Trudne rozmowy z pracownikami – przywództwo na pierwszej liniihttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Twoje sprawdzone metody rozmów z pracownikami zawodzą?
Przećwicz trudne rozmowy z pracownikami podczas szkolenia!
Poznasz sprawdzone rozwiązania i najskuteczniejsze techniki!
Szkolenie menedżerskie Trudne rozmowy z pracownikami to pigułka wiedzy dla menedżerów, którzy na co dzień zmagają się z wyzwaniami – zarządzaniem zespołem w dobie ciągłych zmian, niepewności i konfliktów.
Czujesz zmęczenie i napięcie między ludźmi, chcesz poprawić relacje w zespole?
Podpowiemy co możesz zrobić jako menedżer, by oswoić ten rollercoaster emocji? Jak radzić sobie w obecnej sytuacji?
Zarządzanie pracownikami w trudnych czasach wymaga od menedżerów dużej sprawności i odwagi, a przede wszystkim wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych i wiedzy na temat skutecznych metod radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Menedżerowie muszą otwarcie komunikować niepopularne decyzje związane z pracą w nadgodzinach, przeciążaniem pracowników obowiązkami, odmową udzielenia urlopu, cięciem kosztów, obniżką wynagrodzeń czy redukcją zatrudnienia.
Jak się porozumieć, gdy nie ma „chemii”?
Jak rozmawiać z pracownikiem, który zachowuje się agresywnie, jest przemęczony, zdenerwowany i zestresowany?
Jak komunikować pracownikowi niskie wyniki pracy, słaby rozwój kompetencji mające wpływ na ocenę roczną / podwyżkę / premię?
Jak reagować na słuszne i niesłuszne pretensje, wyrzuty, żale, nieuzasadnione roszczenia pracowników?
Jak poradzić sobie z wrogością, niechęcią, wybuchami gniewu, szantażem emocjonalnym ze strony pracowników?
Jak dawać odważną informację zwrotną?
Jak komunikować pracownikom trudne decyzje i nie stracić autorytetu?
Jak komunikować się z pracownikiem, który odmawia wykonania pracy, łamie zasady i przekracza granice?
Jak po przekazaniu trudnych informacji udzielić wsparcia pracownikom?
Jak rozpoznawać potrzeby pracowników doświadczających sytuacji kryzysowych (pandemia, obawa o własne zdrowie i życie)?
Jak mobilizować pracowników do pokonywania przeciwności i radzenia sobie z rzeczywistością, która nas przerasta?
Jak zmniejszyć niepokoje, lęki i stres w zespole?
Jak wspierać ludzi, gdy lęk paraliżuje powrót do codziennej pracy?
Jak zmniejszyć niepokoje, lęki i stres w zespole?
Jak pomagać pracownikom, którzy w sytuacjach stresowych, silnego lęku nie mogą się skupić na pracy?
Jak egzekwować obowiązki i dyscyplinować zespół, gdy prośby i polecenia nie działają?
Jak rozpoznawać i demaskować gry i manipulacje stosowane przez pracowników?
Jak zachować twarz pomimo napiętych emocji?
Weź udział w szkoleniu, wyjdziesz z pakietem gotowych rozwiązań!
Szkolenie Trudne negocjacje i renegocjacje – najskuteczniejsze taktyki w kryzysie – sprawdź
19 kwietnia 2025r. – szkolenie online
Wymagania sprzętowe:
Harmonogram godzinowy:
Zaplanuj czas na szkolenie w godzinach 9:00-15:30.
8.30 – 9.00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
Cena szkolenia wynosi 840 zł netto.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.
Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z ćwiczeniami, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Masz kłopoty z udzielaniem feedback’u zespołowi bądź pojedynczym pracownikom?
Nie potrafisz budować przejrzystych komunikatów?
Nie wykorzystujesz siły informacji zwrotnej do budowania relacji z pracownikami?
Nie wiesz co powiedzieć by zmotywować pracowników i pobudzić do działania?
Masz trudność w dostosowaniu komunikatów do pracowników w różnym wieku?
Nie radzisz sobie z obiekcjami i różnicą zdań?
Nadszedł czas na poznanie i przećwiczenie siły feedback’u!
Feedback pomoże:
Jeśli Twoi pracownicy:
musisz nauczyć się przekazywać silną informację zwrotną!
