In Akademia Menedżera
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/informacja-zwrotna-feedback-ocena-pracownika?date=63196

Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej pracownikowi?

– rozmowy o wynikach pracy, zwiększenie motywacji i zaangażowania pracowników, modelowanie nieprawidłowych zachowań

Zarządzasz projektem, zespołem, działem, firmą?
Masz wspierać, doceniać, zachęcać, korygować błędy pracowników?
Na Tobie spoczywa ciężar prowadzenia trudnych rozmów o wynikach pracy zespołu?

Zastanów się:

jak często dajesz feedback pracownikowi?
czy tylko wtedy gdy coś nie gra?
czy regularnie chwalisz pracowników za dobrze wykonaną pracę?
czy Twoi pracownicy czują się doceniani?
czy potrafisz prowadzić trudne rozmowy bez podcinania skrzydeł?
czy pracownicy wiedzą czego od nich oczekujesz?

Weź udział w szkoleniu, zostań mistrzem informacji zwrotnej! Poznasz złote zasady feedback’u.

Dowiesz się jak budować przejrzyste komunikaty i kulturę feedbacku w zespole.
Będziesz umiał zapanować nad emocjami i przekazywać informację zwrotną tak, żeby pracownicy chcieli zostać w firmie i nie szukali nowego pracodawcy!
Nauczysz się dawać feedback który inspiruje, dodaje skrzydeł, motywuje, podnosi efektywność pracownika i pozwala ograniczyć popełnianie błędów w przyszłości.
Poznasz skuteczne zasady dyscyplinowania pracowników, radzenia sobie z obiekcjami i różnicą zdań.
Przećwiczysz techniki przekazywania konstruktywnej krytyki, która dobrze przekazana pomoże poprawić wyniki zespołu.

Nasze szkolenie zbudowaliśmy w oparciu o angażującą grę autorską, podczas której przećwiczysz różne techniki udzielania informacji zwrotnej.

Pamiętaj!
50% słabych wyników pracy jest spowodowanych brakiem informacji zwrotnej od menedżera.

72% pracowników traktuje informację zwrotną szefa jako największe wsparcie w pracy.

92% pracowników uważa, że dobrze przekazana krytyka poprawia wyniki pracy

Pracownicy oczekują od Ciebie feedbacku!

Opinie uczestników szkolenia online:
Przemiła Prowadząca Ola, z ogromną wiedzą i umiejętnością przekazywania jej. Szkolenie online, które dzięki Prowadzącej odbyło się, jakbyśmy widzieli się na żywo.
Szkolenie bardzo pomocne w pracy managera. Pozwala usystematyzować wiedzę i zwraca uwagę na brakujące w postępowaniu elementy.
Pani Ola zwróciła moją uwagę na konieczność unikania oceny w feedbacku, niby to wiemy, ale często zapominamy. Bardzo przydatne szkolenie, motywujące do ćwiczenia i przygotowywania się do udzielania feedbacku, bardzo dziękuję!
Szkolenie bardzo rzeczowe, Prowadząca świetnie zarządzała czasem, a miła atmosfera świetnie wpłynęła na przyswojoną wiedzę.


uczestnicy szkolenia Mistrzowski feedback wybrali również:

Szkolenie  Delegowanie zadań, monitorowanie i ocena efektów pracy – jak to robić skutecznie?

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrtotnej pracownikowi? – cele i korzyści:

Masz kłopoty z udzielaniem feedback’u zespołowi bądź pojedynczym pracownikom?
Nie potrafisz budować przejrzystych komunikatów?
Nie wykorzystujesz siły informacji zwrotnej do budowania relacji z pracownikami?
Nie wiesz co powiedzieć by zmotywować pracowników i pobudzić do działania?
Masz trudność w dostosowaniu komunikatów do pracowników w różnym wieku?
Nie radzisz sobie z obiekcjami i różnicą zdań?

Nadszedł czas na poznanie i przećwiczenie siły feedback’u!

Feedback pomoże:

  • udzielać pochwał inspirujących do działania,
  • przekazywać konstruktywną krytykę,
  • wyrażać opinię,
  • informować o oczekiwaniach i motywować pracowników.

