http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-sprzedazowe-szkolenia-marketing/mapa-podrozy-klienta

Customer Journey Map – poznaj mapę podróży swoich klientów

– wejdź w buty klienta, poznaj jego potrzeby i doświadczenia z Twoją firmą. Dowiedz się co zmienić i jak przekroczyć oczekiwania klienta. Warsztaty dla działów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, reklamacji i jakości.

Jeśli zajmujesz się marketingiem lub obsługą klientów i chcesz, aby Twoja firma osiągnęła wyższy poziom, stwórz własną Mapę Podróży Klienta!
Dowiesz się jak zdobyć serce i umysł klienta i zyskać entuzjastycznych ambasadorów produktu, marki lub firmy!
Poznasz życzenia, oczekiwania, emocje lub momenty frustracji klientów we wszystkich punktach kontaktu i interakcji z Twoją firmą, jej produktami, usługami i markami.

Dzięki mapie podróży klienta:

  • wejdziesz do głowy swojego klienta i poznasz go jeszcze lepiej
  • prześledzisz wszystkie interakcje między klientem a firmą
  • lepiej zrozumiesz doświadczenie klienta, jego motywacje i oczekiwania wobec marki
  • dowiesz się co mu przeszkadza, co go boli i właściwie dlaczego wybiera Twoją markę
  • trafniej zaplanujesz rozwój produktów lub usług
  • poprawisz proces obsługi klienta w swojej firmie, szczególnie tam gdzie zwykła obsługa już nie wystarcza
  • stworzysz nowe produkty, usługi i reklamy lepiej dopasowane do klienta
  • usprawnisz pracę zespołów oraz procesy wewnętrzne, co przyczyni się do zwiększenia zysków firmy

Spotkaj się z praktykiem z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej pracującym dla największych klientów takich jak PKO, FORD, NIKE, KIA, BP CZY LUFTHANSA

Weź udział w szkoleniu pełnym inspiracji, porad, wskazówek i przykładów, które od zaraz możesz wykorzystać w swoim biznesie.

Co zyskasz dzięki udziałowi w warsztatach?

Tworzenie Mapy Podróży Klienta sprzyja powstawaniu innowacji, odsłania nowe możliwości i ukryty potencjał produktów czy usług.
Dzięki temu kadra zarządzająca może upewnić się, czy aktualny proces obsługi klienta jest zgodny z strategią firmy, wartościami i obietnicami marki.
Poznasz narzędzia umożliwiające lepsze poznanie Twojego klienta, które pozwolą Ci lepiej dopasować swój biznes do potrzeb rynku.


 

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

26 listopada 2024r. – szkolenie online

Wymagania sprzętowe:

  • W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, wbudowaną kamerą i mikrofonem.
  • Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
  • Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Zaplanuj czas na szkolenie – 9:00-15:00.
8.30 – 9.00
Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień.

Cena szkolenia wynosi 840 zł netto.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych. Odpowiedzi na pytania nie są doradztwem prawnym. Doradztwo prawne proponujemy na indywidualne zlecenia w ramach usług świadczonych przez Effect Polska.

OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie mapa podróży klienta – korzyści:

Dzięki szkoleniu mapa podróży klienta poznasz narzędzia umożliwiające lepsze poznanie Twojego klienta, które pozwolą Ci lepiej dopasować swój biznes do potrzeb rynku.

    PROGRAM

    Mapa podróży klienta – program szkolenia:

    Punkty wejścia do kategorii (Category Entry Points)

    • Zidentyfikuj kluczowe momenty lub sytuacje, w których konsument myśli o Twoich produktach i rozważa ich zakup
    • Zrozum kiedy i dlaczego klienci mogą być zainteresowani określoną kategorią produktów
    • Poznaj technikę wyznaczania Category Entry Points

    Ćwiczenie: Wyznaczanie CEPs dla wybranego produktu

    Persony

    • Stwórz profile postaci, które reprezentują kluczowe segmenty Twoich klientów
    • Zrozum z ich pomocą lepiej potrzeby, cele, zachowania i motywacje swoich klientów
    • Poznaj proces i narzędzia ułatwiające tworzenie person
    • Stwórz dzięki nim bardziej skuteczne strategie marketingowe, projekty produktów i usług

    Ćwiczenie: Tworzenie persony reprezentującej grupę celową wybranego produktu

    Podróż konsumenta (Consumer Journey)

    • Poznaj proces decyzyjny na ścieżce zakupowej klienta od momentu, kiedy zaczyna odczuwać potrzebę aż do momentu zakupu
    • Zrozum jej poszczególne etapy, emocje i obawy klienta
    • Samodzielnie narysuj ścieżkę decyzyjną dla swoich produktów i usług

    Seria ćwiczeń: Tworzenie krok po kroku ścieżki konsumenta dla wybranego scenariusza zakupowego

    Punkty bólu (Pain points)

    • Znajdź kluczowe trudne momenty na ścieżce klienta
    • Stwórz w oparciu o nie plan działania pozwalający na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej

    Ćwiczenie: Identyfikowanie kluczowych momentów na ścieżce konsumenta i generowanie rozwiązań dla marki

    WYKŁADOWCA

    Szkolenie mapa podróży klienta poprowadzi:

    Certyfikowany trener DIMAQ, ekspert w dziedzinie digital marketingu, związany z branżą reklamy online od 2006 roku. Doradzał przy tworzeniu strategii marketingowych i realizacji działań komunikacyjnych klientom takim jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa. Ekspert w zakresie wykorzystania platform cyfrowych do realizacji celów biznesowych. Skutecznie wprowadzał nowe platformy i narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązania cyfrowe skutkujące wzrostem przychodów klientów.

    Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow.
    Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.

    METODY

    mapa podróży klienta – metody szkolenia:

    Przykłady, symulacje, dobre praktyki i ćwiczenia.

    ADRESACI

    Szkolenie mapa podróży klienta kierujemy do:

    • szefów i specjalistów działu marketingu
    • szefów i specjalistów działu sprzedaży
    • szefów i specjalistów działu obsługi klienta
    • specjalistów odpowiedzialnych za media społecznościowe

    Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia marketing internetowy dla profesjonalistów:

    POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
    98%
    ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
    98%
    UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
    99%

    MIEJSCE SZKOLENIA

    Hotel Focus*** Łódź

    Hotel Focus*** Łódź

    26.11.2024 Szkolenie online
    840 ZŁ (NETTO)

    KARTA ZGŁOSZENIA

    OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

      KONSULTANT


      JOANNA KUŚ
      Specjalista ds. szkoleń otwartych

      tel: +48 32 33 55 150
      mobile: +48 608 577 231
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      NATALIA TREFLER
      SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 153
      mobile: +48 662 297 689
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      OPINIE KLIENTÓW


      • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

        Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
      • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

        Forbis Sp. z o.o. Krystyna

      Newsletter


      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

        Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

        Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.