http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/business-english/szkolenie-korespondencja-biznesowa-po-angielsku

Szkolenie Korespondencja biznesowa po angielsku – Perfecting business communication skills 

– emails, letters – language workshops for people using English at work. Warsztaty językowe dla osób prowadzących korespondencję biznesową w języku angielskim

Szkolenie korespondencja biznesowa po angielsku powstało z myślą o osobach, którym brakuje czasu na długie kursy językowe i chcą w skondensowanej formie poznać zasady komunikacji pisemnej w języku angielskim w środowisku biznesowym.
Uczestnicząc w szkoleniu korespondencja biznesowa po angielsku poznasz standardy profesjonalnej korespondencji biznesowej w języku angielskim i zaczniesz dbać o treść, formę i wygląd wysyłanych dokumentów!

  • Masz dość długich kursów językowych?
  • Chcesz sprawniej i skuteczniej komunikować się w języku angielskim z partnerami zagranicznymi?
  • Nie rozumiesz, dlaczego Twoje maile nie zawsze są odbierane zgodnie z twoimi intencjami?
  • Chcesz wyeliminować błędy wynikające z braku zrozumienia różnic kulturowych?
  • Chcesz poznać przydatne słówka, gotowe zwroty i swobodnie pisać formalne maile biznesowe.

Co zyskasz na udziale w szkoleniu Korespondencja biznesowa po angielsku?

Szkolenie Korespondencja biznesowa po angielsku obejmuje zagadnienia, słownictwo i struktury leksykalno-gramatyczne, przydatne podczas prowadzenia korespondencji biznesowej.
Trener zwróci uwagę na przykłady negatywne i pozytywne maili. Szkolenie w całości prowadzone jest w języku angielskim. Korzystamy z materiałów topowych brytyjskich wydawnictw językowych.
Wymagana średnia, komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Trening prowadzony w małych grupach 6-14 osób.
Zajęcia trwają 8 godzin dydaktycznych.


uczestnicy szkolenia korespondencja biznesowa po angielsku wybrali również:

Szkolenie English for meetings – Sprawdź

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Korespondencja biznesowa w języku angielskim – cele i korzyści:

The purpose of communication is to get your message across to others clearly and unambiguously.

Doing this involves effort from both the sender of the message and the receiver. And it’s a process that can be fraught with error, with messages often misinterpreted by the recipient. When this isn’t detected, it can cause tremendous confusion, wasted effort and missed opportunity.

In fact, communication is only successful when both the sender and the receiver understand the same information as a result of the communication.

By successfully getting your message across, you convey your thoughts and ideas effectively. When not successful, the thoughts and ideas that you convey do not necessarily reflect your own, causing a communications breakdown and creating roadblocks that stand in the way of your goals – both personally and professionally.

PROGRAM

Szkolenie korespondencja biznesowa po angielsku – program:


1. Introductions, requests, enquiries

  • Emails and letters that make a good impression
  • Emails and letters that make a bad impression
  • Introductions in emails and letters
  • Greetings and opening lines in emails and letters
  • Endings in emails and letters
  • Making requests and enquiries in emails and letters
  • Popular phrases to make polite requests
  • Commas, dates and numbers in emails and letters

2. Notes and minutes

  • The importance of note-taking skills
  • Asking questions during a phone call
  • Leaving a message after a telephone conversation
  • Minutes of meeting
  • The purpose of meeting minutes

 3. Invitations and letters

  • Writing an invitation
  • Good use of reference words
  • Useful phrases for invitations
  • Acknowledging, accepting and declining  an invitation
  • Good excuse to decline an invitation
  • Common, standard format for letters in English

4. Getting the tone right

  • Finding the right style for emails
  • More and less formal phrases
  • Apologies in emails and letters
  • Thanks in emails and letters

5. Making and responding to complaints

  • Making complaints
  • Sections of a letter/ email of complaint
  • Order of the sections
  • Choosing the right channel and style for complaints
  • Handling complaints
  • Different patterns for responding to complaints

6. Making arrangements by email

  • Setting up meetings
  • Confirming and changing arrangements
  • Problems and misunderstandings in arrangements
  • Checking understanding
  • Clarifying meaning

7. Negotiating in writing

  • Negotiating via email – advantages and disadvantages
  • Confirming agreement
  • Getting the length right in emails
  • Good structure of negotiating emails
WYKŁADOWCA

Szkolenie korespondencja biznesowa po angielsku poprowadzi:

Grzegorz Opolka

Znalezione obrazy dla zapytania GRZEGORZ OPOLKAlektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem posiadający ogromną wiedzę przekazywaną podczas szkoleń z dużą pasją i zaangażowaniem.

Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia błędów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.

Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.

Z powodzeniem prowadzi również szkolenia rozwojowe w języku polskim.

Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.

Opinie Klientów wcześniejszych edycji:

Całość szkolenia bardzo interesująca, ciekawe materiały, interesujący materiał video, duża wiedza wykładowcy. – Sews Cabind Poland Sp. z o.o.

Bardzo dobry wykładowca. Ciekawe szkolenie. Wszystkie aspekty wiedzy potrzebne w mojej pracy zostały poruszone na zajęciach. Polecam. – Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o.

Ocena trenera zdecydowanie poza skalą, na poziomie 6!

Grzegorz – super poczucie humoru, super energia, bardzo cenna wiedza. – Grupa Pracuj SA

Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i dynamiczny. Ciekawie prowadzący zajęcia. Język prowadzącego bardzo zrozumiały. BWI Poland Technologies Sp. z o.o.

