Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej pracownikowi?https://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Zarządzasz projektem, zespołem, działem, firmą?
Masz wspierać, doceniać, zachęcać, korygować błędy pracowników?
Na Tobie spoczywa ciężar prowadzenia trudnych rozmów o wynikach pracy zespołu?
Zastanów się:
jak często dajesz feedback pracownikowi?
czy tylko wtedy gdy coś nie gra?
czy regularnie chwalisz pracowników za dobrze wykonaną pracę?
czy Twoi pracownicy czują się doceniani?
czy potrafisz prowadzić trudne rozmowy bez podcinania skrzydeł?
czy pracownicy wiedzą czego od nich oczekujesz?
Weź udział w szkoleniu, zostań mistrzem informacji zwrotnej! Poznasz złote zasady feedback’u.
Dowiesz się jak budować przejrzyste komunikaty i kulturę feedbacku w zespole.
Będziesz umiał zapanować nad emocjami i przekazywać informację zwrotną tak, żeby pracownicy chcieli zostać w firmie i nie szukali nowego pracodawcy!
Nauczysz się dawać feedback który inspiruje, dodaje skrzydeł, motywuje, podnosi efektywność pracownika i pozwala ograniczyć popełnianie błędów w przyszłości.
Poznasz skuteczne zasady dyscyplinowania pracowników, radzenia sobie z obiekcjami i różnicą zdań.
Przećwiczysz techniki przekazywania konstruktywnej krytyki, która dobrze przekazana pomoże poprawić wyniki zespołu.
Nasze szkolenie zbudowaliśmy w oparciu o angażującą grę autorską, podczas której przećwiczysz różne techniki udzielania informacji zwrotnej.
Pamiętaj!
50% słabych wyników pracy jest spowodowanych brakiem informacji zwrotnej od menedżera.
72% pracowników traktuje informację zwrotną szefa jako największe wsparcie w pracy.
92% pracowników uważa, że dobrze przekazana krytyka poprawia wyniki pracy
Pracownicy oczekują od Ciebie feedbacku!
Opinie uczestników szkolenia online:
Przemiła Prowadząca Ola, z ogromną wiedzą i umiejętnością przekazywania jej. Szkolenie online, które dzięki Prowadzącej odbyło się, jakbyśmy widzieli się na żywo.
Szkolenie bardzo pomocne w pracy managera. Pozwala usystematyzować wiedzę i zwraca uwagę na brakujące w postępowaniu elementy.
Pani Ola zwróciła moją uwagę na konieczność unikania oceny w feedbacku, niby to wiemy, ale często zapominamy. Bardzo przydatne szkolenie, motywujące do ćwiczenia i przygotowywania się do udzielania feedbacku, bardzo dziękuję!
Szkolenie bardzo rzeczowe, Prowadząca świetnie zarządzała czasem, a miła atmosfera świetnie wpłynęła na przyswojoną wiedzę.
24 lutego 2025r. – szkolenie online
Wymagania sprzętowe:
Harmonogram godzinowy:
Zaplanuj czas na szkolenie w godzinach 9:00-15:30.
8.30 – 9.00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
Cena szkolenia wynosi 840 zł netto.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.
Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z ćwiczeniami, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Masz kłopoty z udzielaniem feedback’u zespołowi bądź pojedynczym pracownikom?
Nie potrafisz budować przejrzystych komunikatów?
Nie wykorzystujesz siły informacji zwrotnej do budowania relacji z pracownikami?
Nie wiesz co powiedzieć by zmotywować pracowników i pobudzić do działania?
Masz trudność w dostosowaniu komunikatów do pracowników w różnym wieku?
Nie radzisz sobie z obiekcjami i różnicą zdań?
Nadszedł czas na poznanie i przećwiczenie siły feedback’u!
Feedback pomoże:
Jeśli Twoi pracownicy:
musisz nauczyć się przekazywać silną informację zwrotną!
Czy wiesz, że wg Gallupa i GlobalForce:
65% pracowników potrzebuje częstszych rozmów dotyczących informacji zwrotnej niż obecnie
Potęga feedbacku w pracy menedżera. Czym jest feedback? Jak dawać i odbierać informację zwrotną?
Złote zasady feedbacku – Jak przekazywać informację zwrotną? Co? Gdzie? Kiedy? Jak?
Jak zostać mistrzem feedbacku? – narzędziownik menedżera
Autorska gra szkoleniowa, która w atrakcyjnej formie pomaga poznać i przećwiczyć podstawowe zasady asertywnej komunikacji oraz dostrzec różnice pomiędzy komunikatami asertywnymi, a uległymi
i agresywnymi. Poznasz wpływ zbyt twardych lub zbyt miękkich komunikatów na autorytet menadżera.
