In Akademia Menedżera, HR / Kadry

Szkolenia
Rozwój Osobisty

Szkolenia
Dla Menedżerów

http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-kursy-hr-kadry/szkolenie-assessment-center-development-center

Szkolenie Assessment Center

–  najskuteczniejsza metoda oceny potencjału kandydatów do pracy oraz pracowników

Szkolenie Assessment i Development Centre

przeznaczone jest dla osób, które będą pełnić rolę Asesorów w projektach AC/DC.
Dzięki naszym warsztatom nabędziesz praktyczną wiedzą i umiejętności w zakresie przygotowania i realizacji sesji AC/DC – skutecznego i obiektywnego narzędzia diagnostycznego.
Samodzielnie przygotujesz raporty podsumowujące sesje.
Będziesz umiał przekazywać informacje zwrotne o uczestnikach sesji.
Zdobędziesz umiejętności obserwowania i oceny zachowań, nauczysz się wyciągania odpowiednich wniosków tak, aby obiektywnie ocenić kompetencje uczestników sesji i podejmować trafne decyzje biznesowe.


uczestnicy szkolenia Assessment Center wybrali również:

Szkolenie Skuteczny łowca talentów – rekrutacja pracowników – sprawdź

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Assessment Center – korzyści ze szkolenia:

  • wychodzisz z praktycznymi narzędziami, które pozwolą samodzielnie przygotować i przeprowadzić sesję AC
  • nauczysz się dostrzegać ważne aspekty w zachowaniu uczestników sesji, które pomogą w ich właściwej ocenie
  • dowiesz się czym są kompetencje i jak właściwie je opisywać
  • zorientujesz się w jaki sposób wybierać i przygotować zadania behawioralne
  • poznasz dodatkowe metody, które można zastosować podczas sesji AC/DC
  • nauczysz się przygotowywać raporty i przekazywać informacje zwrotne uczestnikom
PROGRAM

Assessment Center – program szkolenia:

Istota procesu Assessment i Development Centre

  • kluczowe cechy procesu Assessment Centre
  • różnice pomiędzy sesją Assessment a Development Centre
  • kompetencje i ich rola w sesjach AC/DC
  • podstawowe błędy w opisach kompetencji

Zadania i narzędzia wykorzystywane w trakcie sesji AC/DC

  • rodzaje zadań assessmentowych
  • dokumenty wykorzystywane w trakcie sesji
  • zasady projektowania różnych typów zadań
  • dodatkowe metody stosowane podczas sesji AC/DC
  • wywiad kompetencyjny

Organizacja sesji AC/DC

  • wybór zadań w kontekście danych kompetencji
  • tworzenie macierzy kompetencyjnej
  • organizacja miejsca, ustalenie harmonogramu
  • harmonogram sesji

Zasady procesu oceny zachowania

  • cztery etapy pracy asesora
  • zasady prowadzenie obserwacji, metody zapisu, błędy obserwacji

Symulacja przebiegu zadań assessmentowych

  • obserwacja i zapisywanie zachowań
  • klasyfikacja zachowań
  • ocena wybranych kompetencji
  • podstawowe błędy w ocenie kompetencji

Sesja Wash Up

  • sesja wash up
  • zasady oceny kompetencji uczestników AC/DC
  • zasady pisania raportów

Feedback – sesja udzielania informacji zwrotnych

  • cele feedbacku
  • struktura sesji feedbackowej

Podsumowanie

  • wskazówki dla asesora
  • najlepsze praktyki przeprowadzania sesji AC/DC
WYKŁADOWCA

Szkolenie Assessment Center poprowadzi:

Doskonały Ekspert z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Specjalizuje się w projektach oceny kompetencji, oraz potencjału pracowników. Prowadzi projekty rekrutacyjne na różne stanowiska, jako asesor uczestniczy w sesjach Assessment i Development Centre, prowadzi sesje feedbackowe.

Wspiera działania R&D w zakresie tworzenia, walidacji i normalizacji nowych narzędzi psychometrycznych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz warsztatów z obszaru psychologii zarządzania ludźmi, oraz rozwoju umiejętności interpersonalnych.

