Skuteczny lider zespołu produkcyjnego i ur

 In Akademia Menedżera, UR / Produkcja / BHP
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=19609

Szkolenie Skuteczny lider zespołu produkcyjnego i ur

– wyznaczanie i egzekwowanie zadań w działach technicznych, rozmowy dyscyplinujące, rozwiązywanie konfliktów, Gemba Coaching, niezbędnik Prawa Pracy

Szkolenie Skuteczny lider produkcji i UR prowadzone przez charyzmatycznego Psychologa oraz wieloletniego Pracownika Państwowej Inspekcji Pracy, stanowi wyjątkowe połączenie wiedzy psychologicznej z niezbędnikiem Prawa Pracy dla kierowników działów technicznych.

Konflikt w zespole, nieskuteczna komunikacja, brak zaangażowania pracowników w realizację zadań produkcyjnych lub brak identyfikacji z firmą, zespołem, niezrozumienie celów, utrata autorytetu to najczęstsze problemy, przed którymi stoją liderzy produkcji, a które przekładają się na niskie wyniki, błędy, nieterminowość zadań.

Wśród przebadanej w Polsce grupy 3500 menedżerów sektora firm produkcyjnych aż 93% potwierdziło konieczność doskonalenia umiejętności zarządzania i kierowania zespołem.

Nasz trening interpersonalny Skuteczny lider produkcji i UR wzmocni Twój autorytet i poprawi skuteczność w zarządzaniu zespołem.

Weź udział w symulacji zarządzania zespołem, po szkoleniu wyjdziesz z pakietem rozwiązań!


Uczestnicy szkolenia skuteczny lider zespołu produkcyjnego i ur wybrali również:

Rozwój umiejętności menedżerskich kierowników działów technicznych – Sprawdź

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

23-24 maja 2019r. – Hotel STOK****SKI&SPA
Wisła, ul. Jawornik 52A
www.hotelstok.pl

Hotel Stok****SKI&SPA to jeden z najbardziej komfortowych hoteli w Wiśle, położony w pięknej Dolinie Jawornika. Do dyspozycji Gości Centrum Wellness (łaźnie parowe, wanna spa, caldarium, sauna infrared-promienie podczerwone, biosauna, sauna sucha, strefa wypoczynkowa z brodzikiem Kneippa), basen.

Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 19:00 – 21:00.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00.
Cena szkolenia wynosi 1290 zł brutto.
Cena szkolenia z zakwaterowaniem wynosi 1690 zł brutto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena wynosi 1640 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 250 zł brutto.

Cena szkolenia z zakwaterowaniem obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcami, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (dwa noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, atrakcyjne zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.

CELE I KORZYŚCI

skuteczny lider zespołu produkcyjnego i ur – cele szkolenia:

Szkolenie Skuteczny lider zespołu produkcyjnego i UR koncentruje się na najważniejszych narzędziach lidera usprawniających proces zarządzania zespołami produkcyjnymi i wspomagających osiąganie wysokiej wydajności, optymalne wykorzystanie zasobów, poprawę terminowości, zachowanie ciągłości produkcji oraz utrzymanie niskiej absencji pracowników.

Integralną częścią szkolenia jest panel poprowadzony przez wieloletniego Sędziego Sądu Pracy, który wyjaśni wszystkie wątpliwości w zakresie stosowania przepisów Kodeksu pracy w codziennych sytuacjach na hali produkcyjnej.

Ekspert Prawa Pracy przedstawi efektywne rozwiązania, które dyscyplinują pracowników a jednocześnie są zgodne z obowiązującymi przepisami Kodeksu Pracy i BHP.

Część psychologiczną poprowadzi charyzmatyczny psycholog, autorka wielu szkoleń menedżerskich dla menedżerów produkcji i projektów doradczych skierowanych do menedżerów działów technicznych.

PROGRAM

Szkolenie Skuteczny lider zespołu produkcyjnego i ur – program szkolenia:

I CZĘŚĆ PSYCHOLOGICZNA

Lider zespołu produkcyjnego i ur

Szef, który nie jest prawdziwym liderem, demotywuje cały zespół. Ekipa jest nieefektywna, apatyczna i może mieć duże problemy z realizacją planów produkcyjnych.

