In Akademia Menedżera, HR / Kadry
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/menedzer-mistrzem-coachingu

Szkolenie Menedżer mistrzem coachingu

–  wyższy poziom zarządzania zespołem oparte na sile coachingu

„Jeżeli Twoim jedynym narzędziem jest młotek,

to będziesz wszystkich traktować jak gwoździe” – A. Maslow

Poszerz swój styl zarządzania zespołem, poznaj narzędzia coachingowe wspierające rozwój kompetencji zawodowych pracowników, zbuduj zespół mocno skoncentrowany na realizacji postawionych celów.

Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, rozwijać swoją skuteczność w zarządzaniu ludźmi w oparciu o stosowanie narzędzi coachingowych.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Dzięki wykorzystaniu metod i narzędzi coachingowych, menedżerowie:

  • Zapewnią efektywniejsze realizowanie zadań przez pracowników,
  • Poprawią jakość współpracy w zespole i jakość relacji z pracownikami/współpracownikami/szefem,
  • Zwiększą poziom motywacji i zaangażowania pracowników oraz całego zespołu,
  • Zwiększą swoją skuteczność kierowania ludźmi i osiągania oczekiwanych wyników,
  • Uruchomią potencjał pracowników i zwiększą ich motywację oraz zaangażowanie,
  • Pomogą firmie i pracownikom wdrożyć zmiany i przejść przez nie z sukcesem,
  • Zbudują wizerunek profesjonalnego i skutecznego menedżera.

Podczas warsztatu uczestnicy:

  • Poznają i przećwiczą narzędzia coachingowe, stosowane przez najskuteczniejszych menedżerów w motywowaniu i inspirowaniu podwładnych.
  • Poznają coachingowy styl pracy z ludźmi.
  • Nauczą się stosowania narzędzi coachingowych.
  • Poznają zasady kiedy warto stosować podejście coachingowe w zarządzaniu ludźmi.
  • Wezmą udział w intensywnym treningu rozwijającym pięć kluczowych umiejętności, wymaganych do efektywnego prowadzenia coachingu.
PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

Na ile sposobów można kierować ludźmi?

Style kierowania wg. K. Blancharda (instruowanie, konsultowanie, wspieranie, delegowanie) – solidna porcja wiedzy.
Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i do pracownika – ćwiczenie rozpoznawania dojrzałości pracownika do typu zadania.
Indywidualna analiza dojrzałości pracowników twojego zespołu.
Czym się charakteryzuje coaching, jakie rządzą nim zasady, kiedy jest skuteczny?
Sytuacje sprzyjające stosowaniu narzędzi coachingowych:

  • motywowanie,
  • wspieranie,
  • stawianie celów,
  • monitorowanie realizacji zadań,
  • rozmowa oceniająca,
  • rozmowy o rozwoju pracownika.

Twoje preferowane zachowania w kierowaniu ludźmi i co z tego wynika dla ciebie i innych?

Test LASI – indywidualna analiza preferencji stosowanych metod kierowania ludźmi.
Jakie sytuacje powinny nas skłonić do zmiany lub rozszerzenia swojego stylu kierowania? – studia przypadków pokazujące:

  • źródła zmian w stylu kierowania
  • korzyści podjęcia zmiany
  • skutki nie podjęcia zmiany

Dlaczego elastyczność w metodach kierowania ludźmi zapewnia wysokie wyniki i daje przewagę w organizacji?
Czym się różni coaching prowadzony przez zawodowego coacha od coachingu prowadzonego przez menedżera?

Rozwój umiejętności niezbędnych do skutecznego używania narzędzi coachingowych (wiedza plus interaktywne doświadczenia zapadające w pamięć)

Słuchanie – ćwiczenie słuchania na 5-ciu poziomach, wg modelu coachingowego Carol Wilson – zrozumiesz na jakim poziomie słuchasz najczęściej i jak słuchają ciebie inni, dowiesz się na jakim poziomie słuchania pracuje coach.
Przyjmowanie i dawanie informacji zwrotnej (czyli feedbacku) – poznasz zasady działania użytecznej informacji zwrotnej oraz określisz kiedy informacja zwrotna może być wartościowa dla twoich pracowników/współpracowników.
Patrzenie z wielu perspektyw – wejdziesz w buty swojego szefa, współpracowników i podwładnych a nawet całej firmy, w której pracujesz.
Zadawanie pytań – pytania bez słowa „dlaczego”, mity o pytaniach otwartych i zamkniętych, budowanie mocnych pytań.
Refleksja – do czego służy, w jakich warunkach powstaje, zastosowanie kart coachingowych do uruchamiania refleksji.
Postawa – identyfikacja przekonań wspierających i ograniczających stosowanie narzędzi coachingowych, aby wzmocnić powyższe umiejętności

Praktyczny zestaw 5-ciu narzędzi coachingowych zwiększających skuteczność kierowania ludźmi (wiedza o narzędziu plus praktyczne ćwiczenia w parach i zespołach)

GROW – najpowszechniej stosowany sposób stawiania celów, rozmawiania o celach, narzędzie sprawdzające gotowość pracownika do pracy, identyfikujące jego motywację, pomagające zaplanować sposób realizacji zadania/celu.
STAR – narzędzie do monitorowania jak pracownik realizuje zadanie, jakie ma osiągnięcia a z czym ma trudności, wspiera analizę kompetencji i ujawnia prawdziwe doświadczenia pracownika.
Pięć kroków – narzędzie do udzielania pracownikowi szybkiej i bieżącej informacji zwrotnej (korygującej i wspierającej).
Cztery kręgi – narzędzie do identyfikowania potencjału pracownika oraz indywidualnych źródeł motywacji, do budowania relacji z pracownikiem, przygotowuje do rozmowy o rozwoju.
Głowa-Serce-Ręce – sposób na uruchomienie trzech głównych systemów motywacji pracownika: racjonalnych, emocjonalnych i praktycznych.
Podsumowanie warsztatu na podstawie modelu „Menedżerskie Okno Johari”.

