http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/mowa-ciala-negocjacje-blef?date=27799

Mowa ciała i blef w biznesie i negocjacjach

– mind reading, odkodowywanie prawdziwych intencji i ukrytych informacji biznesowych

Chcesz wiedzieć co czuje, planuje, jakie ma intencje i oczekiwania klient, partner biznesowy, pracownik, kandydat do pracy?
Naucz się interpretować informacje płynące z gestów, mikroekspresji, mimiki twarzy. 

Weź udział w treningu Mowa ciała i blef w biznesie i negocjacjach, podczas którego poznasz najskuteczniejsze techniki komunikacji niewerbalnej oraz psychologii kłamstwa, które pomogą Ci uzyskać przewagę w sprzedaży, negocjacjach, rekrutacji, czy zarządzaniu ludźmi.

Nauczysz się zauważać i rozpoznawać prawdziwe oraz ukryte emocje pojawiające się na twarzach ludzi, z którymi negocjujesz, współpracujesz.
Dowiesz się jak kontrolować własne emocje w trakcie negocjacji, oraz nieokazywać prawdziwych uczuć.

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • jak, dzięki obserwacji mimiki i gestów rozpoznać prawdziwe emocje drugiej strony?
  • jak kontrolować własne sygnały niewerbalne?
  • jak rozpoznać kiedy klient, kontrahent, pracownik blefuje i jak to wykorzystać?
  • jak bronić się przed manipulacją?
  • jak kontrolować swój przekaz niewerbalny?
  • jak używać mowy ciała, żeby zdobyć zaufanie?

Praktyczny charakter szkolenia

Dzięki ćwiczeniom z kamerą nauczysz się rozpoznawać blef oraz odczytywać prawdziwe emocje i intencje drugiej strony, dowiesz się, co zmienić we własnej mowie ciała!
Udział w szkoleniu wpłynie na optymalizację wyników sprzedaży, lepszą obsługę klienta, efektywne prowadzenie negocjacji, skuteczne zarządzanie pracownikami. Wiedza uzyskana podczas szkolenia wpłynie na wybór najlepszych kandydatów do pracy, eliminację błędów podczas rekrutacji.

Dzięki warsztatowemu charakterowi szkolenia, Uczestnicy mają okazję sprawdzić swoje nowo nabyte kompetencje w bezpiecznych warunkach, na sali szkoleniowej. Ćwiczenia zajmują ponad 50% czasu szkolenia.


uczestnicy szkolenia 10 zaawansowanych technik negocjacyjnych wybrali również:

Szkolenie certyfikowany negocjator Sprawdź

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

30 stycznia 2020r. – Park Inn by Radisson Katowice ****
Katowice, ul. Bytkowska 1a
www.parkinn.com/hotel-katowice

Park Inn by Radisson Katowice **** reprezentujący sieć hotelarką Carlson Rezidor Hotel Group. Hotel zlokalizowany jest w pobliżu Parku Chorzowskiego i Międzynarodowych Targów Katowickich.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00, a kończą o godzinie 16:30.
Cena szkolenia wynosi 790 zł brutto.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, przerwy kawowe, lunch w restauracji Kuchnia Otwarta, dania serwowane przez kucharzy „prosto z patelni”.

Praktyczne informacje dotyczące parkowania:

Parking hotelowy naziemny dla osób nocujących w cenie noclegu.
Parking hotelowy podziemny dla osób nocujących płatny dodatkowo.
Parking hotelowy naziemny i podziemny dla osób nie nocujących płatny dodatkowo.

Możliwe jest bezpłatne korzystanie z parkingu miejskiego:
– bezpłatne miejsca przy Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego ul. Bytkowska / Targowa (25-50m od hotelu)
– bezpłatne miejsca przy ul. Bytkowska/ Józefowska (25-50m od hotelu).

