Reklamacje w branży automotivehttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Zapraszamy producentów samochodów, sprzedawców samochodów nowych i używanych, sprzedawców części zamiennych, przedstawicieli warsztatów samochodowych, Autoryzowanych Serwisów Obsługi (ASO) do udziału w szkoleniu, którego celem jest wskazanie wpływu zmian w prawie reklamacyjnym na rozpatrywanie reklamacji w branży automotive, wsparcie uczestników szkolenia w opracowaniu wzorów użytecznych pism, stosowanych klauzul umownych.
CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
Celem szkolenia jest wszechstronne przedstawienie prawnych problemów, z którymi stykają się osoby w branży samochodowej przy reklamacjach ze strony klientów i wskazania sposobów ich rozwiązania.
Prowadzący skupia się na przypadkach występujących w sektorze samochodowym, podaje przykłady z praktyki, bardzo często odwołuje się do orzecznictwa sądowego. Pokazuje typowe kwestie sporne między sprzedawcą/usługodawcą a klientem, wyjaśnia gdzie przebiega granica między prawem klienta, a nadużyciem tego prawa przez klienta, próbuje wskazać sposoby rozwiązania problemów. Tam, gdzie to prawnie dopuszczalne, daje wskazówki jak zabezpieczyć interesy sprzedawcy/usługodawcy.
Wykładowca posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla firm z branży samochodowej. Tylko w 2015 roku przeszkoliła przeszło 200 przedstawicieli producentów i dystrybutorów samochodów.
PROGRAM SZKOLENIA:
KWESTIE WSTĘPNE
ZA CO ODPOWIADA SPRZEDAWCA?
CZEGO MOŻE ŻĄDAĆ KLIENT?
ROZPATRZENIE REKLAMACJI
TERMINY W REKLAMACJACH
GWARANCJA
WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:
Monika Jagielska
Profesor Prawa, Ekspert prawa reklamacyjnego i gospodarczego w Polsce, uczestnik zespołu ds. umów Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Cywilnego, zaangażowana w tworzenie najnowszej nowelizacji kodeksu cywilnego dotyczącej zmian w prawie sprzedaży, a także w prace nad nową ustawą o ochronie praw konsumentów, które zaczęły obowiązywać w grudniu 2014 roku.
Doświadczony trener i doradca wielu firm w Polsce. W okresie od grudnia 2014 roku do czerwca 2015 roku przeszkoliła i doradzała w sprawach wdrożenia nowych przepisów reklamacyjnych przeszło 1500 firm z różnych branż m.in. PEUGEOT POLSKA Sp. z o.o./CITROEN POLSKA Sp. z o.o (200 osób), Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o., jeden z największych dystrybutorów energii w Polsce (400 osób), Spółdzielnia Meblarska RAMETA Zakład Pracy Chronionej, Atlas Copco Polska Sp. z o.o., Rovese S.A. Centrum Dystrybucji JYSK, CCC Spółka Akcyjna, BRW Sp. z o.o., Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., PKN Orlen S.A., Vision Express SP Sp. z o.o., Tele-Fonika Kable S.A., Michelin Polska S.A., Trade Stomil Sp. z o.o., Global Cosmed Group S.A., Ruukki Polska Sp. z o.o., Valvex S.A., Hager Polo Produkcja Sp. z o.o., Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o. Kulinaria S.A., Dan Cake Polonia Sp. z o.o., Sołtysiński, Kawecki & Szlęzak Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Spółka Komandytowa, Telepizza Poland Sp. z o.o., Nutricia Polska Sp. z o.o., Bosch Rexroth Sp. z o.o., Polski Ogród Sp. z o.o., itp.
Autorka publikacji naukowych i poradnikowych z zakresu odpowiedzialności za wady rzeczy. Posiada doświadczenie praktyczne związane z pełnieniem funkcji arbitra Polubownego Sądu Konsumenckiego i Sądu Arbitrażowego.
Ekspert Komisji Europejskiej w zakresie oceny projektów europejskich.
Publikacje dotyczące zawierania umów i reklamacji w sprzedaży:
METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:
Szkolenie będzie prowadzone systemem interaktywnym, tj. metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach.
Większość zagadnień poruszanych podczas szkolenia wzbogacona będzie przykładami rozwiązań zaczerpniętych z bogatej praktyki zawodowej trenera.
Dyskusja, konsultacje indywidualne z wykładowcą.
SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.