W tym bloku odpowiemy na pytania:

Jak skutecznie przewodzić zespołowi produkcyjnemu?
Szef kolega czy „twarda ręka”?
Jakie relacje kierownik powinien utrzymywać z pracownikami?
Czy przyznanie się do błędu szkodzi autorytetowi szefa?
Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach na halach produkcyjnych i w działach UR?
Co zrobić gdy w zespole pojawi się lider nieformalny?

  1. Kierownik / Team Lider / Brygadzisty / Mistrz
  2. Jak zbudować i utrzymać autorytet w oczach pracowników?
  3. Elementy budujące zaufanie do Szefa – 10 zasad, których musisz się trzymać.
  • Jak pociągnąć innych za własnym pomysłem?
  • Jak przekonująco argumentować decyzje?
  • Jak przekonać przełożonych do własnej koncepcji?
  • Jak sprawić, aby inni nam zaufali?
  1. Różni pracownicy: wiek – doświadczenie – umiejętności – ambicje, a budowanie i utrzymanie autorytetu szefa.

Planowanie i organizowanie pracy w działach produkcji i ur

Jak efektywnie wyznaczać, delegować i egzekwować zadania w działach technicznych?

Podczas tego bloku uczestnicy nauczą się wykorzystać potencjał tkwiący w zespole.   Zdobędą wiedzę jak prawidłowo ustalać normy i cele produkcyjne, aby były ambitne, a jednocześnie osiągalne dla wszystkich pracowników.

Jak rozpoznać predyspozycje członków zespołu, prawidłowo dobierać zadania członkom zespołu, by były wykonane skutecznie i sprawnie?
Jak komunikować sukces i porażkę w realizacji zadania pracownikowi?
Jak nauczyć się przewidywania konsekwencji i ryzyka w przekazywanych zadaniach, aby zapobiegać błędom pracowników?
Jak monitorować i sprawdzać powierzone zadania, aby w porę wykryć nieprawidłowości i wyeliminować ryzyko niezrealizowania planu?
Jak wpływać na pracowników, aby sami zauważali błędy i wady w produkcji oraz próbowali je eliminować?
Jak trzymać emocje na wodzy podczas rozmowy z podwładnym, który otwarcie kwestionuje nasze polecenie, odzywa się lekceważąco, wprost odmawia wykonania zadania?

  1. Proces delegowania zadań. Inteligentnie ustawione cele. 4 kroki w delegowaniu zadań.
  2. Przekazywanie zadań odpowiednio do zakresu kompetencji podwładnych.
  3. Ustalanie kolejności zadań prowadzących do celu.
  4. Elementy blokujące delegowanie zadań.
  5. Techniki egzekwowania wymagań i realizacji zadań,
  6. Monitorowanie i ocena wykonania zadania przez pracowników.

Gemba coaching. Komunikacja i motywacja w zespole produkcyjnym

Jedną z najważniejszych zadań lidera jest komunikowanie się i motywowanie zespołu do realizacji wyznaczonych zadań. Z naszych doświadczeń wynika, że liderzy produkcji mają problemy z prowadzeniem efektywnych rozmów oceniających i dyscyplinujących.

Jasna komunikacja w zakresie uświadamiania i ustalania celów, rozliczania zadań, konstruktywnej krytyki i motywowania pozwala wykorzystać potencjał podwładnych i skupić się na długofalowej skuteczności, a nie wyłącznie na doraźnym usuwaniu problemów.

Jak wpływać na pracowników, aby sami zauważali błędy i wady w produkcji, a co więcej, sami szukali ich przyczyn i próbowali je usuwać?
Jak motywować i dyscyplinować zespół? Jak komunikować trudne informacje?
Które z objawów demotywacji pojawiają się na hali najczęściej, w jaki sposób wpływają one na kondycję zespołu? Jak w porę zauważyć i zapobiec spadkowi wydajności?
Jak zbudować atmosferę zaangażowania w zespole produkcyjnym, żeby pracownicy utożsamiali się z firmą i potrafili ze sobą współpracować?

  1. Techniki sprawnej komunikacji w zespole produkcyjnym. Co zrobić, aby pracownicy nas słuchali?
  2. Zasady konstruktywnej krytyki i pochwały.
  3. Czynniki i wartości motywujące zespół produkcyjny do lepszej pracy.
  4. Umiejętność udzielania motywujących informacji zwrotnych.

Konflikt w zespole produkcyjnym. Jak go rozwiązać?