Prowadzący – rewelacja! Przygotować kolejny etap tego szkolenia! Bolsius Polska Sp. z o.o.

WYBRANI KLIENCI:

  • Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. Oddział w Mielcu
  • ALUPROF S.A.
  • APATOR METRIX S.A.
  • ARCELORMITTAL Refractories Sp. z o.o.
  • AUTOLIV POLAND Sp. z o.o.
  • Bell Sp. z o.o.
  • BOLSIUS POLSKA Produkcja Sp. z o.o.
  • BOMBARDIER TRANSPORTATION Polska Sp. z o.o.
  • BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
  • BWI Poland Technologies Sp. z o.o. Oddział w Krośnie
  • Chemar Armatura Sp. z o.o.
  • DELPHI Poland S.A.
  • DR WEIGERT POLSKA SP Z O O
  • ELECTROLUX POLAND Sp. z o.o.
  • Europejskie Centrum Obsługi Finansowej TRW (European Shared Services Center)
  • Fabryka Okuć Meblowych STALMOT Sp. z o.o.
  • Fabryka Opakowań Kosmetycznych POLLENA SA
  • Fabryka Taśm Transporterowych WOLBROM SA
  • FAURECIA Automotive Polska Sp. z o.o.
  • Faurecia Gorzów Sp. z o.o.
  • FERMINTRADE spółka z o.o.
  • FERROXCUBE Polska Sp. z o.o.
  • Firestone Industrial Product Poland Sp. z o.o.
  • FORMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
  • FRONIUS POLSKA
  • FUCHS OIL CORPORATION Sp. z o.o.
  • FUJIFILM Europe GmbH (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, Serwis Aparatów Cyfrowych
  • GDF SUEZ Bioenergia Sp. z o.o.
  • Gomar Pińczów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna
  • Grupa Pracuj Solutions sp. z o.o.
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.
  • HOCHLAND Polska Sp. z o.o.
  • Holding – ZREMB Gorzów S.A. oddział METPOL – BARLINEK
  • HOLDING-ZREMB Gorzów S.A. oddział MEPROZET-DREZDENKO
  • HOLDING-ZREMB-Gorzów SA
  • HONDA MOTOR EUROPE LOGISTICS NV (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
  • HUF POLSKA Sp. z o.o.
  • ICN POLFA Rzeszów SA
  • INDUSTRIAL DIVISION Sp. z o.o.
  • ING Bank Śląski SA
  • Invest Park Sp. z o.o.
  • Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Kozieł
  • Kinnarps Polska Sp. z o. o.
  • KIRCHHOFF Polska Sp. z o.o.
  • KLX Aerospace Solutions Sp. z o.o. (dawna B/E Aerospace Consumables Management Sp. z o.o)
  • LENTEX SPÓŁKA AKCYJNA
  • Lubuski Klaster Metalowy
  • Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
  • Mlekpol Sp. z o.o.
  • MTI FURNINOVA POLSKA Spółka z o.o.
  • Nestlé Waters Polska S.A.
  • Nexteer AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o.o.
  • NGK Ceramics Polska Sp. z o.o.
  • Nosag Polska Sp. z o.o.
  • OASIS EAST Sp. z o.o.
  • Ośrodek Badawczo – Rozwojowy Przemysłu Rafineryjnego S.A.
  • PAS Polska Sp. z.o.o.
  • PC Soft Systemy Teleinformatyczne
  • PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S. A.
  • Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA
  • Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w Warszawie Oddział w Odolanowie
  • RICOH Polska Sp. z o.o.
  • Sine Sp. z o.o.
  • SPIE Polska Sp. z o.o.
  • STEPAN POLSKA SP. z o.o.
  • TROPICAL Tadeusz Ogrodnik
  • Uniwersytet Jagielloński
  • Utex-Terra Sp. z o.o.
  • Vetoquinol Biowet Sp. z o.o.
  • VIESSMANN Technika Grzewcza Sp. z o.o.
  • Welcome Airport Services Sp. z o.o.
  • Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
  • Zakład Mechaniczny MESTIL Sp. z o.o.
  • ZAKŁAD METALOWY „WB” P.H.U. W.Bożek, M.Bożek SP.J.
  • Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A.
  • Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie
METODY

Szkolenie korespondencja biznesowa po angielsku – metody:

Podczas szkolenia uczestnicy będą mieć możliwość doskonalenia wszystkich sprawności językowych – mówienia, pisania i rozumienia tekstu usłyszanego i przeczytanego.

Szkolenie ma charakter warsztatowy i w całości jest prowadzone w języku angielskim.

ADRESACI

Szkolenie korespondencja biznesowa po angielsku adresujemy do:

  • Specjalistów działów handlowych, eksportu – importu, działów obsługi klienta, front desk
  • Specjalistów działu logistyki, zakupów, zaopatrzenia
  • Asystentów/Sekretarek Prezesów, Zarządów, Dyrektorów, Menedżerów Biur Zarządów i Rad Nadzorczych

wszystkich osób, które pragną doskonalić swoją znajomość języka angielskiego w celu wykorzystania jej w pracy zawodowej.

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia korespondencja biznesowa po angielsku:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    KINGA LALKO-SMOŁKA
    KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    AGNIESZKA WALAS
    SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 608 577 231
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.

    • Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.

    • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

      Konfucjusz
    • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

      Nazwa firmy Jan Kowalski
    • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

      Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.