Prawo Celne
Szkolenia

Data i miejsce szkoleniaTytuł szkolenia

Kupiec doskonały

- najważniejsze kompetencje kupca. Diagnoza i rozwój. Siła negocjatora. Psychologia Kupca. Warsztaty coachingowe dla negocjatorów działów zakupów i inwestycji przygotowane i prowadzone przez Olgę Borgieł

Reklamacje – dokumentacja, procedury, przydatne klauzule i niedozwolone praktyki

- nowe interpretacje i orzecznictwo. Autorskie warsztaty prof. Moniki Jagielskiej.

Mistrzowska obsługa klienta – najwyższe standardy w trudnych sytuacjach

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?

Excel dla kupców i handlowców – poziom średniozaawansowany

- szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.

Umowy handlowe w obrocie gospodarczym

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi? - z uwzględnieniem zmian z września 2016 roku

Reklamacje i dochodzenie roszczeń w spedycji i przewozach krajowych i międzynarodowych

- minimalizacja ryzyka popełnienia błędu przy zawieraniu umów spedycji, odpowiedzialność spedytora, dochodzenie roszczeń z tytułu umowy przewozu towarów - Konwencja CMR i Prawo przewozowe

Zasady współpracy z kontrahentami chińskimi w praktyce

- bezpieczny import z Chin i produkcja w Chinach, prawne aspekty współpracy, korespondencja biznesowa i negocjacje z Chińczykami - od projektu i kosztorysu przez ofertę, kontrolę produkcji, aż po wybór bezpiecznego transportu i rozliczenie cła.

Różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych

- jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej, unikać nieporozumień wynikających z różnic kulturowych, zwiększyć efektywność współpracy z partnerami zagranicznymi?

Dokumentacja w obrocie międzynarodowym – błędy w wypełnianiu dokumentów, korekty, konsekwencje pomyłek

- jak unikać błędów w dokumentach celnych skutkujących nieprawidłowymi rozliczeniami należności celno - podatkowych oraz poważnymi konsekwencjami finansowymi dla podmiotów gospodarczych?

Reklamacje w praktyce – rękojmia, gwarancja, niezgodność towaru z umową, procedury reklamacyjne

- prof. Monika Jagielska wyjaśnia jak radzić sobie z rozpatrywaniem i ze składaniem reklamacji biznesowych i konsumenckich. Nowe orzecznictwo, interpretacje i case studies

Incoterms 2010® – najnowsze wersje oficjalnych reguł międzynarodowej izby handlowej do interpretacji terminów handlowych

- jak zminimalizować ryzyko w eksporcie/imporcie towarów poprzez zastosowanie właściwych reguł?

Nowe prawo reklamacyjne w sprzedaży krajowej i zagranicznej

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.

Umowa agencyjna i dystrybucyjna w obrocie międzynarodowym

- zawieranie umów i analiza klauzul kontraktowych

Japońska i chińska kultura biznesu

- jak pokonać bariery komunikacyjne i uniknąć nieporozumień w kontaktach i negocjacjach biznesowych z Japończykami i Chińczykami?

Mistrz sprzedaży telefonicznej

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

Sprzedaż zaawansowana – techniki obrony ceny wg Pawła Fortuny

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

Sprzedaż bez sprzedawania wg Pawła Fortuny

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

Szkolenia z prawa celnego i obrotu międzynarodowego


Zapewniamy praktyczne szkolenia z prawa celnego i obrotu międzynarodowego, w tym profesjonalne szkolenia dotyczące importu z Chin. Szkolenia z prawa celnego w formie warsztatów obejmują między innymi zasady skutecznego handlu zagranicznego oraz obowiązujące przepisy prawa z dziedziny obrotu towarowego, przewozu drogowego towarów niebezpiecznych, dochodzenia roszczeń reklamacyjnych w transporcie i spedycji międzynarodowej. Co więcej nasi trenerzy prezentują omawiają i pomagają wypełnić dokumentację wymaganą w obrocie towarowym. Zapraszamy do udziału w naszych otwartych szkoleniach i warsztatach zamkniętych.

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.