Korespondencja biznesowa po angielsku – Perfecting business communication skillshttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Szkolenie Korespondencja biznesowa po angielsku – Perfecting business communication skills
– emails, letters– language workshops for people using English at work.
Warsztaty językowe dla osób prowadzących korespondencję biznesową w języku angielskim
Szkolenie korespondencja biznesowa po angielsku powstało z myślą o osobach, którym brakuje czasu na długie kursy językowe i chcą w skondensowanej formie poznać zasady komunikacji pisemnej w języku angielskim w środowisku biznesowym.
Uczestnicząc w szkoleniu korespondencja biznesowa po angielsku poznasz standardy profesjonalnej korespondencji biznesowej w języku angielskim i zaczniesz dbać o treść, formę i wygląd wysyłanych dokumentów!
Masz dość długich kursów językowych?
Chcesz sprawniej i skuteczniej komunikować się w języku angielskim z partnerami zagranicznymi?
Nie rozumiesz, dlaczego Twoje maile nie zawsze są odbierane zgodnie z twoimi intencjami?
Chcesz wyeliminować błędy wynikające z braku zrozumienia różnic kulturowych?
Co zyskasz na udziale w szkoleniu Korespondencja biznesowa po angielsku?
Szkolenie Korespondencja biznesowa po angielsku obejmuje zagadnienia, słownictwo i struktury leksykalno-gramatyczne, przydatne podczas prowadzenia korespondencji biznesowej.
Trener zwróci uwagę na przykłady negatywne i pozytywne maili. Szkolenie w całości prowadzone jest w języku angielskim. Korzystamy z materiałów topowych brytyjskich wydawnictw językowych. Wymagana średnia, komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Trening prowadzony w małych grupach 6-14 osób.
Zajęcia trwają 8 godzin dydaktycznych.
uczestnicy szkolenia korespondencja biznesowa po angielsku wybrali również:
Korespondencja biznesowa w języku angielskim – cele i korzyści:
The purpose of communication is to get your message across to others clearly and unambiguously.
Doing this involves effort from both the sender of the message and the receiver. And it’s a process that can be fraught with error, with messages often misinterpreted by the recipient. When this isn’t detected, it can cause tremendous confusion, wasted effort and missed opportunity.
In fact, communication is only successful when both the sender and the receiver understand the same information as a result of the communication.
By successfully getting your message across, you convey your thoughts and ideas effectively. When not successful, the thoughts and ideas that you convey do not necessarily reflect your own, causing a communications breakdown and creating roadblocks that stand in the way of your goals – both personally and professionally.
PROGRAM
Szkolenie korespondencja biznesowa po angielsku – program:
1. Introductions, requests, enquiries
Emails and letters that make a good impression
Emails and letters that make a bad impression
Introductions in emails and letters
Greetings and opening lines in emails and letters
Endings in emails and letters
Making requests and enquiries in emails and letters
Popular phrases to make polite requests
Commas, dates and numbers in emails and letters
2. Notes and minutes
The importance of note-taking skills
Asking questions during a phone call
Leaving a message after a telephone conversation
Minutes of meeting
The purpose of meeting minutes
3. Invitations and letters
Writing an invitation
Good use of reference words
Useful phrases for invitations
Acknowledging, accepting and declining an invitation
Good excuse to decline an invitation
Common, standard format for letters in English
4. Getting the tone right
Finding the right style for emails
More and less formal phrases
Apologies in emails and letters
Thanks in emails and letters
5. Making and responding to complaints
Making complaints
Sections of a letter/ email of complaint
Order of the sections
Choosing the right channel and style for complaints
Handling complaints
Different patterns for responding to complaints
6. Making arrangements by email
Setting up meetings
Confirming and changing arrangements
Problems and misunderstandings in arrangements
Checking understanding
Clarifying meaning
7. Negotiating in writing
Negotiating via email – advantages and disadvantages
Confirming agreement
Getting the length right in emails
Good structure of negotiating emails
WYKŁADOWCA
Szkolenie korespondencja biznesowa po angielsku poprowadzi:
Grzegorz Opolka
lektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem posiadający ogromną wiedzę przekazywaną podczas szkoleń z dużą pasją i zaangażowaniem.
Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia błędów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.
Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.
Z powodzeniem prowadzi również szkolenia rozwojowe w języku polskim.
Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.
Opinie Klientów wcześniejszych edycji:
Całość szkolenia bardzo interesująca, ciekawe materiały, interesujący materiał video, duża wiedza wykładowcy. – Sews Cabind Poland Sp. z o.o.
Bardzo dobry wykładowca. Ciekawe szkolenie. Wszystkie aspekty wiedzy potrzebne w mojej pracy zostały poruszone na zajęciach. Polecam. – Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o.
