Szkolenie komunikacja menedżera z zespołem – siła słów w rozmowach z pracownikamihttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Chcesz być skutecznym menedżerem, za którym podąża zespół?
Umiejętnie wpływać, motywować, inspirować, nagradzać i prowadzić trudne rozmowy z pracownikami?
Weź udział w naszym szkoleniu z komunikacji!
Nauczysz się:
udzielać konstruktywnego feedbacku,
chwalić, inspirować słowem, wspierać, motywować, dodawać skrzydeł pracownikowi,
ale i
egzekwować polecenia,
radzić sobie z wrogością, niechęcią, wybuchami gniewu, szantażem emocjonalnym ze strony pracowników,
przekazywać trudne decyzje.
Nauczysz się korzystać ze zwinnych narzędzi w codziennej komunikacji z pracownikami, prowadzić poranne daile, nagradzać Kudosami, stosować kalendarz Niko-Niko.
Dlaczego warto?
Wyjątkowy Senior Trener, Management 3.0 Facilitator i konsultant MindSonar® zaprezentuje najskuteczniejsze i najbardziej zaawansowane narzędzia komunikowania się z zespołem, oraz główne grzechy komunikacji menedżerskiej.
Szkolenie stres i wypalenie zawodowe oraz kontrola emocji w pracy menedżera – sprawdź
Weź udział w symulacjach, casach, które będą odzwierciedleniem Twoich trudnych rozmów z pracownikami.
Różnorodność przykładów sprawia, że szkolenie jest bardzo praktycznym warsztatem narzędzi komunikacyjnych dla menedżerów, którzy chcą wznieść swoje umiejętności na najwyższy poziom, popracować nad mową werbalną i niewerbalną, aktywnym słuchaniem, radzeniem sobie z pracownikami oponentami, .
1. Dwa monologi nie tworzą dialogu – jak trafić do osób o innym stylu komunikacji?
Znaczenie słów w codziennej pracy menedżera. Słowa jak toksyny i plastry miodu czyli komunikaty i ich interpretacje.
Gra „Zaufaj”
2. Typy temperamentów w zespole i ich wpływ na jakość komunikacji. Mów językiem, który zrozumie druga strona.
Podczas warsztatów zdiagnozujesz swój własny styl, słabe i mocne strony, wspólnie wypracujemy zasady, o co zadbać w komunikacji z osobami o przeciwnych preferencjach komunikacyjnych, zwrócimy uwagę na potencjalne sytuacje konfliktowe wynikające z różnic w temperamentach.
3. Co oprócz temperamentów wpływa na jakość komunikacji? – MindSonar® i metaprogramy.
Dlaczego jedni przejmują się tym, co mówią inni, a drudzy w ogóle nie zwracają na to uwagi?
Jak to jest, że z niektórymi dogadujemy się od razu, a inni podważają każde nasze słowo?
Jak się porozumieć, gdy nie ma „chemii”?
Co znaczy, że ktoś jest proaktywny a ktoś reaktywny, że jest zorientowany „na cel” lub „od problemu”?
1. Prośby i groźby nie działają – jak egzekwować polecenia i dyscyplinować pracowników?
2. Co zrobić, gdy pracownik podważa nasze zdanie / decyzje i publicznie nas krytykuje?
3. Jak rozmawiać o spóźnieniach, niedotrzymanych deadline’ach, korzystaniu z social mediów czy prywatnych rozmowach w czasie pracy?
4. Jak radzić sobie z oporem, niechęcią, agresją, brakiem zaangażowania, olewactwem, roszczeniowością….
5. Co zrobić kiedy pracownik łamie zasady i przekracza granice?
6. Komunikacja kryzysowa – jak przekazywać trudne informacje pracownikom?
7. Rozmowy najtrudniejsze z trudnych. Zwolnienie pracownika.
8. Jak radzić sobie z emocjami w trakcie trudnych rozmów?
Analiza najtrudniejszych rozmów, które do tej pory prowadzili uczestnicy.
1. Inteligencja emocjonalna menedżera – czym jest i dlaczego warto o niej mówić?
2. Jak rozmawiać z zespołem, który jest w fazie konfliktu?
3. Co robić, kiedy ludzie się nie dogadują ze sobą?
4. Jak zachować bezstronność i komunikować się w konflikcie?
5. Jak poradzić sobie z wrogością, niechęcią, wybuchami gniewu, szantażem emocjonalnym ze strony pracowników?
6. Expose szefa. Moment wytyczenia zasad i nadania kierunku działania dla zespołu w świecie zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności.