Poligon umiejętności
Praktyczne przećwiczenie wybranych modeli feedbacku z wykorzystaniem realnych sytuacji z doświadczeń uczestników, sesja informacji zwrotnej od trenera i członków grupy o przeprowadzonych rozmowach (jako kolejna okazja do przećwiczenia konstruktywnego feedbacku)
Psycholog z 20-letnim doświadczeniem trenerskim z obszaru rozwoju umiejętności interpersonalnych – zrealizowała ponad 1400 dni szkoleniowych i przeszkoliła ponad 5000 menedżerów i specjalistów największych firm w Polsce. Otrzymuje wysokie oceny i pozytywne komentarze od uczestników.
Certyfikowany konsultant metodologii Success Insights, która pozwala m. in. na poprawienie komunikacji w zespołach i w firmie, lepsze zarządzanie zespołami ludzkimi, samodoskonalenie i rozwijanie swoich mocnych stron. Projektuje i wykorzystuje podczas szkoleń autorskie gry szkoleniowe oraz elementy psychodramy.
Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich realizując je zarówno w firmach produkcyjnych, filiach międzynarodowych koncernów jak i instytucjach.
Posiada bogate doświadczenie i wiedzę w obszarach związanych z zarządzaniem w sektorach produkcyjnych. Prowadzi szkolenia z zakresu narzędzi i technik Lean Manufacturing – SMED, TPM, Kaizen, 5S, jako konsultant uczestniczyła we wdrażaniu tych narzędzi w firmach produkcyjnych.
Wykładowca Menedżerskich Studiów Podyplomowych Lean Management na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studiów Akademia Lean Management w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Prowadziła zajęcia dla studentów studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Stale współpracuje z Wyższą Szkołą Europejską im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie jako opiekun merytoryczny i trener podyplomowych studiów menedżerskich.
Posiada dyplom Trenera Zarządzania o specjalizacji „Planowanie strategiczne” Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK.
Zakres tematów prowadzonych przez nią szkoleń obejmuje:
– coaching menedżerski,
– komunikację interpersonalną,
– trening kreatywności,
– asertywność,
– zarządzanie czasem,
– prowadzenie i moderowanie pracy zespołów problemowych,
– zarządzanie zmianą, rozwijanie kompetencji menedżerskich
– budowanie zespołu,
– organizowanie pracy zespołu,
Prowadzi również konferencje Open Space – konferencje/ spotkania, w których sami uczestnicy tworzą szczegółowy program i jego zawartość dopiero w trakcie trwania spotkania. Dzięki temu oraz określonym zasadom OST umożliwia maksymalne zaangażowanie wszystkich zainteresowanych tematem uczestników, którzy zajmują się tylko tym, co jest dla nich najważniejsze i doprowadzają do prawdziwych wniosków. Konferencje Open Space pozwalają zająć się każdym problemem, który jest ważny dla większej ilości osób: strategią rozwoju społeczności, komunikacją w organizacji, szukaniem innowacyjnych rozwiązań rozwiązywania problemów itp.
Prowadząc szkolenia i warsztaty korzysta z aktywnych metod szkoleniowych i doświadczeń uczestników dzięki czemu angażują się oni w proces zdobywania wiedzy i znajdują możliwości i sposoby zastosowania wiedzy w swojej praktyce zawodowej.
Przeprowadziła szkolenia i uczestniczyła w projektach szkoleniowych i wdrożeniowych m. in. dla firm: ZUS, BZ WBK, ABB Łódź, PRYMAT, PESA Pojazdy Szynowe, Nutricia Opole, NGK Ceramics, Arcelor Mittal Poland, KGHM ZWR, KGHM HMG, Coty Polska, Saint Gobain (różne zakłady), Ceramika Paradyż, Getin Bank, Getin Leasing, Rexam, Heraeus Electro Nite, Wagony Świdnica, Państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych, Grupa Powen-Wafapomp S.A., Polska Grupa Farmaceutyczna, Logstor ROR, Browary Żywiec, Nicromet, Constantia Teich, Delphi Krosno, ZPC Mieszko, Kirchhoff, Victaulic Polska, Tauron, PKO BP, BZ WBK, Newag, Comarch, MCS Żory, Raben, POCH S.A., Faurecia Legnica, Isover, Ingram Micro, Sklejka Multi, Erkado.
Doświadczenie szkoleniowo-doradcze, m. in.:
24.02.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
"Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.