Nie od dziś wiadomo, że dobra organizacja pracy poprawia naszą skuteczność i szybkość działania.
„Czy rzeczywiście potrzebujemy więcej czasu?
Czy też potrzebujemy więcej dyscypliny, by [...]
Nie od dziś wiadomo, że wydajność człowieka podlega zmianom w ciągu doby, które dokonują się w naturalnym rytmie. Da się go przewidzieć poprzez obserwowanie własnego organizmu.Niektórzy z nas [...]
Byłam wielokrotnie świadkiem, gdy menedżerowie znanych firm, które inwestują w szkolenia biznesowe, psycholodzy biznesu, a nawet coache dla określenia współpracownika używają słowa PODWŁADNY.
Na [...]
TWI jako instruktaż w przemyśle od dawna odnosi sukcesy w środowiskach przemysłowych i usługowych. System szkoleń pracowników wg TWI został wykorzystany po raz pierwszy w USA podczas II wojny [...]
Zaangażowanie pracowników to szczególnie dzisiaj na rynku pracownika jedno z kluczowych zagadnień dla firm i menedżerów. Tutaj tkwi bowiem potencjał dla wyników, konkurencyjności i rozwoju [...]
Jeżeli istnieje jakaś jedna cecha, której menedżerowie pragną dla siebie i dla swoich pracowników, to jest nią WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ, utrzymująca się nawet w warunkach narastającego napięcia i [...]
W firmie, dziale czy zespole zadaniowym najistotniejszą rolę odgrywają dobrze dobrani pracownicy.
By zespół był efektywny w swoim działaniu, poszczególni członkowie powinni odgrywać w nim [...]