Dobór opakowania na potrzeby rynku chińskiego – jak zdobyć serce chińskiego klienta?https://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Opakowanie w Chinach ma ogromną moc!
Czy wiesz, że w Chinach klient ocenia produkt… zanim go dotknie?
Czy dbasz o to, by Twoje opakowanie na rynek chiński odróżniało się od innych i miało własną „twarz”?
Czy Twoje opakowanie tworzy emocje i wartość dodaną, czy tylko informuje?
dlaczego wygląd opakowania to pierwszy test, który Twój produkt musi zdać w Chinach?
co tak naprawdę podoba się chińskim konsumentom – tradycja czy nowoczesność?
dlaczego opakowanie decyduje o sukcesie sprzedaży w Chinach?
że opakowanie w Chinach służy nie tylko ochronie produktu, ale jest formą okazywania szacunku klientowi?
jakie znaczenie mają kolory, liczby i symbole na opakowaniu?
jakie informacje są obowiązkowe na chińskim opakowaniu? jakie przepisy trzeba znać? (CFDA, GB Standards itp.),
jak stworzyć edycję limitowaną, która stanie się prezentem i powodem do dumy?
jak zagraniczne marki zmodyfikowały swoje opakowania, żeby zdobyć serca (i portfele) Chińczyków?
jakie marki zdobyły rynek chiński dzięki odpowiedniemu opakowaniu?
czy zawsze trzeba tłumaczyć nazwę marki na chiński? A jeśli tak – to jak?
jak dopasować opakowanie do kanału sprzedaży – czym różni się e-commerce od sprzedaży tradycyjnej?
dlaczego jedno opakowanie może wywołać viral… a inne zupełnie przepaść?
Przygotowaliśmy dla Ciebie szkolenie dzięki któremu:
zrozumiesz, jak wartości kulturowe i symbolika wpływają na postrzeganie produktu w Chinach,
unikniesz błędów, które zniechęcają klienta już na etapie… patrzenia na opakowanie,
poznasz praktyczne oczekiwania chińskich konsumentów i wymagania kanałów dystrybucji,
połączysz estetykę, funkcjonalność i marketing z lokalną tradycją i najnowszymi trendami.
Skorzystaj z doświadczenia i podpowiedzi naszego Eksperta, poznasz rozwiązania do zastosowania od zaraz!
Unikniesz kosztownych błędów.
Szkolenie różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych – sprawdź
Uczestnicy szkolenia będą na bieżąco z wymaganiami dotyczącymi opakowań. Dowiedzą się jak dzięki wiedzy na temat opakowań zdobyć chiński rynek.
1. Kultura i psychologia opakowania w Chinach
Ćwiczenie: Analiza kulturowa przykładowych opakowań (dobrych i nietrafionych)
2. Trendy i estetyka opakowań na rynku chińskim
Case Study: Analiza 3 marek, które odniosły sukces dzięki odpowiedniemu opakowaniu (np. SK-II, OreoChina, Florasis)
3. Praktyka projektowania i lokalizacji opakowania
Nazwa marki i opis na opakowaniu – czy zawsze tłumaczyć?
Jak dobrać komunikaty, hasła i informacje w języku chińskim?
Kwestie prawne – etykieta, skład, certyfikaty (np. CFDA, GB Standards)
Dostosowanie opakowania do kanału sprzedaży: e-commerce vs. retail
Wersje świąteczne (np. Chiński Nowy Rok, Qixi, Mid-Autumn Festival)
Ćwiczenie:
Grupowy redesign opakowania na potrzeby rynku chińskiego – prezentacja pomysłów.
Ekspert rynku chińskiego, Certyfikowany Agent Celny. Doradza menedżerom i pracownikom działów importu-exportu jak zarobić na współpracy z Chińczykami, gdzie szukać pułapek i jak unikać zagrożeń. Jest sprawdzonym partnerem wielu firm na co dzień kooperujących z Azjatami.
Posiada doświadczenie i praktykę w transporcie towarów z Chin i odprawach celnych.
Absolwentka studiów azjatyckich oraz rocznej szkoły ALIBABA Business School.
Z powodzeniem wprowadza na rynek azjatycki produkty z Europy. Jest dostawcą dla IKEA oraz CARREFOUR, co roku poszerzając asortyment kolejnych produktów.
100% praktyki!
Podpowiadamy dobre praktyki związane z doborem opakowań na rynek chiński.
działów marketingu, eksportu i rozwoju produktu
projektantów opakowań, grafików i brand managerów
firm planujących wejście na rynek chiński lub chcących zwiększyć sprzedaż w Chinach
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
JOANNA KUŚ
Specjalista ds. szkoleń otwartych
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
NATALIA TREFLER
Specjalista ds. szkoleń otwartych
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Rekomenduję niniejsze szkolenie ze względu na: fachowość przekazywanej wiedzy, praktyczne aspekty coachingu, doskonałego trenera, merytoryczne szkolenie".
"Szkolenie konstruktywne, przekazujące informacje w sposób dynamiczny w połączeniu z elementami zabawy. Spełniło moje oczekiwania. Polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.