Szkolenia
Obsługa Klienta / Reklamacje

Data i miejsce szkoleniaTytuł szkolenia
27.09.2018 rok
Katowice
Park Inn by Radisson Katowice ****

Nowe prawo reklamacyjne w sprzedaży krajowej i zagranicznej

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
27-28.09.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
11-12.10.2018 rok
Zakopane
Hotel TATRA***Wellness&Spa

Korespondencja reklamacyjna

- jak pisać odpowiedzi na reklamacje?
12.10.2018 rok
Poznań
Hotel Moderno****

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
26.10.2018 rok
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
21.11.2018 rok
Katowice
Park Inn by Radisson Katowice ****

Dokumentacja, procedury, przydatne klauzule i niedozwolone praktyki w reklamacjach

- audyt/przygotowanie własnych procedur reklamacyjnych i dokumentacji reklamacyjnej ? krok po kroku. Autorskie warsztaty prof. Moniki Jagielskiej
22-23.11.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
5.12.2018 rok
Łódź
Hotel Iness***

Nowe prawo reklamacyjne w sprzedaży krajowej i zagranicznej

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W BRANŻY AUTOMOTIVE

- jak rozpatrywać reklamacje w branży samochodowej zgodnie z nowymi przepisami? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad nowelizacją

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON

- 10 skutecznych zasad budowania relacji z klientem Nowatorskie warsztaty dla działów sprzedaży, obsługi klienta prowadzone przez Olgę Borgieł

PERSWAZYJNA OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON

- czyli jak wywierać wpływ na kogoś kogo się nie widzi?

PROFESJONALNA OBSŁUGA REKLAMACJI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI

- warsztaty praktyczne

MISTRZ SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?
22-23.11.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

Mistrzowska obsługa klienta – najwyższe standardy w trudnych sytuacjach

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?

SPRZEDAŻ ZAAWANSOWANA – OBRONA CENY WG PAWŁA FORTUNY

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

SPRZEDAŻ BEZ SPRZEDAWANIA WG PAWŁA FORTUNY

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

Szkolenia obsługa klienta i obsługa reklamacji – oferta dla firm


Proponujemy szkolenia w zakresie obsługi klienta oraz obsługi reklamacji, które łączą umiejętności miękkie z aktualną wiedzą i przepisami prawa oraz przydatnymi narzędziami.

Nasze szkolenia i kursy dedykujemy firmom działającym w obszarach B2B i B2C.

Ponadto zapewniamy udział w warsztatach psychologicznych skierowanych do działów obsługi klienta i działów obsługi reklamacji.
Wraz z naszymi klientami wypracowujemy wysokie standardy obsługi klienta w trudnych sytuacjach reklamacyjnych, wskazujemy dobre praktyki, uczymy, jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia trudnych klientów, jak doskonalić standardy obsługi reklamacji i pisać odpowiedzi na reklamacje, także w języku angielskim.

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.