In Handel / Marketing
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-sprzedazowe-szkolenia-marketing/telesales-by-nasm

Telesales by nasm™

– warsztaty telesprzedaży nieagresywnej

Jeżeli stale prowadzisz sprzedaż telefoniczną lub jest to jedynie wymóg sytuacji, warto zastanowić się nad kilkoma pytaniami:

  • Jak rozpoznać właściwy moment na kontakt i wzbudzić zainteresowanie już na początku rozmowy?
  • Jak zbudować w trakcie rozmowy telefonicznej zaufanie klienta i wzbudzić jego zaangażowanie?
  • Jak uniknąć obiekcji i doprowadzić do finalizacji nie schodząc z ceny?

Na szczęście, dzięki miedzy innymi badaniom Neila Rackhama dysponujemy obszerną wiedzą odnośnie zachowań, które naprawdę sprawdzają się w sprzedaży . Wiemy na jakie etapy należy położyć nacisk, jakie techniki wykorzystać, w końcu jak zwiększyć efektywność samego procesu sprzedaży. Rozumiemy też, że sprzedaż w organizacji biznesowej to element najważniejszy, ale i najbardziej wrażliwy na zmiany w otoczeniu. Jedno się jednak nie zmienia, szczególnie w sprzedaży B2B. Waga relacji. Badanie przeprowadzone w 2013 roku przez Deloitte na grupie 150 dużych przedsiębiorstw, wykazały, że najważniejszym oczekiwaniem wobec dostawców nie jest najniższa cena czy najkorzystniejsze warunki. Klienci chcą, by sprzedawcy rozumieli ich biznes, a ich wzajemne relacje były trwałe i nacechowane zaufaniem. Z tej perspektywy okazuje się, że w sprzedaży długofalowej od ceny ważniejsze są: wartość jaką realnie przedstawia produkt oraz relacja jaka łączy dostawcę z klientem. I to zarówno na poziomie organizacji, jak i poszczególnych, zaangażowanych w transakcję osób. Do najważniejszych, prezentowanych podczas warsztatów technik należą: słuchanie kontekstowe, coaching klienta, metody lejkowe w badaniu potrzeb, techniki pokonywania obiekcji i zamykania, bufory i paralaele, storytelling.

Wiele firm szuka dziś możliwości rozwijania biznesu poprzez poszukiwanie nowych segmentów i nowych rozwiązań dla swoich klientów. Informacje od osób będących najbliżej rynku, są kluczowe dla powodzenia takich projektów. Niestety zdarza się, że sprzedawcy z dużym doświadczeniem nie są wystarczająco zmotywowani do tego typu działań prospectingowych. Wolą sprzedawać znane im rozwiązania i pracować ze stałymi klientami. Przy tak szybko zmieniającej się rzeczywistości jednak żaden z obecnie znanych produktów nie będzie wytwarzany w identycznej formie za kilkanaście lat.

Zmiany są konieczne, a najlepsze zmiany to te, które idealnie odpowiadają zmieniającym się potrzebom klientów. Regularnie prowadzony prospecting oraz dobry kontakt sprzedawców z kluczowymi klientami daje szansę na uzyskanie informacji, które mogą stanowić o przyszłej przewadze rynkowej firmy. Podstawę merytoryczną programu szkolenia stanowią uznane prace czołowych autorytetów w dziedzinie sprzedaży takie jak „Sprzedaż metoda SPIN®” Neila Rackhama, „Challenger Sale” Matthew Dixona, Brenta Adamsona oraz ” Selling to win”Richarda Denny.


Uczestnicy szkolenia Telesales by nasm™ wybrali również:

Szkolenie Komunikacja menedżerska – siła słów w rozmowach z pracownikami

CELE I KORZYŚCI

Telesales by nasm™ – cele szkolenia:

Uczestnik szkolenia nauczy się nowych technik i zmotywuje się do rozwijania rynku w oparciu o sprzedaż online. Do najważniejszych celów należą:

  • Wzrost skuteczności otwierania telefonicznych rozmów handlowych
  • Wzrost umiejętności wzbudzania zaangażowania kupca
  • Poprawa umiejętności komunikacyjnych uczestnika
  • Wzrost responsywności sprzedawcy na faktyczne potrzeby klienta
  • Poznanie najlepszych technik lejkowych w prowadzeniu rozmowy przez telefon
  • Lepsze radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta
  • Wzrost umiejętności skutecznego zamykania sprzedaży przez telefon
  • Poprawa osiąganych wyników sprzedażowych
  • Wzmocnienie proaktywnej postawy i zaangażowania w realizacji codziennych zadań.
PROGRAM

Telesales by nasm™ – program szkolenia:

Wprowadzenie do szkolenia.

