MENEDŻER DOSKONAŁY – ADVANCED MANAGEMENT 3.0

 In Akademia Menedżera, HR / Kadry
HR / Kadry
Akademia
Menedżera
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=2718

MENEDŻER DOSKONAŁY – ADVANCED MANAGEMENT 3.0

– zestaw psychologicznych narzędzi wspierających siłę, autorytet i skuteczność Szefa

Proponujemy Państwu udział w nowatorskich i wyjątkowych warsztatach dla kadry menedżerskiej zakończone indywidualnym feedbackiem rozwojowym prowadzone przez doświadczonego senior trenera kadry senior managementu, pierwszego Polaka który uzyskał najwyższą możliwą akredytację prestiżowej Coaching Supervision Academy, Executive&Business Coacha pracującego z największymi liderami, członkami zarządów, politykami.

Zapraszamy do udział menedżerów zainteresowanych zbudowaniem i wzmocnieniem własnego autorytetu jako Szefa oraz poprawą skuteczności i odwagi w zarządzaniu i motywowaniu pracowników.

Trening zawiera poza elementami psychologii biznesu, ekonomii behawioralnej i prakseologii również najnowsze narzędzia wywierania wpływu, które pomogą menedżerom zwiększyć skuteczność w kontaktach zawodowych, zbudować autorytet, inspirująco przewodzić i kierować wrażeniem.

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma indywidualny feedback, w którym trener-executive coach podsumuje silne strony i obszary do rozwoju w zarządzaniu zespołem.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Uczestnicy szkolenia:

  • zdobędą wiedzę z zakresu świadomego przywództwa i stworzą własny katalog osobistych zasobów liderskich
  • poszerzą wiadomości z zakresu komunikacji interpersonalnej pozwalające na lepsze i bardziej świadome zarządzanie i kierowanie ludźmi, oparte przede wszystkim o autorytet,
  • poznają techniki zarządzania zespołem i będą potrafili dopasować do fazy, w której znajduje się zespół
  • wypracują skuteczne narzędzia pozwalające na zbudowanie korzystnych relacji w zespole wpływających na motywację i realizację zadań na możliwie wysokim poziomie
  • zapoznają się metodami i narzędziami motywacji pracowników w oparciu o style osobowości i style kierowania
  • nabędą umiejętności zarządzania sytuacją konfliktową, poznają narzędzia radzenia sobie z presja i manipulacją
  • przećwiczą techniki skutecznego przekazywania podwładnym informacji trudnych i niepopularnych
PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

Jak wygrywać w świecie narastającej złożoności i hiperkonkurencji w permanentnej zmianie?

  • najnowsze techniki i modele zwiększające efektywność pracy menedżera i zespołów (m.in. Nonaka, Kaplan-Norton, Stolarzewicz, Covey, Drucker)
  • skuteczność jako element uzyskiwania przewagi menedżerskiej i budowania autorytetu
  • najefektywniejsze obszary uwagi menedżerskiej umożliwiające sprawną realizację strategii w organizacji
  • podnoszenie własnej skuteczności i efektywności – diagnoza i wnioski

Gra menedżerska „Singapurskie GP” – specjalnie zaprojektowana gra wykorzystująca elementy prakseologii oraz ekonomii behawioralnej pozwalająca na doświadczenie własnej skuteczności oraz najczęściej popełnianych błędów

Menedżer doskonały – zestaw psychologicznych narzędzi wspierających efektywność szefa. Analiza własnych zachowań, słabe i mocne strony na podstawie osobistych doświadczeń uczestników.

  • Jakie są moje obszary do pracy, co chcę zmienić? – diagnoza i wnioski.
  • Budowanie autorytetu. Jak inspirować innych? – diagnoza i wnioski.
  • Mapa rozwoju menedżerskiego.
  • Lider i Przywódca, a Nadzorca i Egzekutor – czy charyzmy można się nauczyć?

