http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-sprzedazowe-szkolenia-marketing/sprzedaz-telefoniczna?date=54319

Mistrz sprzedaży telefonicznej

– 47 skutecznych technik doradczej sprzedaży telefonicznej – intensywny warsztat dla sprzedawców

Szkolenie Mistrz sprzedaży telefonicznej – tylko praktyczna wiedza i skuteczne narzędzia!

Sprzedajesz przez telefon?
Szukasz motywacji i sprawdzonych technik wykonywania zimnych telefonów?
Chcesz zwięszyć ilość transakcji, rozwinąć swoje umiejętności sprzedażowe podnieść swoją skuteczność i zarabiać większe pieniądze?
Zależy Ci, żeby doskonalić swój styl sprzedaży telefonicznej i pozyskiwać jeszcze większą ilość klientów?
Szukasz skutecznych narzędzi obrony przed manipulacjami klientów?
Po naszym szkoleniu zaczniesz sprzedawać przez telefon z przyjemnością i efektem!

Spotkaj się z charyzmatycznym trenerem, którego zespoły po szkoleniu odnotowują wzrost sprzedaży na poziomie 60– 230%.
Weź udział w szkoleniu Mistrz sprzedaży telefonicznej, a zmienisz swoje nastawienie, dowiesz się co działa skutecznie, a czego się wystrzegać, zwiększysz swoją motywację i przełamiesz bariery, które powstrzymują Cię przed sukcesem w sprzedaży telefonicznej.
Poznasz 47 skutecznych technik sprzedaży telefonicznej, które stosują doświadczeni sprzedawcy!
Dowiesz się jak je zastosować w swojej praktyce sprzedażowej.


uczestnicy szkolenia Mistrz sprzedaży telefonicznej wybrali również:

Szkolenie Korespondencja reklamacyjna – Sprawdź

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie Mistrz sprzedaży telefonicznej – cele i korzyści:

  • Jak pokonać strach przed dzwonieniem do klientów?
  • Jak rozpocząć rozmowę przez telefon, aby zainteresować potencjalnego klienta?
  • Jak nie dać się spławić w pierwszej minucie rozmowy telefonicznej?
  • Jak pokonać bariery i dodzwonić się do wybranego odbiorcy?
  • Jak zachęcić klienta do powiedzenia czego tak naprawdę potrzebuje?
  • Jak stosować techniki wywierania wpływu w sprzedaży?
  • Jak stosować optymalną strategię ustępstw?
  • Jak pokonać konkurencję?
  • Jak przekonać klienta do produktu czy usługi i domykać sprzedaż?
PROGRAM

Szkolenie Mistrz sprzedaży telefonicznej – program:

Jak rozpoczynać telefoniczną rozmowę sprzedażową z przytupem?

Dlaczego klient ma poświęcić swój czas na rozmowę z tobą?
Istnieją sprzedawcy, którzy nie mają żadnego problemu z rozpoczęciem rozmowy, i klienci sporadycznie „rzucają im słuchawką”. Istnieją też sprzedawcy, którzy tylko sporadycznie przechodzą dalej.
Sprawdź jak rozpocząć rozmowę sprzedażową i zrobić piorunujące pierwsze wrażenie.

  • Dlaczego System EDP nazwany jest nowoczesnym modelem sprzedaży?
  • Pierwsze 20 sekund ma znaczenie, reguła 4x 20.
  • Jak wypracować hak na uwagę.
  • Sposoby na wywołanie konfuzji.
  • W jaki sposób pokazać klienta na jego zdjęciu klasowym?
  • Czy i jak warto pytać o czas?

Pomoc w podjęciu decyzji – perswazja i wywieranie wpływu w sprzedaży

  • Gdzie jest różnica między perswazją, a manipulacją?
  • Dlaczego wywieranie wpływu działa cały czas?
  • 7 technik wywierania wpływu według prof. Cialdiniego.
  • Jak przełożyć reguły wywierania wpływu na moją sprzedaż.
  • Czym jest reguła uproszczonej oceny szans?

16 technik sprzedaży, które skutecznie wzmacniają sprzedaż

  • Czym są techniki, które wzmacniają sprzedaż?
  • Jak bronić cenę? – 3 skuteczne techniki.
  • Jak operować kontrastem.
  • Efekt Pollyanny.
  • Sztuka stosowania „ale”.
  • Efekt Halo i efekt golema.
  • Parafraza, jak stosować ją kiedy klient mówi nie?
  • Czym jest teoria perspektywy.
  • Schemat operowania korzyściami i wartościami.
  • Schemat AIDA w sprzedaży.
  • Szybkość ma znaczenie.

18 skutecznych technik zamknięcia i finalizacji sprzedaży

  • Dlaczego sprzedawcy nie finalizują?
  • Jak pokonać strach przed finalizacja sprzedaży?
  • Jak prowadzić klienta do zamknięcia sprzedaży.
  • Sposoby na uzyskanie decyzji.
  • 18 technik finalizacji sprzedaży z których wybierzesz te, które najbardziej pasują do Ciebie.

Techniki manipulacji stosowane przez klientów – jak się przed nimi bronić?

