In Akademia Menedżera, HR / Kadry
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/pokolenie-z-pokolenie-z-na-runku-pracy-pokolenie-z-odchodzi-z-pracy?date=70841

Zetki w zespole = wyzwanie dla szefa i działu HR. Pokolenie Z – czy wiesz jak nimi zarządzać, jak przeprowadzić onboarding, jak się komunikować i co je motywuje?

– tylko skuteczne modele kierowania

Zetki wkraczają na rynek pracy!
Na pewno są już w Twoim zespole!
Czeka Cię rewolucja w zarządzaniu!
W bliskiej perspektywie będą stanowić 58% globalnej kadry!
Już za moment Twój zespół będzie składał się z młodych, elastycznych, inicjatywnych i krytycznie postrzegających świat osób.

Zadbaj już dziś o doskonały onboarding i atmosferę w zespole, nastaw się na zmianę sposobu komunikacji, częstsze docenianie, poszanowanie indywidualności, elastyczność zatrudnienia i stwórz możliwości ciągłego rozwoju.
Spodziewaj się łatwości w wyrażaniu oczekiwań (roszczeniowość), pewności siebie, ale i dużej kreatywności, doskonałej znajomości nowych technologii, otwartości na wielozadaniowość.
Przygotuj się już dziś na zmiany w zarządzaniu zespołem!

Podczas warsztatów dowiesz się:
Jakie wyzwania niesie ze sobą wejście Zetek na rynek pracy?
Czy menedżerowie i działy HR mają powody do obaw?
Jak prowadzić onboarding dla Gen Z?
Jak komunikować się z Gen Z?
Jak stawiać cele i oczekiwania oraz rozliczać z wyników pracy?
Jak generacja Z przyjmuje oceny?
Co się liczy i co motywuje Gen Z?
Jak bardzo są krytyczni wobec menedżerów i na co zwracają uwagę?
Jak stawiać wymagania i oczekiwania wobec Gen Z?
Jak przygotować zespół na Gen Z?

Weź udział w szkoleniu, wyjdziesz z pakietem gotowych rozwiązań!


uczestnicy szkolenia Trudne rozmowy z pracownikami w kryzysie wybrali również:

Szkolenie Trudne negocjacje i renegocjacje – najskuteczniejsze taktyki w kryzysie – sprawdź

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie Pokolenie z w zespole – cele i korzyści:

PROGRAM

Pokolenie z w zespole – program szkolenia:

Szanse i zagrożenia związane z różnorodnością wiekową zespołu. Największe błędy menedżerów w zarządzaniu różnorodnym zespołem.

Różne generacje. Różne modele zachowań.

  • Baby Boomers.
  • Pokolenie X.
  • Pokolenie Y.
  • Pokolenie Z. 1999-.

Kto ma się zmienić My, czy ONI?

Ćwiczenia:
Praca na modelu kulturowym dla poszczególnych generacji. Zrozumienie istoty różnorodności. Akceptacja dla zmian i nowych zachowań generacji Z. 

Gen z. Kultura natychmiastowości. Współpraca i komunikacja. Technologiczne wyzwania w komunikacji.

Jak stworzyć interakcje dla Gen Z w zespole.
Digital Natives. Kultura wsparcia ducha zespołu, która zachęca Zetki do pozostania na miejscu i pracy w firmie.
Cykliczne spotkania, które inspirują Gen Z. Tematy, prowadzenie, czas trwania, częstotliwość.
Informacja zwrotna. Jak pokolenie Z szuka walidacji w codziennej komunikacji.
Stwórz systemy oceny dla Gen Z i pozwól im samym mieć monitoring nad wynikami.
Asertywna komunikacja najwyższego stopnia dla Gen Z.
Zachęcaj do budowania więzi w zespole. Wspieraj inicjatywy.
Twórz struktury do wymiany informacji w zespole. Grupy społecznościowe.
Media społecznościowe. Inspiruj i bądź aktywny.
Aplikacje pracownicze do komunikacji wewnętrznej.
Jaka komunikacja pisemna czy wizualna?

Ćwiczenie:
stawianie celów i rozliczanie wyników.
Jak Gen Z przyjmuje oceny?
Case study: przykłady działań menedżerów budujących współpracę i kulturę ducha zespołu.

Gen z. Stabilność finansowa. Systemy wynagrodzeń. Systemy wewnętrznego rozwoju.

