Mistrz sprzedaży telefonicznejhttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
– 47 skutecznych technik doradczej sprzedaży telefonicznej – intensywny warsztat dla sprzedawców
Sprzedajesz przez telefon?
Szukasz motywacji i sprawdzonych technik wykonywania zimnych telefonów?
Chcesz zwięszyć ilość transakcji, rozwinąć swoje umiejętności sprzedażowe podnieść swoją skuteczność i zarabiać większe pieniądze?
Zależy Ci, żeby doskonalić swój styl sprzedaży telefonicznej i pozyskiwać jeszcze większą ilość klientów?
Szukasz skutecznych narzędzi obrony przed manipulacjami klientów?
Po naszym szkoleniu zaczniesz sprzedawać przez telefon z przyjemnością i efektem!
Spotkaj się z charyzmatycznym trenerem, którego zespoły po szkoleniu odnotowują wzrost sprzedaży na poziomie 60– 230%.
Weź udział w szkoleniu Mistrz sprzedaży telefonicznej, a zmienisz swoje nastawienie, dowiesz się co działa skutecznie, a czego się wystrzegać, zwiększysz swoją motywację i przełamiesz bariery, które powstrzymują Cię przed sukcesem w sprzedaży telefonicznej.
Poznasz 47 skutecznych technik sprzedaży telefonicznej, które stosują doświadczeni sprzedawcy!
Dowiesz się jak je zastosować w swojej praktyce sprzedażowej.
Dlaczego klient ma poświęcić swój czas na rozmowę z tobą?
Istnieją sprzedawcy, którzy nie mają żadnego problemu z rozpoczęciem rozmowy, i klienci sporadycznie „rzucają im słuchawką”. Istnieją też sprzedawcy, którzy tylko sporadycznie przechodzą dalej.
Sprawdź jak rozpocząć rozmowę sprzedażową i zrobić piorunujące pierwsze wrażenie.
Ekspert i praktyk sprzedaży, coach i mentor sprzedaży, konsultant w obszarze sprzedaży wielu polskich przedsiębiorstw.
Inspirator rozwoju osobistego sił sprzedażowych, działów obsługi klienta i reklamacji z 12-letnim doświadczeniem na sali szkoleniowej.
Jest wyjątkowo skuteczny i charyzmatyczny.
Po jego szkoleniach firmy odnotowują wzrost sprzedaży na poziomie 60– 230%.
Jako coach i mentor sprzedaży:
Prowadzi autorskie szkolenia i warsztaty, podczas których dzieli się swoim doświadczeniem sprzedażowym i negocjacyjnym zdobytym w pracy dla korporacji z różnych branż: dostawców usług energetycznych i gazowych, usług telekomunikacyjnych w tym wiodących operatorów komórkowych i dostawców internetu.
Specjalizacja szkoleniowa: cold calling, social selling – nowoczesne metody pozyskiwania klientów, sprzedaż, techniki zamknięcia sprzedaży, motywacja, wywieranie wpływu, negocjacje, oraz budowanie zespołów sprzedażowych, prospecting, obsługa klienta B2B oraz B2C, budowanie relacji.
Zna z własnego doświadczenia realne problemy sprzedawców oraz pracowników działów obsługi klienta i reklamacji.
Miał okazję wdrażać szereg innowacyjnych rozwiązań polepszających jakość obsługi klienta, kreować nowe standardy w obszarze obsługi reklamacji, z uwzględnieniem trudnych sytuacji w obsłudze klienta.
Doskonale wie jak ważne jest zadowolenie z obsługi klienta. Pomaga tworzyć efektywne zespoły dbające o obsługę klientów.
Autor publikacji na temat sprzedaży:
Zrealizował autorskie projekty szkoleniowe między innymi dla: Orange Polska, Play, T-Mobile, Solar Time, Aegon, ICL, Kaczmarski Group, Itel Solutions, Fortum, Krajowa Energia, Tauron Energia, Syntell S.A., Kaskada Fashion, Druk Polska, Alior Bank, Hymon, CBRE Corporate outsourcing Sp. z o.o., Durr Poland Sp. z o.o., ALDI Sp. z o.o. Eko Trade Sp. z o.o., Ubezpieczenia WAGAS S.A., Mondial Assistance Sp. z o.o., Apis Natural Cosmetics.
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
"Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.