http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-negocjacje/szkolenie-z-negocjacji-strategie-negocjacyjne-taktyki-negocjacyjne-techniki-negocjacji-techniki-manipulacji?date=26048

Zaawansowane taktyki i pułapki w negocjacjach

– jak zwyciężać w negocjacjach? Negocjacje dla zaawansowanych

Uczestniczyłeś w wielu szkoleniach z negocjacji i nic Cię już nie zaskoczy?

Negocjujesz na co dzień, ale czy robisz to dobrze?

Zapraszamy Cię do świata twardych negocjacji biznesowych. Podczas naszego szkolenia z negocjacji poznasz najskuteczniejsze taktyki i strategie negocjacyjne stosowane przez zawodowych negocjatorów.

Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz, w jakiej branży, jakimi tematami się zajmujesz.
Jeśli negocjujesz – musisz zwyciężać!
Wystarczy, że będziesz stosował część poznanych strategii negocjacyjnych, a inwestycja w szkolenie zwróci się!

Twoje korzyści z inwestycji w nasze szkolenie z negocjacji:

  • poznasz zwycięskie taktyki negocjacyjne – 18 taktyk na rozpoczęcie, 36 taktyk w fazie środkowej, 14 taktyk w fazie końcowej z ich siłą i praktyką stosowania
  • w materiałach szkoleniowych znajdziesz opis 300 najskuteczniejszych taktyk negocjacyjnych, co będzie nieocenionym kompendium wiedzy i inspiracją w prowadzeniu negocjacji w biznesie
  • poznasz najczęściej spotykane TYPY NEGOCJATORÓW (otrzymasz gotową KARTĘ TYPÓW NEGOCJATORÓW) i nauczysz się dobierać do nich skuteczne taktyki negocjacyjne
  • dowiesz się jak rozszyfrować strategię drugiej strony i wykorzystać tą wiedzę w negocjacjach
  • weźmiesz udział w ćwiczeniach pozwalających rozpoznać manipulacje stosowane przez różne typy negocjatorów, poznasz skuteczne kontrtaktyki i chwyty negocjacyjne
  • nauczysz się obrony w przypadku stosowania przez drugą stronę taktyk manipulacyjnych, twardych negocjacji pozycyjnych
  • dowiesz się jak w pełni kontrolować i sterować procesem negocjacji, przełamywać impas w negocjacjach
  • nauczysz się tak rozgrywać taktycznie negocjacje, aby osiągnąć swój cel, przy zachowaniu dobrych relacji
  • wzmocnisz pewność siebie w negocjacjach

Szkolenie opiera się na autentycznych przykładach z rynku polskiego i praktycznym, intensywnym treningu umiejętności negocjacyjnych.


uczestnicy szkolenia taktyki i strategie negocjacyjne wybrali również:

Szkolenie mistrzowskie negocjacje kupieckie – sprawdź

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

co ci da udział w szkoleniu taktyki i strategie negocjacyjne?

Szkolenie Taktyki i strategie negocjacyjne prowadzone jest w formie interaktywnego dialogu i wymiany doświadczeń, wypełnione autentycznymi negocjacjami dzięki czemu uczestnicy doskonalą swoje umiejętności na najwyższym poziomie i w odniesieniu do konkretnej rzeczywistości zawodowej.
Udział w szkoleniu Taktyki i strategie negocjacyjne pozwala również na usystematyzowanie wiedzy i poznanie innowacyjnych narzędzi umożliwiających poprawę efektywności do uzyskania oczekiwanego poziomu.

PROGRAM

taktyki i strategie negocjacyjne – program szkolenia:

18 taktyk na mocne otwarcie. Black or white. Wybór strategii.

Rozpoczęcie negocjacji – najważniejszy moment determinujący wynik. Tu nie ma miejsca na słabość.
Dobry negocjator powinien na wejściu określić rodzaj strategii i zastosować taktyki, które przybliżą go do sukcesu już na początku negocjacji.
Słaby negocjator działa intuicyjnie, bez planowania i może już na początku popełnić wiele błędów, które skazują go na porażkę, lub w najlepszym przypadku zmuszają do dodatkowych nieprzewidzianych ustępstw, burzą relacje i zaufanie.

