Zwinność menedżerskahttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Zwinne zarządzanie zmianami i adaptacyjne ich wdrażanie stało się kluczowym wymogiem funkcjonowania nowoczesnej organizacji. Prezentowane szkolenie przybliża nie tylko samą metodykę projektowania i wdrażania zmiany, ale także uczy, w jaki sposób radzić sobie z oporem pracowników wobec zmian w obszarach reorganizacji produktowej i procesowej.
AGILE musi opierać się przede wszystkim na ambitnych i zaangażowanych pracownikach, którzy wspólnie analizują metody pracy, dopasowują je do sytuacji oraz stale doskonalą. Jednak to menedżer jest odpowiedzialny za organizację, przebieg pracy oraz końcowy wynik. Szkolenia menedżerskie z zakresu zwinnego zarządzania, będą zatem niezbędnym krokiem do tego, aby dowiedzieć się jak skutecznie motywować zespół, rozwijać jego kompetencje oraz przystosować go do nadchodzących zmian. Samoorganizacja oraz zorientowanie na cel to kluczowe aspekty, które można wyegzekwować wykorzystując metodykę AGILE.
Głównym celem szkolenia jest: rozwój kompetencji menedżera w zakresie zarządzania zmianą oraz pełnienie roli menedżera w okresie transformacji przedsiębiorstwa Agile. Poznanie i przyswojenie narzędzi przygotowujących do zmiany oraz zrozumienie jej mechanizmów. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie komunikować zmianę, jak przeprowadzać kluczowe zadania związane ze zmianą. Podczas warsztatów pokażemy i przećwiczymy techniki wywierania wpływu.
Uczestnicy szkolenia Zwinność menedżerska wybrali również:
Szkolenie Komunikacja menedżerska – siła słów w rozmowach z pracownikami
Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych.
Filary podejścia agile i ich wpływ na zespół.
Metodyczne ramy postępowania scrum.
Budowanie zespołów adaptacyjnych ukierunkowanych na wartości.
Podstawowe zagadnienia związane z zarządzaniem zmianą.
Projektowanie strumienia wartości agile.
Projektowanie systemu ssącego oraz eliminacja wąskich gardeł dla procesów.
Proces zarządzania zmianą w organizacjach.
Scenariusze wdrożeniowe dla zmian organizacyjnych.
Aspekt psychospołeczny wprowadzania zmian.
Skuteczne wywieranie wpływu przez lidera zmiany.
Przegląd narzędzi doskonalenia procesów biznesowych – analiza fmea (warsztat symulacyjny).
Metoda 8d – rozwiązywanie problemów.
Lean & agile w zarządzaniu projektami usprawniającymi i zmianami w produktach.
Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
Ekspert w zakresie systemów podnoszenia efektywności biznesowej, audytu wewnętrznego i zarządzania projektami, jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdycyplinarnymi.
Doktor Nauk Ekonomicznych w dziedzinie zarządzania projektami i procesami. Absolwent studiów podyplomowych MBA, Zarządzanie projektami, Zarządzanie jakością oraz Audyt i Kontrola Wewnętrzna.
Posiada ponad 10 letnią praktykę doradczą w kreowaniu wartości biznesowych
i zarządzania projektami. Pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach w działaniach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności.
Posiada następujące certyfikaty międzynarodowe: MBA, PRINCE2, MsP, MoP, M_o_R, REQB, IBAQB, PO, PSM I, Agile DSDM, ChM, Master Black Belt, Champion Six- Sigma, Audytor Wiodący systemów ISO 27001 oraz ISO 9001.
Jako Menager Zarządzania Problemami/Audytor Wewnętrzny Biura Projektów Asseco Poland wdrażał normy z zakresu bezpieczeństwa informacyjnego ISO/IEC 27001:2007, stworzył system monitorowania postępów prac w projektach i zarządzał ryzykiem wykorzystując metodykę MoR oraz koncepcję kontroli wewnętrznej w projekcie IT w oparciu o procesy PRINCE2.
Jako Kierownik Wydziału/Kontroler Wewnętrzny w Telekomunikacji Polskiej audytował i kontrolował projekty inwestycyjne i rekomendował wdrażanie zmian w celu maksymalizacji zakładanego wyniku finansowego, uczestniczył w opracowaniu strategii usługowych oraz inicjatyw technologicznych, tworzył polityki jakościowe dla poszczególnych obszarów biznesowych firmy i odpowiadałem jako trener za ich wdrożenie.
Jako Kierownik Działu w Departamencie Planowania i Wsparcia Operacyjnego w Telekomunikacji Polskiej odpowiadał za tworzenie analiz benchmarkingowych i rekomendację działań zwiększających potencjał sprzedażowy w Grupie Kapitałowej TP. Kierował projektem Six -Sigma i Lean, którego celem była maksymalizacja rentowności z zaangażowanego kapitału i minimalizacja nakładów inwestycyjnych.
Jako Specjalista ds. Analiz Rynkowych odpowiadał za tworzenie analiz efektywności poszczególnych kanałów sprzedażowych. Wykorzystywał metody scenariuszowe do planowania budżetu, opracowywał i wdrażał Regionalne Programy Poprawy Jakości obsługi Klientów.
Jako Koordynator Metodyki ITIL i Zarządzania Projektami Politechniki Gdańskiej zarządzał operacyjnie projektem transformacji procesów IT , koordynował działania związane z podniesieniem efektywności zespołów zaalokowanych do projektów, modelował procesy i wdrażał narzędzia wspomagające proces wytwórczy i utrzymania systemów IT.
Opinie uczestników:
Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych:
W ramach szkolenia zawracamy szczególną uwagę na odpowiednie relacje między ćwiczeniami (80 % czasu) a formą wykładu (20% czasu).
wyższej i średniej kadry menedżerskiej odpowiedzialnej za kształtowanie kultury organizacyjnej wśród pracowników w szczególności:
oraz wszystkich osób pragnących pogłębić i rozwinąć swoją wiedzę w tym obszarze.
ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".
"Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.