Cena szkolenia nie obejmuje noclegów i parkingu. Podczas rezerwowania miejsca w hotelu prosimy o powołanie się na „Effect” – organizatora szkolenia. Dzięki temu korzystacie Państwo z wynegocjowanych dla naszych Gości stawek hotelowych.

CELE I KORZYŚCI

Mowa ciała i blef w biznesie i negocjacjach – korzyści ze szkolenia:

Czytanie mowy ciała pozwala odzyskać kontrolę nad sytuacją, urealnia relację, zabezpiecza przed wykorzystaniem, zmanipulowaniem.

Korzyści dla menedżerów:
lepsza komunikacja z Zespołem
zrozumienie intencji i potrzeb pracowników
panowanie nad emocjami i nastrojami pracowników
skuteczniejsze motywowanie ludzi do działania
nabycie umiejętności wywierania wpływu
zbudowanie wizerunku charyzmatycznego Szefa

Korzyści dla specjalistów HR:
wzrostu efektywności procesu rekrutacji
wgląd w rozmówcę na poziomie mowy ciała
lepsze rozpoznanie profilu kandydata
rozpoznanie prawdziwych motywacji i emocji kandydata
detekcja kłamstwa u kandydata

Korzyści dla sprzedawców i negocjatorów:
lepsze zrozumienie potrzeb klienta i na tej podstawie przygotowanie optymalnej oferty
wychwytywanie prawdziwych intencji i blefu na podstawie mowy ciała rozmówcy
lepsze panowanie nad emocjami podczas rozmów biznesowych, negocjacji
zwiększenie efektywności własnej i skuteczności sprzedażowej lub negocjacyjnej
zbudowania idealnej relacji z rozmówcą w sytuacjach biznesowych

PROGRAM

Mowa ciała i blef w biznesie i negocjacjach – program szkolenia:

Autoanaliza kompetencji Uczestników, pretest

Mowa ciała w biznesie – czego możesz dowiedzieć się sprawnie odczytując komunikaty niewerbalne? Skuteczne techniki niewerbalnego wpływu.

Wprowadzenie do czytania komunikatów niewerbalnych. Uczestnicy poznają podstawowe zasady i uczą się je stosować.

  • Ćwiczenie wprowadzające
  • Sygnały werbalne i komunikacja niewerbalna
  • Cztery style indywidualne

Proksemika – jak przestrzeń wpływa na nasze emocje?

Uczestnicy poznają wpływ jaki ma na nich przestrzeń, odległość od rozmówcy, układ pomieszczeni. Dowiedzą się jak radzić sobie w niekomfortowych sytuacjach

  • Strefy kontaktu – dystans
  • Zarządzanie przestrzenią rozmów
  • Praktyczne techniki obronne

Kinezyka – jak interpretować gesty i postawy?

Uczestnicy, dzięki prezentacjom i ćwiczeniom poznają najważniejsze sygnały płynące z gestów. Poznają także skuteczne techniki wywierania wpływu wykorzystujące gesty i postawę ciała.

  • Sygnały niewerbalne ujawniające prawdziwe emocje
  • Praktyczne techniki ograniczania komunikacji niewerbalnej
  • Manipulacje niewerbalne – jak sobie z nimi radzić?

Haptyka – siła dotyku 

Uczestnicy uświadamiają sobie siłę wpływu poprzez dotyk. Poznają najczęstsze sposoby dominowania poprzez dotyk i uczą się skutecznych technik radzenia sobie z próbami dominacji.

  • Techniki dominowania poprzez dotyk
  • Zarządzanie własnymi emocjami podczas próby zdominowania
  • Sposoby unikania dominacji i obniżenia pewności siebie adwersarza

Mikroekspresje – co mówi nasza twarz?
Dlaczego mikroekspresje są ważniejsze od słów?

Mikroekspresje to krótkie, mimowolne odruchy mimiczne ukazujące prawdziwe emocje rozmówcy, pozwalające rozpoznać blef i manipulacje. Nie jesteśmy w stanie ich ukryć ani kontrolować. Uczestnicy uczą się je dostrzegać i interpretować.

