Szkolenia Sprzedażowe /
Szkolenia Marketing

Data i miejsce szkoleniaTytuł szkolenia

Praktyczne aspekty rozpatrywania reklamacji z uwzględnieniem zmian i ich konsekwencji dla przedsiębiorców

- prof. Monika Jagielska wyjaśnia wrażliwe elementy i pułapki przy rozpatrywaniu reklamacji po zmianach

Twarde negocjacje zakupowe

- jak wygrać trudne negocjacje z dostawcami? Manipulacje. Triki. Emocje. Pułapki.

Power Query w Excelu, czyli raportowanie od ręki

- jak z wielu różnych plików szybko zrobić jeden wartościowy raport?

Power Query w Excelu, poziom 2, czyli jeszcze bardziej zaawansowane raportowanie od ręki

- jak wyciągnąć z Power Query więcej? Jak radzić sobie z błędami ? jak je znaleźć i unieszkodliwić? Pobawimy się ważnymi funkcjami języka programowania M, poznasz czary ukryte w opcji dzielenia kolumn i wiele więcej...

Klient dzwoni z reklamacją! – poligon ćwiczeniowy trudnych przypadków. Najwyższe standardy telefonicznej obsługi skarg i reklamacji.

- jak panować nad emocjami własnymi i wpływać na zachowania klienta? Jakich słów używać, a jakich unikać? Jak zadbać o dobre relacje, lojalność klienta i wizerunek firmy? Tylko sprawdzone techniki i rozwiązania.

Zarządzanie flotą samochodów osobowych i dostawczych w 2024 roku – flota w czasie rewolucyjnych przemian i nowej rzeczywistości gospodarczej

- optymalizacja procesów, procedur i kosztów

Excel dla kupców i handlowców – optymalizacja procesów sprzedaży i zakupu

- szybkie i sprawne obliczenia, analizy, raporty, symulacje w sprzedaży i zakupach

Mistrzowska obsługa klienta – wyzwania i trudne sytuacje

- bank dobrych praktyk

Incoterms 2020 – reguły, które musisz znać w handlu i zakupach!

- naucz się z głową stosować warunki Incoterms 2020, unikaj ryzyka w transakcjach handlowych, zabezpiecz interes firmy przy zawieraniu umów. Niezbędnik dla kupców i handlowców

Import z Chin – optymalne rozwiązania transportowe, celno-podatkowe, dokumenty, umowy handlowe, Incoterms 2020, e-commerce

- jak uniknąć pułapek i zagrożeń w handlu z Chinami?

Customer Journey Map – poznaj mapę podróży swojego klienta!

- wejdź w buty klienta, poznaj jego potrzeby i doświadczenia z Twoją firmą. Dowiedz się co zmienić i jak przekroczyć oczekiwania klienta. Warsztaty dla działów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, reklamacji i jakości.

Umowy handlowe w obrocie gospodarczym w 2024 roku

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi?

10 zaawansowanych technik negocjacyjnych – poligon twardych negocjacji z zawodowym negocjatorem

- techniki negocjacyjne, wywieranie wpływu, manipulacje, mikroekspresje, mowa ciała, blef.

Korespondencja reklamacyjna z Klientem – dzwonek alarmowy dla firmy

- jak pisać odpowiedzi na reklamacje? jak wykorzystać AI/ChatGPT w redagowaniu pism reklamacyjnych? - Model 7 kroków - bank dobrych praktyk oraz najczęściej popełniane błędy w pisemnej obsłudze reklamacji

Marketing internetowy w praktyce

- jak wykorzystać siłę internetu i przekuć ją na rozwój swojej marki? Świeże podejście, inspiracje, sprawdzone rozwiązania

Transport i spedycja krajowa i międzynarodowa

- Incoterms 2020, Konwencja CMR, Prawo przewozowe - prawa, obowiązki, reklamacje

Korespondencja biznesowa po angielsku – Perfecting business communication skills

- emails, letters - language workshops for people using English at work. Warsztaty językowe dla osób prowadzących korespondencję biznesową w języku angielskim

Obsługa trudnego klienta w języku angielskim – Handling Difficult Customers

-  jak radzić sobie z trudnym klientem i trudnymi sytuacjami?

