Jak prowadzić interesy z azjatami?https://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Zapraszamy do udziału w warsztatach, których celem jest przygotowanie uczestników do prowadzenia biznesu z przedsiębiorcami z Azji (Chiny i Korea). Ważnym elementem szkolenia będzie zapoznanie uczestników z azjatycką kulturą biznesu oraz efektywną komunikacją z Azjatami ze szczególnym uwzględnieniem kultury chińskiej.
CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
Głównym celem szkolenia jest wskazanie różnic w funkcjonowaniu firm polskich i azjatyckich.
Co polscy menedżerowie powinni wiedzieć rozpoczynając współpracę z firmami z Azji?
Jak rozpocząć działalność na rynkach azjatyckich?
Specyfika prowadzenia biznesu z partnerami z Azji:
Dzięki udziałowi w warsztatach uczestnicy:
PROGRAM SZKOLENIA:
Kulturowe modele zachowań w biznesie – różnice w funkcjonowaniu firm polskich i azjatyckich.
Co polscy menedżerowie powinni wiedzieć rozpoczynając współpracę z firmami z Azji?
Negocjacje z Chińczykami
Proces negocjacji charakterystyczny dla partnerów z Państwa Środka
Dopuszczalne strategie kontra alternatywne taktyki polskiego partnera
Panel konsultacyjny:
Wiedza na temat aktualnej sytuacji gospodarczej i społecznej w Azji konfucjańskiej ze szczególnym uwzględnieniem Chin
Warsztaty praktyczne:
Kompetencje niezbędne w pracy w środowisku wielokulturowym – analiza video
Mini SWOT własnych predyspozycji do pracy w zespołach ‘multi-kulti’ lub ‘daleko od domu’
Stereotypy i schematy myślenia o kulturze – świat idealny i świat z koszmaru
Dlaczego Akash (Indie) nie przesyła raportu? – analiza przypadku
Maria dostaje cenną lekcję w Szanghaju – analiza przypadku
Kultury Dalekiego Wschodu jako kultury wysoko-kontekstowe i kultury zaufania
Spojrzenie na kultury azjatyckie przez pryzmat 6 wymiarów
Porównanie kultur Azji z kulturą Polski
Pryzmat 7 wymiarów – inne spojrzenie
Kilka tekstów z Financial Times
Modernizacja japońskiego stylu pracy
Lekcja Della w Chinach
Jak Cisco przyciąga talenty w Indiach
Winda Morderca
System szkoleń w Infosys
Kruczki i gafy
WYKŁADOWCAMI NA SZKOLENIU BĘDĄ:
Radosław Pyffel (chiń: 瑞德兴)
socjolog, dziennikarz, doktorant Polskiej Akademii Nauk, stypendysta Uniwersytetu Pekińskiego, konsultant ds. rynku chińskiego, a także przedstawiciel handlowy firm polskich w Chinach i autor szkoleń z zakresu chińskiego biznesu. Jako tłumacz i reprezentant firm polskich w Chinach zdobył szerokie doświadczenie w negocjacjach z Chińczykami.
Założyciel i Prezes Centrum Studiów Polska-Azja (CSPA) organizacji typu think tank, przygotowującej opracowania eksperckie między innymi dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Sejmowej Komisji Spraw Zagranicznych i realizującej projekty w ramach Asia – Europe Foundation, a także popularnego portalu eksperckiego dot. spraw Azji www.polska-azja.pl.
Przygotował sinojęzyczną wersję dossier prezydenta RP, Bronisława Komorowskiego (dobór tekstów, redakcja, tłumaczenie) oraz sinojęzyczną wersję strony www.polska.gov.pl
Zorganizował seminarium „The Rise of Asia from Central Eastern Europe Perspective” w Parlamencie Europejskim w Brukseli.
Wykładowca w Wyższej Szkole Europejskiej im ks Józefa Tischnera. Seminarium ‘Współczesne Chiny” na wydziale politologii i stosunków międzynarodowych.
Wykładowca w Wyższej Szkole Biznesu- National Louis University. Wykładany po angielsku kurs Chinese Bussines Culture – Introduction to Chinese Economy and Society.
Autor książek:
Autor kilkuset artykułów naukowych i publicystycznych (Rzeczpospolita, Polska The Times, Newsweek, Najwyższy Czas), a także eksperckich opracowań dotyczących m. in. transformacji chińskiej.
Grzegorz Opolka
lektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi własną firmę szkoleniową Mindset. Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia problemów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.
Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji.
W swoim portfolio ma również szkolenia językowe dla działów HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.
Prowadzi specjalistyczne warsztaty językowe, podczas których uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste.
W swoim dorobku lektorskim ma współpracę z największymi szkołami językowymi w Polsce, prowadzi zajęcia ze studentami w Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach i Towarzystwie Edukacji Bankowej.
Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.
Z powodzeniem prowadzi szkolenia „miękkie” w języku polskim.
METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:
SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:
• osób prowadzących i uczestniczących w procesach negocjacyjnych z międzynarodowymi klientami lub kooperantami (Chiny, Korea)
• importerów, eksportów i inwestorów, którzy prowadzą lub zamierzają rozpocząć działalność biznesową z krajami azjatyckimi
• pracowników firm z kapitałem chińskim, japońskim, koreańskim, którzy chcą poznać różnice kulturowe, pokonać bariery komunikacyjne i uniknąć nieporozumień w kontaktach biznesowych
ZAPYTAJ O TERMIN
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.