In Akademia Menedżera, HR / Kadry
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/sila-motywacyjnego-dna-nowe-narzedzie-zarzadzania-zespolem-2

Szkolenie Siła motywacyjnego dna – nowe narzędzie zarządzania zespołem

jak skutecznie motywować zespół do realizowania celów? – warsztaty dla menedżerów wg innowacyjnej metody Tamary Lowe

Zmień podejście do motywacji!
Model Maslowa już dawno przestał się sprawdzać jako skuteczne narzędzie w rękach menedżera!
Chcesz wiedzieć co działa?
Jak zmotywować zespół do realizacji zadań, do przekraczania standardów firmy?
Jak wydobyć potencjał z każdego pracownika i skutecznie realizować cele zespołu?

Poznaj nowy wymiar motywacji – motywacyjne DNA Tamary Lowe!
Dlaczego?
Badania potwierdzają – każdy z nas ma unikalny i indywidualny kod motywacyjny!

Różnimy się kodami i zarządzając ludźmi stajesz przed wyzwaniem dotarcia do sedna motywacji Twoich pracowników, musisz rozszyfrować co motywuje Twoich pracowników, a co wpływa na nich demotywująco!
Doradzamy menedżerom jak motywować pracowników, kiedy podwyżka nie wchodzi w grę!
Podpowiadamy jakie metody działają na opornych pracowników.

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie – cele i korzyści:

  • Wstęp do motywacji 3.0 – jak pobudzić wewnętrzną motywację pracownika?
  • Jak wywierać wpływ i motywować gwiazdy i trudne jednostki w zespole?
  • Jak motywować na spotkaniach zespół i budować energię przełamującą impas?
  • Jak zarządzać zmianą i konfliktem poprzez motywacyjne DNA?
  • Jak stworzyć atmosferę zaangażowania sprzyjającą efektywności?
PROGRAM

Motywacyjne DNA – program szkolenia:

Motywacja Szefa Zespołu

  • Co to jest motywacja? Flip motivation.
  • Od czego zależy motywacja? Wpływ czynników zewnętrznych i wewnętrznych na poziom motywacji. Mapa wpływu motywacji.
  • Strefa komfortu – czyli dlaczego jest nam dobrze tak jak jest?
  • Życie zaczyna się poza strefą komfortu – czyli jak być własnym trenerem motywacyjnym.

Ćwiczenia:
Zarządzanie własną energią – 8XO. Indywidualne ćwiczenia motywacyjne dla menedżerów.
Ćwiczenie coachingowe. Wyjście poza strefę komfortu.
Opór i zmiana. Jak efektywnie zarządzać własnym rozwojem i automotywacją?

Nowe systemy i narzędzia motywacji w biznesie

  • Pieniądze. Nagrody. Pochwały. Stare metody w nowej wersji motywacyjnego DNA.
  • Corporate Values Index. Wartości firmy. Działania niekonwencjonalne w budowaniu zaangażowania i lojalności pracowników.
  • Wyniki badań nad efektywnymi współcześnie narzędziami motywacji. Jak to robią inne firmy? – modele i systemy motywacyjne.
  • Motywacja a wiek. Motywatory dla pokolenia X, Y, Z i C.
  • Motywacyjne DNA. To co inspiruje biznes dzisiaj.

Co motywuje człowieka w pracy? – motywatory, które działają

  • Autodiagnoza kodu motywacyjnego. Test dla uczestników motywacyjnego DNA.

Dyrektor – Mistrz – Wódz – Wizjoner – Opiekun – Sojusznik – Udoskonalacz – Badacz.

  • Indywidualne motywatory dla określonego typu motywacyjnego. Jak efektywnie dobierać motywatory w indywidualnych przypadkach?
  • Demotywatory. Najczęstsze błędy motywacyjne menedżerów.

Strategie budowania zaangażowania i proaktywności w zespole

  • Styl kierowania efektywny dla określonych typów motywacyjnych. Elastyczność stylu kierowania w różnych modelach zespołu.
  • Motywacyjne DNA w pracy. Realizacja celów krótko i długoterminowych.
  • Zarządzanie zmianą w modelu motywacyjnego DNA. Jak minimalizować opór i skutecznie wprowadzać akceptowane zmiany?
  • Równowaga, dominacja i konflikt w zespole. Typy motywacyjne i ich rola w budowaniu wpływów i konfliktów w zespole.
  • Siedem czynników wpływających na pro aktywność pracowników. Przykłady wiodących organizacji i modeli motywacyjnego zarządzania zespołami.

Jak stworzyć mistrzowski zespół?

  • Jak Wydajni osiągają wyniki?
  • Jak stworzyć relacje z innymi dzięki Kontaktowym?
  • Jak zyskać dzięki koncentracji Stabilnych?
  • Jak wykorzystać siłę zmian w Zmiennych?
  • Jak budować siłę zespołu dzięki Wewnętrznym?
  • Jak realizować cele finansowe dzięki Zewnętrznym?

Case study: motywacyjne DNA zespołu.

Obserwacja – gorące punkty DNA. Jak rozpoznawać indywidualne typy motywacyjne członków zespołu? Mapa motywacyjna mojego zespołu.

Jak skutecznie motywować członków własnego zespołu. Prowadzenie efektywnych rozmów oceniających / motywacyjnych z pracownikami.

Case study: Narzędzia motywacyjnego DNA.

