Customer Journey Map – poznaj mapę podróży swojego klienta!https://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Jeśli zajmujesz się marketingiem lub obsługą klientów i chcesz, aby Twoja firma osiągnęła wyższy poziom, stwórz własną Mapę Podróży Klienta!
Dowiesz się jak zdobyć serce i umysł klienta i zyskać entuzjastycznych ambasadorów produktu, marki lub firmy!
Poznasz życzenia, oczekiwania, emocje lub momenty frustracji klientów we wszystkich punktach kontaktu i interakcji z Twoją firmą, jej produktami, usługami i markami.
Spotkaj się z praktykiem z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej pracującym dla największych klientów takich jak PKO, FORD, NIKE, KIA, BP CZY LUFTHANSA
Weź udział w szkoleniu pełnym inspiracji, porad, wskazówek i przykładów, które od zaraz możesz wykorzystać w swoim biznesie.
Tworzenie Mapy Podróży Klienta sprzyja powstawaniu innowacji, odsłania nowe możliwości i ukryty potencjał produktów czy usług.
Dzięki temu kadra zarządzająca może upewnić się, czy aktualny proces obsługi klienta jest zgodny z strategią firmy, wartościami i obietnicami marki.
Poznasz narzędzia umożliwiające lepsze poznanie Twojego klienta, które pozwolą Ci lepiej dopasować swój biznes do potrzeb rynku.
26 listopada 2024r. – szkolenie online
Wymagania sprzętowe:
Zaplanuj czas na szkolenie – 9:00-15:00.
8.30 – 9.00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień.
Cena szkolenia wynosi 840 zł netto.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.
Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych. Odpowiedzi na pytania nie są doradztwem prawnym. Doradztwo prawne proponujemy na indywidualne zlecenia w ramach usług świadczonych przez Effect Polska.
OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Dzięki szkoleniu mapa podróży klienta poznasz narzędzia umożliwiające lepsze poznanie Twojego klienta, które pozwolą Ci lepiej dopasować swój biznes do potrzeb rynku.
Punkty wejścia do kategorii (Category Entry Points)
Ćwiczenie: Wyznaczanie CEPs dla wybranego produktu
Persony
Ćwiczenie: Tworzenie persony reprezentującej grupę celową wybranego produktu
Podróż konsumenta (Consumer Journey)
Seria ćwiczeń: Tworzenie krok po kroku ścieżki konsumenta dla wybranego scenariusza zakupowego
Punkty bólu (Pain points)
Ćwiczenie: Identyfikowanie kluczowych momentów na ścieżce konsumenta i generowanie rozwiązań dla marki
Certyfikowany trener DIMAQ, ekspert w dziedzinie digital marketingu, związany z branżą reklamy online od 2006 roku. Doradzał przy tworzeniu strategii marketingowych i realizacji działań komunikacyjnych klientom takim jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa. Ekspert w zakresie wykorzystania platform cyfrowych do realizacji celów biznesowych. Skutecznie wprowadzał nowe platformy i narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązania cyfrowe skutkujące wzrostem przychodów klientów.
Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow.
Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.
Przykłady, symulacje, dobre praktyki i ćwiczenia.
26.11.2024 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
JOANNA KUŚ
Specjalista ds. szkoleń otwartych
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
NATALIA TREFLER
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
"Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.