In Rozwój kompetencji osobistych
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-rozwoj-osobisty/szkolenie-asystentka-zarzadu

Szkolenie Asystentka biura zarządu i rady nadzorczej

– jak rewolucyjne zmiany Kodeksu spółek handlowych wpłyną na pracę asystenta w 2022 roku?

Weź kurs na rozwój, bądź na bieżąco ze zmianami w prawie spółek, które od października 2022 roku w rewolucyjny sposób wpłyną na pracę Biura Zarządu i Rady Nadzorczej!
Poznaj nowe obowiązki asystentek, dobre praktyki i procedury usprawniające pracę biura!
Nie czekaj do ostatniej chwili, przygotuj się już dziś.
Bądź gotowa na nowe rozwiązania, które przynosi największa od 20 lat reforma Kodeksu Spółek Handlowych!

Podczas szkolenia pracownicy biura zarządu i asystenci dowiedzą się między innymi:

Jaki wpływ na pracę asystenta będzie miała zmiana kodeksu spółek handlowych?
Jak wprowadzać zmiany i dokonać aktualizacji dokumentacji firmowej w związku ze zmianami w prawie w 2022 roku?
Jak zgodnie z aktualnym prawem zwoływać posiedzenia, tworzyć projekty uchwał?
Kogo zapraszamy na Zgromadzenie Wspólników / Walne Zgromadzenie?
W jaki sposób wprowadzać zmiany w tekście statutu/umowy spółki?
Jak protokołować posiedzenia po nowelizacji KSH 2022? – nowe zasady prowadzenia protokołu z posiedzeń zarządu oraz nowe obowiązki zarządu wobec rady nadzorczej!
Jak archiwizować dokumentację korporacyjną?
Co to jest Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych, jakie dane zgłaszamy do CBRR, jakie zmiany wniosła nowelizacja?
Jakie są dobre praktyki i procedury doskonalące pracę Biura Zarządu w 2022 roku?

Odpowiemy na skomplikowane pytania związane z podejmowaniem uchwał przez poszczególne organy, protokołowaniem posiedzeń, zgłaszaniem wniosków do KRS, powoływaniem prokurentów i pełnomocników, a także odpowiedzialnością spółki i przedstawicieli jej organów.

Skorzystaj z kilkunastoletniego doświadczenia i wiedzy naszego Eksperta, który na co dzień pomaga asystentom i pracownikom biura zarządu poruszać się w gąszczu niejednoznacznych regulacji!

Szkolenie poprowadzi radca prawny i wspólnik w kancelarii prawnej z olbrzymią praktyką i doświadczeniem w obsłudze prawnej przedsiębiorstw z różnych branż.

Opinie na temat wcześniejszych edycji szkolenia:

  • Prowadząca rzetelnie przedstawiła ogromną porcję wiedzy przydatną na stanowisku Asystentki Zarządu, okraszając teorię licznymi przykładami z życia. Szkolenie na bardzo wysokim poziomie.
  • Dużo wiedzy do wykorzystania!
  • Bardzo dobrze przygotowane szkolenie. Pełne przykładów i sposobów rozwiązania. Polecam.

Uczestnicy szkolenia Asystentka biura zarządu i rady nadzorczej wybrali również:

Odpowiedzialność i obowiązki członków zarządu oraz kadry kierowniczej z uwzględnieniem nowelizacji Kodeksu Spółek Handlowych 2021/2022. Zobacz…

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

29 czerwca 2022r. – szkolenie online

Wymagania sprzętowe:

  • W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem.
  • Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
  • Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Harmonogram godzinowy:

Zaplanuj czas na szkolenie w godzinach 9:00-15:00.
8.30 – 9.00
Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień

Cena szkolenia wynosi 590 zł netto.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z ćwiczeniami, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.

CELE I KORZYŚCI

Asystentka biura zarządu i rady nadzorczej – cele szkolenia:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami funkcjonowania spółek kapitałowych, wskazanie najczęstszych błędów oraz dobrych praktyk obsługi organów spółki z uwzględnieniem najnowszego stanu prawnego oraz orzecznictwa sądów.

PROGRAM

Asystentka biura zarządu i rady nadzorczej – program szkolenia:

    Organizacja spółek kapitałowych i grup kapitałowych – zmiany wprowadzone
    przez nowelizację KSH 2022 r. – 13.10.2022 r.
    Jaki wpływ na pracę asystenta będzie miała zmiana kodeksu spółek handlowych?

    • podział kompetencji, zależności między organami
    • grupa spółek – jak wpłynie na funkcjonowanie biura zarządu i rady nadzorczej?
    • czy jest wiążące polecenie w grupie spółek? Kto wydaje wiążące polecenia? jak skonstruować wiążące polecenie?
    • jakie zmiany należy wprowadzić w regulaminie zarządu i regulaminie rady nadzorczej po nowelizacja KSH 2022?
    • rada nadzorcza spółki dominującej – nowe obowiązki i uprawnienia
    • nowe sprawozdanie o powiązaniach tej spółki ze spółką dominującą
      case study: nadzór właścicielski, kompetencje rady nadzorczej spółki dominującej, nowe uprawnienie wspólników i akcjonariuszy

    Zarząd w praktyce – funkcjonowanie przed i po nowelizacji KSH – 13.10.2022 r.
    Co asystent musi wiedzieć i na co zwrócić szczególną uwagę?