Świadome budowanie swojego autorytetu i wizerunku menedżera-coacha – jak możesz eksponować swoje atuty w pracy?
Filtrowanie informacji i sprawdzanie źródeł danych – co zostawiasz dla siebie?
Poszukiwanie informacji na swój temat – w jaki sposób możesz poszerzać wiedzę o sobie, żeby być coraz lepszym coachem dla swoich ludzi?
Podejmowanie nowych wyzwań – co możesz dalej robić, aby rozwijać twój potencjał menedżera-coacha?

WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Joanna Jadach

Trener, konsultant i coach biznesu. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Coacha – (ICC), Międzynarodowy Certyfikat Zawodowy Trenera Zarządzania MATRIK & PEARSON EDEXCEL (International Certificate in Training, Learning and Development) oraz Certyfikat konsultanta – First Certification in Organizational Development Consulting (FCODC). Jest członkiem kadry Szkoły Trenerów Zarządzania MATRIK. Wykładowca studiów podyplomowych – Coaching w biznesie oraz Zarządzanie kompetencjami w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Od 2004 roku specjalizuje się we wspieraniu organizacji i zespołów HR jako menedżer, partner biznesowy, konsultant i kierownik projektów.

Wspiera wdrożenia procesów ocen pracowniczych, kaskady celów, szkoleń i ścieżek rozwoju, projekty rozwoju kompetencji, budowania zaangażowania pracowników, poprawy zdrowia organizacji oraz zarządzania talentami.

Jako trener biznesu szkoli w zakresie umiejętności komunikacji, kierowania ludźmi i zespołami oraz rozwijania kompetencji przywództwa.

W ramach coachingu menedżerskiego diagnozuje problemy zarządzania, rozwoju pracowników w zespole, rozwoju zawodowego oraz efektywności osobistej.

Treningi menedżerów i handlowców: PKO BP, EFL, BP, ING Bank Śląski, Michelin, Suzuki Motor Poland, Wasa-Barilla Poland, ING NN, Uniqa, Commercial Union Polska Życie, Gerling Polska Życie SA, Sygma Bank, Hands, Point Group, BGK, TVP SA, BRE Bank, BZ WBK, PKN Orlen, Clar System.

Publikacje:

  • „Zarządzanie sobą – Fundament Rozwoju Kompetencji Menedżerskich” (Self Management – Foundation of Managerial Skills Development) 04/2011 Harvard Business Review Polska
  • „Wdrożenie i trener przyszłości – Trener z perspektywy klienta” (Implementation and Trainer of Future – Trainer from client perspective)) Vademecum Trenera cz. II, Tożsamość Zawodu Trenera Zarządzania, Księgarnia Akademicka, Kraków 2012
METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Wszystkie narzędzia coachingowe ćwiczone są w parach i większych zespołach, aby uczestnik zrozumiał zasadę działania oraz mógł zastosować narzędzie w realiach swojej pracy. Istnieje możliwość ćwiczenia w oparciu o osobiste sytuacje zawodowe uczestników oraz sytuacje proponowane przez trenera. Połączone zostały użyteczne porcje wiedzy z unikalnymi formami ćwiczeń w grupach, parach oraz indywidualnie. Uczestnicy otrzymają materiały, do których mogą wrócić po szkoleniu.

 

ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

Menedżerów, kierowników, specjalistów HR, HR biznes partnerów, kierowników projektów, osób kierujących pracą innych ludzi.

Szczególnie przydatne dla menedżerów kierujących różnorodnym zespołem (różnice wiekowe, doświadczenia, płci, stażu pracy), realizującym ambitne cele, rozliczającym się z konkretnych wyników wypracowanych przez zespół.

ORGANIZACJA

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

Park Inn by Radisson Katowice ****
suite-roomrestauracjaimg_5685a

Park Inn by Radisson Katowice ****

ZAPYTAJ O TERMIN

    TERMIN:
    MIEJSCE:
    HOTEL:

    CENA: ZŁ (BRUTTO)

    KARTA ZGŁOSZENIA

    OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

      KONSULTANT


      • Kinga Lalko-Smołka
        Kinga Lalko-Smołka Koordynator Działu Szkoleń Otwartych

        tel: +48 32 33 55 150
        mobile: +48 662 297 689
        e-mail: effect@effect.edu.pl

      OPINIE KLIENTÓW


      • Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.

      • Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.

      • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

        Konfucjusz
      • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

        Nazwa firmy Jan Kowalski
      • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

        Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

      Newsletter


      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

        Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

        Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.