Jeśli Twoi pracownicy:

  • nie wykonują lub zbyt długo wykonują zlecone zadania
  • prowadzą rozmowy na tematy prywatne w trakcie pracy
  • spóźniają się do pracy
  • wiecznie popełniają te same błędy
  • krytykują Twoje pomysły na forum
  • używają wulgaryzmów w odniesieniu do innych pracowników

musisz nauczyć się przekazywać silną informację zwrotną!

PROGRAM

Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrtotnej pracownikowi? program szkolenia:

Czy wiesz, że wg Gallupa i GlobalForce:

65% pracowników potrzebuje częstszych rozmów dotyczących informacji zwrotnej niż obecnie

98% pracowników przestaje angażować się w pracę, jeśli dostaje feedback rzadko lub nigdy

83% pracowników docenia otrzymywanie informacji zwrotnej, bez względu na to, czy jest ona pozytywna czy negatywna

Potęga feedbacku w pracy menedżera.  Czym jest feedback? Jak dawać i odbierać informację zwrotną?

  • W feedbacku jest moc! – dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna w zarządzaniu zespołem i budowaniu zaangażowania?
  • Model Okna Johary – czym jest feedback w komunikacji, jaka jest jego rola, co możemy zyskać dzięki otwartej komunikacji?
  • Budowanie kultury feedbacku w zespole i organizacji
  • Feedback indywidualny czy zespołowy – kiedy face to face, a kiedy do zespołu?

Złote zasady feedbacku – Jak przekazywać informację zwrotną? Co? Gdzie? Kiedy? Jak?

  • Jak często? Okresowo czy ad hoc? Feedback tu i teraz!
  • Dlaczego bieżący feedback jest lepszy niż tygodniowe, miesięczne, czy roczne oceny efektywności?
  • Jaka forma – na osobności czy publicznie? Spotkanie, e-mail, telefon, skype, ZOOM?
  • Zaufanie i otwartość jako fundament skuteczności feedbacku
  • Jak z szacunkiem rozmawiać o rezultatach pracy?
  • Jak chwalić? – rozmowa feedbackowa która inspiruje, wspiera, motywuje, dodaje skrzydeł pracownikowi
  • Nagradzaj wysiłki, nie tylko wyniki!
  • Feedback Korygujący – jak dawać negatywną informację zwrotną? Jak egzekwować i dyscyplinować?
  • Asertywna komunikacja w feedbacku – komunikat Ty/komunikat Ja, równowaga relacji
  • Zadawaj pytania
  • Fakty, opinie a oceny – rodzaje wypowiedzi i  konsekwencje ich używania
    w dalszej relacji, jak oceniać bez oceniania
  • Bariery komunikacyjne utrudniające feedback
  • Zasada stopniowalności siły feedbacku – od „bardzo proszę” do realizacji sankcji.
  • Od inspirującej pochwały do konstruktywnej krytyki.
  • Komunikacja niewerbalna – budowanie wiarygodności i autorytetu.
  • Uważaj na mimikę twarzy, utrzymuj kontakt wzrokowy, kontroluj głos i emocje!
  • Pułapki feedbacku. 10 najpoważniejszych błędów przy udzielaniu informacji zwrotnej pracownikowi.

    Jak zostać mistrzem feedbacku? – narzędziownik menedżera

    • Metoda FUO/FUKO – fakty, ustosunkowanie się, konsekwencje, oczekiwania
    • Metoda FUKO (wariant korzyści) – fakty, ustosunkowanie się, korzyści, oczekiwania
    • Metoda 6 kroków konstruktywnego feedbacku
    • Zacznij, przestań, kontynuuj (ang. Start, Stop, Continue) –  feedback oparty na dialogu
    • Model Pendletona – 7 kroków rozmowy rozwijającej
    • Feedback a feedforward – jak wykorzystać informację zwrotną do modelowania pożądanych zachowań budując zaangażowanie pracownika poprzez realizację potrzeby autonomii i kompetencji
    • Model DEEP – działanie, efekt, emocje, przyszłość

    Autorska gra szkoleniowa, która w atrakcyjnej formie pomaga poznać i przećwiczyć podstawowe zasady asertywnej komunikacji oraz dostrzec różnice pomiędzy komunikatami asertywnymi, a uległymi
    i agresywnymi. Poznasz wpływ zbyt twardych lub zbyt miękkich komunikatów na autorytet menadżera.
    Poligon umiejętności 