    • struktura, kompetencje, organizacja i funkcjonowanie po nowelizacjo KSH
    • regulamin zarządu – przydatność i przykłady
    • jak poprawnie zwołać posiedzenie zarządu?
    • podejmowanie uchwał – w jakich sprawach są potrzebne? 
    • zatrudnianie, wynagradzanie, zasady reprezentacji
    • odpowiedzialność członków zarządu wobec spółki
    • jak liczyć mandaty i kadencję według nowych zasad?
    • powoływanie i odwoływanie członków zarządu
    • komunikacja elektroniczna w pracy organów spółki
    • archiwizacja dokumentacji spółki, okresy przechowywania
    • udostępnianie dokumentów na żądanie osób i organów
      Case study: zakaz konkurencji, tajemnica spółki, nowe obowiązku zarządu wobec rady nadzorczej

    Rada Nadzorcza w praktyce spółek – porównanie funkcjonowania przed i po nowelizacji KSH – 13.10.2022 r. Jak zmiany wpłyną na pracę asystenta w 2022 r.?

    • zwoływanie posiedzeń, treść zaproszenia, proponowany porządek obrad, itd.
    • podejmowanie uchwał
    • skład, kadencja, powoływanie i odwoływanie członków zarządu
    • uprawniania kontrolne Rady Nadzorczej i ich wykonywanie
    • nadzór dokumentacyjny, bieżący, kompetencje szczególne
    • sprawozdanie rady nadzorczej – ocena realizacji przez zarząd obowiązków
    • posiedzenia rady nadzorczej i porządek obrad
    • głosowanie rady nadzorczej – tajne czy jawne?
    • zawiadomienie o terminie posiedzenia biegłego rewidenta – nowy obowiązek!
    • posiedzenie bez formalnego zwołania w radzie nadzorczej
    • nowe możliwe zapisy w umowie lub statucie spółki
      Case study: protokół z posiedzenia rady nadzorczej, zmian porządku obrad, głosowania obiegowe, liczba członków rady nadzorczej obecna na posiedzeniu, itd.

    Sprawozdania finansowe po nowelizacji 2022  

    • nowelizacja ustawy o rachunkowości 2022
    • analiza sprawozdań, terminy, zatwierdzenia
    • rejestracja i publikacja sprawozdań w KRS
    • odpowiedzialność za braki w sprawozdawczości

    Zgromadzenia Wspólników / Walne Zgromadzenie

    • księga akcyjna, księga udziałów, rejestr akcjonariuszy – kogo zapraszamy na ZW/WZ?
    • prawo kontroli wspólników – art. 212 KSH oraz prawo do informacji akcjonariusza
    • zasady zwoływania posiedzeń
    • przebieg posiedzenia ZW / WZ
    • forma protokołu z posiedzenia z ZW/WZ i rola protokolanta
    • uchwała o zmianie w umowie spółki lub zmianie statutu – proces przygotowania
    • przygotowanie zaproszeń, materiałów, projektów uchwał, itd.
    • zaskarżenie uchwał – uprawnieni, podstawy prawne, postępowanie i konsekwencje
    • źródła tworzenia kapitału, stałość i zmienność kapitału, przekształcenia
    • dokapitalizowanie spółki  -zasady, konsekwencje
    • nowe uprawnienie – żądanie wspólnika – obowiązek wydania dokumentów

    Protokoły i uchwały po nowelizacji KSH – 13.10.2022 r.

    • tworzenie uchwał i protokołów z posiedzeń organów spółki (zarząd, rada nadzorcza, zgromadzenia wspólników, walne zgromadzenie)
    • wymagania prawne dla protokołów – forma i zapisy
    • kto podpisuje uchwały i protokoły?z
    • przechowywanie, archiwizacja i udostępniania protokołów
      Case study: tworzenia uchwał i protokołów, najczęstsze błędy i metody ich prostowania

    Asystent zarządu i rady nadzorczej we współpracy z rejestrami

    • obowiązki ujawniania danych, aktualizacji danych – wymagania ustawowe
    • składanie wniosków do KRS online
    • opłaty, skutki wpisów, jak uzyskać odpis wpisu do KRS?
    • zgłaszanie wniosków do CRBR
      Case study: najważniejsze zagadnienia z praktyki KRS po informatyzacji, najczęstsze błędy i problemy przy składaniu wniosków elektronicznych do KRS, elektroniczna aktualizacja danych w CRBR

    Dokumentacja firmowa w praktyce asystenta

    • okresy przechowywania dokumentacji przedsiębiorstwa z uwzględnieniem nowelizacji
    • jakie dane należy podawać w każdym piśmie i czy jest obowiązek podawania numeru BDO?
    • kto może podpisywać pisma wychodzące?
    • pełnomocnictwo i upoważnienie w pracy asystenta
    • obieg dokumentacji – dobre praktyki
    WYKŁADOWCA

    Trenerem szkolenia Asystentka biura zarządu i rady nadzorczej będzie:

    Radca prawny, wspólnik w kancelarii prawnej

    z olbrzymią praktyką i wieloletnim doświadczeniem w obsłudze prawnej przedsiębiorstw z różnych branż, w tym obsłudze organów spółek kapitałowych oraz doradztwie. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i studiów podyplomowych „Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej w Praktyce” oraz „Prawo Rosyjskiej Federacji”.

