http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-sprzedazowe-szkolenia-marketing/mistrz-sprzedazy-telefonicznej-2-2

Szkolenie Mistrz sprzedaży telefonicznej

– jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

Weź udział w szkoleniu Mistrz sprzedaży telefonicznej, a zmienisz swoje nastawienie, dowiesz się co działa skutecznie, a czego się wystrzegać, zwiększysz swoją motywację i przełamiesz bariery, które powstrzymują Cię przed sukcesem w sprzedaży telefonicznej.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Podczas szkolenia pokażemy Ci:

  • Jak pokonać strach przed dzwonieniem do klientów?
  • Jak rozpocząć rozmowę przez telefon, aby zainteresować potencjalnego klienta?
  • Jak nie dać się spławić w pierwszej minucie rozmowy telefonicznej?
  • Jak pokonać bariery i dodzwonić się do wybranego odbiorcy?
  • Jak reagować na słowa w słuchawce „już to mamy” albo „nie potrzebuję tego”?
  • Jak zachęcić klienta do powiedzenia czego tak naprawdę potrzebuje?
  • Jak stosować techniki wywierania wpływu w sprzedaży?
  • Jak stosować optymalną strategię ustępstw?
  • Jak pokonać konkurencję?
  • Jak przekonać Klienta do produktu czy usługi i domykać sprzedaż?
PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

Błędy, których można uniknąć w sprzedaży telefonicznej

  • Kryteria skutecznych standardów w sprzedaży przez telefon
  • Przygotowanie warsztatu pracy – skuteczne narzędzia
  • Dwa podstawowe wzorce rozmów i zasady ich opracowywania.

Dlaczego warto mieć scenariusze i nauczyć się z nich korzystać?

Jak przygotować niezawodny wzorzec rozmowy handlowej?

  • W jaki sposób zmaksymalizować efektywność i skuteczność własnej pracy?
  • Gdzie poszukiwać klientów i jak zbudować swoją bazę potencjalnych kontaktów?
  • Techniki szybkiego kreowania wizerunku własnego i firmy
  • Nawiązanie kontaktu i przyciąganie zainteresowania klienta
  • Trzysekundowy model zjednywania ludzi
  • Efekt pierwszeństwa i jego wpływ na skuteczność rozmowy
  • Kiedy i jak można posługiwać się imieniem i nazwiskiem klienta

Utrudniony kontakt z klientem. Jak docierać do osób decyzyjnych?

  • Sposoby docierania do właściwych osób w firmie – pokonywanie barier – sekretarek, asystentek
  • Słowa – klucze w rozmowie z osobami niedecyzyjnymi
  • Elementy perswazji i wybrane Lingwistyczne Wzorce Wywierania Wpływu®

Klient, który nie jest niezainteresowany  

  • Zbieranie i systematyzowanie wiedzy na temat klienta przed przystąpieniem do rozmowy
    – Wstępna analiza potrzeb przed przystąpieniem do rozmowy
    – Ostateczna analiza potrzeb jako element rozmowy sprzedażowej
  • Zadawanie pytań sugerujących kierujących uwagę klienta na rozwiązania
  • W jaki sposób zachęcać nowych, a jak dotychczasowych klientów do zakupu?
  • Cross selling i up selling
  • Dlaczego klienci odchodzą do konkurencji?

Kiedy rozmowa zmierza w złą stronę

  • Elementy komunikacji werbalnej
  • Język jako narzędzie perswazji. Semantyka, związki syntaktyczne, retoryka
  • Sposób mówienia, akcentowanie i tembr głosu
  • Umiejętne odpowiadanie na pytania
  • Ustępstwa racjonalne i emocjonalne i planowanie ustępstw
  • Zastrzeżenia i sposoby ich oddalania
  • Najczęściej stosowane triki i manipulacje przez klientów – Jak sobie z nimi radzić?
  • Odczytywanie prób manipulacji
  • Obrona przed manipulacją
  • Zamiana sytuacji niekorzystnej na korzystną dla handlowca

Kiedy klient nie może podjąć decyzji

  • Techniki zadawania pytań i aktywnego słuchania w praktyce
  • Odczytywanie sygnałów kupna klientów
  • Trzy kroki zamykające sprzedaż
  • Skalowanie w procesie zamykania sprzedaży
  • Wykorzystanie techniki faktów dokonanych
  • Język czasu®

Cena, cena, cena!

  • Czym jest presja ceny i jak sobie z nią radzić
  • Jak unikać podawania ceny w początkowym etapie
  • Zamiana wartości cenowych na inne wartości
  • Jak komunikować cenę – zasady negocjacji cenowych
  • Złote zasady udzielania rabatów

Kiedy sytuacja wymyka się spod kontroli

  • Trzy sposoby radzenia sobie z negatywnymi emocjami
  • Zasady zachowań asertywnych
  • Zachowanie w sytuacjach krytycznych

 

WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Arkadiusz Bednarski

Jeden z najbardziej znanych polskich trenerów, coachów i mentorów. Trener najwyższej klasy i ceniony praktyk sprzedaży zwany również profesorem sprzedaży. Autor 12 książek z zakresu sprzedaży i rozwoju osobistego, w tym czterech bestsellerów, pośród których Mistrz sprzedaży doczekał się już trzech wydań. W swojej kilkunastoletniej karierze trenerskiej przeszkolił ponad 11000 osób. Ilość przepracowanych dni szkoleniowych wynosi ponad 1800.

