Kursy i Szkolenia
dla Administracji

Data i miejsce szkoleniaTytuł szkolenia

Napięcia i konflikty między pracownikami w obliczu epidemii a zarzut mobbingu i dyskryminacji

- szkolenie dla menedżerów - jak ograniczyć ryzyko mobbingu, dyskryminacji w zarządzaniu pracownikami?

Kontrola PIP w firmie. Co i jak będą kontrolować Inspektorzy w dobie pandemii?

- jak przygotować firmę do kontroli? Audyt kluczowych obszarów kontrolowanych przez inspektorów zgodnie z najnowszą listą kontrolną PIP.

Jak skutecznie pełnić funkcję Społecznego Inspektora Pracy w 2020 roku?

- obszary wzmożonego nadzoru i kontroli nad warunkami pracy w stanie epidemii, zagrożenia epidemicznego oraz jego skutków. Nowe wyzwania dla Społecznych Inspektorów Pracy

Zwolnienia grupowe w przedsiębiorstwie

- jak przygotować się do redukcji zatrudnienia i uniknąć kosztowych błędów?

Tarcza antykryzysowa w praktyce

- na jaką pomoc w obszarze podatków, ubezpieczeń i wynagrodzeń mogą liczyć firmy?

Regulamin pracy, regulamin wynagradzania i inne wewnętrzne źródła prawa pracy – dostosowanie do aktualnych zmian w prawie pracy

- jak uniknąć błędów w zapisach i zarzutów podczas kontroli PIP? Dobre praktyki, rekomendacje zmian w dokumentach

Prawo pracy a koronawirus i stan epidemii

- najważniejsze zmiany w prawie pracy, koronaustawa, nowa ustawa tarcza antykryzysowa. Kontrowersje, trudne przypadki i niejasności interpretacyjne.

Jak przetwarzać i chronić dane osobowe pracowników, kandydatów do pracy i odwiedzających firmę w dobie pandemii?

- obszary największego ryzyka, trudności interpretacyjne, kolizje przepisów, nowe stanowiska Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Prawo pracy w 2020 roku – najtrudniejsze przypadki budzące wątpliwości interpretacyjne oraz planowane zmiany w przepisach

- warsztaty i studia przypadków dla działów kadr i pracodawców

Zagrożenia korupcyjne i przeciwdziałanie korupcji w pracy

- dobre praktyki, wdrożenia, analiza ryzyka, kontrola wewnętrzna

Wypowiedzenia umów o pracę, zwolnienia grupowe oraz zmiana warunków umów o pracę

- jak zredukować zatrudnienie i nie popełnić błędów przy zwalnianiu pracowników - praktyczne wskazówki dla menedżerów i HR

Notatka służbowa w pracy menedżera i działu HR

- szkolenie dla menedżerów - jak ograniczyć ryzyko mobbingu, dyskryminacji w zarządzaniu pracownikami?

Regulamin pracy, regulamin wynagradzania, regulamin ZFŚS, układy zbiorowe, porozumienia – wewnątrzzakładowe przepisy prawa pracy w 2020 roku

- kto musi tworzyć, co muszą zawierać, jak eliminować błędne zapisy, niedozwolone klauzule? Audyt wewnętrznych dokumentów firmy.

Public relations w administracji publicznej

Budowanie wizerunku profesjonalnego urzędnika administracji publicznej

Profesjonalna obsługa klienta w administracji

- błędy w obsłudze klienta - jak się ich ustrzec?

Pracownicze oceny okresowe w administracji publicznej

- błędy w ocenianiu ? jak się ich ustrzec?

Zasady prawidłowego tworzenia korespondencji urzędowej

- jak unikać błędów przy tworzeniu pism?

Stosowanie i interpretacja przepisów rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie

- aktualny stan prawny, interpretacja zapisów

Podział wieczystoksięgowy nieruchomości

- problematyka prostowania wpisów w Księgach Wieczystych, odłączania części nieruchomości, podziału nieruchomości, wyodrębniania lokali, zakładania nowych ksiąg

Kodeks postępowania administracyjnego – zagadnienia procedury administracyjnej

Zagadnienia procedury administracyjnej

Szkolenia i kursy dla administracji publicznej


Ośrodek Szkoleń i Informacji EFFECT z Gliwic jest dostawcą wysokiej jakości usług szkoleniowych nie tylko dla firm komercyjnych, ale także dla administracji publicznej i instytucji. Skutecznie i profesjonalnie rozwijamy umiejętności Urzędników Państwowych w zakresie obsługi Klienta, komunikacji wewnętrznej i interpersonalnej, budowania profesjonalnego wizerunku i PR, pracowniczych ocen okresowych w administracji publicznej i samorządowej. Przodujemy w realizacji szkoleń z Prawa Pracy, rozliczania czasu pracy, przeciwdziałania mobbingowi, przeciwdziałania dyskryminacji z uwzględnieniem specyfiki służby cywilnej. Nasi trenerzy i konsultanci to doświadczeni specjaliści pracujący od lat dla administracji publicznej różnych szczebli, w tym tych najwyższych, jak Sejm i Senat RP, Kancelarie Prezydenta i Premiera RP, Ministerstw.

Do naszych najlepiej ocenianych kursów i szkoleń należą:

  • Profesjonalna obsługa klienta w administracji
  • Pracownicze oceny okresowe w administracji publicznej
  • Zasady prawidłowego tworzenia korespondencji urzędowej
  • Kodeks postępowania administracyjnego KPA – zagadnienia procedury administracyjnej
  • Czas pracy w administracji publicznej

 

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.