Większość liderów produkcji wskazuje, iż 1/3 każdego dnia pracy trzeba poświęcić na łagodzenie sporów, czy konfliktów. Jakie są kulisy konfliktów typowych dla branży produkcyjnej i jak należy minimalizować ich występowanie oraz reagować na nieporozumienia, aby nie zagrażały efektywnej pracy na hali. Najbardziej skuteczne metody radzenia sobie z konfliktami dla liderów.

Jak wykryć potencjalne konflikty i zminimalizować lub zapobiec wybuchowi konfliktu?
Jakie są główne przyczyny najczęstszych konfliktów na hali produkcyjnej?
Jakie strategie przyjmować w rozwiązywaniu konfliktów: od jawnej wrogości pracowników do nieposkromionych emocji w zespole?

  1. Spór na hali produkcyjnej. 12 przyczyn najczęstszych konfliktów – jak je rozwiązywać?
  2. Przekazywanie negatywnych informacji w tym m.in. o zmianie systemu premiowego, likwidacji stanowiska czy obowiązkowych nadgodzinach, w sposób minimalizujący emocje i konflikty.
  3. Typowe zachowania ludzi w sytuacji konfliktu: wycofywanie się, uleganie, rywalizacja, kompromis, współpraca. Manipulacja, lekceważenie poleceń, bunt, podkopywanie dołków.
  4. Jak rozwiązywać konflikty?
  5. Jak utrzymać autorytet w sytuacji konfliktu?

Najważniejsze narzędzia lidera: tłumienie konfliktu, dokonanie rozstrzygnięcia, reorganizacja, walka, dążenie do rozwiązania. Radzenie sobie z kłamstwem i manipulacją.

II część niezbędnik prawa pracy – wieloletni prawnik PIP
Realizacja uprawnień kierowniczych w środowiskach technicznych

1. Jakie są dopuszczalne granice i metody kontrolowania pracowników, co jest legalne a co zabronione prawem?

2. Jak zgodnie z prawem ustalić stan trzeźwości pracownika, czy bycia pod wpływem środków odurzających?

3. Jak zachować się w przypadku braku dbałości o mienie pracodawcy lub wprost marnotrawienie powierzonego pracownikom majątku firmowego?

4. Jak stosować kary porządkowe i finansowe zgodnie z przepisami prawa?

5. Jakie są zasady udzielania urlopów pracowniczych? (problematyka udzielania urlopów na żądanie, urlopów szkoleniowych, bezpłatnych)

6. Kiedy pracownikowi produkcji można odmówić urlopu wypoczynkowego lub ściągnąć go z urlopu?

7. Jakie są instrumenty prawne w przypadku nadużywania zwolnienia lekarskiego?

8. Jak prawidłowo rozliczać czas pracy, ustalać grafiki i harmonogramy, godziny nadliczbowe, podróże służbowe?

9. Jak planować pracę i czas odpoczynku?

10. Jak premiować i nagradzać pracowników aby uniknąć zarzutu dyskryminacji w zatrudnieniu?

11. Jak rozpoznać i zapobiegać mobbingowi w miejscu pracy?

WYKŁADOWCA

Trenerami Szkolenia Skuteczny lider zespołu produkcyjnego i ur będą:

CZEŚĆ PRAWNA

Wybitny Ekspert prawa pracy, wieloletni prawnik i rzecznik prasowy w Państwowej Inspekcji Pracy
, wybitny Ekspert w zakresie rozwiązywania sporów pracowniczych. Czynnie uczestniczy w pracach komisji antymobbingowych w wielu przedsiębiorstwach i instytucjach.
W 2008 r. złożył egzamin sędziowski.
Członek rady programowej miesięcznika „Kadry i Płace w Administracji”, gdzie systematycznie publikuje na temat ważnych aspektów prawa pracy:

  • Przejęcie pracodawcy a status społecznego inspektora pracy
  • Praktyczne aspekty doręczania wypowiedzeń
  • Zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia
  • Monitoring w miejscu pracy
  • Harmonogramy czasu pracy
  • Zadaniowy system pracy
  • Skrócenie wypowiedzenia – aspekty praktyczne
  • Praktyczne aspekty doręczania wypowiedzeń
  • Wykorzystanie urlopu wypoczynkowego
  • Odpracowywanie wyjść prywatnych i wiele innych.

Współautor poczytnego poradnika z zakresu prawa pracy „W pierwszej pracy”. Autor publikacji „Związki zawodowe w urzędzie”, „Jak udowodnić mobbing?”
Jego publikacje na temat prawa pracy były wydawanych nakładem Głównego Inspektoratu Pracy , ZUS.