WYKŁADOWCA

Szkolenie Trudne rozmowy z pracownikami poprowadzi:

Psycholog ze specjalnością psychologia biznesu. Należy do czołówki trenerów w Polsce, certyfikowany trener TTT University of Wales.

Od 1992 roku prowadzi treningi i warsztaty z elementami coachingu dla kadry zarządzającej i menedżerskiej z zakresu zarządzania zespołami poruszające zagadnienia skutecznego przywództwa, kierowania zespołem, komunikacją w zespole, rozwiązywaniem trudnych sytuacji w zarządzaniu zespołem, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju osobistego.

Łącznie przeprowadziła dla kadry zarządzającej i menedżerskiej około kilkuset projektów, w tym dla największych instytucji sektora bankowego m.in. BRE Bank SA, NBP, Kredyt Bank SA, PKO BP, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE SA, Polkomtel SA, Magna Polska, Star Foods Ltd., Netia SA, Air Products Polska Sp. z o.o.
Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach. Obecnie jest trenerem, coachem i konsultantem.
Prowadzi projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).

Prowadziła projekty w obszarze HR dla kadry takich organizacji m.in. jak: PKO BP SA, Kredyt Bank SA, BRE Bank SA, CJ International, MPiPS, Formes sp. z o.o., PCP sp. z o.o., EC Zabrze SA, PKO BP SA we współpracy z Ernst&Young. Projekty z AC/DC prowadziła m.in. dla: PRInż Holding SA, Totalizator Sportowy, SOS Wioski Dziecięce, Huta Buczek SA, Kredyt Bank SA.

Jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny i zwiększenie sprawności i skuteczności w pracy.

Opinia Uczestnika:

Brałam dziś udział w drugiej (i niestety ostatniej) części szkolenia: „Menedżer doskonały – słuchaj, motywuj i zwiększ potencjał zespołu”. Szkolenie prowadziła Olga Borgieł – kobieta dynamit, kobieta, której nie da się nie słuchać. Łapałam się na tym, że najnormalniej w świecie przytakiwałam jej jak pacynka.

Niby wiedziałam, jak ważna jest komunikacja, jak prawidłowo komunikować. Ale to, co Olga przedstawiła i zobrazowała mi podczas dzisiejszego szkolenia, dało mi więcej niż 4 semestry studiów na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim (właśnie dlatego porzuciłam studiowanie, a raczej marnowanie czasu, energii i pieniędzy).

To, co tak naprawdę od pierwszej części szkolenia wdrożyłam do swojego zespołu, to komunikacja na podstawie faktów, bo niestety zdarzało mi się uruchamiać emocje i oceny podczas rozmów. I efekt był jaki był. Pewnie teraz też niejednokrotnie rzucę komunikatem nacechowanym emocjonalnie, ale robię to dużo bardziej świadomie. Drugim elementem, który funkcjonuje u mnie jest motywacyjne DNA, lepiej poznałam ludzi, z którymi pracuję, ich motywacje, ich potrzeby i dzięki temu współpraca z nimi jest bardziej efektywna.

To, co dzisiaj Olga mi uświadomiła, to jaki wpływ ma mój wygląd w pracy na to, jak postrzega mnie zespół. Obowiązuje u nas w firmie określony dress code, ale faktycznie ostatnio trochę od niego odeszłam, a na poziomie menedżera doskonałego, który chce wymagać od innych, zadaniem naczelnym jest przecież przestrzeganie zasad. Mam, powiedzmy, dość ekstrawagancką fryzurę, ale to jest ten element, który jest w 100% mój, mówi o mnie jako o osobie, a nie o mnie jako o stanowisku, na którym pracuję.
Ze szczególną uwagą będę pracować nad komunikatami stworzonymi w oparciu o (fakty-uczucia-konsekwencje-oczekiwania-zasady). To pozwala nie tylko na to, żeby komunikacja była oparta na faktach, ale także na to, żeby miała silny i kompletny przekaz. Intuicję zostawię w domu, do pracy zabiorę swój analityczny umysł.

Stoję teraz przed lekturą książki: „Po pierwsze: złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej?”.

Uwielbiam to poczucie, że uczę się czegoś, co naprawdę jest w moim życiu ważne, co mogę przełożyć na konkretne rzeczy, co może zrodzić soczyste i piękne owoce.
Taka nauka, to jest nauka!

METODY

 – tylko praktyczne metody szkolenia.

Szkolenie prowadzone jest z zastosowaniem licznych, ciekawych ćwiczeń grupowych na platformie ZOOM, w podziale na pokoje.
Poprzez twórczą dyskusję, pracę własną uczestników, udział w interaktywnych ćwiczeniach Uczestnicy skutecznie rozwijają kluczowe umiejętności menedżerskie.

Możesz liczyć na:

  • modelowanie zachowań,
  • ćwiczenia indywidualne,
  • scenki sytuacyjne w małych grupach, dyskusja moderowana,
  • indywidualny feedback trenera
ADRESACI

Szkolenie adresujemy do:

  • prezesów, dyrektorów zarządzających,
  • osób pełniących funkcje kierownicze i zarządzających zespołem pracowników,
  • menedżerów działów HR,
  • właścicieli firm.

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia trudne rozmowy z pracownikami:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
95%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
98%

MIEJSCE SZKOLENIA

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    KINGA LALKO-SMOŁKA
    KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    AGNIESZKA WALAS
    SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

      Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
    • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

      Forbis Sp. z o.o. Krystyna

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.