Bezpieczeństwo finansowe, ubezpieczenie zdrowotne i ścieżki rozwoju wewnątrz organizacji – co jest ważne dla Gen Z.
Korzystaj z kombinacji tradycyjnych świadczeń, takich jak pomoc medyczna, dodatki do rekompensat, świadczenia zdrowotne i atrakcyjne zasady dotyczące wsparcia finansowego w rozwoju.
Pamiętaj Gen Z szybko i otwarcie komunikują się między sobą. Systemy muszą być przejrzyste i czytelne.
Praca zdalna i elastyczna w ocenie Gen Z. Czyli jak szybko zyskać przewagę konkurencyjną na rynku.
Przygotuj się do negocjacji. Gen Z preferuje indywidualne nagrody za dobrze wykonaną pracę.
Postaw na budowanie odpowiedzialności – sens i znaczenie pracy. Wskazywanie rezultatów działania w kontekście OSO.
EB musi być autentyczne.
Ćwiczenie: symulacja – rozmowa z pracownikiem Gen Z o indywidualnych nagrodach za dobrze wykonaną pracę.

Niezależność, elastyczność i samozarządzanie  w rozwoju.
Chcesz uniknąć rotacji Gen Z? Wdrażaj elastyczne harmonogramy, promuj pracę zdalną i kulturę odłączania się.

Awans i tytuły, czy różnorodność doświadczeń i umiejętności. Kierunek dla Gen Z.
Zarządzanie projektami dla Gen Z. Wielozadaniowość na sterydach.
Tworzenie przestrzeni do dzielenia się pomysłami i kreatywności.
Job shadowing, narzędzie nauki i rozwoju umiejętności w miejscu pracy.
Narzędzia wyboru kursów on-line MOOC.
Wyzwania i ocena przydatności.

Ćwiczenie: jak współtworzyć model projektowy z Gen Z. Inspirowanie.
Job Shadowing – case study.
Jak rozmawiać z Gen Z o rozwoju?

3 wyzwania gen z. Różnorodność. Ageizm. Stres.

68% młodego pokolenia wyznaje zasadę tolerancji dla różnorodności. Jakie stereotypy są silne w Twoim zespole, które uniemożliwiają pełną adaptację Gen Z. Test Tożsamości Pierwotnej. Wtórnej i Organizacyjnej.

Jak tworzyć środowisko pracy oparte na pomysłach i wkładzie. AntyAgeizm w zespole. Kultura szacunku i docenienia innowacyjności spostrzeżeń.

37% pokolenia Z twierdzi że stres jest największą przeszkodą w pracy i życiu. Wyzwanie dla menedżerów – jak z opcji praca jest jak tlen (generacja BB) uczynić opcję – praca jest zabawą i przyjemnością (Gen Z)?

Ćwiczenie:
Test tożsamości zespołu (stereotypy ograniczające różnorodność).
Praca w grupach: Anty Ageizm w zespole.
Symulacja: Fun&Pleasure – to dobry wybór.

WYKŁADOWCA

Szkolenie Trudne rozmowy z pracownikami poprowadzi:

Psycholog ze specjalnością psychologia biznesu. Należy do czołówki trenerów w Polsce, certyfikowany trener TTT University of Wales.

Od 1992 roku prowadzi treningi i warsztaty z elementami coachingu dla kadry zarządzającej i menedżerskiej z zakresu zarządzania zespołami poruszające zagadnienia skutecznego przywództwa, kierowania zespołem, komunikacją w zespole, rozwiązywaniem trudnych sytuacji w zarządzaniu zespołem, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju osobistego.

Łącznie przeprowadziła dla kadry zarządzającej i menedżerskiej około kilkuset projektów, w tym dla największych instytucji sektora bankowego m.in. BRE Bank SA, NBP, Kredyt Bank SA, PKO BP, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE SA, Polkomtel SA, Magna Polska, Star Foods Ltd., Netia SA, Air Products Polska Sp. z o.o.
Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach. Obecnie jest trenerem, coachem i konsultantem.
Prowadzi projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).

Prowadziła projekty w obszarze HR dla kadry takich organizacji m.in. jak: PKO BP SA, Kredyt Bank SA, BRE Bank SA, CJ International, MPiPS, Formes sp. z o.o., PCP sp. z o.o., EC Zabrze SA, PKO BP SA we współpracy z Ernst&Young. Projekty z AC/DC prowadziła m.in. dla: PRInż Holding SA, Totalizator Sportowy, SOS Wioski Dziecięce, Huta Buczek SA, Kredyt Bank SA.

Jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny i zwiększenie sprawności i skuteczności w pracy.

Opinia Uczestnika:

Brałam dziś udział w drugiej (i niestety ostatniej) części szkolenia: „Menedżer doskonały – słuchaj, motywuj i zwiększ potencjał zespołu”. Szkolenie prowadziła Olga Borgieł – kobieta dynamit, kobieta, której nie da się nie słuchać. Łapałam się na tym, że najnormalniej w świecie przytakiwałam jej jak pacynka.

Niby wiedziałam, jak ważna jest komunikacja, jak prawidłowo komunikować. Ale to, co Olga przedstawiła i zobrazowała mi podczas dzisiejszego szkolenia, dało mi więcej niż 4 semestry studiów na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim (właśnie dlatego porzuciłam studiowanie, a raczej marnowanie czasu, energii i pieniędzy).

To, co tak naprawdę od pierwszej części szkolenia wdrożyłam do swojego zespołu, to komunikacja na podstawie faktów, bo niestety zdarzało mi się uruchamiać emocje i oceny podczas rozmów. I efekt był jaki był. Pewnie teraz też niejednokrotnie rzucę komunikatem nacechowanym emocjonalnie, ale robię to dużo bardziej świadomie. Drugim elementem, który funkcjonuje u mnie jest motywacyjne DNA, lepiej poznałam ludzi, z którymi pracuję, ich motywacje, ich potrzeby i dzięki temu współpraca z nimi jest bardziej efektywna.

To, co dzisiaj Olga mi uświadomiła, to jaki wpływ ma mój wygląd w pracy na to, jak postrzega mnie zespół. Obowiązuje u nas w firmie określony dress code, ale faktycznie ostatnio trochę od niego odeszłam, a na poziomie menedżera doskonałego, który chce wymagać od innych, zadaniem naczelnym jest przecież przestrzeganie zasad. Mam, powiedzmy, dość ekstrawagancką fryzurę, ale to jest ten element, który jest w 100% mój, mówi o mnie jako o osobie, a nie o mnie jako o stanowisku, na którym pracuję.
Ze szczególną uwagą będę pracować nad komunikatami stworzonymi w oparciu o (fakty-uczucia-konsekwencje-oczekiwania-zasady). To pozwala nie tylko na to, żeby komunikacja była oparta na faktach, ale także na to, żeby miała silny i kompletny przekaz. Intuicję zostawię w domu, do pracy zabiorę swój analityczny umysł.

Stoję teraz przed lekturą książki: „Po pierwsze: złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej?”.

Uwielbiam to poczucie, że uczę się czegoś, co naprawdę jest w moim życiu ważne, co mogę przełożyć na konkretne rzeczy, co może zrodzić soczyste i piękne owoce.
Taka nauka, to jest nauka!

METODY

Trudne rozmowy z pracownikami – tylko praktyczne metody szkolenia.

Szkolenie Trudne rozmowy z pracownikami prowadzone jest z zastosowaniem licznych, ciekawych ćwiczeń grupowych na platformie ZOOM, w podziale na pokoje.
Poprzez twórczą dyskusję, pracę własną uczestników, udział w interaktywnych ćwiczeniach Uczestnicy skutecznie rozwijają kluczowe umiejętności menedżerskie.

Możesz liczyć na:

  • modelowanie zachowań,
  • ćwiczenia indywidualne,
  • scenki sytuacyjne w małych grupach, dyskusja moderowana,
  • indywidualny feedback trenera
ADRESACI

Szkolenie siła feedbacku – 8 technik skutecznej informacji zwrotnej adresujemy do:

  • prezesów, dyrektorów zarządzających,
  • osób pełniących funkcje kierownicze i zarządzających zespołem pracowników,
  • menedżerów działów HR,
  • właścicieli firm.

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia trudne rozmowy z pracownikami:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
95%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
98%

MIEJSCE SZKOLENIA

17.07.2024 Szkolenie online
840 ZŁ (NETTO)
10.10.2024 Szkolenie online
840 ZŁ (NETTO)
20.11.2024 Szkolenie online
840 ZŁ (NETTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

      KONSULTANT


      KINGA LALKO-SMOŁKA
      KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 150
      mobile: +48 662 297 689
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      AGNIESZKA WALAS
      SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 153
      mobile: +48 662 297 689
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      OPINIE KLIENTÓW


      • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

        Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
      • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

        Forbis Sp. z o.o. Krystyna

      Newsletter


      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

        Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

        Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.