W tym bloku znajdziesz odpowiedź na pytania:

  • Jak dopasować skuteczną strategię do osiągnięcia sukcesu w negocjacjach.
  • Jak otwierać negocjacje, aby zapewnić sobie dobrą pozycję wyjściową.

Jakie taktyki są najskuteczniejsze w otwarciu negocjacji.

Strategie w negocjacjach. Co, kiedy i dlaczego jest skuteczne.

Strategie integracyjne i dystrybutywne. Strategie harwardzkie. Strategie kompromisu. Strategie pozycyjne.  Strategie miękkie i twarde. Strategie rozpoznawania Batny. Strategie wstępnej eskalacji.

Taktyki białe w rozpoczęciu negocjacji.

Wyższy cel. Metapoziom. Przepuszczanie pozytywnych strzałek. Nagroda w raju. Darmowa przysługa.

Taktyki czarne w rozpoczęciu negocjacji.

Fait accompli. Taktyka wysokiej/niskiej piłki. Technika zabójczego pytania. Dobry/zły glina. Zabójcza riposta. Stawianie pod ścianą. Kryptolicytacja.

Taktyki neutralne.

Próbny balon. Konkurencja. Liczy się tylko… Cisza. Wywiad rozpoznawczy. Gra na czas.

Faza środkowa negocjacji.
Walka i siła perswazji – 36 najskuteczniejszych taktyk.

Faza środkowa nazywana jest fazą właściwych negocjacji. W niej bowiem następują ustalenia dotyczące wszystkich negocjowanych warunków, dookreślenie pozycji i interesów. Od zaangażowania, siły argumentów i taktyk zależy wynik w poszczególnych warunkach i w efekcie w dużej mierze wynik całościowy negocjacji. Trzeba być bardzo dobrze przygotowanym do rozgrywki na tym etapie, sprawnie dobierać odpowiednie taktyki negocjacyjne.

W tym bloku znajdziesz odpowiedź na pytania:

  • Jak kontrolować proces negocjacji w fazie środkowej, aby nie stracić przewagi.
  • Jakie taktyki dają przewagę w fazie środkowej. Jak skutecznie je stosować.
  • Jak rozpoznawać i bronić się przed taktykami drugiej strony. Skuteczne kontrtaktyki.
  • Jak przygotować strategię z uwzględnieniem trudnych taktyk.
  • Jak bronić się przed mechanizmami wywierania wpływu stosowanymi przez drugą stronę.

Taktyki białe.

Podtrzymywanie dobrej atmosfery. Wyższe cele. Niewielkie ustępstwa. Ad vanitatem. Ad miseracordiam. Koncentrowanie się na interesach i rozwiązaniach. Okazywanie zrozumienia.

Taktyki czarne.

Bezlitosny partner. Dokręcanie śruby. Wycofanie oferty. Zdechła ryba. Rosyjski front. Groźba. Brak ustępstw. Ataki personalne. Obniżanie wartości. Stawianie żądań. Twarde wybory. Taktyki prowokowania negatywnych emocji. Wyolbrzymianie sporu. Blef. Dziel i rządź.

Taktyki neutralne.

Standardowa procedura. Optyk z Brooklinu. Wyższa instancja. Gorący ziemniak. Pusty portfel. Przełamywanie impasu. Angażowanie trzeciej strony. Zmiana biegu. Przejmowanie inicjatywy. Autorytet. Kompromis. Obiektywne kryteria. Inspektor Colombo. Ekspert. Salami.

14 zwycięskich taktyk. 8 zamknięć.  Jak rozgrywać końcówkę negocjacji. Bądź czujny do końca. Nie pozwól sobie odebrać zwycięstwa.

Faza końcowa to z reguły dojście do porozumienia, zaakceptowanie przyjętych rozwiązań oraz podpisanie umowy. Zdarza się jednak tak, że strategia jednej ze stron skoncentrowana jest na uzyskanie odmiennego wyniku właśnie w tej fazie. Trzeba więc być o końca skoncentrowanym i przygotowanym na różne strategie, czy taktyki drugiej strony, aby nie dać się zaskoczyć i odpowiednio zareagować w określonej sytuacji.

W tym bloku znajdziecie Państwo odpowiedź na pytania:

  • Jak podsumowywać i zamykać negocjacje budując profesjonalny wizerunek i relacje.
  • Jakie taktyki pozwalają ugrać / poprawić wynik w końcówce negocjacji.
  • Jak chronić się przed taktykami manipulacyjnymi i jakie kontrtaktyki są skuteczne.

