http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/biznes-w-chinach-chiny-biznes

Biznes w Chinach – jak prowadzić interesy z Chińczykami?

– czyli, pokonać bariery, uniknąć nieporozumień, oswoić chiński marketing, sprzedać/dobrze kupić, odnieść sukces na chińskim rynku?

Jeśli chcesz wiedzieć,

  • dlaczego Twój partner biznesowy przestał odpisywać na Twoje maile i zapadł się pod ziemię?
  • w jaki sposób prowadzić rozmowy biznesowe z Chińczykami i osiągnąć zamierzony cel, wsparcie?
  • jak komunikować niezadowolenie i jak wyegzekwować to co chcesz?
  • jak pokonać bariery komunikacyjne i uniknąć nieporozumień w kontaktach i negocjacjach biznesowych z Chińczykami?
  • jak wygląda chińska etykieta biznesowa? Dlaczego intencje są ważniejsze od podpisanego kontraktu?
  • jak w praktyce przygotować się do wyjazdu na targi w Chinach i uniknąć przykrych niespodzianek?
  • dlaczego w Chinach to co było aktualne dziś, jutro może nie obowiązywać?
  • dlaczego mailing w Chinach nie sprzedaje i czemu wydatek 30 tys. PLN na targi to przeżytek?
  • gdzie warto się reklamować na rynku chińskim? Co się sprawdza w jakich branżach?
  • jak nie przepalić budżetu inwestując w reklamę w Chinach?
  • jakie są upodobania chińskich konsumentów?
  • dlaczego wiedza na temat chińskich platform jest kluczowa w sprzedaży?
  • jaka jest siła sprzedażowa chińskiego TikToka (Douyin) w Chinach?
  • jak błyskawicznie odkorkować Twój chiński lejek sprzedażowy?

i nadal masz całą głowę pytań, na które nie znajdujesz odpowiedzi?

Zostań z nami, zapisz się na szkolenie i czerp wiedzę z doświadczenia naszego Eksperta, który współpracował z ponad 50 polskimi firmami z różnych branż i sektorów.

Gwarantujemy 100% czystej praktyki – nuda i zbędna teoria – to nie na naszych szkoleniach!


Uczestnicy szkolenia Biznes w Chinach wybrali również:
Różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

17 grudnia 2024r. – szkolenie online

Wymagania sprzętowe:

  • W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem.
  • Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
  • Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Harmonogram godzinowy:

Zaplanuj czas na szkolenie w godzinach 9:00-15:00.
8.30 – 9.00
Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień

Cena szkolenia wynosi 840 zł netto.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z dużą ilością praktycznych przykładów, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.

CELE I KORZYŚCI

Biznes w chinach – cele szkolenia:

Celem szkolenia jest zwrócenie uwagi na różnice kulturowe w prowadzeniu biznesu z Chińczykami

PROGRAM

Szkolenie biznes w chinach – program:

Różnice kulturowe we współpracy z Chińczykami – najważniejsze kompetencje w pracy na styku kultur, w relacjach z Chińczykami