Wykładowca prawa pracy na studiach podyplomowych.

Od 2005 r. prowadzi wysoko oceniane szkolenia. Był głównym wykładowcą prawa pracy w ramach projektów  szkoleniowych realizowanych dla ING Banku Śląskiego, Tauron Ciepło sp. z o.o., pracowników urzędów i izb skarbowych, kierowników Ministerstwa Finansów. Przeprowadził cykle szkoleń z zakresu mobbingu dla pracowników ZUS, Oddziałów NFZ.

Wśród uczestników dotychczasowych szkoleń byli pracownicy działów odpowiedzialnych za zarządzanie zasobami ludzkimi z sektora prywatnego m.in. Carslberg Shared Services Polska, ING Banku Śląskiego, TAURON Polska Energia S.A., , Philips Lighting Poland S.A., Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o., Hutchinson Poland Sp. z o.o., FCA Services Polska (FIAT), Lear Corporation Polska, Transgourmet Polska, Saint Gobain Construction Products Polska Sp. z o. o., Synthos S.A., Coty Polska, Enersys Polska sp. z o.o., Legrand Polska Sp. z o.o.), Totalizator Sportowy, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Lasy Państwowe

W chwili obecnej na bieżąco współpracuje w obszarze prawa pracy (bieżące doradztwo, opinie oraz szkolenia wewnętrzne) z działami personalnymi wymagających pracodawców, głównie z branży produkcyjnej

  • NGK Ceramics Polska Sp. z o.o.
  • Kirchhoff Polska sp. z o.o Oddział Gliwice
  • Kirchhoff Polska sp. z o.o Oddział Gniezno
  • Boryszew S.A. Oddział Maflow w Tychach
  • Fertinger Polska sp. z o.o.
  • Synthos S.A.

lub

Wybitny Ekspert prawa pracy, wieloletni specjalista Państwowej Inspekcji Pracy i wykładowca Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu. Specjalista psychologii pracy i zbiorowego prawa pracy.
Stały członek komisji antymobbingowych. Mediator i negocjator w obszarze dialogu społecznego.
Autor ponad 100 krajowych i zagranicznych publikacji oraz raportów i badań nad zagrożeniami psychospołecznymi w miejscu pracy. Prowadzi badania nad skutkami stresu zawodowego, współautor jedynego w kraju poradnika dotyczącego radzenia sobie ze stresem w pracy „Pokonać stres”.
Jest także autorem pierwszego w Polsce poradnika dotyczącego oceny ryzyka zawodowego w zakresie czynników psychospołecznych wydanego przez Główny Inspektorat Pracy oraz współautorem poradnika dla związkowców zatytułowanego „Zgodnie z prawem i bezpiecznie” wydanego przez Główny Inspektorat Pracy.

Wykładowca akademicki:

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej – Katedra Pedagogiki i Psychologii
PWSZ im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu – Instytut Nauk Politycznych im. J. Karskiego

Najważniejsze publikacje:

  • Zgodnie z prawem i bezpiecznie. Poradnik dla związkowców i społecznych inspektorów pracy
  • Wewnętrzna Polityka Antymobbingowa – zasady funkcjonowania – aspekty prawne i rekomendacje dla służby BHP
  • Opis stanowiska pracy i jej wartościowanie w aspekcie zasad i przepisów BHP
  • Ocena ryzyka zawodowego – czynniki psychospołeczne
  • Mediacje pracownicze: poradnik dla pracowników, pracodawców i związków zawodowych
  • Dialog społeczny w miejscu pracy: aspekty psychologiczne i prawne
  • Stresogenność pracy i skutki społeczne stresu występującego wśród pracowników zatrudnionych w sektorze bankowym: raport z badań
  • Stres w pracy może cię zabić

CZĘŚĆ PSYCHOLOGICZNA
Psycholog, konsultant wielu firm produkcyjnych.