Taktyki białe.

Wprowadzanie nadcelu. Uzasadnianie wagi. Zaangażowanie emocjonalne. Prezentacja korzyści.

Taktyki czarne.

Błędne liczby. Nieuwaga. Zmiana warunków. Nowa oferta. Eskalacja ustępstw.

Taktyki neutralne.

Skubanie. Absorbcja protestu. Śmieszne pieniądze. Rzut na taśmę. Podsumowanie.
8 zamknięć negocjacji.

WYKŁADOWCA

Szkolenie taktyki i strategie negocjacyjne poprowadzi:

Doświadczony trener i negocjator. Prowadziła, współprowadziła i konsultowała projekty negocjacyjne o wartości do 160 mln PLN. Obecnie jest doradcą negocjacyjnym w zakresie strategii i wpływu, coachem negocjatorów, prowadzi treningi dla negocjatorów oparte na best practices. Posiada doświadczenie negocjacyjne zarówno ze strony sprzedażowej, jak i zakupowej w branżach takich jak: FMCG, produkcja, finanse, inwestycje.

Należy dzisiaj do czołówki trenerów w Polsce. Psycholog, certyfikowany trener TTT University of Wales, Personal Coaching The Coaching Academy, London, Trener The Training Associates, jednej z największych firm szkoleniowych na świecie.

Łącznie przeprowadziła ponad 400 projektów szkoleniowych z zakresu negocjacji, perswazji, komunikacji i wpływu oraz technik antymanipulacji dla organizacji komercyjnych, rządowych i samorządowych takich jak m.in.: ING Bank Śląski SA, BRE Bank SA, Kredyt Bank SA, PKO BP SA, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE, PGNiG, KGHM, Polkomtel, P4, BWI, Nexteer, Man, Skanska, Mirbud, Volvo, General Motors, Isuzu, Magna Polska, Star Foods Ltd., Danone, Netia, Delphi, Schneider Electric, Air Products Polska, Messer Polska, CJ Internationale, ICF Polfa Rzeszów, Polfa Łódź, Grupa Orlen, Vienna Insurance Group oraz organizacji rządowych i samorządowych: Narodowy Bank Polski, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, ZUS, Urzędy Miast, Urzędy Marszałkowskie.
W swojej bogatej karierze przeszkoliła kilka tysięcy osób: menedżerów, kupców i handlowców na treningach opartych na autentycznych sytuacjach negocjacyjnych oraz aktywnej, treningowej formule kształcącej najwyższe kompetencje negocjacyjne. Prowadzi szkolenia na poziomie Basic, Medium i Advanced.

Praktyczną jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny za przydatność w rozwoju i wzrost kompetencji negocjacyjnych.

Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach.
Prowadzi niezależne projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).
W ramach współpracy realizuje złożone sesje AC / DC na stanowiska menedżerskie, handlowe i wysokospecjalistyczne.

METODY

taktyki i strategie negocjacyjne – metody szkoleniowe:

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej MMM (maximum wiedzy, maximum umiejętności, maximum znakomitej zabawy). Omawiane zagadnienia poparte są prezentacjami multimedialnymi i ćwiczeniami doskonalącymi wybrane umiejętności.
Metody wyszczególnione:
wykład,
grupy zadaniowe,
symulacje,
odgrywanie ról,
case study,
buzz,
handout,
pokazy audiowizualne,
testy

ADRESACI

taktyki i strategie negocjacyjne – do kogo adresujemy szkolenie?:

  • członków zarządów, właścicieli firm
  • szefów działów handlowych i zakupowych
  • sprzedawców i kupców, którzy chcą poznać warsztat negocjacyjny strony przeciwnej
  • negocjatorów umów, kontraktów
  • wszystkich, którzy w codziennej pracy negocjują i poddawani są wpływom i manipulacjom

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia taktyki i strategie negocjacyjne:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
96%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
100%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
96%

MIEJSCE SZKOLENIA

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    KINGA LALKO-SMOŁKA
    KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    AGNIESZKA WALAS
    SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.

    • Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.

    • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

      Konfucjusz
    • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

      Nazwa firmy Jan Kowalski
    • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

      Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.