Chcesz wiedzieć co czuje, planuje, jakie ma intencje i oczekiwania klient, partner biznesowy, pracownik, kandydat do pracy?
Naucz się interpretować informacje płynące z gestów, mikroekspresji, mimiki twarzy.
Weź udział w treningu Mowa ciała i blef w biznesie i negocjacjach, podczas którego poznasz najskuteczniejsze techniki komunikacji niewerbalnej oraz psychologii kłamstwa, które pomogą Ci uzyskać przewagę w sprzedaży, negocjacjach, rekrutacji, czy zarządzaniu ludźmi.
Nauczysz się zauważać i rozpoznawać prawdziwe oraz ukryte emocje pojawiające się na twarzach ludzi, z którymi negocjujesz, współpracujesz.
Dowiesz się jak kontrolować własne emocje w trakcie negocjacji, oraz nieokazywać prawdziwych uczuć.
Czego nauczysz się podczas szkolenia:
- jak, dzięki obserwacji mimiki i gestów rozpoznać prawdziwe emocje drugiej strony?
- jak kontrolować własne sygnały niewerbalne?
- jak rozpoznać kiedy klient, kontrahent, pracownik blefuje i jak to wykorzystać?
- jak bronić się przed manipulacją?
- jak kontrolować swój przekaz niewerbalny?
- jak używać mowy ciała, żeby zdobyć zaufanie?
Praktyczny charakter szkolenia
Dzięki ćwiczeniom z kamerą nauczysz się rozpoznawać blef oraz odczytywać prawdziwe emocje i intencje drugiej strony, dowiesz się, co zmienić we własnej mowie ciała!
Udział w szkoleniu wpłynie na optymalizację wyników sprzedaży, lepszą obsługę klienta, efektywne prowadzenie negocjacji, skuteczne zarządzanie pracownikami. Wiedza uzyskana podczas szkolenia wpłynie na wybór najlepszych kandydatów do pracy, eliminację błędów podczas rekrutacji.
Dzięki warsztatowemu charakterowi szkolenia, Uczestnicy mają okazję sprawdzić swoje nowo nabyte kompetencje w bezpiecznych warunkach, na sali szkoleniowej. Ćwiczenia zajmują ponad 50% czasu szkolenia.
uczestnicy szkolenia 10 zaawansowanych technik negocjacyjnych wybrali również:
Szkolenie certyfikowany negocjator – Sprawdź