Zgrany i skuteczny zespół – komunikacja menedżerska na najwyższym poziomiehttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Zespół marzeń?
Ty też możesz zbudować zespół, który świetnie współpracuje, dzieli się pomysłami, z entuzjazmem realizuje zadania i potrafi przezwyciężyć trudności!
Jak?
Przygotowaliśmy wyjątkowy warsztat dla menedżerów, którzy rozumieją, że kluczem budowania wygranych zespołów jest komunikacja na najwyższym poziomie, mówienie językiem, który obniża poziom napięć, daje poczucie bezpieczeństwa i buduje zaufanie.
w jaki sposób komunikujesz się z zespołem?
jak członkowie Twojego zespołu przekazują sobie i przyjmują konstruktywne informacje zwrotne?
czy ludzie mogą na Ciebie i siebie liczyć? czy się wspieracie i doceniacie wzajemnie?
czy znasz mocne i słabe strony swoich współpracowników?
jak zarządzasz relacjami w zespole?
jak rozwiązujecie konflikty i budujesz dobrą atmosferę w zespole?
czy mówisz językiem, który obniża poziom napięć, daje poczucie bezpieczeństwa i buduje zaufanie?
czy i jakimi słowami doceniasz swoich ludzi?
czy Twoi ludzie czują się ze sobą bezpiecznie?
czy budujesz silne relacje interpersonalne i atmosferę, które sprzyjają realizacji celów?
czy znasz potrzeby swoich ludzi?
Zapewnij otwartą komunikację, jeśli chcesz aby Twój Zespół pracował jak jedna drużyna!
Rozwiniesz umiejętności doceniania, dawania feedbacku, komunikacji nastawionej na pobudzanie kreatywności i innowacyjności w działaniach podejmowanych przez Twój zespół.
Poznasz różne kolory komunikacji, Przedyskutujemy zwroty i wyrażenia, które dla jednej osoby są neutralne, a dla innej stresujące.
Poznasz prawdziwą twarz asertywności, przyjrzysz się różnym modelom udzielania informacji zwrotnej.
Powiemy o potrzebie doceniania – jak jest ważna dla ludzi, z którymi współpracujesz!
Będzie atrakcyjnie, praktycznie i pożytecznie!
Zamiast nudnych wykładów czy teoretycznych rozważań weźmiesz udział w atrakcyjnych ćwiczeniach, m.in. z wykorzystaniem autorskich gier szkoleniowych.
Wyjdziesz bogatszy o nowe doświadczenia, z walizką narzędzi pomocnych w codziennej pracy menedżera.
Opinie o szkoleniu:
Szkolenie stres i wypalenie zawodowe oraz kontrola emocji w pracy menedżera – sprawdź
Weź udział w symulacjach, casach, które będą odzwierciedleniem Twoich trudnych rozmów z pracownikami.
Różnorodność przykładów sprawia, że szkolenie jest bardzo praktycznym warsztatem narzędzi komunikacyjnych dla menedżerów, którzy chcą wznieść swoje umiejętności na najwyższy poziom, popracować nad mową werbalną i niewerbalną, aktywnym słuchaniem, radzeniem sobie z pracownikami oponentami.
Fundamenty skutecznej współpracy.
Określ zasady dobrze funkcjonującego zespół.
Sposoby na udaną współpracę.
Naucz się odczytywać potrzeby członków zespołu i doceniać różnorodność w zespole.
Asertywność wspierająca współpracę.
Naucz się inkluzywnej komunikacji oraz wyrażania asertywnie swoich potrzeb i opinii.
Sposoby na dobrą komunikację.
Naucz się słuchać, rozumieć i przekazywać informacje tak, żeby zostały dobrze zrozumiane.
Podsumowanie, refleksja, wnioski. Od drobnych gestów do praktycznych rozwiązań – wypracowanie banku dobrych praktyk w komunikacji zespołowej.
trener biznesu, inspiratorka rozwoju menedżerów, akredytowany coach i menedżer z dużym doświadczeniem w pracy z zespołami.
Przygotowuje kadrę menedżerską do zarządzania zespołami działającymi skutecznie w warunkach zmiany, stresu i pod presją. Autorka programu rozwojowego Akademia Zmiany Nawyków.
Doradza organizacjom we wprowadzaniu programów z obszaru well-beingu. Ponad 1200 godzin coachingowych dla menedżerów. Ponad 1500 zrealizowanych godzin szkoleniowych.
Certyfikowany konsultant MAXIE DISC, konsultant Mental Toughness(MTQ48), Executive coaching (ICF). Posiada certyfikaty Certificate in Coaching, Certificate in Performance Coaching, Certificate in Stress Management.
Programy rozwojowe i szkolenia opiera na autorskich narzędziach i atrakcyjnych metodach.
Autorka wielu artykułów dla magazynu HR Business Partner, Psychologia w praktyce i wielu innych.
Specjalizuje się w obszarach:
Wybrani klienci:
Getin Bank S.A, Hewlett Packard, Umicore, Mylan Pharmaceuticals, PPG Coating, Cyfrowy Polsat, L’hoist, Ikea of Sweden, 2care4, Brainly, Frigo Logistics, Brixx, Diehl, 2care4, Legrand, Arteprint, Halton Region (Canada), Hipromine, Avio Aero (GE), POLIN, Wrocławskie Centrum Wspierania Rozwoju Społecznego, MPWiK, NZOZ Centrum Ikar, Farina, Rising Sun Technologies, Value Based Advisors, Dolnośląska Izba Gospodarcza, Samsung, NBP, IMGW
80% praktyki / 20% wykładu,
Case study,
modelowanie zachowań,
ćwiczenia indywidualne,
trening modeli komunikacji w kluczowych sytuacjach managerskich,
scenki sytuacyjne w małych grupach, dyskusja moderowana.
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
"Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.