Zarządzanie zmianąhttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Zmiana towarzyszy rozwojowi każdego biznesu, jest nieunikniona i nieuchronna. Tempo zmian, rozwój produktów, technologii, zmieniający się rynek wymuszają zmiany w ludziach i organizacjach
Jak przekonać siebie i ludzi do konieczności wprowadzania zmian?
Jak rozwinąć przekonanie, że zmiana choć wymaga wiele wysiłku związanego ze starymi nawykami, może przyczynić się do podniesienia efektywności własnej i skuteczności w realizowaniu codziennych zadań i obowiązków?
Jak pokonać opór ludzi wobec zmian?
Jak umiejętnie reagować w trudnych i konfliktowych sytuacjach dotyczących zmiany.
Jak zwiększyć efektywność w uczeniu się nowych sprawności?
Jak poradzić sobie z niechęcią do współpracy z nowymi ludźmi?
Jak poradzić sobie z nieufnością wobec nowych narzędzi pracy?
Podczas szkolenia Zarządzanie zmianą dowiesz się jak krok po kroku przełamywać w sobie ograniczenia i opór ludzi wobec zmian.
Dowiesz się jakich błędów należy się wystrzegać podczas wprowadzaniem w życie nowych narzędzi lub procedur firmowych.
Nauczysz się komunikować zmianę i przećwiczysz komunikowania trudnych decyzji pracownikom.
Szkolenie skuteczny lider zespołu produkcyjnego i ur – sprawdź
Istota zmiany i zarządzania zmianą
Zmiana – szansa czy zagrożenie dla firmy?
Psychologiczne i emocjonalne aspekty zmian – reakcje pracowników na zmiany
Jak wzmacniać własne zaangażowanie w sytuacji zmiany?
Komunikacja wewnętrzna w firmie w czasie wdrażania zmian
Zadania dla menedżerów.
Jak komunikować zmianę?
W jaki sposób wspierać pracowników w poszczególnych fazach zmian?
Podsumowanie kluczowych treści szkolenia.
Wskazówki dotyczące wdrożenia nabytych umiejętności w praktyce.
Trener Biznesu, Coach, Interim Menedżer z 20-letnim doświadczeniem menedżerskim i sprzedażowym, praktyk NLP. Specjalizuje w szkoleniach z zakresu zarządzania zespołami, zarządzania zmianą, specjalista w prowadzeniu coachingu metodą Coaching On The Job.
Jako menedżer wyznaje zasadę, że najważniejszym zadaniem każdego szefa jest rozwój kompetencji swoich podwładnych.
.
Jest autorem kilku publikacji prasowych na temat sprzedaży relacyjnej i obsługi klienta w procesie reklamacji w pismach branżowych: Business&Coaching Magazin, Handel, Fresh&Cool.
Autor poradnika dla handlowców: „Merchandising w praktyce”.
Autor publikacji na temat wykorzystania metody OJT – dla magazynu Business & Coaching oraz rozwoju kompetencji menedżerskich (Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym w oparciu o program Zarządzanie przez Cele MBO).
Twórca standardów pracy dla Przedstawicieli Handlowych i Regionalnych Kierowników Sprzedaży.
Posiada 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi (do 120 osób) od Kierownika Regionalnego po Dyrektora Sprzedaży (obroty roczne – ponad 200 mln zł.) w takich firmach, jak: Coca–Cola, Nestle Polska, Unilever SA, Kompania Piwowarska SA (zdobył tytuł Menedżera Roku 2001, spośród 150 kandydatów).
W karierze menedżerskiej przeprowadził ponad 400 dni coachingu rynkowego z przedstawicielami handlowymi i ponad 150 dni coachingu menedżerskiego.
Absolwent studium podyplomowego Trenerów Grupowych w Laboratorium Psychoedukacji Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Wyższej Szkoły Bankowej.
Zrealizował szkolenia m.in. dla menedżerów największych firm w Polsce:
Grupa Żywiec S.A, Bank Pocztowy S.A, Makro, Maspex S.A, Lewiatan, PZU SA, Carlsberg Polska S.A, BZ WBK, Amica, Media Expert, Poczta Polska, Bosch, Polkomtel SA, Skok, Samsung, Kolporter, Energa, Sygnity Technology, ROYAL UNIBREW S.A, PZU Życie, ING Życie S.A, Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych, AMICA, SYGNITY Technology S.A, Hiestand Polska sp. z o.o, ARM SA, OSM Sierpc, RABAT Pomorze, WUP Olsztyn, Marwit Sp. z o.o, Zelmer SA, PPG Deco Polska Sp. z o.o. — DECORAL, Japan Tobacco International, Kompania Piwowarska S.A, BAT Sp. z o.o, C-Konsult Sp. z o.o., Media–Expert Sp. z o.o.
Uczestnicy treningu biorą aktywny udział w symulacjach, grach, dzięki którym uczą się nowych umiejętności.
• ćwiczenia praktyczne: trudne rozmowy z pracownikami o zmianie,
• rozmowy z oponentami – jak sobie radzić?
• analiza przypadków (konkretnych sytuacji)
• mini wykłady
• rozwiązywanie problemów.
menedżerów wyższego i niższego szczebla odpowiedzialnych za wdrażanie zmian w organizacji
ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
"Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.