Terminy płatności w transakcjach handlowych. Jak zabezpieczyć się przed brakiem zapłaty ze strony kontrahenta?

- jak nowe realia gospodarcze i zmiany w prawie wpłynęły na kształt zawieranych umów zakupowych i warunki współpracy z dostawcami? Na co zwrócić uwagę, jak zminimalizować ryzyka i zabezpieczyć firmę?

Telesales by nasm™

- warsztaty telesprzedaży nieagresywnej

Nasm™ selling intensive

- warsztaty sprzedaży nieagresywnej

marketing internetowy dla profesjonalistów – przygotowanie do egzaminu DIMAQ Professional

- jak wykorzystać internet w komunikacji marek? Jak projektować strategię komunikacji? Jakie są najnowsze trendy i jak je wykorzystać? Przykłady z rynku, aktualne dane i gotowe do zastosowania narzędzia i taktyki

Inwentaryzacja – symulacja spisu z natury

- symulacja spisu z natury - trening umiejętności

Optymalizacja kosztów sprzedaży i dystrybucji

- jak ograniczyć wydatki na dystrybucję i sprzedaż?

Reklamacje – dokumentacja, procedury, przydatne klauzule i niedozwolone praktyki

- nowe interpretacje i orzecznictwo. Autorskie warsztaty prof. Moniki Jagielskiej.

Umowy handlowe w obliczu pandemii i po jej ustaniu

- siła wyższa, zaliczka, zadatek, kary umowne. Jak zabezpieczyć interesy firmy w obliczu braku możliwości wywiązania się ze zobowiązań umownych? Jak zawierać nowe umowy i zminimalizować ryzyka w przyszłości?

Zarządzanie łańcuchem dostaw

- jak kontrolować, obniżać koszty, mierzyć efektywność procesów w łańcuchu dostaw?

Zaawansowane taktyki i pułapki w negocjacjach

- jak zwyciężać w negocjacjach? Negocjacje dla zaawansowanych

Zwycięskie negocjacje Marcina Rogowskiego

- mind reading, mowa ciała, odkodowywanie prawdziwych intencji i ukrytych informacji biznesowych

Trudne negocjacje w biznesie z elementami perswazji i wywierania wpływu

- warsztaty opracowane i prowadzone przez charyzmatycznego Trenera Tomasza Sidewicza - Eksperta w zakresie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu

Zarządzanie flotą samochodową

- planowanie, prognozowanie, kalkulowanie i działania prewencyjne. Optymalne metody redukcji kosztów i ryzyk flotowych.

Handel i współpraca z Chinami w praktyce

- różnice kulturowe, optymalne rozwiązania transportowe i celno-podatkowe. Jak uniknąć pułapek i zagrożeń na wszystkich etapach współpracy?

Nowe prawo reklamacyjne w sprzedaży krajowej i zagranicznej

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.

Trudne negocjacje i renegocjacje – najskuteczniejsze taktyki w kryzysie

- jak wykorzystać sytuację rynkową na swoją korzyść? Trening z zawodowym negocjatorem.

Mistrz sprzedaży telefonicznej

- 47 skutecznych technik doradczej sprzedaży telefonicznej ? intensywny warsztat dla sprzedawców

Certyfikowany negocjator

- budowanie Siły Negocjatora, tajniki, zaawansowane strategie i pułapki negocjacyjne - nowatorskie warsztaty

Rewolucyjna nowelizacja Kodeksu Spółek Handlowych w 2022 roku

rewolucyjne zmiany w funkcjonowaniu spółek kapitałowych, nowe obowiązki i ich konsekwencje wpływające na pracę zarządu, biura zarządu i rady nadzorczej. Prawo holdingowe.

