Komunikacja interpersonalna z osobami LGBTQIA+https://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
W Polsce żyje prawie 2 mln osób LGBT+? To aż 5% społeczeństwa.
To pewne, że pracujesz z ludźmi reprezentującymi różne orientacje seksualne i tożsamości płciowe.
Wielu z nich doświadcza w pracy dyskryminacji i czuje się wykluczona.
Sprawdź, jak się komunikujesz w miejscu pracy?
Czy Twoje słowa nie wykluczają, nie dyskryminują lub obrażają innych?
Czy respektujesz odmienność współpracowników i klientów?
Szkolenie kierujemy do działów HR i menedżerów odpowiedzialnych za wdrożenie polityki antydyskryminacyjnej i wykazujących troskę o respektowanie odmienności wśród pracowników.
Szefów, który mają realny i największy wpływ na kształtowanie codzienności w pracy.
Zapraszamy do udziału wszystkich pracowników, którzy odczuwają zakłopotanie w kontakcie z osobami nieheteronormatywnymi, zarówno wśród pracowników jak i klientów.
Nasze warsztaty kierujemy również do pracowników obsługi klienta, którzy chcą zwiększyć swoją świadomość i kompetencje w zakresie komunikacji z osobami LGBT+, uwzględniając ich potrzeby, wrażliwość oraz różnorodność.
Podstawy wiedzy o społeczności LGBT+
Cele: Uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę na temat społeczności LGBT+, ich tożsamości, orientacji seksualnych, problemów i wyzwań.
Komunikacja inkluzywna i wrażliwa na różnorodność w miejscu pracy
Cele: Uczestnicy nauczą się stosować język inkluzywny, unikać mikroagresji oraz rozwiną umiejętności aktywnego słuchania i okazywania empatii w komunikacji ze współpracownikami, klientami LGBT+.
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w miejscu pracy
Cele: Uczestnicy zdobędą umiejętność rozpoznawania i reagowania na dyskryminację, nauczą się radzić sobie z niewłaściwymi komentarzami i zachowaniami pracowników/klientów oraz poznają organizacje i zasoby wspierające osoby LGBT+.
Praktyczne ćwiczenia i symulacje
Cele: Uczestnicy będą potrafili zastosować zdobytą wiedzę i umiejętności w praktycznych sytuacjach, wypracować indywidualne strategie komunikacji ze współpracownikami i klientami LGBT+ oraz zbudować pewność siebie w kontaktach z osobami LGBT+.
Doskonały trener, cierpliwy i mądry coach ICF, ekspert w dziedzinie zarządzania, doświadczony konsultant największych firm w Polsce.
Dyplomowany trener Master Business Trainer i Ignite Trainer. Trener Standardu HRD BP. Posiada bogate i unikalne doświadczenie w dziedzinie zarządzania strategicznego, zarządzania zespołami pracowników, zarządzania projektami, które zdobywał w pracy w kraju i za granicą jako menedżer, trener, doradca i coach. Był odpowiedzialny za budowę procedur i narzędzi do oceny opłacalności projektów rozwojowych, analizę potencjału przedsiębiorstw, tworzenie modeli biznesowych i biznes planów.
Pracuje indywidualnie z menedżerami, pomaga im odkryć i rozwijać wewnętrzny potencjał, pracować nad obszarami wymagającymi wsparcia i rozwoju (Corporate coaching, Executive coaching).
Wspiera Zarządy w opracowaniu i wdrażaniu strategii firmy, projektowaniu działań przynoszących rozwój organizacji, buduje zaangażowanie pracowników w realizację celów firmy. Pracuje z wykorzystaniem metod 360’ 180’ AC/DC.
Przez ponad 15 lat zarządzał zespołami i był trenerem wewnętrznym w firmie Onet.pl i Zumi.pl, gdzie wdrażał autorskie programy z zakresu zarządzania, negocjacji, budowania zespołów, a także wykorzystania technik wywierania wpływu i skutecznej argumentacji (1500 godzin praktycznych szkoleń i warsztatów).
Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu: rozwoju pracowników i skuteczności osobistej w działaniu, zarządzania przez cele, podnoszenia efektywności zespołów, rozwoju kompetencji miękkich, zarządzania motywacyjnego, komunikacji kierowniczej w organizacji, analizy potrzeb szkoleniowych, mediów społecznościowych w biznesie.
Ma doświadczenie i własne unikalne rozwiązania służące do opisu stanowisk pracy i wartościowanie pracy, ocen pracowniczych, zarządzania kompetencjami i budowania ścieżek karier, rozwój kompetencji pracowniczych na wszystkich poziomach organizacji.
Do kluczowych klientów realizowanych projektów doradczych i szkoleniowych należą m. in.:
PKP Intercity, Bank BPH, Shell Polska, Blumenbecker Polska, Lewiatan, Malinowe Hotele Medica Spa, Hotele Campanile, ME Polska, Grupa Onet, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Zumi.pl, Zrzeszenie Banków Spółdzielczych.
Doświadczenie zawodowe oraz profesjonalizm potwierdzone są licznymi referencjami od klientów.
Opinie o pracy z Trenerem:
Z Wojtkiem pracowaliśmy nad moją motywacją od miesiąca bodajże września. Nie piszę o Nim w czasie przeszłym, ponieważ wiem, że jeszcze będziemy się spotykać, a ja będę czerpał z Jego mądrości garściami. Tak…Wojtek jest bardzo mądrym człowiekiem, myślę człowiekiem sukcesu, takim z którego chciałbym i biorę przykład na co dzień. Moje życie mógłbym podzielić na 2 etapy: niewiedzy (sprzed poznania Wojtka) oraz pewnego obudzenia mnie ( już w trakcie naszych sesji). Pracowaliśmy nad motywacją, planowaniem (zarządzaniem czasem), celami oraz wykorzystaniem w pełni swoich możliwości. Słuchający wnikliwy obserwator, z taktem i klasą naprostowywał we mnie rzeczy, z którymi błądziłem. Myślę, że mentalnie jestem już w innym miejscu co jest zasługą Wojtka. W pełni rekomenduję Go, polecając wszystkim, którzy pragną „obudzenia”. A Wojtek jest w tym profesjonalistą. Dziękuję!
Występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.
Wykaz ukończonych procesów rozwojowych
Przykłady, symulacje, dobre praktyki i ćwiczenia.
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
JOANNA KUŚ
Specjalista ds. szkoleń otwartych
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
NATALIA TREFLER
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
"Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.