Ćwiczenie: „Audyt potencjału menedżera” – poznanie i praca na osobistych zasobach menedżera, doskonalenie wysokich kompetencji menedżerskich.

Menedżer czy przywódca?

  • Kiedy zespołowi potrzebny jest menedżer, a kiedy menedżer musi przyjąć rolę przywódcy?
  • Jak budować swój autorytet i wiarygodność? – dobre praktyki.
  • Modele przywództwa. Czy jestem przywódcą? – test autodiagnozy.

Ćwiczenie: „Diagnoza stylu przywództwa” – poznanie i praca na osobistych zasobach menedżera, doskonalenie wysokich kompetencji menedżerskich oraz jedno z najnowszych narzędzi dla przywódców na Polskim rynku – „Leadership versatility index” – poszukiwanie własnej ścieżki przywództwa

„Budowanie mostów”, czyli komunikacja w zespole.

  • Analiza własnego sposobu komunikacji i najczęściej stosowanych zwrotów i wyrażeń oraz niewerbalnych zachowań.
  • Jak budować skuteczny przekaz posługując się słowami? – dobre praktyki.
  • Skuteczne oddziaływanie słowem, skuteczne argumentowanie – techniki retoryczne.
  • Mocne pytania i mocne komunikaty – narzędzia wywierania wpływu.
  • Jak oddziaływać na emocje?

KWESTIONARIUSZ: Autodiagnoza własnych możliwości komunikacyjnych, czyli sprawdzenie czy na pewno wszyscy mnie precyzyjnie rozumieją?

Gra symulacyjna „Nowy samochód służbowy” – sposoby budowania prawidłowej komunikacji w zespole

Percepcja i jej błędy – skuteczność wynikająca z umiejętnej oceny rzeczywistości

  • Błędy percepcji w analizie potencjału pracownika i zespołu
  • Błędy percepcji w analizie potencjału organizacji
  • Błędy percepcji i ich wykorzystanie w procesach wywierania wpływu
  • Techniki zakrzywiania rzeczywistości stosowane przez Jobsa, Muska i innych

Symulacje „Mind 3.0” pozwalające na doświadczanie nie istniejącej rzeczywistości opartej na błędach percepcji.

Uzyskiwanie skuteczności poprzez efektywną informację zwrotną – jak budować rozwojowy feedback? Menedżer mistrzem informacji zwrotnej.

  • Kiedy, jak i w jakich sytuacjach feedback spełnia swoją rolę?
  • Zagadnienia, które poruszamy w feedbacku. Jak informować, motywować i rozwijać pracowników?
  • Informacja zwrotna – zastosowanie „Komunikatu JA”
  • Jak konstruować feedback. Struktura feedbacku.
  • Feedback konstruktywny – pozytywny i negatywny.
  • Skuteczny feedback techniką ZEEP. Kiedy stosować i kiedy jest nieskuteczny?
  • Korzyści z feedbacku – dla pracownika, dla szefa.

Ćwiczenia symulacyjne „Give me a feedback” pozwalające na wyćwiczenie prawidłowych nawyków w zakresie przekazywania informacji zwrotnej dobremu pracownikowi, przekazywaniu konstruktywnej uwagi osobie popełniającej błędy oraz osobie naruszającej wyznaczone granice.

Coachingowy styl zarządzania – wyższy poziom zarządzania zespołem i poszczególnymi pracownikami.

  • Na czym polega skuteczność narzędzi coachingowych
  • Efektywne struktury do rozmów menadżerskich
  • Menadżer jako towarzysz na drodze osiągania celu pracownika
  • Podstawowe metody pracy nad przekonaniami pracownika oraz poziomem jego wewnętrznej motywacji
  • Mocne pytania w coachingowym stylu zarządzania oraz metody poprawnego ich zadawania
  • Prowadzenie skutecznej rozmowy coachingowej z pracownikiem?

Prowadzenie rozmów z wykorzystaniem narzędzi coachingowych zwiększających skuteczność działania zespołu i pojedynczych pracowników.