Ocena trenera zdecydowanie poza skalą, na poziomie 6!
Grzegorz – super poczucie humoru, super energia, bardzo cenna wiedza. – Grupa Pracuj SA
Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i dynamiczny. Ciekawie prowadzący zajęcia. Język prowadzącego bardzo zrozumiały. BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Prowadzący – rewelacja! Przygotować kolejny etap tego szkolenia! Bolsius Polska Sp. z o.o.
WYBRANI KLIENCI:
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. Oddział w Mielcu
ALUPROF S.A.
APATOR METRIX S.A.
ARCELORMITTAL Refractories Sp. z o.o.
AUTOLIV POLAND Sp. z o.o.
Bell Sp. z o.o.
BOLSIUS POLSKA Produkcja Sp. z o.o.
BOMBARDIER TRANSPORTATION Polska Sp. z o.o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o. Oddział w Krośnie
Chemar Armatura Sp. z o.o.
DELPHI Poland S.A.
DR WEIGERT POLSKA SP Z O O
ELECTROLUX POLAND Sp. z o.o.
Europejskie Centrum Obsługi Finansowej TRW (European Shared Services Center)
Fabryka Okuć Meblowych STALMOT Sp. z o.o.
Fabryka Opakowań Kosmetycznych POLLENA SA
Fabryka Taśm Transporterowych WOLBROM SA
FAURECIA Automotive Polska Sp. z o.o.
Faurecia Gorzów Sp. z o.o.
FERMINTRADE spółka z o.o.
FERROXCUBE Polska Sp. z o.o.
Firestone Industrial Product Poland Sp. z o.o.
FORMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
FRONIUS POLSKA
FUCHS OIL CORPORATION Sp. z o.o.
FUJIFILM Europe GmbH (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, Serwis Aparatów Cyfrowych
GDF SUEZ Bioenergia Sp. z o.o.
Gomar Pińczów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna
Grupa Pracuj Solutions sp. z o.o.
Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.
HOCHLAND Polska Sp. z o.o.
Holding – ZREMB Gorzów S.A. oddział METPOL – BARLINEK
HOLDING-ZREMB Gorzów S.A. oddział MEPROZET-DREZDENKO
HOLDING-ZREMB-Gorzów SA
HONDA MOTOR EUROPE LOGISTICS NV (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
HUF POLSKA Sp. z o.o.
ICN POLFA Rzeszów SA
INDUSTRIAL DIVISION Sp. z o.o.
ING Bank Śląski SA
Invest Park Sp. z o.o.
Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Kozieł
Kinnarps Polska Sp. z o. o.
KIRCHHOFF Polska Sp. z o.o.
KLX Aerospace Solutions Sp. z o.o. (dawna B/E Aerospace Consumables Management Sp. z o.o)
LENTEX SPÓŁKA AKCYJNA
Lubuski Klaster Metalowy
Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
Mlekpol Sp. z o.o.
MTI FURNINOVA POLSKA Spółka z o.o.
Nestlé Waters Polska S.A.
Nexteer AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o.o.
NGK Ceramics Polska Sp. z o.o.
Nosag Polska Sp. z o.o.
OASIS EAST Sp. z o.o.
Ośrodek Badawczo – Rozwojowy Przemysłu Rafineryjnego S.A.
PAS Polska Sp. z.o.o.
PC Soft Systemy Teleinformatyczne
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S. A.
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w Warszawie Oddział w Odolanowie
RICOH Polska Sp. z o.o.
Sine Sp. z o.o.
SPIE Polska Sp. z o.o.
STEPAN POLSKA SP. z o.o.
TROPICAL Tadeusz Ogrodnik
Uniwersytet Jagielloński
Utex-Terra Sp. z o.o.
Vetoquinol Biowet Sp. z o.o.
VIESSMANN Technika Grzewcza Sp. z o.o.
Welcome Airport Services Sp. z o.o.
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
Zakład Mechaniczny MESTIL Sp. z o.o.
ZAKŁAD METALOWY „WB” P.H.U. W.Bożek, M.Bożek SP.J.
Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie
METODY
Szkolenie korespondencja biznesowa po angielsku – metody:
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieć możliwość doskonalenia wszystkich sprawności językowych – mówienia, pisania i rozumienia tekstu usłyszanego i przeczytanego.
Szkolenie ma charakter warsztatowy i w całości jest prowadzone w języku angielskim.
ADRESACI
Szkolenie korespondencja biznesowa po angielsku adresujemy do:
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam,
zaangażuj mnie, a zrozumiem.
Konfucjusz
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
Nazwa firmyJan Kowalski
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Powiatowy Urząd PracyPatrycja
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.