  • Przedstawienie celów i programu szkolenia
  • Cele indywidualne uczestników
  • Pre – test

Prospecting online.
Najważniejsze zasady efektywnego prowadzenia procesu poszukiwania nowych klientów w
niepewnym i stresującym środowisku. Kluczowe zagadnienia:

  • Etapy poszukiwania i kontaktu z prospectem
  • Segmentacja, profilowanie, kanały dotarcia do najlepszych prospectów
  • Narzędzia wspierające prowadzenie prospectingu

Zasady komunikacji online.
Przydatne informacje dotyczące tego w jaki sposób wzbudzać i podtrzymywać zaangażowanie kupca w rozmowie telefonicznej. Kluczowe zagadnienia:

  • Techniki przełamywani lodu w pierwszym kontakcie
  • Różnice indywidualne w komunikacji – ich rozpoznawanie
  • Słowa które sprzedają i zwroty zakazane

Odkrywanie potencjału klienta.
Praktyczne sposoby na rozpoznanie bieżącej sytuacji klienta, odkrycie jego ukrytych potrzeb i zbudowanie silnej relacji. Kluczowe zagadnienia:

  • Słuchanie kontekstowe, a trzy poziomy typowego komunikatu
  • Bariery w słuchaniu – jak ich uniknąć
  • Lejki pytań i pytania odkrywające – jak formułować

Nieagresywna perswazja.
Najlepsze techniki przekonywania klienta i domykania sprzedaży. Kluczowe zagadnienia:

  • Technika unikania obiekcji poprzez lejek pytań
  • Operowanie korzyściami oraz wątpliwościami klienta
  • Storytelling – skuteczne narzędzie zmiany paradygmatu klienta

Podsumowanie.

  • Analiza materiałów zebranych w trakcie szkolenia
  • Post – test
  • Rozdanie certyfikatów
WYKŁADOWCA

Szkolenie Telesales by nasm™ poprowadzi:

„Od ponad 15 lat szkolę działy sprzedaży, sam jestem praktykiem z prawie trzydziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży B2B. Zaskakuje mnie fakt, że pomimo doskonale znanych badań dotyczących skuteczności w sprzedaży, tylu publikacji na ten temat, tylu popularnych blogów, vlogów, podcastów, przytłaczająca część sprzedawców nadal popełnia kardynalne błędy. Widać to dobrze na warsztatach i chyba takie warsztaty lub trening „on the Job” to jedyne miejsca gdzie można te błędne praktyki naświetlić i w konsekwencji zmienić”
– wypowiedź dla magazynu Forbes.

Rocznik 1972. W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkudziesięciu mln euro z największymi producentami materiałów dekoracyjnych i sieciami DIY w Europie i Azji. Posiada 20 letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Profesjonalny trener: Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów czołowych korporacji, spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc godzin rocznie. Jest głównym trenerem i konsultantem wielu firm – liderów w swoich branżach.

Od 2014 roku szkoli trenerów w ramach Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor i Szkoły Trenerów Biznesu ASC. Absolwent renomowanych szkół trenerskich i coachingu , w tym prestiżowej The Art And Science of Coaching; Erickson Institute. Jako certyfikowany trener najstarszej amerykańskiej organizacji coachingowej – Corporate Coach U® i propagator coachingu prowokatywnego, wspiera zarządy firm w osiąganiu ponadnormatywnych wyników. Jest uznanym ekspertem efektywności. Publikuje między innymi w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie.

Występuje z czołówką polskich i zachodnich mówców na najważniejszych konferencjach branżowych, m. in. : Efektywna Sprzedaż z Richardem Denny, Konferencja Szefów Sprzedaży, Trendy Sprzedaży Pulsu Biznesu, Efektywne Przywództwo, Boss Festiwal, Psychologia Nowoczesnej Sprzedaży z Robertem Cialdinim.

METODY

Telesales by nasm™  – metody szkolenia:

Program szkolenia został zaprojektowany według najlepszych praktyk uczenia osób dorosłych z uwzględnieniem aspektów psychologicznych, społecznych i różnic indywidualnych. Wyznaczniki jakości szkolenia to:

  • Szkolenie prowadzone jest w ponad 50% metodami warsztatowymi
  • Szkolenie prowadzi jeden z czołowych ekspertów sprzedaży w Polsce

Projekty rozwojowe z dobrze zaplanowanymi działaniami około-szkoleniowymi wyróżniają się wydłużeniem okresu pozytywnej motywacji uczestników oraz większym wzrostem i stabilnością rozwijanych kompetencji. Dzięki systemowemu działaniu każdy uczestnik wspierany jest w procesie zmiany przez okres minimum jednego miesiąca. Co więcej, na życzenie, dział HRM otrzymuje istotne informacje o grupie i poszczególnych uczestnikach szkolenia oraz praktyczne wskazówki co do dalszych działań.

    ADRESACI

    Telesales by nasm™ adresujemy do:

    • specjalistów działów sprzedaży
    ORGANIZACJA

    Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia Telesales by nasm™:

    POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
    95%
    ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
    98%
    UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
    94%

    MIEJSCE SZKOLENIA

    Hotel STOK****SKI&SPA
    6782532wieden2-kinowowellness2

    Hotel STOK****SKI&SPA

    ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA

      TERMIN:
      MIEJSCE:
      HOTEL:

      CENA: ZŁ (BRUTTO)

      KARTA ZGŁOSZENIA

      OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

        KONSULTANT


        KINGA LALKO-SMOŁKA
        KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

        tel: +48 32 33 55 150
        mobile: +48 662 297 689
        e-mail: effect@effect.edu.pl

        AGNIESZKA WALAS
        SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

        tel: +48 32 33 55 153
        mobile: +48 608 577 231
        e-mail: effect@effect.edu.pl

        OPINIE KLIENTÓW


        • "Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".

          ANBUD Sabina Obwiosło-Budzyń Sabina
        • "Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".

          Europe Distribution Group Sp. z o.o. Magdalena

        Newsletter


        BĄDŹ NA BIEŻĄCO

        z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

          Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

          Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.