  • Polacy i Chińczycy – jesteśmy tacy sami, lecz tak pięknie się różnimy
  • „5000 lat historii” – dlaczego usłyszysz to hasło tysiące razy będąc w Chinach? 
  • „Ekspansja na rynek chiński” to największy oksymoron jaki może pojawić się w Twojej strategii biznesowej
  • Przemysław Szczupakowski zostaje Sen Peisongiem i w końcu daje się zapamiętać chińskim kontrahentom, czyli parę słów o tym dlaczego bez chińskiego imienia NIKT Cię nie zapamięta. 
  • Stosunek do czasu i wyników. Chińska nielineraność czasu kluczem do zrozumienia chińskiego podejścia do biznesu. 
  • „Wnuczek naprawdę jest wybitnym pianistą?” – parę słów o tym, dlaczego „twarz” można nie tylko stracić, ale też i ją komuś dać aby dopiąć lukratywną współpracę.
  • „Pangu stworzył wszechświat, wiedzieliście Państwo o tym?” – chiński sinocentryzm i umiłowanie do rozwiniętych czerwonych dywanów – im wcześniej je poznasz, tym szybciej odkorkujesz swój lejek sprzedażowy. 
  • Biznes i komunikacja w kulturach wysokiego i niskiego kontekstu. Wybór najlepszego kanału komunikacyjnego.
  • Emocje głęboko w sercu, czy na końcu języka i w oczach?
  • Brak klarowności komunikacji – obiecywanie rzeczy, które są nierealne, niemożliwe / brak rozeznania problemu, dopóki polska strona sama nie odkryje, że coś nie zostało spełnione – kultura zamiatania pod dywan
  • W jaki sposób prowadzić rozmowę z Chińczykami / na co zwracać uwagę, by osiągnąć zamierzony cel (uzyskać informacje, wsparcie, rozwiązać problem)?
  • Jak komunikować że jesteśmy z czegoś niezadowoleni i jak wyegzekwować to co chcemy?
  • Jak Chińczycy postrzegają współpracę z kobietami, jak wiek i pozycja kobiety wpływa na kontakty biznesowe?
  • Hierarchiczność – jak ważna jest u nich i jak przekłada się na ich spojrzenie na kulturę zachodnią?
  • Tajwan, Chiny, Hongkong – różnice, podobieństwa, punkty newralgiczne.

Ćwiczenie: Analiza przykładowego zapytania ofertowego

Wyjazd na targi w praktyce

  • Logistyka wyjazdu na targi – wiza, transport, zakwaterowanie, przemieszczanie się na miejscu, dojazdy na hale targowe, aplikacje, płatności. Polskie krówki i bursztyn są potężniejsze niż Ci się wydaje, a album lasów polskich lepiej zostaw u siebie w domu na półce, wyjeżdżając na targi do Kantonu. 
  • Savoir-vivre rozmów z chińskimi praktykami na targach – wizytówki, prezenty, symulacja rozmowy przy stoisku – jako wystawca / jako uczestnik. Pięć słów na krzyż po chińsku będzie Twoją kartą przetargową do kontraktu wartego pięć milionów euro, o ile się ich nauczysz. 
  • Savoir-vivre rozmów z chińskimi praktykami po targach – kolacje biznesowe, etykieta alkoholowa, karaoke, tematy tabu. Jak zbłaźnić się pytając chińskiego kontrahenta: „co tam Panie słychać w polityce?” – lista tematów, których NIE poruszać na kolacji z chińskim kontrahentem.   

Marketing w Chinach

  • Lokalizacja produktu na rynek chiński – branding, lokalizacja nazwy, ramy prawne.
  • Przegląd platform social-media. Gdzie warto się reklamować? Jak nie przepalić budżetu inwestując w reklamę w Chinach? Dlaczego wiedza na temat chińskich platform jest kluczowa?
    – Baidu a Google
    – WeChat
    – Douyin a TikTok 
    – BiliBili a YouTube
    – Xiaohongshu a Instagram/Pinterest
    – Weibo
    – Youku
    – Kuaishou
    – HeyBox
  • Dlaczego VPN nie zawsze jest panaceum na problemy nawigacyjne chińskiego internetu?
  • „Znając siebie i znając wroga, żadna bitwa to nie trwoga” – Sztuka Wojny Sunzi jako vademecum każdego szanującego siebie marketera 
  • Budżetowanie Meta ads, Google ads i Linkedin ads na promocję w Chinach, czyli jak przepalić tysiące złotych na działania performance marketingu? 
  • Siła sprzedażowa TikToka (Douyin) w Chinach.
  • „Kijanka kijanka gryźć wosk” – czyli dlaczego Coca-Cola zrobiła na chińskim rynku rebranding i stała się popularniejsza od herbaty jaśminowej, a „panienka z Łódzkiego” to anty-wzór lokalizacji produktu na rynek chiński. 
  • „One app to rule them all” – dlaczego bez WeChata NIE zrobisz biznesu w Chinach i dlaczego bez Wechatowego insidera nie będziesz w stanie nawet się na tę aplikację zarejestrować?  
  •  Mała czerwona książeczka to nie jest zbiór cytatów Wielkiego Sternika, a aplikacja zrzeszająca 130 milionów użytkowników, głównie młodych kobiet spragnionych luksusowych europejskich towarów. 
  • Przykłady gaf PR-owych, które odbiły się czkawką największym europejskim firmom
  • Przykłady największych sukcesów europejskich firm na rynku chińskim.
WYKŁADOWCA