Jak przygotować zespół na trudne decyzje i zmiany? Jak je komunikować ludziom? Najskuteczniejsze techniki. Niezawodne metody w sytuacjach ciągłych zmian i zagrożenia – komunikacja kryzysowa.
Konsekwentna, jasna i otwarta komunikacja ma kluczowe znaczenie w sytuacji niepewności i ciągłych zmian. Utrzymujące się napięcie, stres, osobiste obawy o życie i zdrowie powodują, że ludzie działają w mniej sprzyjających warunkach i potrzebują innego modelu komunikacji.
Komunikacja kryzysowa. Przywództwo na pierwszej linii.
Kryzysy wybuchają zwykle niespodziewanie. Bez względu na to, czy są to sytuacje w miarę niewielkie jak negatywne komentarze w Social Mediach, gdzie nasz wpływ jest stosunkowo silny, czy bardzo poważne jak nagłe sytuacje burzące dotychczasowy ład społeczny i gospodarczy jak covid, czy ostatnia sytuacja na Ukrainie – szczególnie dzisiaj w niestabilnych czasach – warto wiedzieć, jak prowadzić komunikację w sytuacji kryzysowej.
Mocne komunikaty zatrzymujące niewłaściwe zachowania.
Jak komunikować się z pracownikiem, który odmawia wykonania pracy, łamie zasady i przekracza granice?
W sytuacji ciągłych i nieoczekiwanych zmian konieczne jest przygotowanie zespołu do różnych zadań, zastępowalność w obowiązkach, poszerzanie umiejętności jego członków, aby zespół mógł efektywnie realizować cele biznesowe w różnych sytuacjach.
Jak rozmawiać z pracownikami, których kompetencje są niskie i nie ulegają poprawie?
Jak komunikować niskie wyniki pracy / niski poziom kompetencji mający wpływ na ocenę roczną / awans / podwyżkę
Kiedy pracownik łamie zasady i przekracza granice ważna jest szybka i skuteczna komunikacja, która zatrzyma zachowanie i spowoduje, że nie będzie się ono pojawiało. Umiejętność budowania komunikatów w trudnych sytuacjach pozwala również na budowanie silnego autorytetu menedżera, szefa zespołu. Ludzie przekraczają granice, to jak menedżer komunikuje się w sytuacjach trudnych wpływa na pracownika, autorytet szefa i atmosferę pracy całego zespołu.
Trudne rozmowy o rozstaniu. Zwolnienie pracownika.
Kwestia zwolnienia z pracy nie jest łatwe dla żadnej ze stron w niej uczestniczących. Do pracodawcy i menedżera należy zadbanie, by proces ten przebiegał prawidłowo nie tylko pod kątem formalnym, ale i personalnym. Z opinii osób, które zostały zwolnione wynika, iż najważniejsze dla nich było w jaki sposób dokonano zwolnienia i jak im to zakomunikowano. Dlatego właściwe przeprowadzenie tego procesu skutkuje zarówno mniejszym naruszeniem poczucia wartości pracownika, jak i lepszym postrzeganiem przez zwolnionego pracownika byłego pracodawcy i zapobiega późniejszemu krytycznemu wypowiadaniu się o organizacji. Wpływa również znacząco na atmosferę w zespole, który pozostał i który powinien pracować ze stałym zaangażowaniem.
Jak profesjonalnie prowadzić rozmowę dotyczącą zwolnienia?
Etapy prowadzenia rozmowy ze zwalnianym pracownikiem.
Jakich tematów nigdy nie należy poruszać w rozmowach ze zwalnianym pracownikiem.
Trudne sytuacje przy zwalnianiu. Jak być w zgodzie z sobą i wyjść z twarzą z trudnych sytuacji.
Zwolnienie bez świadczenia pracy i ze świadczeniem pracy w okresie wypowiedzenia.
Pozostał zespół – jak pracować z zespołem po zwolnieniu?
Psycholog ze specjalnością psychologia biznesu. Należy do czołówki trenerów w Polsce, certyfikowany trener TTT University of Wales.
Od 1992 roku prowadzi treningi i warsztaty z elementami coachingu dla kadry zarządzającej i menedżerskiej z zakresu zarządzania zespołami poruszające zagadnienia skutecznego przywództwa, kierowania zespołem, komunikacją w zespole, rozwiązywaniem trudnych sytuacji w zarządzaniu zespołem, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju osobistego.