Menedżer mistrzem motywowania zespołu i siebie samego – najskuteczniejsze praktyczne metody motywowania zespołów

  • Ryba psuje się od góry – czyli motywacja własna Szefa zespołu. Jak kierować własną motywacją? – Autodiagnoza własnego kodu motywacyjnego.
  • Wykorzystanie teorii pól komfortu do warunkowania oczekiwanych zachowań
  • Jak budować zaangażowanie pracowników zwiększające efektywność działania?
  • Praktyczny model komponentów motywacyjnych Stolarzewicza
  • Jak skłonić zespół i pojedynczych pracowników do realizacji planu, do przekraczania oczekiwań przełożonego i współpracowników a także do przekraczania standardów firmy?
  • Jak wyzwolić entuzjazm u przeciętnych pracowników i zachęcić do pracy oportunistów?
  • Jak stosować motywatory, które pozwolą wydobyć potencjał z każdego pracownika i skutecznie realizować cele zespołu? Co motywuje Twój zespół? Motywatory i demotywatory – zbiór praktycznych technik

Ćwiczenia motywacyjne: „Motywacja alpinisty”, „metafory motywacyjne”, „ActionPlan motywacyjny”, „Mapa motywatorów i demotywatorów wraz z benchmarkiem.

Menedżer mistrzem rozwiązywania konfliktów i trudnych sytuacji w zespole. Kształtowanie postaw, umiejętność rozwiązywania konfliktów i napięć między pracownikami. 

Budowa mind-mapy trudnych sytuacji menadżerskich w pracy z zespołem

  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w zespole (opór, niechęć, konflikt, agresja, brak kreatywności, bierność)
  • Od konfliktu do współpracy. Jak skutecznie rozwiązywać spory w zespole?
  • W co grają ludzie? Gry stosowane w konflikcie i skuteczne metody wychodzenia z nich.

Ćwiczenie „Menedżer spętany” pokazujące w jaki sposób – rutynowe metody poszukiwania rozwiązań nie wspierają skuteczności wraz z action planem na przyszłość.

Trudne sytuacje z pracownikami w pracy Menedżera

  • Radzenie sobie z „trudnym pracownikiem” (brak zaangażowania, roszczeniowość, konfliktowość)
  • Co zrobić w sytuacji, gdy menedżer nakrył pracownika na kłamstwie?
  • Jak zachować się w przypadku publicznej krytyki decyzji menedżera przez pracownika?
  • Jak reagować na podważanie autorytetu Szefa za jego plecami?

Ćwiczenia „Sytuacyjny Ping-Pong” oraz „Action Hard” pozwalające na doświadczenie trudnych sytuacji w pracy Menedżera i nabycie skutecznych metod radzenia sobie z tymi sytuacjami.

Manipulacje stosowane przez pracowników. Jak je rozpoznać i się przed nimi skutecznie chronić?

  • Ujawnianie kłamstwa i manipulacji
  • Jak odczytywać intencje innych?
  • Asertywne radzenie sobie z presją i manipulacją.
  • Narzędzia wywierania wpływu stosowane przez Liderów? Czy mogę je zastosować do mojego zespołu? W jaki sposób wywierać wpływ na pracowników?

Ćwiczenia i testy umożliwiające ocenę poziomu podatności na wpływ oraz ukazujące znajomość metod i technik wywierania wpływu społecznego.

WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Adam Stolarzewicz

Doświadczony trener biznesu (20 lat ponad 15.000 h treningów), uznany akredytowany Superwizor (CSA Accredited, EMCC Accredited, ICF Approved) i certyfikowany Coach, doświadczony Executive&Business Coach, wieloletni ekspert w obszarze HR oraz rozwoju kadry menedżerskiej, praktyk biznesu. Coach pracujący z wyższą kadrą menedżerską, politykami i osobami publicznymi.
Pierwszy Polak, który uzyskał najwyższą akredytację Coach-Supervisor prestiżowej londyńskiej Coaching Supervision Academy.