Szkolenie biznes w chinach poprowadzi:

Sinolog, tłumacz języka chińskiego, ekspert rynku chińskiego.
Prowadzi firmę specjalizującą się w outsourcingu marketingu i sprzedaży na rynki azjatyckie. Jego misją jest upraszczanie nawiązywania i prowadzenia biznesu ze wschodnioazjatyckimi partnerami.

Wspiera firmy we wprowadzaniu produktów i rozwoju biznesu na rynku chińskim. Podpowiada jak skutecznie i szybko znaleźć partnera B2B w Chinach.
Specjalizuję się w zwiększaniu sprzedaży, tworząc treści (audio, video, pisemne) po chińsku na BiliBili, Douyin, HeyBox i innych chińskich platformach. 

Autor bardzo praktycznych szkoleń z zakresu chińskiej kultury biznesu i etykiety biznesowej. Podczas szkoleń stawia na aktywną interakcję, studia przypadków i symulacje, aby łatwiej pomóc polskim firmom zbudować trwałe relacje z chińskimi partnerami biznesowymi.

Z wyróżnieniem ukończył studia azjatyckie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, był także stypendystą rządu chińskiego na Shanghai International Studies University. Aktualnie wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim, wiedzą dzielił się również na Uczelni Łazarskiego oraz Uniwersytecie Śląskim. 

Współpracował z ponad 50 instytucjami ze świata biznesu, NGO i sektora publicznego, min.: 

  •            Danfoss Poland
  •            BWI Group
  •            Blachotrapez
  •            Tigers
  •            CDK sp. z o. o.
  •            Netvest
  •            Nowa Tepro
  •            Katowicka Specjalna strefa Ekonomiczna
  •            Krakowski Part Technologiczny
  •            Centrum Badań Rozwoju dla Technologii Przemysłu
  •            Polska Agencja Inwestycji i Handlu
  •            Uniwersytet Jagielloński
  •            Uniwersytet Warszawski
  •            Akademia Muzyczna w Krakowie
  •            Akademia Muzyczna w Łodzi
  •            Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie
  •            Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  •            Uniwersytet Śląski
  •            CICHE International Trade & Investment
  •            Festiwal Pięciu Smaków
  •            Platige Image
  •            INV Poland
  •            Dersmithson
  •            DEKA sp. z o. o.
  •            Epic Pictures Publishing LLC
METODY

Szkolenie biznes w chinach – metody szkolenia:

Szkolenie Biznes w Chinach będzie prowadzone systemem interaktywnym, tj. metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach.

Metody wyszczególnione:

mini-wykłady
dyskusja
burza mózgów i wymiana doświadczeń
studia przypadków

ADRESACI

Szkolenie biznes w chinach adresowane jest do:

  • pracodawców, właścicieli firm
  • importerów, eksportów, którzy prowadzą lub zamierzają rozpocząć działalność biznesową z Chińczykami i chcą wystrzec się pułapek i błędów
  • inwestorów, którzy zamierzają ulokować produkcję towarów w Chinach
  • pracowników firm z kapitałem chińskim, którzy chcą poznać różnice kulturowe, pokonać bariery komunikacyjne i uniknąć nieporozumień w kontaktach biznesowych
  • osób uczestniczących w procesach negocjacyjnych z Chińczykami

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia biznes w chinach:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel Focus*** Łódź

Hotel Focus*** Łódź

17.12.2024 Szkolenie online
840 ZŁ (NETTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    JOANNA KUŚ
    Specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 608 577 231
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    NATALIA TREFLER
    Specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.

    • Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.

    • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

      Konfucjusz
    • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

      Nazwa firmy Jan Kowalski
    • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

      Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.