Szkolenia
Obsługa Klienta / Reklamacje

Data i miejsce szkoleniaTytuł szkolenia

Reklamacje – dokumentacja, procedury, przydatne klauzule i niedozwolone praktyki

- nowe interpretacje i orzecznictwo. Autorskie warsztaty prof. Moniki Jagielskiej.

Mistrzowska obsługa klienta – najwyższe standardy w trudnych sytuacjach

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?

Reklamacje i dochodzenie roszczeń w spedycji i przewozach krajowych i międzynarodowych

- minimalizacja ryzyka popełnienia błędu przy zawieraniu umów spedycji, odpowiedzialność spedytora, dochodzenie roszczeń z tytułu umowy przewozu towarów - Konwencja CMR i Prawo przewozowe

Reklamacje w praktyce – rękojmia, gwarancja, niezgodność towaru z umową, procedury reklamacyjne

- prof. Monika Jagielska wyjaśnia jak radzić sobie z rozpatrywaniem i ze składaniem reklamacji biznesowych i konsumenckich. Nowe orzecznictwo, interpretacje i case studies

Nowe prawo reklamacyjne w sprzedaży krajowej i zagranicznej

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.

Korespondencja reklamacyjna

- jak pisać odpowiedzi na reklamacje?

Reklamacje w branży automotive

- jak rozpatrywać reklamacje w branży samochodowej zgodnie z nowymi przepisami? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad nowelizacją

Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon

- 10 skutecznych zasad budowania relacji z klientem Nowatorskie warsztaty dla działów sprzedaży, obsługi klienta prowadzone przez Olgę Borgieł

Perswazyjna obsługa klienta przez telefon

- czyli jak wywierać wpływ na kogoś kogo się nie widzi?

Profesjonalna obsługa reklamacji z elementami negocjacji

- warsztaty praktyczne

Mistrz sprzedaży telefonicznej

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

Sprzedaż zaawansowana – techniki obrony ceny wg Pawła Fortuny

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

Sprzedaż bez sprzedawania wg Pawła Fortuny

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

Szkolenia obsługa klienta i obsługa reklamacji – oferta dla firm


Proponujemy szkolenia w zakresie obsługi klienta oraz obsługi reklamacji, które łączą umiejętności miękkie z aktualną wiedzą i przepisami prawa oraz przydatnymi narzędziami.

Nasze szkolenia i kursy dedykujemy firmom działającym w obszarach B2B i B2C.

Ponadto zapewniamy udział w warsztatach psychologicznych skierowanych do działów obsługi klienta i działów obsługi reklamacji.
Wraz z naszymi klientami wypracowujemy wysokie standardy obsługi klienta w trudnych sytuacjach reklamacyjnych, wskazujemy dobre praktyki, uczymy, jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia trudnych klientów, jak doskonalić standardy obsługi reklamacji i pisać odpowiedzi na reklamacje, także w języku angielskim.

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.