    Praktyczne przećwiczenie wybranych modeli feedbacku z wykorzystaniem realnych sytuacji z doświadczeń uczestników, sesja informacji zwrotnej od trenera i członków grupy o przeprowadzonych rozmowach (jako kolejna okazja do przećwiczenia konstruktywnego feedbacku)

          WYKŁADOWCA

          Szkolenie Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej pracownikowi? poprowadzi:

          Psycholog z 20-letnim doświadczeniem trenerskim z obszaru rozwoju umiejętności interpersonalnych – zrealizowała ponad 1400 dni szkoleniowych i przeszkoliła ponad 5000 menedżerów i specjalistów największych firm w Polsce. Otrzymuje wysokie oceny i pozytywne komentarze od uczestników.

          Certyfikowany konsultant metodologii Success Insights, która pozwala m. in. na poprawienie komunikacji w zespołach i w firmie, lepsze zarządzanie zespołami ludzkimi, samodoskonalenie i rozwijanie swoich mocnych stron. Projektuje i wykorzystuje podczas szkoleń autorskie gry szkoleniowe oraz elementy psychodramy.

          Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich realizując je zarówno w firmach produkcyjnych, filiach międzynarodowych koncernów jak i instytucjach. 

           Posiada bogate doświadczenie i wiedzę w obszarach związanych z zarządzaniem w sektorach produkcyjnych. Prowadzi szkolenia z zakresu narzędzi i technik Lean Manufacturing – SMED, TPM, Kaizen, 5S, jako konsultant uczestniczyła we wdrażaniu tych narzędzi w firmach produkcyjnych.

          Wykładowca Menedżerskich Studiów Podyplomowych Lean Management na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studiów Akademia Lean Management w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Prowadziła zajęcia dla studentów studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
          Stale współpracuje z Wyższą Szkołą Europejską im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie jako opiekun merytoryczny i trener podyplomowych studiów menedżerskich.

          Posiada dyplom Trenera Zarządzania o specjalizacji „Planowanie strategiczne” Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK.

          Zakres tematów prowadzonych przez nią szkoleń obejmuje:

          – coaching menedżerski,

          – komunikację interpersonalną,

          – trening kreatywności,

          – asertywność,

          – zarządzanie czasem,

          – prowadzenie i moderowanie pracy zespołów problemowych,

          – zarządzanie zmianą, rozwijanie kompetencji menedżerskich

          – budowanie zespołu,

          – organizowanie pracy zespołu,

          Prowadzi również konferencje Open Space – konferencje/ spotkania, w których sami uczestnicy tworzą szczegółowy program i jego zawartość dopiero w trakcie trwania spotkania. Dzięki temu oraz określonym zasadom OST umożliwia maksymalne zaangażowanie wszystkich zainteresowanych tematem uczestników, którzy zajmują się tylko tym, co jest dla nich najważniejsze i doprowadzają do prawdziwych wniosków. Konferencje Open Space pozwalają zająć się każdym problemem, który jest ważny dla większej ilości osób: strategią rozwoju społeczności, komunikacją w organizacji, szukaniem innowacyjnych rozwiązań rozwiązywania problemów itp.

           

          Prowadząc szkolenia i warsztaty korzysta z aktywnych metod szkoleniowych i doświadczeń uczestników dzięki czemu angażują się oni w proces zdobywania wiedzy i znajdują możliwości i sposoby zastosowania wiedzy w swojej praktyce zawodowej.

           Przeprowadziła szkolenia i uczestniczyła w projektach szkoleniowych i wdrożeniowych  m. in. dla firm: ZUS, BZ WBK, ABB Łódź, PRYMAT, PESA Pojazdy Szynowe, Nutricia Opole, NGK Ceramics, Arcelor Mittal Poland, KGHM ZWR, KGHM HMG, Coty Polska, Saint Gobain (różne zakłady), Ceramika Paradyż, Getin Bank, Getin Leasing, Rexam, Heraeus Electro Nite, Wagony Świdnica, Państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych, Grupa Powen-Wafapomp S.A., Polska Grupa Farmaceutyczna, Logstor ROR, Browary Żywiec, Nicromet, Constantia Teich, Delphi Krosno, ZPC Mieszko, Kirchhoff, Victaulic Polska,  Tauron, PKO BP, BZ WBK, Newag, Comarch, MCS Żory, Raben, POCH S.A., Faurecia Legnica, Isover, Ingram Micro, Sklejka Multi, Erkado.

