Controlling sprzedaży i optymalizacja procesów sprzedażowychhttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Szkolenie Controlling sprzedaży i optymalizacja procesów sprzedażowych to obowiązkowa pozycja dla dyrektorów handlowych, szefów sprzedaży, właścicieli firm i pracowników działów handlowych, którzy chcą nauczyć się tak dobierać i analizować dane finansowe, żeby wyciągać wnioski istotne dla podejmowania właściwych decyzji i działań sprzedażowych, szczególnie w niepewnych czasach.
Jesteś odpowiedzialny za skuteczność działań sprzedażowych w firmie?
Uczestniczysz w budowaniu i realizacji planów sprzedażowych?
Chcesz podnieść wyniki sprzedaży, optymalizować procesy handlowe?
W Twoim CRM są tysiące danych, a Ty nie wiesz, które z nich warto analizować?
Chcesz dowiedzieć się jak wnioski z analizy danych wykorzystać do podejmowania trafniejszych decyzji sprzedażowych?
Jakie są najczęstsze pułapki w wyciąganiu wniosków dotyczących sprzedaży?
Jakie działania nie przynoszą rezultatów sprzedażowych, na co nie warto tracić czasu?
Niech informacje finansowe posłużą Ci w prowadzeniu optymalnej polityki sprzedażowej! –
planowaniu, prognozowaniu, raportowaniu, zapobiegniu nieoczekiwanym zwrotom akcji, spadkom sprzedaży. Będziesz w stanie im zapobiec. Dowiesz się gdzie poszukiwać możliwości zwiększenia rentowności sprzedaży.
Uczestnicy szkolenia controlling sprzedaży dowiedzą się:
- na jakie czynniki zwrócić uwagę przy ocenie sprzedaży,
- jakie są najczęstsze błędy w wyciąganiu wniosków dotyczących sprzedaży,
- jak prawidłowo dobrać technikę planowania sprzedaży.
Po szkoleniu Uczestnicy szkolenia controlling sprzedaży:
- będą potrafili analizować i tworzyć informacje finansowe, które wspomogą procesy zarządcze w sprzedaży,
- nabędą umiejętność praktycznego zastosowanie rachunków marż w procesie podejmowania decyzji,
- rozwiną kompetencje do oceniania produktów rentownych i nierentownych,
- będą potrafili łączyć informacje finansowe i niefinansowe dotyczące sprzedaży,
- nabędą wiedzę dotyczącą budowania strategii sprzedaży, planu i budżetów w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne,
- będą zdolni do projektowania struktur organizacyjnych w sprzedaży, a także do konstruowania systemu motywacyjnego opartego na planach sprzedaży, budżetach oraz strategii firmy, uwzględniającego interesy sprzedawców, kierowników działów sprzedaży, menedżerów sprzedaży i inwestorów,
- poznają nowoczesne, innowacyjne narzędzia wspierające controlling, dzięki którym podejmowane decyzje będą bardziej skuteczne.