne sytuacje zarejestrowane na materiale VIDEO (40% czasu szkolenia)
  • Praktycznego, związanego z prawdziwym treningiem poza strefą własnego komfortu.
    Trening jest tak prowadzony przez trenera aby sprawdzić przede wszystkim charakter (postawa), pewność siebie, asertywność, podatność na wpływ ze strony innych i umiejętność wpływania na innych, komunikowania swoich stanowisk i perswadowania, zarządzania emocjami, itp.
  • W trakcie treningu stworzone są naturalne warunki do działań zmierzających do naturalnych (nie scenkowych) zachowań uczestników, po to aby móc dać każdemu obiektywną informację zwrotną.
  • Emocje oraz postawy uczestników wpływają na innych w trakcie treningu. Zaletą treningu jest jego naturalność, ponieważ to uczestnicy tworzą jego zasady.
  • Zaangażowanie w trening gwarantuje uzyskanie obiektywnej odpowiedzi dotyczącej dalszych obszarów rozwoju i pracy nad sobą.
ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

  • osób mających wiedzę ponadpodstawową z zakresu negocjacji, które:
  • negocjują umowy handlowe,
  • prowadzą sprzedaż,
  • zarządzają firmami, grupami pracowników,
  • prowadzą zebrania i spotkania wewnętrzne,
  • podejmują lub przekazują trudne decyzje,
  • chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów.
ORGANIZACJA
 

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
96%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
100%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
96%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel STOK****
6782532wieden2-kinowowellness2

Hotel STOK****

ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA

TERMIN:
MIEJSCE:
HOTEL:

CENA: ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • AGNIESZKA WALAS
    AGNIESZKA WALAS specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Trener bardzo merytoryczny, dobrze znający temat, potrafiący świetnie przekazać swoją wiedzę oraz doświadczenia".  

    KIRCHHOFF POLSKA Sp. z o.o. Krzysztof
  • "Szkolenia przygotowane przez firmę Effect jak zwykle nie zawiodły moich oczekiwań. Pełen profesjonalizm przy organizacji szkolenia, a także przy doborze tematów, ćwiczeń i prowadzących".  

    ArcelorMittal Poland S.A. Agnieszka

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.