    Wybitny, charyzmatyczny wykładowca, od 15 lat prowadzi szkolenia z różnych dziedzin prawa.

    Posiada praktyczną wiedzę i bogate doświadczenie w zakresie prawa gospodarczego w szczególności prawa spółek, umów w obrocie gospodarczym, prawa handlowego, prawa cywilnego, prawa pracy i cywilnoprawnych form zatrudnienia, windykacji należności, prawa administracyjnego, w tym postępowania przed organami administracji publicznej, przygotowywania i negocjowania umów, oraz wszelkich spraw związanych z obrotem nieruchomościami

    Jest znana z umiejętności mówienia o skomplikowanych terminach prawnych, ludzkim językiem zrozumiałym dla przedsiębiorców i nie prawników.

    Realizowała projekty szkoleniowe zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego.

    Prowadzi szkolenia:

    kodeks spółek handlowych ze szczególnym uwzględnieniem spółek kapitałowych,

    przekształcenia podmiotów prawa handlowego

    prowadzenie dokumentacji korporacyjnej

    odpowiedzialność menedżerów i członków zarządu

    obsługa organów spółek kapitałowych (obsługa prawna zarządów, rad nadzorczych, komisji rewizyjnych, zgromadzeń wspólników, walnych zgromadzeń spółek prawa handlowego)

    Autorka publikacji, książek, praktycznych komentarzy na temat skomplikowanych kazusów i rozwiązań prawnych.

    Wyróżnia się wyjątkowym doświadczeniem w obsłudze prawnej spraw związanych
    z nieruchomościami. Wdrażała system Elektronicznej Księgi Wieczystej w ramach projektu PHARE PL2003/004-379/01/11 oraz system NKW  (LMOS/SWKW/SCI/SCBD) w Sądach Rejonowych i w Ośrodkach Migracyjnych w całym kraju. Uczyła  sędziów i referendarzy sposobów dokonywania wpisów do treści ksiąg wieczystych.

    Uczestnicy szkoleń:

    • Ministerstwo Sprawiedliwości
    • Komisja Nadzoru Finansowego
    • Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Główny Inspektorat Farmaceutyczny
    • Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
    • Główny Inspektor Sanitarny MSW
    • Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    METODY

    szkolenie asystentka biura zarządu i rady nadzorczej – metody szkoleniowe:

    Szkolenie Asystentka biura zarządu i rady nadzorczej będzie prowadzone systemem interaktywnym, tj. metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach. Zagadnienia poruszane podczas szkolenia wzbogacone będą przykładami rozwiązań zaczerpniętych z bogatej praktyki zawodowej wykładowcy oraz aktualnych stanowisk, interpretacji, orzecznictwa.

    ADRESACI

    Szkolenie certyfikowana Asystentka biura zarządu i rady nadzorczej adresujemy do:

    • kierowników i pracowników biura zarządu,
    • asystentów zarządów i rad nadzorczych
    • asystentów kadry kierowniczej
    • kierowniców biur nadzoru właścicielskiego

    Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia certyfikowana Asystentka biura zarządu i rady nadzorczej:

    POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
    99%
    ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
    100%
    UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
    100%

    MIEJSCE SZKOLENIA

    Hotel Focus*** Łódź

    Hotel Focus*** Łódź

    29.06.2022 Szkolenie online
    590 ZŁ (NETTO)

    KARTA ZGŁOSZENIA

    OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

      KONSULTANT


      KINGA LALKO-SMOŁKA
      KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 150
      mobile: +48 662 297 689
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      AGNIESZKA WALAS
      SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 153
      mobile: +48 608 577 231
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      OPINIE KLIENTÓW


      • "Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Wykładowca przekazał praktyczne przykłady, które z powodzeniem można wykorzystać w pracy zawodowej. Wysoko jakość materiałów dydaktycznych. Ogromne zaangażowanie wykładowcy prowadzącego szkolenie".

        FABRYKA ELEMENTÓW ZŁĄCZNYCH S.A. Wioletta
      • "Bardzo dynamicznie prowadzone szkolenie, teoria poparta wyrokami Sądu, prosty język przekazu, umiejętna dyskusja z uczestnikami szkolenia".

        TERMINAL PROMOWY ŚWINOUJŚCIE Sp. z o.o. Grażyna

      Newsletter


      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

        Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
        Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.