Posiada 17-letnie doświadczenie trenerskie z obszaru rozwoju umiejętności interpersonalnych – zrealizowała ponad 1000 dni szkoleniowych i przeszkoliła blisko 4000 menedżerów i specjalistów największych firm w Polsce.
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu coachingu. Certyfikowany konsultant metodologii Success Insights, która pozwala m. in. na poprawienie komunikacji w zespołach i w firmie, lepsze zarządzanie zespołami ludzkimi, samodoskonalenie i rozwijanie swoich mocnych stron.
Opiekun merytoryczny kierunku menedżerskich studiów podyplomowych „Akademia Zarządzania” oraz wykładowca w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. J. Tischnera w Krakowie.
Wykładowca Menedżerskich Studiów Podyplomowych Lean Management na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Prowadzi zajęcia dla studentów studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Posiada bogate doświadczenie i wiedzę w obszarach związanych z zarządzaniem w sektorach produkcyjnych – specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich dedykowanych kadrze średniego i wyższego szczebla. Prowadzi szkolenia z zakresu narzędzi i technik Lean Manufacturing – SMED, TPM, Kaizen, 5S, jako konsultant uczestniczyła we wdrażaniu tych narzędzi w firmach produkcyjnych.
Zakres tematów prowadzonych przez nią szkoleń obejmuje: coaching menedżerski, komunikację interpersonalną, trening kreatywności, asertywność, zarządzanie czasem, prowadzenie i moderowanie pracy zespołów problemowych, zarządzanie zmianą, rozwijanie kompetencji menedżerskich – budowanie zespołu, organizowanie pracy zespołu, motywowanie i rozwijanie potencjału pracowników.

Dotychczas współpracowała z menedżerami UR i produkcji:
ArcelorMittal Poland,
Saint Gobain,
ABB,
PESA Pojazdy Szynowe,
Ceramika Paradyż Sp. z o. o.,
Victaulic Polska,
Browary Żywiec S.A.,
KLINGSPOR Sp. z o.o.,
Bolix S.A.,
EDF Polska S.A.,
Feerum S.A.
SHILOH INDUSTRIES Sp. z o.o.,
VESUVIUS SKAWINA Materiały Ogniotrwałe Sp. z o.o.,
Philips Lighting Poland Sp. z o.o.,
PCE Polska Sp. z o.o.,
SOLID BRAIN Sp. z o.o.,
JTI Polska Sp. z o.o.,
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna Oddział Zespół Elektrowni Dolna Odra,
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
itd.

lub

Psycholog ze specjalnością psychologia biznesu.
Należy do czołówki trenerów w Polsce, certyfikowany trener TTT University of Wales. W swojej karierze trenerskiej przeszkoliła ok. 2000 menedżerów działów technicznych: dyrektorów produkcji i utrzymania ruchu, brygadzistów, team liderów, mistrzów. Zna specyfikę pracy środowisk technicznych. Posiada autorskie narzędzia do zarządzania zespołami technicznymi, z którymi dzieli się podczas szkolenia.

Od 1992 roku prowadzi treningi i warsztaty z elementami coachingu dla kadry zarządzającej i menedżerskiej z zakresu zarządzania zespołami poruszające zagadnienia skutecznego przywództwa, kierowania zespołem, komunikacją w zespole, rozwiązywaniem trudnych sytuacji w zarządzaniu zespołem, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju osobistego.

Łącznie przeprowadziła dla kadry zarządzającej i menedżerskiej około kilkuset projektów, w tym dla największych instytucji sektora bankowego m.in. BRE Bank SA, NBP, Kredyt Bank SA, PKO BP, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE SA, Polkomtel SA, Magna Polska, Star Foods Ltd., Netia SA, Air Products Polska Sp. z o.o.
Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach. Obecnie jest trenerem, coachem i konsultantem.
Prowadzi projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).

Prowadziła projekty w obszarze HR dla kadry takich organizacji m.in. jak: PKO BP SA, Kredyt Bank SA, BRE Bank SA, CJ International, MPiPS, Formes sp. z o.o., PCP sp. z o.o., EC Zabrze SA, PKO BP SA we współpracy z Ernst&Young. Projekty z AC/DC prowadziła m.in. dla: PRInż Holding SA, Totalizator Sportowy, SOS Wioski Dziecięce, Huta Buczek SA, Kredyt Bank SA.

Jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny i zwiększenie sprawności i skuteczności w pracy.

Opinia Uczestnika:

Brałam dziś udział w drugiej (i niestety ostatniej) części szkolenia: „Menedżer doskonały – słuchaj, motywuj i zwiększ potencjał zespołu”. Szkolenie prowadziła Olga Borgieł – kobieta dynamit, kobieta, której nie da się nie słuchać. Łapałam się na tym, że najnormalniej w świecie przytakiwałam jej jak pacynka.