          Doświadczenie szkoleniowo-doradcze, m. in.:

          • Hutchinson Poland. Sp. z o.o. – cykl 20 szkoleń ze skutecznego zarządzania w zespole produkcyjnym.
          • Faurecia Legnica S.A. – cykl szkoleń dla mistrzów produkcji m.in. z zakresu komunikacji, prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami, informacji zwrotnej, motywowania, otwartości na zmianę.
          • POCH S.A– przeprowadzenie warsztatów kompetencyjnych dla liderów wdrożenia Lean Management, rozwój kompetencji organizacyjnych, zarządczych, umiejętności budowania zaangażowania i motywacji, prowadzenia spotkań i prac zespołów problemowych.
          • KGHM– udział w 10-miesiecznym projekcie szkoleniowym dla mistrzów i brygadzistów, którego celem było podniesienie kompetencji przywódczych i zarządczych menedżerów średniego szczebla (efektywna komunikacja w zespole, zarządzanie konfliktem, zarządzanie relacjami z pracownikami, motywowanie pracowników).
          • ArcelorMittalPoland– udział w projekcie szkoleniowym dla mistrzów wydziałów produkcyjnych podnoszącym kompetencje egzekwowania od pracowników przestrzegania zasad BHP
            i rozwijającym umiejętność prowadzenia rozmów dyscyplinujących.
          • MCS Żory – szkolenia rozwijające kompetencje menedżerskie dla średniego szczebla zarządzania – efektywna komunikacja, budowanie zespołu, motywowanie, delegowanie zadań.
          • Ingram Micro – szkolenia z efektywnej komunikacji i kompetencji menedżerskich dla liderów zespołów produkcyjnych i szkoleniowców .
          • Wyższa Szkoła Europejska im. J. Tischnera w Krakowie – opiekun merytoryczny podyplomowych studiów menedżerskich, prowadzenie zajęć warsztatowych z przedmiotów: Motywowanie pracowników, Style zarządzania, Delegowanie zadań, Budowanie zespołu.
          • Termoorganika – szkolenie „Efektywna komunikacja wewnętrzna”.
          • Yazaki – szkolenie dla menedżerów różnych obszarów „Efektywna komunikacja i zarządzanie konfliktem”.
          • Ingram micro – projekt rozwojowy dla menadżerów różnych szczebli (liderzy, brygadziście, kierownicy zmiany, kierownicy) z zakresu kompetencji menadżerskich – zarządzanie, komunikacja, motywowanie pracowników, organizowanie pracy
          • Erkado – szkolenia rozwijające kompetencje menadżerskie dla mistrzów – zarządzanie, komunikacja, motywowanie pracowników
          • Tauron – udział w projekcie szkoleniowym dla mistrzów jednej ze spółek
          METODY

          Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrtotnej pracownikowi? – tylko praktyczne metody szkolenia:

          • 80% praktyki / 20% wykładu,
          • Case study,
          • modelowanie zachowań,
          • ćwiczenia indywidualne,
          • scenki sytuacyjne w małych grupach, dyskusja moderowana,
          • indywidualny feedback trenera połączony z sesją mentorską.
          ADRESACI

          Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrtotnej pracownikowi? adresujemy do:

          • prezesów, dyrektorów zarządzających,
          • osób pełniących funkcje kierownicze i zarządzających zespołem pracowników,
          • menedżerów działów HR,
          • właścicieli firm.

          Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrtotnej pracownikowi?:

          POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
          98%
          ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
          95%
          UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
          98%

          MIEJSCE SZKOLENIA

          KARTA ZGŁOSZENIA

          OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

            KONSULTANT


            KINGA LALKO-SMOŁKA
            KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

            tel: +48 32 33 55 150
            mobile: +48 662 297 689
            e-mail: effect@effect.edu.pl

            AGNIESZKA WALAS
            SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

            tel: +48 32 33 55 153
            mobile: +48 662 297 689
            e-mail: effect@effect.edu.pl

            OPINIE KLIENTÓW


            • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

              Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
            • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

              Forbis Sp. z o.o. Krystyna

            Newsletter


            BĄDŹ NA BIEŻĄCO

            z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

              Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

              Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.