1. Komunikacja sytuacyjna – jak rozmawiać z pracownikami uwzględniając preferencje pokoleniowe?
2. Dlaczego pokolenie Z oczekuje dokładnego instruktażu?
3. Formułowanie komunikatów delegujących w sposób podnoszący zaangażowanie i inicjatywę pracowników.
4. Najczęstsze błędy w delegowaniu i jak im zapobiec?
1. Jak budować kulturę feedbacku?
2. Dekalog dobrego feedbacku
3. Kiedy szybki feedback, a kiedy rozmowa korygująca?
4. Jak dopasować feedback do charakteru osoby?
5. Jak skonstruować feedback? Poznaj struktury feedbacku: DEEP, Spinka, Zetka FU(K)O, UF.
6. Co ogranicza skuteczny feedback?
7. Jak radzić sobie w emocjami pracownika w trakcie udzielania krytycznej informacji zwrotnej?
Gra „Superfeedback”
Wyniki jednego z największych badań przeprowadzonego przez Instytutu Gallupa na próbie miliona pracowników i osiemdziesięciu tysięcy menedżerów, spośród 12 czynników decydujących o zaangażowaniu pracownika w pracę, wyróżniły dwa wskazujące na rolę docenienia i uznania jako kluczowych dla budowania motywacji pracownika. Menedżerowie wiedzą, że docenianie jest sztuką. Opierając się na najnowszej koncepcji zarządzania zwinnego, prezentujemy, jak wśród pracowników budować empowerment, czyli uprawomocnienie (poczucie wpływu) na poziomach niskim, średnim i wysokim.
Jak budować poczucie wpływu i odpowiedzialności wśród członków zespołu?
Siedem poziomów delegowania odpowiedzialności.
Jak rozmawiać o porażkach i sukcesach?
Jak chwalić? – rozmowa która inspiruje, wspiera, motywuje, dodaje skrzydeł pracownikowi
Stopniowalność komunikatów pozytywnych. Kiedy stosować i jak nie przesłodzić?
W jaki sposób prowadzić rozmowy na odległość?
Dlaczego warto stosować poranne daily, karty Kudos i kalendarz Niko-Niko – zwinne narzędzie do pomiaru nastroju pracowników
Coach, facylitator, senior trener z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich i tzw. kompetencji miękkich. Autorka artykułów naukowych dotyczących coachingu i zarządzania.
Na sali szkoleniowej spędziła ponad 12.000 godzin.
Aktywnie działa jako coach (ponad 1050 sesji), prowadząc sesje zarówno dla wysokiej kadry managerskiej, jak i dla klientów indywidualnych.
Certyfikowany, międzynarodowy konsultant MindSonar®, narzędzia służącego do pomiaru czynników stylów myślenia ludzi, wspierającego proces coachingu, mentoringu, rekrutacji, sprzedaży czy budowania zespołu.
Facylitator Management 3.0 najnowszej koncepcji w zarządzaniu, wykorzystującej podejście zwinne oparte na metodyce Agile, Agile PM, Facylitator APMG.
Kończy doktorat na temat: Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnej organizacji.
Jako trener wiodący odpowiadała merytorycznie za realizację dużych projektów rozwojowych dla kadry liderskiej i menedżerskiej zarówno w branży usługowej (SSC) jak i produkcyjnej.
Do sztandarowych projektów należą Akademie Menedżera i Team Leadera prowadzone w Getinge Sp. z o.o. (SSC Kraków), we Fresenius Medical Care Sp. z o.o. (SSC Wrocław), w Eko-Oknach S.A. (Kornice k. Raciborza), w Autoneum Poland (Katowice), w Tauron Dystrybucja, w Magna Automotive Polska Sp. z o.o., Dąbrowa Górnicza oraz w PZ Cormay S.A. w Lublinie.
Doświadczenie zdobywała jako trener wewnętrzny w dużej korporacji finansowej, gdzie odpowiadała za organizację, projektowanie i prowadzenie szkoleń miękkich i twardych, wdrażanie i badanie modelu kompetencji, rekrutację i selekcję pracowników, coaching, prowadzenie procesów Development Center.
Prowadzi szkolenia z zakresu szeroko rozumianego zarządzania: zarządzanie zmianą, zarządzanie sytuacyjne, zarządzanie poprzez kompetencje, zarządzanie przez cele, zarządzanie w oparciu o talenty, coachingowy model zarządzania; zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie pokoleniem X,Y,Z. Opracowuje i wdraża modele kompetencji zarówno w organizacjach biznesowych (finansowych), jak i w jednostkach administracji publicznej. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem trenerskim prowadząc warsztaty Train the Trainer.
Wykładowca dwóch uczelni: Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, gdzie na Katedrze Zarządzania kształci przyszłe kadry HR w obszarze: Rozwoju i szkoleń pracowników, Projektowania i organizacji szkoleń, Wdrażania modelu kompetencji, Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Warsztatu budowania zespołu; Coachingowego stylu zarządzaniu; Psychologii menedżerskiej i Zarządzania Talentami oraz Collegium Da Vinci w Poznaniu, gdzie na kierunku Doradztwo i Coaching odpowiada za kształcenie przyszłych trenerów i coachów.
Główni klienci:
80% praktyki / 20% wykładu,
Case study,
modelowanie zachowań,
ćwiczenia indywidualne,
trening modeli komunikacji w kluczowych sytuacjach managerskich,
scenki sytuacyjne w małych grupach, dyskusja moderowana,
indywidualny feedback trenera połączony z sesją mentorską.
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
"Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.