  • 7 podstawowych emocji Ekmana
  • Typowe mikroekspresje i ich znaczenie
  • Inicjowanie mikroekspresji
  • Czy można kontrolować mimikę?
  • Rozpoznawanie blefu. Rozpoznawanie blefu poprzez mikroekspresje. Trening rozpoznawania mikroekspresji.

Manipulacje niewerbalne – jak sobie z nimi radzić?

Rozpoznawanie kłamstwa i niespójności

Kontrolowanie swoich zachowań niewerbalnych oraz emocji w trakcie negocjacji, oraz nieokazywania prawdziwych uczuć.

WYKŁADOWCA

Szkolenie Mowa ciała i blef w biznesie i negocjacjach poprowadzi:

MARCIN ROGOWSKI

Jeden z najskuteczniejszych w Polsce Ekspertów twardych negocjacji i mowy ciała w Polsce.

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz 15 letnie doświadczenie w negocjacjach. Wielokrotnie negocjował wielomilionowe kontrakty z biznesmenami z Rosji, Ukrainy, Niemiec, Francji, Austrii, Włoch, Tajwanu czy Chin. Negocjował kontrakty z największymi sieciami marketów w Polsce i Europie typu Tesco, Leroy Merlin, Castorama, Hornbah, Epicentr itp.

Stale współpracuje jako konsultant działów sprzedaży i główny trener wielu firm – liderów w swoich branżach. Wychował kilkuset świetnych handlowców. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem negocjacyjnym z kupcami.

Jest certyfikowanym trenerem coachów Corporate Coach U® Poland.  Jest aktywnie działającym executive coachem i prekursorem coachingu prowokatywnego w Polsce znanym jako BAD COACH.
Posiada doświadczenie w środowisku projektowym potwierdzone certyfikatem zarządzania projektami Prince2® Registered Practitioner APMG International ( nr cert. 02611152-01-ER86).

Ukończył The Art and Science of Coaching, Erickson College International.

Jest redaktorem naczelnym największego polskiego portalu o sprzedaży www.biznesmusisprzedawac.pl oraz redaktorem działu negocjacje miesięcznika branżowego „Nowa sprzedaż”.

Pisze dla Benefit, Marketer+, OnetManager, Forbes, i wielu innych branżowych redakcji.

METODY

Mowa ciała i blef w biznesie i negocjacjach – metody szkolenia:

  • Praktyczne warsztaty + trening umiejętności.
  • Mini wykłady,
  • scenki sytuacyjne,
  • analiza case study,
  • odgrywanie ról,
  • dyskusja moderowana,
  • autodiagnoza,
  • informacje zwrotne dla uczestników od trenera.
ADRESACI

Mowa ciała i blef w biznesie i negocjacjach – komu dedykujemy szkolenie:

  • Menedżerom, przedsiębiorcom
  • Kupcom i sprzedawcom
  • Specjalistom działów HR, rekruterom
  • Osobom prowadzącym negocjacje
  • Osobom pragnącym nauczyć się rozpoznawać blef i prawdziwe intencje drugiej strony
  • Osobom pragnącym ograniczyć ujawnianie siebie w komunikacji niewerbalnej
  • Osobom pragnącym radzić sobie z próbami zdominowania

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia Mowa ciała i blef w biznesie i negocjacjach:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
95%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
94%

MIEJSCE SZKOLENIA

Park Inn by Radisson Katowice ****
suite-roomrestauracjaimg_5685a

Park Inn by Radisson Katowice ****

30.01.2020 Katowice
Park Inn by Radisson Katowice****
790 ZŁ (BRUTTO)
29.05.2020 Katowice
Park Inn by Radisson Katowice****
790 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • AGNIESZKA WALAS
    AGNIESZKA WALAS specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".

    ANBUD Sabina Obwiosło-Budzyń Sabina
  • "Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".

    Europe Distribution Group Sp. z o.o. Magdalena

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.

Recommended Posts