  • Dlaczego klienci manipulują?
  • Czym jest nagroda w raju?
  • Jak się bronić przed grą na emocjach?
  • 4 kolejne techniki manipulacji klientów.
  • Jak się bronić przed manipulacją ze strony klientów
WYKŁADOWCA

Szkolenie Mistrz sprzedaży telefonicznej poprowadzi:

Ekspert i praktyk sprzedaży, coach i mentor sprzedaży, konsultant w obszarze sprzedaży wielu polskich przedsiębiorstw.
Inspirator rozwoju osobistego sił sprzedażowych, działów obsługi klienta i reklamacji z 12-letnim doświadczeniem na sali szkoleniowej.
Jest wyjątkowo skuteczny i charyzmatyczny.
Po jego szkoleniach firmy odnotowują wzrost sprzedaży na poziomie 60– 230%.

Jako coach i mentor sprzedaży:

  • Pomaga budować ultra-skuteczne działów sprzedaży telefonicznej. Zbudował 51 zespołów sprzedawców telefonicznych odnoszących spektakularne sukcesy.
  • Prowadzi audyty mające na celu poprawę jakości rozmów doradców.
  • Zrekrutował ponad 1200 pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta.

Prowadzi autorskie szkolenia i warsztaty, podczas których dzieli się swoim doświadczeniem sprzedażowym i negocjacyjnym zdobytym w pracy dla korporacji z różnych branż: dostawców usług energetycznych i gazowych, usług telekomunikacyjnych w tym wiodących operatorów komórkowych i dostawców internetu.
Specjalizacja szkoleniowa: cold calling, social selling – nowoczesne metody pozyskiwania klientów, sprzedaż, techniki zamknięcia sprzedaży, motywacja, wywieranie wpływu, negocjacje, oraz budowanie zespołów sprzedażowych, prospecting, obsługa klienta B2B oraz B2C, budowanie relacji.
Zna z własnego doświadczenia realne problemy sprzedawców oraz pracowników działów obsługi klienta i reklamacji.

Miał okazję wdrażać szereg innowacyjnych rozwiązań polepszających jakość obsługi klienta, kreować nowe standardy w obszarze obsługi reklamacji, z uwzględnieniem trudnych sytuacji w obsłudze klienta.
Doskonale wie jak ważne jest zadowolenie z obsługi klienta. Pomaga tworzyć efektywne zespoły dbające o obsługę klientów.

Autor publikacji na temat sprzedaży:

  • Skrypt rozmowy sprzedażowej – schemat i przykłady.
  • Skrypt rozmowy – czy warto i jak go stworzyć?
  • Sprzedaż zdalna- jak robić to efektywnie?
  • Jak zacząć sprzedawać? Od czego zacząć przygodę ze sprzedażą?
  • Do kogo dzwonić, aby umówić spotkanie handlowe?
  • Obrona Ceny – wykorzystanie trójkąta sprzedaży.
  • Jak bronić cenę? Obrona ceny w 4 krokach
  • Wywieranie wpływu w sprzedaży- praktyczne przykłady.
  • Wywieranie wpływu – 7 reguł w sprzedaży i nie tylko.
  • Kanały sprzedaży, który kanał jest dla mnie
  • Techniki manipulacji w sprzedaży i nie tylko.
  • Model TRUST – budowanie zaufania w sprzedaży.
  • Kiedy sprzedaż to za mało.
  • Mały budżet, duże efekty.
  • Jak sprzedawać – metody.
  • Jak sprzedawać – metody sprzedaży 3×48.
  • Najczęstszy błąd w sprzedaży.
  • Dlaczego nie realizujesz targetu w sprzedaży?

    Zrealizował autorskie projekty szkoleniowe między innymi dla: Orange Polska, Play, T-Mobile, Solar Time, Aegon, ICL, Kaczmarski Group, Itel Solutions, Fortum, Krajowa Energia, Tauron Energia, Syntell S.A., Kaskada Fashion, Druk Polska, Alior Bank, Hymon, CBRE Corporate outsourcing Sp. z o.o., Durr Poland Sp. z o.o., ALDI Sp. z o.o. Eko Trade Sp. z o.o., Ubezpieczenia WAGAS S.A., Mondial Assistance Sp. z o.o., Apis Natural Cosmetics.

    METODY

    Szkolenie mistrz sprzedaży telefonicznej – metody warsztatowe

    • interaktywne miniwykłady
    • ćwiczenia
    • dyskusje
    • rozwiązywanie problemów sprzedażowych zgłaszanych przez uczestników
    • wypracowanie najlepszych techników i skutecznych rozwiązań poprawiających wyniki sprzedażowe
    ADRESACI

    Szkolenie Mistrz sprzedaży telefonicznej adresowane jest do:

    • handlowców
    • telemarketerów 
    • sprzedawców telefonicznych 
    • KAM’ów 
    • właścicieli małych i średnich firm

    Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia Mistrz sprzedaży telefonicznej:

    POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
    98%
    ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
    95%
    UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
    98%

    MIEJSCE SZKOLENIA

    KARTA ZGŁOSZENIA

    OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

      KONSULTANT


      KINGA LALKO-SMOŁKA
      KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 150
      mobile: +48 662 297 689
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      AGNIESZKA WALAS
      SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 153
      mobile: +48 662 297 689
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      OPINIE KLIENTÓW


      • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

        Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
      • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

        Forbis Sp. z o.o. Krystyna

      Newsletter


      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

        Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

        Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.