Mistrzowskie strategie negocjacyjne Marcina Rogowskiego

- trening tylko dla Orłów

digital marketing dla praktyków – narzędziownik skutecznego marketera

- sprawdzone rozwiązania, najlepsze standardy, wartościowe narzędzia i taktyki, najnowsze trendy, które musisz znać!

Controlling sprzedaży i optymalizacja procesów sprzedażowych

- jakie dane analizować, z jakich metod korzystać by podnieść wyniki i odnieść sukces w sprzedaży. Szkolenie dla menedżerów i handlowców.

Sprzedaż perswazyjna

- najskuteczniejsze narzędzia w pracy handlowca

Reklamacje w branży automotive

- jak rozpatrywać reklamacje w branży samochodowej zgodnie z nowymi przepisami? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad nowelizacją

Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon

- 10 skutecznych zasad budowania relacji z klientem Nowatorskie warsztaty dla działów sprzedaży, obsługi klienta prowadzone przez Olgę Borgieł

Perswazyjna obsługa klienta przez telefon

- czyli jak wywierać wpływ na kogoś kogo się nie widzi?

Profesjonalna obsługa reklamacji z elementami negocjacji

- warsztaty praktyczne

Podnoszenie efektywności handlowców z użyciem metodologii insights®discovery™

- jak dobrać współpracowników i stworzyć zgrany zespół?

Umowa agencyjna i dystrybucyjna w obrocie międzynarodowym

- zawieranie umów i analiza klauzul kontraktowych

Wpływ, manipulacje i techniki perswazji w sprzedaży i negocjacjach

- zwycięskie taktyki najlepszych sprzedawców i kupców

Obsługa logistyczna reklamacji i zwrotów w magazynie

- jak nie stracić na zwrotach? - Obniżenie kosztów zwrotów i reklamacji

Negocjacje z monopolistami i firmami o silnej pozycji na rynku

- trening dla doświadczonych negocjatorów poszukujących nowych, niekonwencjonalnych i skutecznych metod negocjowania z twardym partnerem, monopolistą

Umowy handlowe w obrocie krajowym i międzynarodowym

- skuteczne sposoby zabezpieczania wykonania umowy

Zaawansowane gry negocjacyjne

- dwudniowe case studies i najlepsze praktyki negocjacyjne

Mistrzowska sprzedaż telefoniczna

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

Zaawansowane negocjacje handlowe – warsztaty w języku angielskim

- warsztaty opracowane i prowadzone przez zawodowego negocjatora Tomasza Sidewicza

Szkolenia sprzedażowe i szkolenia marketing


Chcesz dołączyć do grupy najskuteczniejszych sprzedawców? 
Twoje kompetencje miękkie i umiejętności interpersonalne muszą osiągnąć najwyższy poziom!

Podczas naszych szkoleń dla handlowców uczymy jak pozyskać klienta, jak sprzedawać i negocjować. Dostarczamy wiedzę na temat psychologii sprzedaży, radzenia sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych, stosowania nowoczesnych technik sprzedaży i taktyk negocjacyjnych. Dajemy wskazówki jak zbudować strategie negocjacyjne, korzystać z narzędzi NLP, skutecznie stosować techniki manipulacji. Doskonalimy kompetencje w zakresie aktywnej sprzedaży i obsługi klienta przez telefon. Nasi Eksperci zapoznają Handlowców z procedurami reklamacyjnymi, zawieraniem i zabezpieczaniem umów handlowych w obrocie gospodarczym, wskażą, gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami?

Dowiedź się, które szkolenia dla handlowców i kursy sprzedaży cieszą się największą popularnością:

  • Certyfikowany negocjator
  • Excel dla kupców i handlowców
  • Umowy handlowe w obrocie gospodarczym
  • Incoterms 2010®
  • 10 zaawansowanych technik negocjacyjnych
  • Dokumentacja, procedury, przydatne klauzule i niedozwolone praktyki w reklamacjach

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

    Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.