Łącznie przeprowadziła dla kadry zarządzającej i menedżerskiej około kilkuset projektów, w tym dla największych instytucji sektora bankowego m.in. BRE Bank SA, NBP, Kredyt Bank SA, PKO BP, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE SA, Polkomtel SA, Magna Polska, Star Foods Ltd., Netia SA, Air Products Polska Sp. z o.o.
Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach. Obecnie jest trenerem, coachem i konsultantem.
Prowadzi projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).
Prowadziła projekty w obszarze HR dla kadry takich organizacji m.in. jak: PKO BP SA, Kredyt Bank SA, BRE Bank SA, CJ International, MPiPS, Formes sp. z o.o., PCP sp. z o.o., EC Zabrze SA, PKO BP SA we współpracy z Ernst&Young. Projekty z AC/DC prowadziła m.in. dla: PRInż Holding SA, Totalizator Sportowy, SOS Wioski Dziecięce, Huta Buczek SA, Kredyt Bank SA.
Jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny i zwiększenie sprawności i skuteczności w pracy.
Opinia Uczestnika:
Brałam dziś udział w drugiej (i niestety ostatniej) części szkolenia: „Menedżer doskonały – słuchaj, motywuj i zwiększ potencjał zespołu”. Szkolenie prowadziła Olga Borgieł – kobieta dynamit, kobieta, której nie da się nie słuchać. Łapałam się na tym, że najnormalniej w świecie przytakiwałam jej jak pacynka.
Niby wiedziałam, jak ważna jest komunikacja, jak prawidłowo komunikować. Ale to, co Olga przedstawiła i zobrazowała mi podczas dzisiejszego szkolenia, dało mi więcej niż 4 semestry studiów na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim (właśnie dlatego porzuciłam studiowanie, a raczej marnowanie czasu, energii i pieniędzy).
To, co tak naprawdę od pierwszej części szkolenia wdrożyłam do swojego zespołu, to komunikacja na podstawie faktów, bo niestety zdarzało mi się uruchamiać emocje i oceny podczas rozmów. I efekt był jaki był. Pewnie teraz też niejednokrotnie rzucę komunikatem nacechowanym emocjonalnie, ale robię to dużo bardziej świadomie. Drugim elementem, który funkcjonuje u mnie jest motywacyjne DNA, lepiej poznałam ludzi, z którymi pracuję, ich motywacje, ich potrzeby i dzięki temu współpraca z nimi jest bardziej efektywna.
To, co dzisiaj Olga mi uświadomiła, to jaki wpływ ma mój wygląd w pracy na to, jak postrzega mnie zespół. Obowiązuje u nas w firmie określony dress code, ale faktycznie ostatnio trochę od niego odeszłam, a na poziomie menedżera doskonałego, który chce wymagać od innych, zadaniem naczelnym jest przecież przestrzeganie zasad. Mam, powiedzmy, dość ekstrawagancką fryzurę, ale to jest ten element, który jest w 100% mój, mówi o mnie jako o osobie, a nie o mnie jako o stanowisku, na którym pracuję.
Ze szczególną uwagą będę pracować nad komunikatami stworzonymi w oparciu o (fakty-uczucia-konsekwencje-oczekiwania-zasady). To pozwala nie tylko na to, żeby komunikacja była oparta na faktach, ale także na to, żeby miała silny i kompletny przekaz. Intuicję zostawię w domu, do pracy zabiorę swój analityczny umysł.Stoję teraz przed lekturą książki: „Po pierwsze: złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej?”.
Uwielbiam to poczucie, że uczę się czegoś, co naprawdę jest w moim życiu ważne, co mogę przełożyć na konkretne rzeczy, co może zrodzić soczyste i piękne owoce.
Taka nauka, to jest nauka!
Szkolenie Trudne rozmowy z pracownikami prowadzone jest z zastosowaniem licznych, ciekawych ćwiczeń grupowych na platformie ZOOM, w podziale na pokoje.
Poprzez twórczą dyskusję, pracę własną uczestników, udział w interaktywnych ćwiczeniach Uczestnicy skutecznie rozwijają kluczowe umiejętności menedżerskie.
Możesz liczyć na:
27.11.2024 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
7.02.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
12.03.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
19.04.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
16.05.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
26.06.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
"Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.