SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW – WARSZTATY PROF. ZBIGNIEWA NĘCKIEGO

 In Akademia Menedżera, HR / Kadry
HR / Kadry
Akademia
Menedżera
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=2676

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW – WARSZTATY PROF. ZBIGNIEWA NĘCKIEGO

– knowledge Pills dla Menedżerów

 

Zapraszamy do udziału w warsztatach menedżerskich rozwijających umiejętności świadomego i skutecznego zarządzania zespołami pracowników.

W poszczególnych blokach tematycznych przewidujemy trzy formy czyli wprowadzenie, ćwiczenia i interpretację zachowań uczestników. Każdy temat obejmuje mniej więcej dwie godziny dydaktyczne i wymaga aktywności nie tylko prowadzącego ale i wszystkich uczestników, gdyż przygotowane są gry, zabawy, zadania i testy psychologiczne.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

  • Nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności związanych z funkcjami menedżerskimi
  • Nabycie umiejętności związanych z kierowaniem ludźmi i motywowaniem ich
  • Nabycie umiejętności związanych z koordynacją zespołowego działania oraz osiąganiem zamierzonych celów firmowych
PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

Podstawowe funkcje menedżerskie
– lider czy kierownik, wielostronność sytuacji zawodowych,
– twarde i miękkie elementy w zarządzaniu,
– główne ujęcia koncepcyjne,  m. in. zarządzanie przez cele.

Zdolności i osobowość menedżera sukcesu
– główne ujęcia tzw. modelu optymalnego,
– skuteczne przywództwo – Testy ułatwiające autodiagnozę.

Układy komunikacyjny – struktury poziome i pionowe w firmie
– kanały oficjalne i ukryte,
– poziomy komunikacyjne (od monologu przez dialog do zbiorowych dyskusji),
– funkcje aktów komunikacyjnych  – informacja, ewaluacja, motywowanie, siła przekonywania.

Motywacja – czynniki skłaniające i mobilizujące do działania a czynniki zniechęcające i demotywujące.
– finansowe i pozafinansowe motywacje,
– rola potrzeb i oczekiwań.

Konflikty między ludźmi i grupami
– sposoby reagowania na sytuacje trudne,
– źródła i mechanizmy rozwoju konfliktów,
– sposoby zarządzania konfliktem,
– negocjacje jako element zarządzania.

Zespół jako grupa społeczna
– normy,
– role,
– funkcje,
– konformizm i twórcze myślenie zespołowe,
– wpływ grupy na jednostkę.

Emocje i stres
– geneza emocji,
– techniki samokontroli na poziomie ekspresji,
– ograniczanie negatywnych nastrojów,
– mobilizacja energetyczna i emocjonalna,
– empatia i inteligencja emocjonalna.

Negocjacje wewnętrzne
– sposoby uzgadniania działań, złożonych interesów w relacjach formalnych i nieformalnych,  miedzy jednostki i między zespołami pracowniczymi.

WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Profesor dr hab.  Zbigniew Nęcki

Jeden z najbardziej cenionych w Polsce autorytetów w dziedzinie psychologii społecznej oraz negocjacji biznesowych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich. W swoich szkoleniach podejmuje problematykę dotyczącą zagadnień związanych z zachowaniami społecznymi w kontekście organizacji formalnych i zachowań interpersonalnych. Jest autorem oryginalnych programów treningowych, m.in. z zakresu rozwijania umiejętności menedżerskich, negocjacji, wywierania wpływu w biznesie, rozwijania i pogłębiania umiejętności dotyczących budowania zespołów pracowniczych.

Ekspert w licznych audycjach radiowych oraz programach telewizyjnych poświęconych problematyce kształtowania poprawnych stosunków międzyludzkich.

Autor ośmiu książek i ponad 100 artykułów dotyczących problematyki relacji międzyludzkich, postaw społecznych, komunikacji i negocjacji oraz psychologii zarządzania

  • Negocjacje w biznesie,
  • Komunikacja międzyludzka,
  • Negocjacje w Unii Europejskiej – przewodnik dla przedsiębiorców,
  • Kolejność informacji a kształtowania i zmiana postaw,
  • Atrakcyjność wzajemna,
  • Psychologiczna analiza przebiegu studiów wyższych,
  • Komunikowanie skuteczne?
METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Zajęcia prowadzone są w formie aktywnych ćwiczeń z krótkimi wykładami i prezentacjami uczestników.

ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

  • Prezesów, Właścicieli Firm, Członków Zarządów
  • Kadry kierowniczej i menedżerskiej (obszary HR, finansów, sprzedaży, logistyki, zakupów, produkcji)
ORGANIZACJA

SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE:

16-17 listopada 2017r. – Hotel STOK****SKI&SPA
Wisła, ul. Jawornik 52A
www.hotelstok.pl

Hotel Stok****SKI&SPA to jeden z najbardziej komfortowych hoteli w Wiśle, położony w pięknej Dolinie Jawornika. Do dyspozycji Gości Centrum Wellness (łaźnie parowe, wanna spa, caldarium, sauna infrared-promienie podczerwone, biosauna, sauna sucha, strefa wypoczynkowa z brodzikiem Kneippa), basen.

Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 18:00 – 22:00.

Cena szkolenia wynosi 1950 zł brutto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena wynosi 1890 zł brutto.
Cena szkolenia bez zakwaterowania wynosi 1390 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 200 zł brutto.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcami, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (2 noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, atrakcyjne zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
95%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
94%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel STOK****
6782532wieden2-kinowowellness2

Hotel STOK****

TERMIN: 16-17.11.2017 rok
MIEJSCE:
HOTEL:
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA
CENA: 1950 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • AGNIESZKA WALAS
    AGNIESZKA WALAS specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".

    ANBUD Sabina Obwiosło-Budzyń Sabina
  • "Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".

    Europe Distribution Group Sp. z o.o. Magdalena

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.