Najważniejsze projekty z zakresu HR:

  • PwC Advisory (współpraca przy projekcie KPRM „Skuteczne Standardy Nadzoru”, moduł zarządzanie przez kompetencje)
  • PGO S.A. (projekt Development Centre dla Działu Handlowego)
  • Heinz S.A. (projekty Development Centre)
  • Mondelez Polska S.A. (projekty Development Center)
  • Foodcare Sp. z o.o. (projekty Assesment Center/Development Center)
  • British American Tobacco (projekty Assesment Center/Development Center)
  • Ramirent S.A. (projekty oceny 360)
  • Cargotec Polska Sp. z o.o. (projekty Assesment Center/Development Center)
  • Tauron Dystrybucja S.A. (projekty rekrutacyjne)
  • Grupa Can-Pack S.A. (projekt Development Centre)
  • WORD w Katowicach (zmiany w zakresie kontroli zarządczej)
  • SOR-DREW S.A. (warsztat z zakresu zarządzania sobą w czasie)
  • AmRest Holdings (współpraca z zakresu narzędzi HR, projekty szkoleniowe)
  • Kopex S.A. (audyt kompetencji)
  • Grupa Pracuj Sp. z o.o. (projekty Development Center)
  • Intermarche Sp. z o.o. (projekty oceny 360, projekty Development Center)
  • Poczta Polska S.A. (projekty rekrutacyjne)
  • Tieto Sp. z o.o. (projekty Assesment Center/Development Center)
  • Qubus Sp. z o.o. (współpraca z zakresu narzędzi HR)
  • Sente Sp. z o.o. (współpraca z zakresu narzędzi HR)
  • Komenda Główna Policji (praca nad tworzeniem nowych narzędzi dla HR)
  • Śląska Akademia HR (współprowadzący warsztaty z zakresu rekrutacji, AC/DC, oceny kompetencji)

Artykuły:

  • „I żyli razem długo i szczęśliwie. Rzecz o tym, jak pozyskać i utrzymać najlepszych handlowców” w: Personel Plus, Zima 2015
  • „Standaryzacja, obiektywizm, trafność i rzetelność” w: Personel Plus, Lipiec 2016
  • „Rozwój na życzenie – Feedback 360 inaczej” w: Personel Plus, Luty 2017
  • Stres zawodowy jako konsekwencja błędnych decyzji w procesie planowania i przeprowadzania rekrutacji i selekcji personelu” w: M. Warchał, A. Lenartowicz-Łysik, K. Hus, A. Sokołowska, P. Rozowski red. Stres. Różne perspektywy – nowe wyzwania. Aspekty prawno-psychologiczne, Stowarzyszenie Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy, Warszawa 2015

Szkolenia i kursy:

  • Szkolenie z zakresu obsługi systemu oraz interpretacji wyników badania testem MuliSelect
  • Szkolenie z zakresu obsługi oraz interpretacji wyników systemu EEG-biofeedback
  • Szkolenie z zakresu Obsługi Klienta
  • Szkolenie sprzedażowe Castomer Centric Selling
  • Warsztaty z zakresu przeprowadzania badań oraz interpretacji wyników Kwestionariusza MMPI-2
  • Szkolenia wewnętrzne z zakresu obsługi systemów: Wiedeński System Testów, AC/DC, CTRQ, Seria LOGIKS, Cubiks 360, PAPI3.
METODY

Assessment Center – metody szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w interaktywnej formie warsztatowej intensywnie angażującej wszystkich uczestników. Podczas zajęć wykorzystywany będzie cały pakiet profesjonalnych zadań assesmentowych, a z co za tym idzie każdy z uczestników będzie miał możliwość pracy z nimi. Ponadto zaprezentowane zostaną dodatkowe użyteczne metody i narzędzia, które warto wykorzystać podczas sesji AC/DC celem zwiększenia obiektywności oceny.

ADRESACI

Szkolenie Assessment Center adresowane jest do:

  • pracowników działów HR,
  • menedżerów, którzy przygotowują się do pełnienia roli asesorów,
  • osoby odpowiedzialne za procesy selekcji i rekrutacji.

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia Assessment Center:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    KINGA LALKO-SMOŁKA
    KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    AGNIESZKA WALAS
    SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 608 577 231
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.

    • Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.

    • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

      Konfucjusz
    • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

      Nazwa firmy Jan Kowalski
    • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

      Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.