Dyrektor Merytoryczny wielu programów studiów podyplomowych rozwijających kompetencje menedżerskie i coachingowe (m.in. Akademia Profesjonalnego Coachingu i Master Coaching, Zaawansowane narzędzia Coachingowe), były Członek Komisji Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich, członek współzałożyciel Izby Coachingu (były członek Prezydium Izby).

Absolwent m.in. londyńskiej Coaching Supervision Academy (Akredytowany Superwizor – EMCC Accredited oraz ICF Approved), Oxford Brookes University (MBA), ICAN Institute/Harvard Business (Academy of Strategic Leadership), Szkoły Głównej Handlowej (Human Resource Management).

Poprzez coaching, doradztwo i projekty rozwojowe od 20 lat wspiera sukcesy najwyższej kadry menedżerskiej m.in. takich firm jak: PGE, KGHM, ArcelorMittal, Thai Union, King Oscar, SOPREMA, Frigolanda, Korona SA, UPC Polska, Wizja TV, Osmosys, Tieto, AtMedia, Artman, Sarstedt, DeltaPlus, DB Schenker, Poczta Polska, Lear Corporation, Hager Group, Liberty Poland, ING Banku, Getin Banku, mBanku, Multibanku, BRE Banku, BZ WBK, Nationale Nederlanden, Carey Agri, Factory Centrum, ING Securities, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Cyfryzacji oraz wielu osób publicznych.

Jako praktyk i doświadczony ekspert zarządzania przez wiele lat prowadził zajęcia w ramach polskich i międzynarodowych programów studiów – m.in. w programach MBA i Executive MBA, warsztatów strategicznych, szkół coachingu. Jako wykładowca współpracował z Oxford Brookes University, Uniwersytetem Śląskim, Wyższą Szkołą Zarządzania Polish Open University, Wyższą Szkołą Biznesu, Wyższą Szkołą Bankową.

Autor wielu publikacji poświęconych rozwojowi i zarządzaniu w książkach i uznanych czasopismach: m.in.:

  • Coaching Kadry Zarządzającej na rynku Polskim (współautor rozdziału) – w książce: Leadership Coaching – jako odpowiedź na wyzwania współczesnego świata red. L. Czarkowska, Poltext, 2013
  • Refleksje na temat dylematów etycznych w pracy Coacha – w książce: Profesjonalny Coaching – Zasady i dylematy etyczne w pracy coacha, red. Małgorzata Sidor-Rządkowska, Wolters-Kluwer, 2012
  • Menedżer w czasach zmiany – Źródła oraz konsekwencje zmian wpływające na organizację i jej pracowników, Personel i Zarządzanie, maj 2009
  • Jakie umiejętności powinien mieć menedżer przeprowadzający swój zespół przez zmianę – Personel i Zarządzanie, czerwiec 2009
  • W jaki sposób najskuteczniej rozwijać i przygotowywać na zmiany całą organizację – Personel i Zarządzanie, lipiec 2009
  • W jaki sposób optymalizować zasoby ludzkie i procesy personalne – Personel i Zarządzanie, sierpień 2009
  • Cykli publikacji w ramach ForumHR: Jak stworzyć skuteczną prezentację, Najważniejsze to umieć znaleźć sojuszników, Rola działu HR w kulturze projektowej, Nowoczesna firma musi postawić na partnerstwo

Ekspert i prelegent podczas wielu polskich i międzynarodowych konferencji biznesowych i naukowych poświęconych rozwojowi kompetencji – m.in. międzynarodowej konferencji „Leadership coaching”, Konferencji Kadry, HR Strategies Summit, Training and Development Summit, HR Business Partnering Summit, „Zarządzaniu talentami”, „Y Generation”, „Employer Branding”, Internet Governance Forum oraz programów radiowych i telewizyjnych.

METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Szkolenie składa się z 3 modułów

  • Teoretycznego, który pozwala ugruntować swoją wiedzę i zrozumieć interdyscyplinarność własnej natury (20% czasu szkolenia)
  • Analitycznego, którego celem jest analiza wybranych case study przedstawiających w 100% naturalne sytuacje zarejestrowane na materiale VIDEO (40% czasu szkolenia)
  • Praktycznego, związanego z prawdziwym treningiem poza strefą własnego komfortu.
    Trening jest tak prowadzony przez trenera aby sprawdzić przede wszystkim charakter (postawa), pewność siebie, asertywność, podatność na wpływ ze strony innych i umiejętność wpływania na innych, komunikowania swoich stanowisk i perswadowania, zarządzania emocjami, itp.
  • W trakcie treningu stworzone są naturalne warunki do działań zmierzających do naturalnych (nie scenkowych) zachowań uczestników, po to aby móc dać każdemu obiektywną informację zwrotną.
  • Emocje oraz postawy uczestników wpływają na innych w trakcie treningu. Zaletą treningu jest jego naturalność, ponieważ to uczestnicy tworzą jego zasady.
  • Zaangażowanie w trening gwarantuje uzyskanie obiektywnej odpowiedzi dotyczącej dalszych obszarów rozwoju i pracy nad sobą.
ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

Program polecamy kadrze kierowniczej: menedżerom, którzy w swojej pracy spotykają się z potrzebą wdrażania nowych rozwiązań, technologii, produktów lub pracują w firmach dynamicznie przeobrażających się i podlegających restrukturyzacjom.

ORGANIZACJA

SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE:

30 listopada – 1 grudnia 2017r. – Hotel Uniejów**** ecoActive&Spa 
Uniejów, ul. Bł. Bogumiła 32 
www.hoteluniejow.pl

Hotel Uniejów**** ecoActive&Spa unikatowy 4 gwiazdkowy hotel, położony w centrum urokliwego termalnego Uzdrowiska Uniejów. Kameralny, położony na skarpie nad rzeką Wartą z urokliwym widokiem z pokoi hotelowych na rzekę, panoramę uniejowskich term, zamek Arcybiskupów Gnieźnieńskich. Do dyspozycji Gości basen, sauna i drewniane balie z wodami termalnymi w tym 2 balie na tarasie w hotelowym ogrodzie.

Doskonała lokalizacja w samym centrum Polski:

  • Z centrum Poznania autostradą A2: 153 km (1h 30 min. jazdy)
  • Z centrum Warszawy autostradą A2: 170 km (1h 45 min. jazdy)
  • Z centrum Łodzi, Kalisza, Konina, Kutna: około 60 km i 1 godzina jazdy
  • Z Włocławka, Płocka, Piotrkowa Trybunalskiego: około 100 km i 1h 30 min. jazdy

Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 18:00 – 22:00.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00.
Cena szkolenia wynosi 1899 zł brutto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena wynosi 1849 zł brutto.
Cena szkolenia bez zakwaterowania wynosi 1390 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 200 zł brutto.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcami, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (dwa noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
96%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
100%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
96%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel Uniejów**** ecoActive&Spa
6.8.dscn5452

Hotel Uniejów**** ecoActive&Spa

TERMIN: 30.11.-1.12.2017 rok
MIEJSCE:
HOTEL:
Uniejów
Hotel Uniejów**** ecoActive&Spa
CENA: 1899 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • Kinga Lalko-Smołka
    Kinga Lalko-Smołka Specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Rekomenduję niniejsze szkolenie ze względu na: fachowość przekazywanej wiedzy, praktyczne aspekty coachingu, doskonałego trenera, merytoryczne szkolenie".  

    ENERGOPOMIAR Sp. z o.o. Robert
  • "Szkolenie konstruktywne, przekazujące informacje w sposób dynamiczny w połączeniu z elementami zabawy. Spełniło moje oczekiwania. Polecam".  

    Mirosław Wróbel Sp. z o.o. Sławomir

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.