Niby wiedziałam, jak ważna jest komunikacja, jak prawidłowo komunikować. Ale to, co Olga przedstawiła i zobrazowała mi podczas dzisiejszego szkolenia, dało mi więcej niż 4 semestry studiów na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim (właśnie dlatego porzuciłam studiowanie, a raczej marnowanie czasu, energii i pieniędzy).

To, co tak naprawdę od pierwszej części szkolenia wdrożyłam do swojego zespołu, to komunikacja na podstawie faktów, bo niestety zdarzało mi się uruchamiać emocje i oceny podczas rozmów. I efekt był jaki był. Pewnie teraz też niejednokrotnie rzucę komunikatem nacechowanym emocjonalnie, ale robię to dużo bardziej świadomie. Drugim elementem, który funkcjonuje u mnie jest motywacyjne DNA, lepiej poznałam ludzi, z którymi pracuję, ich motywacje, ich potrzeby i dzięki temu współpraca z nimi jest bardziej efektywna.

To, co dzisiaj Olga mi uświadomiła, to jaki wpływ ma mój wygląd w pracy na to, jak postrzega mnie zespół. Obowiązuje u nas w firmie określony dress code, ale faktycznie ostatnio trochę od niego odeszłam, a na poziomie menedżera doskonałego, który chce wymagać od innych, zadaniem naczelnym jest przecież przestrzeganie zasad. Mam, powiedzmy, dość ekstrawagancką fryzurę, ale to jest ten element, który jest w 100% mój, mówi o mnie jako o osobie, a nie o mnie jako o stanowisku, na którym pracuję.
Ze szczególną uwagą będę pracować nad komunikatami stworzonymi w oparciu o (fakty-uczucia-konsekwencje-oczekiwania-zasady). To pozwala nie tylko na to, żeby komunikacja była oparta na faktach, ale także na to, żeby miała silny i kompletny przekaz. Intuicję zostawię w domu, do pracy zabiorę swój analityczny umysł.

Stoję teraz przed lekturą książki: „Po pierwsze: złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej?”.

Uwielbiam to poczucie, że uczę się czegoś, co naprawdę jest w moim życiu ważne, co mogę przełożyć na konkretne rzeczy, co może zrodzić soczyste i piękne owoce.
Taka nauka, to jest nauka!

METODY

Skuteczny lider zespołu produkcyjnego i ur – metody szkolenia:

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej Knowledge Pills.

Metody wyszczególnione:
dyskusja moderowana,
symulacje,
odgrywanie ról,
case study,
buzz,
handout,
pokazy audiowizualne,
testy,
ćwiczenia coachingowe,
techniki NLP.

ADRESACI

Szkolenie Skuteczny lider zespołu produkcyjnego i ur – kogo zapraszamy?:

  • Szefów Produkcji
  • Szefów Utrzymania Ruchu
  • Team liderów
  • Brygadzistów
  • Mistrzów

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia Skuteczny lider zespołu produkcyjnego i ur:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
96%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
100%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
96%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel STOK****SKI&SPA
6782532wieden2-kinowowellness2

Hotel STOK****SKI&SPA

23-24.05.2019 Wisła
Hotel Stok****Ski&Spa
1290 ZŁ (BRUTTO)
17-18.10.2019 Zakopane
Hotel Tatra***Wellness&Spa
1290 ZŁ (BRUTTO)
28-29.11.2019 Ustroń
Spa&Wellness Hotel Diament Ustroń****
1290 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • AGNIESZKA WALAS
    AGNIESZKA WALAS specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo interesujące, praktyczne, rewelacyjne prowadzone. Trenerka jest nieoceniona, wprowadza fantastyczna atmosferę sprzyjająca nauce. Cała oprawa szkolenia na najwyższym poziomie, dobór miejsca szkolenia to strzał w 10-tkę. Polecam wszystkim, którzy chcą zdobyć cenną wiedzę i doświadczenie w wyjątkowym miejscu".

    Bolesławieckie Zakłady Materiałów Ogniotrwałych Sp. z o.o. Karolina
  • "Szkolenie prowadzone bardzo ciekawie przez obie panie. Wykładowcy z bardzo dużą wiedzą przekazywaną w zrozumiały sposób. Dyskusja na obu szkoleniach na wysokim poziomie, co bardziej przyswaja przekazywaną wiedzę".

    Coty Polska Sp. z o.o. Wioletta

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.