Wykładowca studiów MBA. Master Practitioner NLP – The Society of Neuro-Linguistic Programming, uczestnik szkoleń z zakresu metod sprzedaży IMPAC University – Punta Gorda USA, absolwent szkoleń Anthony Robbinsa – A. Robbins Institut, San Diego USA, instruktor Metody Silvy w zakresie prowadzenia seminariów, Metody Silvy II Stopień.

Ze sprzedażą związany jest od 1994 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował jako sprzedawca, menedżer i prezes zarządu. Współpracował z największymi firmami polskimi i międzynarodowymi koncernami, m in. Brother, Carrefour, Shell, Tchibo, Xerox. Autor projektów budowy i zarządzania sieciami sprzedaży. W roku 2003 tworzył projekt doradczy w zakresie sprzedaży i marketingu produktów telekomunikacyjnych dla polskiego przedstawicielstwa ponadnarodowego koncernu Brother. Uczestniczył w rozwoju polskiego rynku ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, współtworząc jedną z największych agencji finansowo – ubezpieczeniowych w Polsce.

Jest twórcą znanych i cenionych w kraju i zagranicą seminariów: „Żyj i Bogać się” i „Kurs na Sukces”. Jako jedna z nielicznych osób w Polsce posiada uprawnienia do prowadzenia warsztatów z wykorzystaniem metod przełamywania własnych barier: firewalking (chodzenie po rozżarzonych węglach), łamanie strzały szyją, glasswalking (spacer po szkle) i inne. Ekspert programów telewizyjnych oraz radiowych.

Autor setek publikacji prasowych z zakresu komunikacji, lingwistyki, sprzedaży, zarządzania sprzedażą oraz szkoleń. Publikował m.in w: Zdrowie, Praktyka i Zarządzanie, Miesięcznik Ubezpieczeniowy, Życie Warszawy, Benefit Magazyn.

METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Szkolenie prowadzone jest zgodnie z założeniem, że człowiek uczy się zarówno na poziomie świadomym, jak i nieświadomym, indywidualnie i w grupie, poprzez analizę i syntezę oraz poprzez nabywanie nowej wiedzy i wykorzystanie wiedzy już posiadanej. Dlatego podczas szkolenia wykorzystywane są następujące metody:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Studia przypadków
  • Testy, kwestionariusze i formularze autoanalizy
  • Prezentacje multimedialne
  • Filmy dokumentalne i fabularne
  • Krótkie wykłady interaktywne
ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

  • sprzedawców telefonicznych
  • pracowników Call Center
  • handlowców, inżynierów sprzedaży
  • doradców klienta
  • sprzedawców bezpośrednich
  • pracowników obsługi klienta
  • wszystkich, którzy pragną osiągnąć szczyty profesjonalizmu w pracy zawodowej i zwiększyć swoją skuteczność w procesie sprzedaży.
ORGANIZACJA

SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE:

17 listopada 2017r. – Best Western Premier Kraków Hotel****
Kraków, ul. Opolska 14a
www.bestwesternkrakow.pl

Best Western Premier Kraków Hotel**** – elegancki czterogwiazdkowy hotel położony 5 km od Rynku Głównego na Starym Mieście. Ekskluzywny i komfortowy wystrój wnętrz doskonale wpływa na atmosferę hotelu. Do dyspozycji Gości basen hotelowy centrum SPA, wspaniała restauracja Impresja.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00, a kończą o godzinie 16:00.
Cena szkolenia wynosi 550 zł brutto.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, przerwy kawowe, lunch. Parking w cenie szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegów.

Służymy pomocą w rezerwacji miejsc hotelowych w cenach wynegocjowanych przez EFFECT.

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
99%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
100%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
100%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel DeSilva**** Premium Poznań
7ed289d4-8660-47d4-9d4b-ee1769c1895994963480

Hotel DeSilva**** Premium Poznań

ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA

    TERMIN:
    MIEJSCE:
    HOTEL:

    CENA: ZŁ (BRUTTO)

    KARTA ZGŁOSZENIA

    OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

      KONSULTANT


      • Kinga Lalko-Smołka
        Kinga Lalko-Smołka Koordynator Działu Szkoleń Otwartych

        tel: +48 32 33 55 150
        mobile: +48 662 297 689
        e-mail: effect@effect.edu.pl

      OPINIE KLIENTÓW


      • "Jestem bardzo mile zaskoczona szkoleniem. Szkolenie dopasowane do każdego uczestnika, dużo przydatnej wiedzy, popartej przykładami z życia. Wykładowca najlepszy z jakim kiedykolwiek miałam przyjemność współpracować. Ocena 6".

        Polski Holding Inwestycyjny S.A. Ilona
      • "Jestem zadowolona z tematyki szkolenia, była zgodna z moimi oczekiwaniami. Ćwiczenia i praktyka bardzo potrzebne. Dobrze wykorzystany czas. Prowadzący super! Świetny kontakt z uczestnikami, odpowiednie wykorzystanie czasu. Za krótko - chcę więcej!"

        BANK OCHRONY ŚRODOWISKA S.A. Aneta

      Newsletter


      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

        Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

        Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.